Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väite siitä että naisella on vientiä jos on sporttinen. Ja hoikka

Vierailija
16.12.2019 |

Ei pidä paikkaansa.

Harrastan liikuntaa 5 kera viikossa, olen pieni, siro hoikka. Vaalea, pitkä tukka. Naisellinen pukeutuminen. En polta, ei tatuointeja. Olen ystävällinen ja iloinen, isot silmät ja huulet. Nätiksi kehuttu. Silti en kelpaa, Tinderissä olisi tarjontaa yllin kyllin, mutta en löydä sieltä miestä joka haluaa aidosti parisuhdetta.
Olen siis 45 vuotias urheilullinen, hoikka ja siro nainen. Kaksi lasta. Tapailen miehiä ikähaarukassa 45-55.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Ei kai oikeasti kukaan ajattele että jonkun random-tyypin ohimennen sanottua kommenttia voi verrata siihen että treffailee ja tapaa miehiä, ihastuu, toivoo ja pettyy joka kerta kun juttu hiipuu? Mua huvittaa aina nämä varatut jotka tulee kertomaan kuinka heti olisi ottajia jos sinkuiksi jäisivät. Mistä ihmeestä te sitä tiedätte ettette kuitenkin vaan päätyisi samaan tapailulimboon kuin niin moni muukin.

Tapailurumbaan ei ole pakko suostua. Ettekö jo tajua, että miehellä on kiikarissa tällöin joku toinen, joka ei ole ns varma tapaus tai odottaa jotain parempaa tulevaksi ja pitää sinua varalla ja et ole ainoa. Jos mies on tosissaan ja oikeasti ihastunut, se siirtää vaikka vuoren. Ei ole kivaa, mutta näin se nyt vain on.

No siitähän tässä juuri on keskusteltu että kun tosissaan olevia miehiä ei ole... Ainakaan aloittavalle ja muutama muukin on ilmoittautunut.

Tietenkin niitä on. Ette vaan halua, tai osaa valita niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla