Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten helvetin vaikeaa voi olla löytää NAISENA kumppani?

Vierailija
17.12.2019 |

Eli ikää on 30v. Olen treffaillut ja nähnyt vaikka kuinka paljon ihmisiä viimeisen kuuden vuoden aikana, kun olen ollut sinkkuna. Olen hyvännäköinen, AMK-tason tutkinto, SM-tason urheilija ym. Silti kukaan mies ei kiinnostunu minusta. Monet haluavat nähdä, mutta siihen se jääkin. Onkohan syynä työttömyyteni tai rankka juominen, joka ei kyllä näy päällepäin vielä. Tosin, ei sitä vientiä ole pidemmällä tähtäimellä ollut silloinkaan, kun opiskelin/käynyt täysipäiväisesti töissä ja ollut juomatta.

Ja ihan sama, onko miehen markkina-arvo 3-10 välillä. Aina sama juttu. Olen itse ottanut yhteyttä niihin, keistä olen ollut kiinnostunut. Vastakaikua ei ole kuulunut. Max 2 nähnyt jotain tyyppiä, jos ei lasketa yhtä epätoivoista jätkää, joka yritti hypätä suoraan toisen naisen luolta mun luo. Pistin itse jutun poikki. Muut olleetkin sitten sinkkuja....

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö miehistä jotka juo paljon ja on työttömiä? ap

Vierailija
82/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan törmää vapaisiin naisiin, kaikki ovat aina varattuja.

M

ai tinderissäkään?

Yök. Ei kiinnosta tinderöinti ja siellä pyörivät naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi riippuen kuinka rankkaa se juominen on. Töissäkin pitäisi käydä joten viikonloppujuominen ei haittaa mutta arkipäivien älämölö ja sisuskalujen desinfionti voi muodostua ongelmaksi.

Vierailija
84/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitat? Kuppikoko?

Kyl se on aina ISO tuoppi kun kuppia otan

JAA

Vierailija
85/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi riippuen kuinka rankkaa se juominen on. Töissäkin pitäisi käydä joten viikonloppujuominen ei haittaa mutta arkipäivien älämölö ja sisuskalujen desinfionti voi muodostua ongelmaksi.

Juon vain viikonloppuisin.

Vierailija
86/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian räväkkä?

Vierailija
87/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon naisia joilla ei ole vientiä. Ei näillä naisilla huonoja piirteitä ole mutta usein jotain mikä miehiä ei miellytä esim itsenäisyys, hyvä itsetunto tai hyvä koulutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi