Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten helvetin vaikeaa voi olla löytää NAISENA kumppani?

Vierailija
17.12.2019 |

Eli ikää on 30v. Olen treffaillut ja nähnyt vaikka kuinka paljon ihmisiä viimeisen kuuden vuoden aikana, kun olen ollut sinkkuna. Olen hyvännäköinen, AMK-tason tutkinto, SM-tason urheilija ym. Silti kukaan mies ei kiinnostunu minusta. Monet haluavat nähdä, mutta siihen se jääkin. Onkohan syynä työttömyyteni tai rankka juominen, joka ei kyllä näy päällepäin vielä. Tosin, ei sitä vientiä ole pidemmällä tähtäimellä ollut silloinkaan, kun opiskelin/käynyt täysipäiväisesti töissä ja ollut juomatta.

Ja ihan sama, onko miehen markkina-arvo 3-10 välillä. Aina sama juttu. Olen itse ottanut yhteyttä niihin, keistä olen ollut kiinnostunut. Vastakaikua ei ole kuulunut. Max 2 nähnyt jotain tyyppiä, jos ei lasketa yhtä epätoivoista jätkää, joka yritti hypätä suoraan toisen naisen luolta mun luo. Pistin itse jutun poikki. Muut olleetkin sitten sinkkuja....

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

En nyt haluaisi mikään pilkunn*ssija olla mutta aiheen otsikon lause on aloitettu pienellä kirjaimella. Pienelläkin asialla saattaa olla iso merkitys :)

ohis: tuosta jälkimmäisestä lauseestasi voisi tehdä sloganin.

:D Niinpä!

Taidankin pitää sinua muusana ja lisätä sen tähän profiini :)

Eih. Piti tämäkin päivä nähdä. Miksi Jumalani, miksi...

Onneksi olen anonyymi. Mutta kirvelee se silti omaa sielua.

Vierailija
42/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat sitoutua vaimo materiaaliin.Siis älykkääseen kunnolliseen raittiiseen työssäkäyvään naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi olla jonkun palstan ikuisesti naisettoman ulisijan kirjoittama. Et näe itsessäsi kuin pinnalliset asiat ja kerrot suoraan mikä sinussa on vikana ja perään ihmettelet miksi kukaan ei halua jakaa kanssasi elämäänsä.

Kehitä luonnettasi paremmaksi tai kuole yksin.

Vierailija
44/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla jonkun palstan ikuisesti naisettoman ulisijan kirjoittama. Et näe itsessäsi kuin pinnalliset asiat ja kerrot suoraan mikä sinussa on vikana ja perään ihmettelet miksi kukaan ei halua jakaa kanssasi elämäänsä.

Kehitä luonnettasi paremmaksi tai kuole yksin.

Jos ollaan kyynisempiä, niin todennäköisesti onkin. Samanlaisia aloituksia on päivittäin. Arvaus: joku u li haluaa esittää naisten pariutumisen olevan todella vaikeaa, vaikka olisi kuinka hyvä paperilla. Ikäeroketjun muunnos.

Vierailija
45/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on ihan tositarina naisen suusta. Voin niin samaistua tähän.

Vierailija
46/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma, ikää 25v.

47/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama homma, ikää 25v.

No eikös teitin neitojen kantsis jättää sidukan lipittely vähemmälle? Siinä ois sekin pointti että jos se mielitietty löytyy niin löytyisi vähä eri piireistä kuin lähikapakasta :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
48/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

En nyt haluaisi mikään pilkunn*ssija olla mutta aiheen otsikon lause on aloitettu pienellä kirjaimella. Pienelläkin asialla saattaa olla iso merkitys :)

Ai.. No kirjoitin äidinkielestä aikoinaan E. Ei oikein jaksa täällä panostaa tommosiin yksityiskohtiin.

Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä kukanenkin on kirjoittanut vaan sillä minkä vaikutelman annat, jos mielitiettyä halajat tosissaan :)

Naisethan aika monesti toteaa että se on turn-off jos ei alkeellisempiakaan kirjoitusjuttuja osaa. Minä kyllä allekirjoitan tuon, niin se on. Saahan olla kirjoitusvirheitä ja kaikkea, vallankin kun nykyisin älykännyissä tahtoo softa oikolukea kirjoitettua tekstiä väärään muotoon mutta kyllä kaikki lauseet pitää aina aloittaa isolla kirjaimella ja lauseiden pitää myöskin päättyä johonkin merkkiin tai emojiin :)

Ai emojiin?

Jos haluaa antaa itsestään fiksun kuvan, on syytä kirjoittaa fiksusti. Emoji virkkeen loppumerkkinä (varsinkin useampaan kertaan lyhyessä tekstissä) ei tod anna fiksua kuvaa kenestäkään. 

Juopot aina kuvittelevat, ettei heidän juomisensa näy. Kyllä sen haistaa jo ihostakin, ihan samoin kuin tupakoinninkin.

Vierailija
49/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko vaa luonteesi puolesta aivan hanurista ja sehän näkyy ja kuuluu herkästi.

Vierailija
50/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: mene AA-ryhmään ja hommaa vaikka joku harjoittelutyöpaikka. Lisäksi älä suostu seksiin liian pian, vaikka mies kiinnostaisikin ja itse saattaisit haluta seksiä. Satsaa aika luonnolliseen, mutta kauniiseen "lookiin" (irtoripset pois ja hillitysti meikkiä sekä ylipaljastavat vaatteet jätä väliin). Voisin lyödä vetoa ison tukun rahaa, että meininki muuttuisi samoin tein.

T. Nainen

Vierailija
51/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän seksisuhteen saaminen on naiselle helpompaa kuin miehelle, oikean parisuhteen saaminen taas on helpompaa miehelle.

Tuokin on hieman suhteellista. Jos sekä nainen että mies jotka ovat suunnilleen samaa tasoa laittavat edes kohtuulliset ehdot seksisuhdekumppanilleen, esim. ei yli 10v vanhempi, jollakin tavalla seksuaalisesti kiihottava ulkonäkö, ymmärtäväinen ja kunnioittava asenne partneria kohtaan, niin silloin tuo seksisuhteen löytäminenkin on miehelle helpompaa.

Vierailija
52/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä todella oudolle ettei kelleen kelpaa   o_O

Naisen työttömyys ja juominen nyt on aika lailla yksi ja hailee, kunhan eivät indikoi holtitonta perseenjakamista.

Vierailija
53/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä että rankka juominen ja työttömyys on tasokkaalle miehelle ehdoton nounou. Mene vaikka 9e työhön hevostallille ja kerro olevasi ratsastaja, tai keksi joku muu työ mitä teet. Esim. Kirjailija tai kääntäjä. Kukaan kunnollinen mies ei ota viinasieppoa.

Valehtelen aina olevani yrittäjä. ;)

-ap

Tuskin menee läpi ellet valehtele olevasi joku ripsiä laittava toiminimellinen. Miten sitten jos päätyisitkin suhteeseen ja mies kyselee esim. Kirjanpito asioita tai yrityksesi nimeä ja sitä ei löydy googlettamalla mistään.

Mikset mene töihin?

Kirjoitustyylin perusteella kukaan järkevä aikuinen ei välttämättä sinusta kiinnostu.

Vierailija
54/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkän seksisuhteen saaminen on naiselle helpompaa kuin miehelle, oikean parisuhteen saaminen taas on helpompaa miehelle.

Tuokin on hieman suhteellista. Jos sekä nainen että mies jotka ovat suunnilleen samaa tasoa laittavat edes kohtuulliset ehdot seksisuhdekumppanilleen, esim. ei yli 10v vanhempi, jollakin tavalla seksuaalisesti kiihottava ulkonäkö, ymmärtäväinen ja kunnioittava asenne partneria kohtaan, niin silloin tuo seksisuhteen löytäminenkin on miehelle helpompaa.

Näinpä. Miehet itkevät seksin puutetta "kun tarjolla on vaan jotain minua alle viisi vuotta nuorempia rupsahtaneita akkoja". Ja sitten valittavat että naisilla on asiat niin paljon paremmin kun oven takana on iso jono vielä rupsahtaneempia naista yli viisi vuotta vanhempia miehiä. Ja selittävät sen olevan biologiaa miksi naisella on silloin asiat "paremmin".

Vierailija
55/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Miehet itkevät seksin puutetta "kun tarjolla on vaan jotain minua alle viisi vuotta nuorempia rupsahtaneita akkoja". Ja sitten valittavat että naisilla on asiat niin paljon paremmin kun oven takana on iso jono vielä rupsahtaneempia naista yli viisi vuotta vanhempia miehiä. Ja selittävät sen olevan biologiaa miksi naisella on silloin asiat "paremmin".

ootta ihan sekasin

Vierailija
56/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vähän vaikea uskoa, että parisuhteen saaminen olisi helpompaa miehelle. Haluaako joku perustella, miksi näin olisi?

Vierailija
57/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vähän vaikea uskoa, että parisuhteen saaminen olisi helpompaa miehelle. Haluaako joku perustella, miksi näin olisi?

Parisuhteen saaminen on seksisuhteen saamista huomattavasti vaikeampaa ihan kaikille. Toisaalta jollekin voi olla molemmat helppoja ja jollekin molemmat vaikeita, mutta aina se on helpompi saada pelkkää seksiä kuin oikeaa suhdetta. Oli sitten mies taikka nainen.

Vierailija
58/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies tykkää jos nainen on kovin rempseä, ja kiroilee kuin lappalainen.

59/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ai.. No kirjoitin äidinkielestä aikoinaan E. Ei oikein jaksa täällä panostaa tommosiin yksityiskohtiin.

Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä kukanenkin on kirjoittanut vaan sillä minkä vaikutelman annat, jos mielitiettyä halajat tosissaan :)

Naisethan aika monesti toteaa että se on turn-off jos ei alkeellisempiakaan kirjoitusjuttuja osaa. Minä kyllä allekirjoitan tuon, niin se on. Saahan olla kirjoitusvirheitä ja kaikkea, vallankin kun nykyisin älykännyissä tahtoo softa oikolukea kirjoitettua tekstiä väärään muotoon mutta kyllä kaikki lauseet pitää aina aloittaa isolla kirjaimella ja lauseiden pitää myöskin päättyä johonkin merkkiin tai emojiin :)

Ai emojiin?

Jos haluaa antaa itsestään fiksun kuvan, on syytä kirjoittaa fiksusti. Emoji virkkeen loppumerkkinä (varsinkin useampaan kertaan lyhyessä tekstissä) ei tod anna fiksua kuvaa kenestäkään. 

Juopot aina kuvittelevat, ettei heidän juomisensa näy. Kyllä sen haistaa jo ihostakin, ihan samoin kuin tupakoinninkin.

Oot vaan minua asteen pahempi kielinatsi😄

Joo niinhän se pitäisi oikeasti pisteet lopussa olla vaikka emojia käyttää mutta minä en ainakaan rupea niitä laittamaan. Minulle riittää kun lause edes johonkin merkkiin loppuu, esim emojiin🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
60/88 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kysyin jo eilessä poistetussa ketjussa mitä muuta sinulla on tarjottavana kuin se perse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi