Väite siitä että naisella on vientiä jos on sporttinen. Ja hoikka
Ei pidä paikkaansa.
Harrastan liikuntaa 5 kera viikossa, olen pieni, siro hoikka. Vaalea, pitkä tukka. Naisellinen pukeutuminen. En polta, ei tatuointeja. Olen ystävällinen ja iloinen, isot silmät ja huulet. Nätiksi kehuttu. Silti en kelpaa, Tinderissä olisi tarjontaa yllin kyllin, mutta en löydä sieltä miestä joka haluaa aidosti parisuhdetta.
Olen siis 45 vuotias urheilullinen, hoikka ja siro nainen. Kaksi lasta. Tapailen miehiä ikähaarukassa 45-55.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla taas jo lapsia tehneille 45-55-vuotiaille miehille (eli aloittajan tavoittelema ryhmä) tilaisuus selittää, miksi he haluavat nimenomaan nuoren naisen. Miksi he varta vasten hinkuvat suhteeseen naisen kanssa, joka hyvin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin haluaa lapsen tai useita lapsia? Miksi he haluavat uudelleen siihen lapsiperhearkeen, joka heiltä on jo (ainakin) kerran epäonnistuvat? Kuvittelevatko he, että se on epäonnistunut, koska nainen on ollut väärä? Onko ne yövalvomiset kivoja viisikymppisenä? Onko se kiva olla se harmaapäinen iskä, jota luullaan isoisäksi? Eikö olisi mukavampaa vanheta rauhassa ikäisensä naisen kanssa, jonka kanssa voi puhua asioista, joista molemmilla on kokemusta? Ajasta, jolloin kännyköissä oli matopeli? Ajasta, jolloin ei edes ollut kännyköitä vaan kavereiden kotinumerot muistettiin ulkoa? Kun telkkarista katsottiin virityskuvaa? Musiikkia nauhoitettiin kasetille ja kuunneltiin puhki?
Selittäkää. En tajua teitä.
miksi haluta jotain vastaavaa mistä on juuri päässyt eroon, siksi...niin ja ei mies halua lisää lapsia omiensa lisäksi ja niitä valmiissa paketissa tulisi
Mutta nuoren, lapsettoman naisen pitäisi hyväksyä miehen valmis paketti, eikä omia saisi haluta?
Pointti lienee se, että jokainen saa haluta just sitä mitä haluaa. Jos ei tätä pysty ymmärtämään niin voi voi.
Parempi olisikin, että haluaisivat ja pysyisivät niissä tavoitteissaan. eri
Miksi haet noin vanhoja miehiä? Mikseivät omanikäiset kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla taas jo lapsia tehneille 45-55-vuotiaille miehille (eli aloittajan tavoittelema ryhmä) tilaisuus selittää, miksi he haluavat nimenomaan nuoren naisen. Miksi he varta vasten hinkuvat suhteeseen naisen kanssa, joka hyvin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin haluaa lapsen tai useita lapsia? Miksi he haluavat uudelleen siihen lapsiperhearkeen, joka heiltä on jo (ainakin) kerran epäonnistuvat? Kuvittelevatko he, että se on epäonnistunut, koska nainen on ollut väärä? Onko ne yövalvomiset kivoja viisikymppisenä? Onko se kiva olla se harmaapäinen iskä, jota luullaan isoisäksi? Eikö olisi mukavampaa vanheta rauhassa ikäisensä naisen kanssa, jonka kanssa voi puhua asioista, joista molemmilla on kokemusta? Ajasta, jolloin kännyköissä oli matopeli? Ajasta, jolloin ei edes ollut kännyköitä vaan kavereiden kotinumerot muistettiin ulkoa? Kun telkkarista katsottiin virityskuvaa? Musiikkia nauhoitettiin kasetille ja kuunneltiin puhki?
miksi haluta jotain vastaavaa mistä on juuri päässyt eroon, siksi...niin ja ei mies halua lisää lapsia omiensa lisäksi ja niitä valmiissa paketissa tulisi
Mutta nuoren, lapsettoman naisen pitäisi hyväksyä miehen valmis paketti, eikä omia saisi haluta?
Niinpä ja yksikään nainen ei halua itseään 10-30 vuotta vanhempaa ikäloppua miestå.
Miehillä on kummallinen käsitys itseståän, aivan kuin joku ymmärrys puuttuisi yleensäkin. Huvittavaa kuunnella kun miehet haukkuu oman ikäisiå naisia vanhoiksi ja luulee että itse yhtä vanhana on paljon nuorempien naisten mieleen.
Muistan kun esim parikymppisenä kolmikymppisiä miehiä ei ollut ns olemassakaan eli he eivät olleet enää miehiå vaan yksinkertaisesti vanhoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska en kelpaa nuoremmille. Ja siis komeita miehiä en etsi. Silti en löydä parisuhdetta, Tinder miehet etsivät kevyt suhteita.
Ja siis kuviani ja deiteillä ulkonäköäni kehutaan, en ymmärrä tätä miesten ristiriitaa.
En todellakaan deittaile niitä komistuksen, eilinenkin deitti oli 46- v kalju, vähän paksu, lyhyt mies.
Mulla sama ja oon vielä lapsetonkin. Toki oon ujohko introvertti ja sen myötä aluksi varautunut ja hiljainenkin, joten miehen pitäisi olla kärsivällinen ja ajatteleva... Ja kuka nykyään on??? On nyt kolme tapailujuttua ollut ja mennyt ja oon tosi väsynyt kaikkiin tutustumisiin, kun kuitenkaan en oo riittävä tyyliin kenellekään. En kuitenkaan yksin haluaisi lopun ikää olla vaan vieläkin haaveilen siitä vastakappaleesta, jolle olisin juuri sopiva. Ja hän minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en kelpaa nuoremmille. Ja siis komeita miehiä en etsi. Silti en löydä parisuhdetta, Tinder miehet etsivät kevyt suhteita.
Ja siis kuviani ja deiteillä ulkonäköäni kehutaan, en ymmärrä tätä miesten ristiriitaa.
En todellakaan deittaile niitä komistuksen, eilinenkin deitti oli 46- v kalju, vähän paksu, lyhyt mies.
Ulkonäköä kehutaan monistakin syistä. Halutaan seksiä, halutaan joku varalle, halutaan tuottaa hyvää mieltä, halutaan näyttää herrasmiehiltä muiden silmissä.
En silti pidä kirjoitustasi uskottavana. Kyllä 45v sporttiselle ja naiselliselle naiselle pitäisi löytyä helpostikin oman ikäisiä tavismiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalta moni löytää rakkauden, esimerkiksi äitini.
Ei enää. Ainakaan jos miehellä on uraa, ei todellakaan kannata riskeerata sitä, #MeToo:n aikakaudella.
Kuulostaa minustakin oudolta ettei löytyisi kiinnostunuttta miestä jos lyhytkin käy eikä tarvitse olla varakas tms.
Olen 41v hoikka ja liikunnallinen tavismies, joskin vela.
Edelliset kiinnostuneet olivat <30v ja halusivat lapsia.
40-45v hoikka ja liikunnallinen mukava nainen kuulostaisi oikein hyvältä.
Tapailen miehiä ikähaarukassa 45-55.
Tuossa on se vika. Tinderissä tuon ikäiset miehet etsivät seuraa lähinnä huomattavasti nuoremmista kuin oman ikäisistään naisista. Olet rajannut liian tiukaksi oman ikäskaalan. Laajenna sitä kattamaan myös nuorempia miehiä. Ainakin 35 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minustakin oudolta ettei löytyisi kiinnostunuttta miestä jos lyhytkin käy eikä tarvitse olla varakas tms.
Olen 41v hoikka ja liikunnallinen tavismies, joskin vela.
Edelliset kiinnostuneet olivat <30v ja halusivat lapsia.
40-45v hoikka ja liikunnallinen mukava nainen kuulostaisi oikein hyvältä.
Tämä on ties kuinka mones aloitus aiheesta : 40+ nainen ei miestä saa, jollei tapaile vaareja. 35-45 ikäluokassa on edelleen jäätävästi enemmän miehiä kuin naisia. Itsekin olen sporttinen nainen ja deittailin juuri ap:n iässä. Seuran löytäminen oli tajuttoman helppoa. Koska tarjontaa oli, päädyin itseäni nuorempaan mieheen. Jos on hoikka, mt-ongelmaton ja mutkaton nainen, niin seuraa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä vikaa komeissa miehissä on? Laitat kumppaneille ihan kummallisia rajoituksia ja sitten ihmettelet kun ketään ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä kehutaan monistakin syistä. Halutaan seksiä, halutaan joku varalle, halutaan tuottaa hyvää mieltä, halutaan näyttää herrasmiehiltä muiden silmissä.
En silti pidä kirjoitustasi uskottavana. Kyllä 45v sporttiselle ja naiselliselle naiselle pitäisi löytyä helpostikin oman ikäisiä tavismiehiä.
Juuri näin. Pelkästään hoikkuus tuo etulyöntiaseman.
Älä huoli. Tunnen paljon ikäluokassaai olevia samanlaisia(sporttisia, itsestään huoltapitävä jne) eronneita miehiä. Ne vaan ei pyöri missään Tinderissä. Harrastusten kautta voisit törmätä, ja moni tykkää käydä katsomassa joukkoeurheilua ja pyydä ystäviäsi mätsäämään teidät. Moni on törmännyt esim tanssiharrastuksen kautta.Kaikki miehet eivät pidä Tinderistä, tai ovat ujoja yms
Onnea matkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat olleet ihan perusmiehiä, en itse edes halua kovin komeaa miestä.
Eilen oli treffit isopäisen, kasvoiltaan ihan tavallisen, kaljun ja lyhyen miehen kanssa. Mutta oli sitten poistanut matchin vaikka tapaamisessa itse vaikutti kiinnostuneelta, mm tarjosi illallisen ja pyysi uudeksi vuodeksi mökkeilemään..
Kehui ulkomuotoani ja luonnettani (iloinen ja aktiivinen kuten profiilissa toivoi)
Olisi mieheltä ollut kohteliasta viestiä ettei kiinnosta, eikä vain tylysti poistaa machia.
Hmmm... kannattaisiko etsiä miehiä muualta kuin tinderistä? Älä jaksa olla laiska. -13
Ei Tinderissä mitään vikaa ole. Sitä pitää vaan osata käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja yksikään nainen ei halua itseään 10-30 vuotta vanhempaa ikäloppua miestå.
Miehillä on kummallinen käsitys itseståän, aivan kuin joku ymmärrys puuttuisi yleensäkin. Huvittavaa kuunnella kun miehet haukkuu oman ikäisiå naisia vanhoiksi ja luulee että itse yhtä vanhana on paljon nuorempien naisten mieleen.
Muistan kun esim parikymppisenä kolmikymppisiä miehiä ei ollut ns olemassakaan eli he eivät olleet enää miehiå vaan yksinkertaisesti vanhoja ihmisiä.
Näin minäkin ajattelin kunnes olen itse nyt 20-vuotiaana tosi ihastunut opettajaani, joka on ainakin puolet mua vanhempi. Kyse ei ole mistään kaljuuntuneesta kaljamahasta vaan hoikasta itseään nuoremman näköisestä ja oloisesta miehestä, jolla hiukset päässä. Jokin siinä vaan iski muhun. Vaikka ekan kerran kun hänet näin niin ajattelin, että onpas siinä ruma mies. Ja ei ole mitään pervosedän höpinöitä.
Tuossa ikäluokassa on paljon myös eronneita miehiä, itseasiassa enemmän kuin naisia. Tinderi on huono vaihtoehto ja S24. Kokeile Eliittikumppaneita( vaikka on maksullinem) ja Hapot Pancakea. Molemmissa tosissaan liikkeellä olevia miehiä ja naisia.
Itse löysin (olen 48) miehen(46) Happi Pancakesta ja ystävä (45) Eliittikumppameista(mies myös 45).
Kannattaa käyttää aikaa ja nähdä ilmoitusten "yli"- miehet on monesti asiakeskeisiä ja harva osaa runoilla mitään kauniita korulauseita. Yllätyksiä tule sekä positiivisia että negatiivisia kun pääsee puhelinkeskustelu- saatikka ns live astelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun esim parikymppisenä kolmikymppisiä miehiä ei ollut ns olemassakaan eli he eivät olleet enää miehiå vaan yksinkertaisesti vanhoja ihmisiä.Näin minäkin ajattelin kunnes olen itse nyt 20-vuotiaana tosi ihastunut opettajaani, joka on ainakin puolet mua vanhempi. Kyse ei ole mistään kaljuuntuneesta kaljamahasta vaan hoikasta itseään nuoremman näköisestä ja oloisesta miehestä, jolla hiukset päässä. Jokin siinä vaan iski muhun. Vaikka ekan kerran kun hänet näin niin ajattelin, että onpas siinä ruma mies. Ja ei ole mitään pervosedän höpinöitä.
Sori, tää ei vaan ole uskottava kommentti. Et tiedä tämän ihastuksesi ikää ("ainakin puolet mua vanhempi") mutta tiedät kuitenkin että hän on "itseään nuoremman näköinen", mitä ikinä se tarkoittaakaan. En osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No antaa niiden haaveilla- haaveiksi jää ja miehet yksin. Suomessa parien ikäero on suurimmalla osalla pareista 3 vuotta ja suurten ikäerojen parisuhteet äärimmäisen harvinaisia, vai alle 0.5% kaikista avioliitoista.Sama pätee varmasti avopareihin ja seurusteluun
Olisi hauskaa, jos ihmiset kokeilis ”parittaa” toisilleen sopivia sinkkuystäviä. Esimerkiksi jos työpaikalla on joku kiva, niin vois antaa toisen puhelinnumeron, et menkää kahville. Mutta ei, mieluummin salaa pläräillään tindereitä.
Lapset ja minä voivat nyt paremmin kun ei tarvitse pelätä miehen humalahakuista juomista.