miten helvetin vaikeaa voi olla löytää NAISENA kumppani?
Eli ikää on 30v. Olen treffaillut ja nähnyt vaikka kuinka paljon ihmisiä viimeisen kuuden vuoden aikana, kun olen ollut sinkkuna. Olen hyvännäköinen, AMK-tason tutkinto, SM-tason urheilija ym. Silti kukaan mies ei kiinnostunu minusta. Monet haluavat nähdä, mutta siihen se jääkin. Onkohan syynä työttömyyteni tai rankka juominen, joka ei kyllä näy päällepäin vielä. Tosin, ei sitä vientiä ole pidemmällä tähtäimellä ollut silloinkaan, kun opiskelin/käynyt täysipäiväisesti töissä ja ollut juomatta.
Ja ihan sama, onko miehen markkina-arvo 3-10 välillä. Aina sama juttu. Olen itse ottanut yhteyttä niihin, keistä olen ollut kiinnostunut. Vastakaikua ei ole kuulunut. Max 2 nähnyt jotain tyyppiä, jos ei lasketa yhtä epätoivoista jätkää, joka yritti hypätä suoraan toisen naisen luolta mun luo. Pistin itse jutun poikki. Muut olleetkin sitten sinkkuja....
Kommentit (88)
Hopeakettu kirjoitti:
En nyt haluaisi mikään pilkunn*ssija olla mutta aiheen otsikon lause on aloitettu pienellä kirjaimella. Pienelläkin asialla saattaa olla iso merkitys :)
ohis: tuosta jälkimmäisestä lauseestasi voisi tehdä sloganin.
Vierailija kirjoitti:
Aika käsittämätöntä, luulisi nuorelle naiselle olevan ottajia.
m
uskoisin, että ne jotka juovat rankasti eivät ole ihan terävintä kärkeä, kun etsitään vaimo/tyttöystävämatskua. Toisaalta harrasteet saattaa olla kyllä yhdistäväkin tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
En nyt haluaisi mikään pilkunn*ssija olla mutta aiheen otsikon lause on aloitettu pienellä kirjaimella. Pienelläkin asialla saattaa olla iso merkitys :)
Ai.. No kirjoitin äidinkielestä aikoinaan E. Ei oikein jaksa täällä panostaa tommosiin yksityiskohtiin.
Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä kukanenkin on kirjoittanut vaan sillä minkä vaikutelman annat, jos mielitiettyä halajat tosissaan :)
Naisethan aika monesti toteaa että se on turn-off jos ei alkeellisempiakaan kirjoitusjuttuja osaa. Minä kyllä allekirjoitan tuon, niin se on. Saahan olla kirjoitusvirheitä ja kaikkea, vallankin kun nykyisin älykännyissä tahtoo softa oikolukea kirjoitettua tekstiä väärään muotoon mutta kyllä kaikki lauseet pitää aina aloittaa isolla kirjaimella ja lauseiden pitää myöskin päättyä johonkin merkkiin tai emojiin :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
"Olen hyvännäköinen, AMK-tason tutkinto, SM-tason urheilija ym. Silti kukaan mies ei kiinnostunu minusta. Monet haluavat nähdä, mutta siihen se jääkin. Onkohan syynä työttömyyteni tai rankka juominen"
Onko tämä joku uusi treenimetodi SM-tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Pelkän seksisuhteen saaminen on naiselle helpompaa kuin miehelle, oikean parisuhteen saaminen taas on helpompaa miehelle.
Mulla taas on seksisuhteet kariutuneet aina siihen kun miehellä on herännyt tunteita. Ihan joka kerta. Ja nainen kyllä olen, vaikka parisuhdetta en mistään hinnasta huolikaan.
Aloittajalle: lakkaa olemasta epätoivoinen. Keksi jotain muuta sisältöä elämääsi ja pian miehet juoksevat sinun perässäsi eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
ohis: tuosta jälkimmäisestä lauseestasi voisi tehdä sloganin.
:D Niinpä!
Taidankin pitää sinua muusana ja lisätä sen tähän profiini :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
173cm
Olet liian pitkä monelle pitkällekin miehelle.
173cm ei ole liian pitkä edes valtavalle enemmistölle lyhyistä miehistä.
Itse olen jo keski-ikäinen akka, en enää edes kuvittele löytäväni miestä. Nuorena olin kaunis, hoikka ja hirvittävän ujo. Sain valtavasti huomiota miehiltä, mutta ujouteni vuoksi en uskaltautunut koskaan läheisempään kanssakäymiseen. Pakenin aina paikalta, jos joku kiinnostava mies lähestyi. Vaikka olin kaunis, minulla oli todella huono itsetunto. Tein vain töitä, en kiinnittänyt miehiin mitään huomiota, uskoen, että kukaan ei oikeasti välitä minusta. Paras aika elämässäni meni töitä tehdessä, nyt keski-ikäisenä ihmettelen, miksi olin niin arka miehiä kohtaan?
Ei kiinnosta tinder, enkä hae suhdetta. Tiedän että antaisin oikealle naiselle aika helpollakin periksi ja zäp olisin suhteessa. Naiset vain vihjailee kaikenlaista enkä jaksa arvailla mistä on kyse. Puhukaa suoraan jos haluatte jotakin, niin katsotaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Ai.. No kirjoitin äidinkielestä aikoinaan E. Ei oikein jaksa täällä panostaa tommosiin yksityiskohtiin.
Kännissä?
Arvaas kuinka vaikeaa olisi löytää seuraa jos etsisit naista naisena? :(
Täällä vastaillaan provoon aivan tosissaan.
Lisätään vielä että rankka juominen ja työttömyys on tasokkaalle miehelle ehdoton nounou. Mene vaikka 9e työhön hevostallille ja kerro olevasi ratsastaja, tai keksi joku muu työ mitä teet. Esim. Kirjailija tai kääntäjä. Kukaan kunnollinen mies ei ota viinasieppoa.
Se voi olla hankalaa löytää sopiva kumppani. Itse olen sua vanhempi. Pituus 171cm, 58kg. Eikä oo edes isoa persetta :D. En polta, enkä juo. Käyn töissä, Hoidan asiani. Seksiseuraa löytyisi, mutta ei oo mun juttu. Ne miehet, joista oon kiinnostunu. Juoksee mua karkuun :D. Ja ne, joista en yrittää mua :(.
Vierailija kirjoitti:
Mitat? Kuppikoko?
Tämähän se kertookin sen syyn. Ei miehiä kiinnosta muu kuin vartalo.
Minulle kelpais jos on pääministerin ikäinen ja omaa isot kulmunit.
Tää on niin miehen kirjoittama postaus, lol.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä että rankka juominen ja työttömyys on tasokkaalle miehelle ehdoton nounou. Mene vaikka 9e työhön hevostallille ja kerro olevasi ratsastaja, tai keksi joku muu työ mitä teet. Esim. Kirjailija tai kääntäjä. Kukaan kunnollinen mies ei ota viinasieppoa.
Valehtelen aina olevani yrittäjä. ;)
-ap
Miehet ovat joissakin asioissa vain hiukan tyhmiä.