Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten helvetin vaikeaa voi olla löytää NAISENA kumppani?

Vierailija
17.12.2019 |

Eli ikää on 30v. Olen treffaillut ja nähnyt vaikka kuinka paljon ihmisiä viimeisen kuuden vuoden aikana, kun olen ollut sinkkuna. Olen hyvännäköinen, AMK-tason tutkinto, SM-tason urheilija ym. Silti kukaan mies ei kiinnostunu minusta. Monet haluavat nähdä, mutta siihen se jääkin. Onkohan syynä työttömyyteni tai rankka juominen, joka ei kyllä näy päällepäin vielä. Tosin, ei sitä vientiä ole pidemmällä tähtäimellä ollut silloinkaan, kun opiskelin/käynyt täysipäiväisesti töissä ja ollut juomatta.

Ja ihan sama, onko miehen markkina-arvo 3-10 välillä. Aina sama juttu. Olen itse ottanut yhteyttä niihin, keistä olen ollut kiinnostunut. Vastakaikua ei ole kuulunut. Max 2 nähnyt jotain tyyppiä, jos ei lasketa yhtä epätoivoista jätkää, joka yritti hypätä suoraan toisen naisen luolta mun luo. Pistin itse jutun poikki. Muut olleetkin sitten sinkkuja....

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne blaablaablaa. Tiedän montakin tosi paskamaista ihmistä, jotka ovat parisuhteessa.

Vierailija
62/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies tykkää jos nainen on kovin rempseä, ja kiroilee kuin lappalainen.

Jos oletetaan ,että AP on oikeasti nainen tämä lienee yksi syy. Epänaisellinen käytös eli rankka ryyppääminen yhdistettynä aggressiiviseen wt puhetyyliin. Yleinen vaikutelma elämänhallinnan puutteesta. Vartalokaan ei kuulosta sopusuhtaiselta. En ihmettele yhtään ettei miehet kiinnostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne blaablaablaa. Tiedän montakin tosi paskamaista ihmistä, jotka ovat parisuhteessa.

Ihminen yleensä peilaa sen vastapuolen käytöstä. Se mitä henkilö antaa itsestään ulos esim. sinulle hän ei auttamatta käyttäydy muiden seurassa samalla tavalla.

Vierailija
64/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies tykkää jos nainen on kovin rempseä, ja kiroilee kuin lappalainen.

Jos oletetaan ,että AP on oikeasti nainen tämä lienee yksi syy. Epänaisellinen käytös eli rankka ryyppääminen yhdistettynä aggressiiviseen wt puhetyyliin. Yleinen vaikutelma elämänhallinnan puutteesta. Vartalokaan ei kuulosta sopusuhtaiselta. En ihmettele yhtään ettei miehet kiinnostu.

Oletko sä seurannut yhtään, minkälaisilla naisilla on kumppani? Tiedän montakin ei-niin-viehättävää naista (ihan julkisuudestakin) joilla on mies. Ei selitä.

Ja toisaalta hyvin viehättäviä naisellisia naisia on sinkkuina, tiedän heitäkin. Eivät löydä vertaistaan, näin suoraan sanottuna.

Vierailija
65/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen yleensä peilaa sen vastapuolen käytöstä. Se mitä henkilö antaa itsestään ulos esim. sinulle hän ei auttamatta käyttäydy muiden seurassa samalla tavalla.

Minä olen mukava ja ystävällinen myös niille paskamaisille. Ei selitä. Ehkä niillä on vaan huono päivä - joka päivä.

Vierailija
66/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mukava ja ystävällinen myös niille paskamaisille. Ei selitä. Ehkä niillä on vaan huono päivä - joka päivä.

Ihminen ei yleensä tunnista itsestään käytöstä josta syyttää muita. 

Vierailija
67/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei yleensä tunnista itsestään käytöstä josta syyttää muita. 

No fine. Olen paskamainen ihminen. Mutta on mullakin kumppani. MOT.

Vierailija
68/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä seurannut yhtään, minkälaisilla naisilla on kumppani? Tiedän montakin ei-niin-viehättävää naista (ihan julkisuudestakin) joilla on mies. Ei selitä.

Ja toisaalta hyvin viehättäviä naisellisia naisia on sinkkuina, tiedän heitäkin. Eivät löydä vertaistaan, näin suoraan sanottuna.

Tarkoitatko viehättävyydellä pelkkää ulkonäköä vai myös käytöstä? Työttömän juopon on vaikea löytää kumppania olipa mies tai nainen.

Vierailija
69/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko viehättävyydellä pelkkää ulkonäköä vai myös käytöstä? Työttömän juopon on vaikea löytää kumppania olipa mies tai nainen.

Mulla on sulle kaksi sanaa: Henna ja Kalinainen.

Vierailija
70/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sulle kaksi sanaa: Henna ja Kalinainen.

Kummastako tämä on esimerkki viehättävästä joka jää ilman kumppania vai epäviehättävästä jolla on kumppani? Jos et ole turha julkkis niin kyllä sun kuviot taviksena on toiset.

Vierailija
71/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että palstaulien on vaikea löytää nimenomaan naisena kumppani.

Vierailija
72/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liika juominen tietysti karkoittaa ihmisiä, ellet treffaa muita dokuja.

Millainen olet persoonaltasi ja millainen dynamiikka sinulla on suhteessa mieheen?

En tarkoita tässä nyt persoonalla mitään sellaista mitä näissä ketjuissa aina jankataan, että oletko miten mukava tai oletko nirppanokka tai ilkeä tai muuta, vaan sitä miten alistuva olet suhteessa mieheen?

Kaikenlaisilla luonteilla (myös ilkeällä kiusaajaluonteella) saa kyllä parisuhteen, kunhan on sillä tavalla perinaisellinen nainen, että on suhteessa mieheen alistuva ja menee luontaisesti tai näyteltynä sellaisen heiveröisen ja söpön kikattelijan rooliin, ääni on heikko, ei haasta miestä älyllisesti eikä argumentoi liian vahvasti jne.

Täytyy herättää miehessä suojeluhalu ja tunne siitä, että mies on vahva ja miehekäs naisen rinnalla (sama kuin suurinosa naisista haluaa olla miehen rinnalla miestä pienempiä, sirompia, söpömpiä, heikompia ja kokea olonsa ”turvalliseksi”).

Tämä nimenomaan siis silloin, kun muodostetaan parisuhdetta - seksiin taas käy ne näyttävät, persoonaltaan vahvat (en tarkoita vahvalla mitään ”räväkkyyttä”, vaan voimakasta auraa ja luontaista karismaa/auktoriteettia olemuksessa ja tavassa olla) ja itsenäisen oloiset naiset jotka saattaa kiinnittää ulkonäöllään huomion, mutta joihin ei synny pariutumishalua koska ei synny suojeluviettiä.

Siksi on turhaa vedota hyvään ulkonäköön tai luonteeseen, koska ne eivät kerro siitä mikä todellisuudessa ratkaisee sen, kuinka suuri on se miesjoukko jonka kanssa voisit edes hypoteettisesti pariutua.

Pariutuminen on keskimäärin helpompaa naiselle joka herättää suojeluvietin ja on suhteessa mieheen olemiseltaan heikompi, kuin naiselle joka herättää miehissä lähinnä pinnallisen ”wow”-reaktion tai jotain epämääräistä ihailua/ylöspäin katsomista.

Vierailija
73/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173cm, 64kg, 75B.  Iso perse löytyy.

Oikein hyvät mitat, mutta puhutko kuin merimies?

Ainakin aloituksesta sain kuvan hyvin ronskista kovaäänisestä muijasta?

Vierailija
74/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienitissinen päärynävartalo. Juuri ja juuri normaalipainossa. Elämänhallinta puuttuu, työtön juoppo ja kielenkäyttö taattua wt-tasoa. Miksiköhän ei löydä kumppania?

Vierailija
75/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienitissinen päärynävartalo. Juuri ja juuri normaalipainossa. Elämänhallinta puuttuu, työtön juoppo ja kielenkäyttö taattua wt-tasoa. Miksiköhän ei löydä kumppania?

Kyllä noilla spekseillä pitäisi pariutua helpostikin, kunhan vaan kohderyhmä on oikea eli toiset kaltaisensa.

Vierailija
76/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu: mene AA-ryhmään ja hommaa vaikka joku harjoittelutyöpaikka. Lisäksi älä suostu seksiin liian pian, vaikka mies kiinnostaisikin ja itse saattaisit haluta seksiä. Satsaa aika luonnolliseen, mutta kauniiseen "lookiin" (irtoripset pois ja hillitysti meikkiä sekä ylipaljastavat vaatteet jätä väliin). Voisin lyödä vetoa ison tukun rahaa, että meininki muuttuisi samoin tein.

T. Nainen

En mene. Ei se flaksi käynyt raittiina. irtoripsiä ja paljastavia vaatteita en ole ikinä käyttänyt. Seksiin en suostu pian.

Vierailija
77/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu: mene AA-ryhmään ja hommaa vaikka joku harjoittelutyöpaikka. Lisäksi älä suostu seksiin liian pian, vaikka mies kiinnostaisikin ja itse saattaisit haluta seksiä. Satsaa aika luonnolliseen, mutta kauniiseen "lookiin" (irtoripset pois ja hillitysti meikkiä sekä ylipaljastavat vaatteet jätä väliin). Voisin lyödä vetoa ison tukun rahaa, että meininki muuttuisi samoin tein.

T. Nainen

En mene. Ei se flaksi käynyt raittiina. irtoripsiä ja paljastavia vaatteita en ole ikinä käyttänyt. Seksiin en suostu pian.

Jos ei käynyt niin joko tavoittelit aivan huippumiehiä, tai sitten luonteessa ja käytöksessä on jotain todella pahasti vialla.

Vierailija
78/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin ei muka kuulosta sopusuhtaiselta?

Vierailija
79/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan syynä työttömyyteni tai rankka juominen, joka ei kyllä näy päällepäin vielä. Tosin, ei sitä vientiä ole pidemmällä tähtäimellä ollut silloinkaan, kun opiskelin/käynyt täysipäiväisesti töissä ja ollut juomatta.

Vierailija
80/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitat? Kuppikoko?

Kyl se on aina ISO tuoppi kun kuppia otan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan