Väite siitä että naisella on vientiä jos on sporttinen. Ja hoikka
Ei pidä paikkaansa.
Harrastan liikuntaa 5 kera viikossa, olen pieni, siro hoikka. Vaalea, pitkä tukka. Naisellinen pukeutuminen. En polta, ei tatuointeja. Olen ystävällinen ja iloinen, isot silmät ja huulet. Nätiksi kehuttu. Silti en kelpaa, Tinderissä olisi tarjontaa yllin kyllin, mutta en löydä sieltä miestä joka haluaa aidosti parisuhdetta.
Olen siis 45 vuotias urheilullinen, hoikka ja siro nainen. Kaksi lasta. Tapailen miehiä ikähaarukassa 45-55.
Kommentit (101)
Pidän kyllä suurena ihmeenä jos aloittajan kaltainen pieni, siro ja sporttinen seksilelu ei kiinnosta miehiä o_0
Ehkä eivät vaan uskalla lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ei kai oikeasti kukaan ajattele että jonkun random-tyypin ohimennen sanottua kommenttia voi verrata siihen että treffailee ja tapaa miehiä, ihastuu, toivoo ja pettyy joka kerta kun juttu hiipuu? Mua huvittaa aina nämä varatut jotka tulee kertomaan kuinka heti olisi ottajia jos sinkuiksi jäisivät. Mistä ihmeestä te sitä tiedätte ettette kuitenkin vaan päätyisi samaan tapailulimboon kuin niin moni muukin.
Ihan on oma valinta, jos siiven suostuu. Asia tietysti erikseen, jos sellaista haluaa. Enkä muuten yhtään ihmettele, jos sinä semmoiseen olet joutunut. Kuka tuommoisen sitruunapll*n kanssa vakavissaan haluaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä suurena ihmeenä jos aloittajan kaltainen pieni, siro ja sporttinen seksilelu ei kiinnosta miehiä o_0
Ehkä eivät vaan uskalla lähestyä?
Panolelumiehet valitaan eri kriteereillä ja eri paikasta kuin parisuhdematskumiehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä olen yli viisikymppinen.ja ylipainoinen nainen. Ja miehiä on riittänyt. Itseni ikäisiä,ja -10 vuotta- +7 vuotta vanhempia miehiä, fiksuja, mukavia, komeita, menestyneitä, kosittukin on monta kertaa, mutta minä kun haluaisin sellaisen kahden aikuisen, erillään asuvan suhteen ja miehet yleensä haluaa naimisiin ja yhteen asumaan. Silmät auki naiset, miehiä maailmassa riittää ja parhaimmat löytyy muualta kuin Tinderistä., esim taloyhtiön pyykkituvadta, kkuten ystäväni löysi
Komppaan sua, itse olen nelikymppinen, vähän ylipainoinen, mutta silti sporttinen. Ja seuraa on jatkuvasti tarjolla, vaikka en ketään etsi, olenhan onnellisesti naimisissa. Paras oli se, kun viime juhannusaattoa olin ruokakaupassa ja yksi mies tuli sanomaan, että mun kanssa ois kiva viettää juhannus. Enkä nyt mikään ihmeellisen näköinen ole, tosin kauniiksi usein kehuttu ja muodokas kyllä, mutta mihinkään instapimuihin ym. verrattuna. Nyt sun ap pitää miettiä mikä on se sun huono puoli mikä ne miehet karkoitettaa. Ole iloinen, itsevarma ja mukava.
Voi pyhä yksinkertaisuus!! Voittaisit varmaan lotossakin: jos veikkaisit!
Sulla ei varmasti seuraa ole tarjolla, kun noin katkera olet!! Itseluottamusta kehiin nyt hieman.
Vierailija kirjoitti:
No minäpä olen yli viisikymppinen.ja ylipainoinen nainen. Ja miehiä on riittänyt. Itseni ikäisiä,ja -10 vuotta- +7 vuotta vanhempia miehiä, fiksuja, mukavia, komeita, menestyneitä, kosittukin on monta kertaa, mutta minä kun haluaisin sellaisen kahden aikuisen, erillään asuvan suhteen ja miehet yleensä haluaa naimisiin ja yhteen asumaan. Silmät auki naiset, miehiä maailmassa riittää ja parhaimmat löytyy muualta kuin Tinderistä., esim taloyhtiön pyykkituvadta, kkuten ystäväni löysi
Taloyhtiön pyykkituvalta? Tuossa on jo riskinottoa. Olishan se kiva törmätä huonosti päättyneeseen parisuhdesäätöön kotitalossaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön pyykkituvalta? Tuossa on jo riskinottoa. Olishan se kiva törmätä huonosti päättyneeseen parisuhdesäätöön kotitalossaan. :D
Kyseinen pariskunta on ollut yhdessä 5 vuotta ja naimisissa 4 ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ei kai oikeasti kukaan ajattele että jonkun random-tyypin ohimennen sanottua kommenttia voi verrata siihen että treffailee ja tapaa miehiä, ihastuu, toivoo ja pettyy joka kerta kun juttu hiipuu? Mua huvittaa aina nämä varatut jotka tulee kertomaan kuinka heti olisi ottajia jos sinkuiksi jäisivät. Mistä ihmeestä te sitä tiedätte ettette kuitenkin vaan päätyisi samaan tapailulimboon kuin niin moni muukin.
Tapailurumbaan ei ole pakko suostua. Ettekö jo tajua, että miehellä on kiikarissa tällöin joku toinen, joka ei ole ns varma tapaus tai odottaa jotain parempaa tulevaksi ja pitää sinua varalla ja et ole ainoa. Jos mies on tosissaan ja oikeasti ihastunut, se siirtää vaikka vuoren. Ei ole kivaa, mutta näin se nyt vain on.
Ap, oletko ajatellut asiaa, että mies ei ole mikään ihmisoikeus, olit sitten minkä näköinen tahansa. Ottajia riittää JOS on korvien väli kunnossa. Minäkin ottaisin, mutta jos pelkkä ulkomuoto riittää, niin ehkä nukke olisi parempi ratkaisu. Jos olet feministi, niin syy on siinä. Tosin tissiä vilauttamallakin voi jonkun saada, mutta tuohon ikään mennessä on tissejä nähty jo sen verran että epäilen senkin tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailurumbaan ei ole pakko suostua. Ettekö jo tajua, että miehellä on kiikarissa tällöin joku toinen, joka ei ole ns varma tapaus tai odottaa jotain parempaa tulevaksi ja pitää sinua varalla ja et ole ainoa. Jos mies on tosissaan ja oikeasti ihastunut, se siirtää vaikka vuoren. Ei ole kivaa, mutta näin se nyt vain on.
No siitähän tässä juuri on keskusteltu että kun tosissaan olevia miehiä ei ole... Ainakaan aloittavalle ja muutama muukin on ilmoittautunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä jollain tavalla komppaan aloittajaa. Itsekin hyvät raamit ja 2 aikuisen lapsen omaavana löydän pilvin pimein miehiä seksiin, mutten parisuhteeseen. Ensin ollan innoissaan ja sitten aletaan himmaamaan. Luulen, että todellisuudessa vika on tässä päässä, koska sama levy alkaa pyörimään. Joko pelotan miehiä tai sitten teen jotain turn-off kamaa. Jos se on jälkimmäinen, niin ois kiva tietää, että voi korjata virheensä.
Tosi tuttua. Tapahtunut minullekin useamman kerran. Ensin ollaan tosi innoissaan ja sitten haihdutaan..
Nyt en viitsi edes missään palstoilla pyöriä, koska en jaksa aloittaa alusta aina uudelleen.
Mä toivon kanssa liikunnallista, raitista ja elämäniloista miestä, jonka kanssa jakaa ihan perusasioita ja viettää aikaa yhdessä. Ei tarvita mitään timantteja huvipurrella ja shampanjaa yksityiskoneessa.
Mutta vissiin miehille on sitten niin paljon naisia tarjolla, että halutaan mennä kaikki läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen pariskunta on ollut yhdessä 5 vuotta ja naimisissa 4 ja hyvin menee.
niin? En kyseenalaistanut heidän onnistumistaan, totesin että tuossa on jo riskinottoa mukana. Jos tuollainen suhde kariutuu, niin asetelmista tulee epämukavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi sitten jotain jäynää tehdä, .muuttaa vaikka kuivausrummun ohjelmaa siten että lempiurheiluseuran mestaruuspaita kutistuu ja muuttaa olomuotoaan siten, että sitä voi käyttää chihuahuan sadetakkina...... :D
"Vienillä" ei valitettavasti tarkoiteta vakavaa suhdetta 45 vuotiaan kanssa jolla 2 lasta. "Viennillä" tarkoitetaan nimenomaan sitä mitä ne miehet Tinderisssäkin ovat hakemassa, eli sänkyseuraa. Olisit tyytyväinen että miehet kiinnostuu edes siinä mielessä, 10-15kg lisää painoa niin loppuu sekin kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi sitten jotain jäynää tehdä, .muuttaa vaikka kuivausrummun ohjelmaa siten että lempiurheiluseuran mestaruuspaita kutistuu ja muuttaa olomuotoaan siten, että sitä voi käyttää chihuahuan sadetakkina...... :D
Kummasti alkaa pyörästä olla kumit puhki jatkuvasti, seinän takaa kuulua meteliä ja huutop*nemista aiempaa enemmän... :D
Aika monikin tekee asiasta tarpeettoman monimutkaisen.
Ajatellaan että on vientiä on, mutta joku mystinen syy saa miehet menettämään kiinnostuksensa tai kenties jopa pelottamaan. Onkohan nainen liiankin kaunis tai älykäs, onkohan mies itse rakentamassa itseään uusiksi edellisen suhteen jäljiltä, tms. Miehethän sanoivat olevansa tositarkoituksella liikkeellä!?
Kyse on ihan yksinkertaisesti siitä että miehet ovat vähemmän ronkeleita seksiseuran kanssa, ja että tehokkain tapa saada seksiä on valehdella olevansa liikkeellä tositarkoituksella.
Ero sporttisen 22-vuotiaan ja sporttisen 45-vuotiaan välillä vain on suuri. Se ei tarkoita sitä etteikö jälkimmäisellä olisi kysyntää, olette vain naisina tottuneet liian hyvään. Lähes kaikille miehille normitilanne on että pakkeja satelee jatkuvasti, ero on vain siinä ettei luvassa ole seksiäkään. Nyt tilanne on sama kuin miehillä, kumppania joutuu etsimään ja moni sanoo ei kiitos (parisuhteelle).
Jospa se positiivinen puoli on sitten se että mies joka kiinnostuu parisuheesta, on kiinnostunut tosissaan juuri sinusta eikä ole vain yksi universumin arvokkaimman asian - hyväkroppaisen nuoren naisen - tavoittelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla taas jo lapsia tehneille 45-55-vuotiaille miehille (eli aloittajan tavoittelema ryhmä) tilaisuus selittää, miksi he haluavat nimenomaan nuoren naisen. Miksi he varta vasten hinkuvat suhteeseen naisen kanssa, joka hyvin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin haluaa lapsen tai useita lapsia? Miksi he haluavat uudelleen siihen lapsiperhearkeen, joka heiltä on jo (ainakin) kerran epäonnistuvat? Kuvittelevatko he, että se on epäonnistunut, koska nainen on ollut väärä? Onko ne yövalvomiset kivoja viisikymppisenä? Onko se kiva olla se harmaapäinen iskä, jota luullaan isoisäksi? Eikö olisi mukavampaa vanheta rauhassa ikäisensä naisen kanssa, jonka kanssa voi puhua asioista, joista molemmilla on kokemusta? Ajasta, jolloin kännyköissä oli matopeli? Ajasta, jolloin ei edes ollut kännyköitä vaan kavereiden kotinumerot muistettiin ulkoa? Kun telkkarista katsottiin virityskuvaa? Musiikkia nauhoitettiin kasetille ja kuunneltiin puhki?
Selittäkää. En tajua teitä.
Höh, no morsmaikkuhan vaihdetaan toiseen siinä vaiheessa, kun sille iskee vauvakuume. Toisaalta jos on oikein vinkeä kissa, niin kummasti se saa vanhemmankin miehen uskomaan ihmeisiin ja tekemään lisää perhettä ;)
Mutta jos on ruma niinku naamasta?
Sulta puuttuu naisellinen karisma ja sitä joko on tai ei ole.
Jaa tinderin kautta tapailee miehiä, ei ihme jos ei natsaa.
Kyllä ihmiset tapaa toisia, ihastuu ja rakastuu eronneita aikuisenakin. Ei se ole helppoa ja useimmiten menee pidempään, jopa vuosia. Mutta itselläni kyllä auttoi, kun muutin asennettani. Olin eron jälkeen katkera ja tuo katkeruus kyllä heijastu kaikkeen elämässäni. Itselleni ero oli niin raju, että jouduin käymään trmerapiassa, mutta samalla sain avattua myös tunnelukkoni. Vasta tämän jälkeen olin valmis uuteen ja oikeaan suhteeseen ja " antamaan itsestäni oikeanlaista energiaa" 5 vuotta siinä meni, että ei ollut helppoa. Ei kukaan täällä ole niin sanonut. Mutta samassa tilanteessa olevia miehiä kyllä löytyy, sitä et voi kieltää