Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väite siitä että naisella on vientiä jos on sporttinen. Ja hoikka

Vierailija
16.12.2019 |

Ei pidä paikkaansa.

Harrastan liikuntaa 5 kera viikossa, olen pieni, siro hoikka. Vaalea, pitkä tukka. Naisellinen pukeutuminen. En polta, ei tatuointeja. Olen ystävällinen ja iloinen, isot silmät ja huulet. Nätiksi kehuttu. Silti en kelpaa, Tinderissä olisi tarjontaa yllin kyllin, mutta en löydä sieltä miestä joka haluaa aidosti parisuhdetta.
Olen siis 45 vuotias urheilullinen, hoikka ja siro nainen. Kaksi lasta. Tapailen miehiä ikähaarukassa 45-55.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ap:n kanssa samaa: en polta, ei tatuointeja, positiivinen elämänasenne, isot silmät ja huulet, kauniiksi kehuttu, 2 lasta.

Omaa: kävelylenkit lähes päivittäin, max. kerran pari viikossa lihaskuntoa, keskipituinen, ylipainoa on, suuret rinnat, pyöreä peppu, mutta myös pömppö vatsa, pyöreät kasvot, puolipitkä vaaleahko laineileva tukka. Pukeudun melko naisellisesti, en kuitenkaan hameisiin ja korkoihin useinkaan. Olen vajaat 10v nuorempi.

Tinderiä ym deittipalveluita en käytä. Vientiä olisi jononpätkäksi asti, niin muutamia vuosia nuoremmista kuin 10 vuottakin vanhemmista miehistä.

Siitä en tiedä kelpaisinko parisuhteeseen kun en sellaista aktiivisesti hae, vasta 3v sinkkuna pitkän suhteen jälkeen. (Johon en voi palata, mm. miehen mt-ongelmien takia...)

Vierailija
62/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minustakin oudolta ettei löytyisi kiinnostunuttta miestä jos lyhytkin käy eikä tarvitse olla varakas tms.

Olen 41v hoikka ja liikunnallinen tavismies, joskin vela.

Edelliset kiinnostuneet olivat <30v ja halusivat lapsia.

40-45v hoikka ja liikunnallinen mukava nainen kuulostaisi oikein hyvältä.

Tämän ap: n kaltaisia miehiä on myös paljon ja sinkkunakin, eronneita yms, itseasiassa enemmän kuin naisia. Moni ottaisi rinnalleen mielellään sporttisen naisen, itse asiassa usea haaveileekin sellaisesta, vaikka kyllä heille tavisnainenkin kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haet noin vanhoja miehiä? Mikseivät omanikäiset kelpaa?

Koska en kelpaa nuoremmille. Ja siis komeita miehiä en etsi. Silti en löydä parisuhdetta, Tinder miehet etsivät kevyt suhteita.

Ja siis kuviani ja deiteillä ulkonäköäni kehutaan, en ymmärrä tätä miesten ristiriitaa.

En todellakaan deittaile niitä komistuksen, eilinenkin deitti oli 46- v kalju, vähän paksu, lyhyt mies.

No mitä vikaa komeissa miehissä on? Laitat kumppaneille ihan kummallisia rajoituksia ja sitten ihmettelet kun ketään ei löydy.

Niin. Varsinkin kun itse brassailee ulkonäöllään ja tuo sitä joka viestissä esille. Sitten on pakkomielle siitä että miehen on oltava lihava, kalju, ruma ja vanha.

Vierailija
64/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en kelpaa nuoremmille. Ja siis komeita miehiä en etsi. Silti en löydä parisuhdetta, Tinder miehet etsivät kevyt suhteita.

Ja siis kuviani ja deiteillä ulkonäköäni kehutaan, en ymmärrä tätä miesten ristiriitaa.

En todellakaan deittaile niitä komistuksen, eilinenkin deitti oli 46- v kalju, vähän paksu, lyhyt mies.

Höpsistä. Itse olen ollut useallakin nettideiteillä ja Tinderissä myös. Ja en edes ole hoikka ja sporttinen, vaan tavallinen. Miesten ikähaarukka oli +/- 7 vuotta. Samaa luokkaa myös parilla ystävälläni , ja samaa ikäluokkaa ollaan, kuin sinä Ja ihan tosissaan liikkellä okevia (seksinvonkaajat katsittuna pois) miehiä olivat. Itsellä ei tällä kertaa natsannut, mutta ystävillä kyllä

Vierailija
65/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jollain tavalla komppaan aloittajaa. Itsekin hyvät raamit ja 2 aikuisen lapsen omaavana löydän pilvin pimein miehiä seksiin, mutten parisuhteeseen. Ensin ollan innoissaan ja sitten aletaan himmaamaan. Luulen, että todellisuudessa vika on tässä päässä, koska sama levy alkaa pyörimään. Joko pelotan miehiä tai sitten teen jotain turn-off kamaa. Jos se on jälkimmäinen, niin ois kiva tietää, että voi korjata virheensä.

Vierailija
66/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vikaa komeissa miehissä on? Laitat kumppaneille ihan kummallisia rajoituksia ja sitten ihmettelet kun ketään ei löydy.

Niin. Varsinkin kun itse brassailee ulkonäöllään ja tuo sitä joka viestissä esille. Sitten on pakkomielle siitä että miehen on oltava lihava, kalju, ruma ja vanha.

Joo. Ei ole uskottava. Huono on tämä trolli. Mutta mitäpä muuta sitä kalapuikkoviiksiseltä jonnelta voisi odottaa :D

Vierailija
67/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, erikoista tosiaan, emmehän me naiset ole tänäänkään lukeneet yhtään sellaista miehen kirjoitusta, jossa nelikymppisiä naisia kehotetaan suosiolla unohtamaan ne komeat ja muuten naisten tavoittelemat miehet koska ne haluavat ja saavat sen kaksikymppisen eivätkä ikäisestään huoli...

-eri

Vierailija
68/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jollain tavalla komppaan aloittajaa. Itsekin hyvät raamit ja 2 aikuisen lapsen omaavana löydän pilvin pimein miehiä seksiin, mutten parisuhteeseen. Ensin ollan innoissaan ja sitten aletaan himmaamaan. Luulen, että todellisuudessa vika on tässä päässä, koska sama levy alkaa pyörimään. Joko pelotan miehiä tai sitten teen jotain turn-off kamaa. Jos se on jälkimmäinen, niin ois kiva tietää, että voi korjata virheensä.

Panoleluja on kiva olla ja naisella on tarpeensa. Ei noita Panoleluja oteta vakavasti, paitsi sängyssä. Et ole itse vielä valmis vakavaan suhteeseen , et vielä itse tiedosta sitä, mutta semmoisia viboja annat itsestäsi ja siksi nuo panomiehet sinua lähestyy. Kun olet valmis vakavaan suhteeseen, niin sitten annat toisenlaisia viboja ja oikeat miehet lähestytty. Tämä on niin nähty. Mutta pidä hauskaa ja nauti sillä välin

Vierailija
69/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä täällä olevat naiset idiootteja vai? Kaikilla naisilla, jotka mä tiedän ja tunnen ja tunnen aika monta ilähaarukassa 39-72 vuotta riittää vientiä enemmän kuin tarpeeksi ja netissä ja livenä ja ihan oman ikäisissä , vähän nuoremmissa ja vähän vanhemmissa miehissä ja ihan vakavissaan. Ihme touhua täällä....

Vierailija
70/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katsella vähän nuorempiakin miehiä. Nämä 45+ miehet on hankalia. Kokemusta on.

Vierailija
71/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä olen yli viisikymppinen.ja ylipainoinen nainen. Ja miehiä on riittänyt. Itseni ikäisiä,ja -10 vuotta- +7 vuotta vanhempia miehiä, fiksuja, mukavia, komeita, menestyneitä, kosittukin on monta kertaa, mutta minä kun haluaisin sellaisen kahden aikuisen, erillään asuvan suhteen ja miehet yleensä haluaa naimisiin ja yhteen asumaan. Silmät auki naiset, miehiä maailmassa riittää ja parhaimmat löytyy muualta kuin Tinderistä., esim taloyhtiön pyykkituvadta, kkuten ystäväni löysi

Vierailija
72/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala katsella vähän nuorempiakin miehiä. Nämä 45+ miehet on hankalia. Kokemusta on.

Kyllä ja samaa mieltä. Tähtää alle 40- vuotiaisiin. Yli 40- vuotiaat, eronneet miehet ovat kyynisiä ja katkeria. Kokemusta molemmista ja suosittelen sitä nuorempaa lämpimästi, sinulle, AP, riittää siellä ottajia

Vierailija
73/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ehkä sun jutuissa on jotain mikä karkottaa miehet? Alatko heti puhua tulevaisuudesta ja sitoutumisesta? Käytkö läpi vanhoja asioita tai eroa treffeillä? Osaatko keskustella myös kevyemmin eri aiheista? Miehet arvostaa fiksuja naisia ja pientä huumoria.

Vierailija
74/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä oli koko aloituksen pointti? Mitä "vienti" tarkoittaa tässä tapauksessa?

Vierailija
75/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä olen yli viisikymppinen.ja ylipainoinen nainen. Ja miehiä on riittänyt. Itseni ikäisiä,ja -10 vuotta- +7 vuotta vanhempia miehiä, fiksuja, mukavia, komeita, menestyneitä, kosittukin on monta kertaa, mutta minä kun haluaisin sellaisen kahden aikuisen, erillään asuvan suhteen ja miehet yleensä haluaa naimisiin ja yhteen asumaan. Silmät auki naiset, miehiä maailmassa riittää ja parhaimmat löytyy muualta kuin Tinderistä., esim taloyhtiön pyykkituvadta, kkuten ystäväni löysi

Komppaan sua, itse olen nelikymppinen, vähän ylipainoinen, mutta silti sporttinen. Ja seuraa on jatkuvasti tarjolla, vaikka en ketään etsi, olenhan onnellisesti naimisissa. Paras oli se, kun viime juhannusaattoa olin ruokakaupassa ja yksi mies tuli sanomaan, että mun kanssa ois kiva viettää juhannus. Enkä nyt mikään ihmeellisen näköinen ole, tosin kauniiksi usein kehuttu ja muodokas kyllä, mutta mihinkään instapimuihin ym. verrattuna. Nyt sun ap pitää miettiä mikä on se sun huono puoli mikä ne miehet karkoitettaa. Ole iloinen, itsevarma ja mukava.

Vierailija
76/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Ei kai oikeasti kukaan ajattele että jonkun random-tyypin ohimennen sanottua kommenttia voi verrata siihen että treffailee ja tapaa miehiä, ihastuu, toivoo ja pettyy joka kerta kun juttu hiipuu? Mua huvittaa aina nämä varatut jotka tulee kertomaan kuinka heti olisi ottajia jos sinkuiksi jäisivät. Mistä ihmeestä te sitä tiedätte ettette kuitenkin vaan päätyisi samaan tapailulimboon kuin niin moni muukin.

Vierailija
77/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla taas jo lapsia tehneille 45-55-vuotiaille miehille (eli aloittajan tavoittelema ryhmä) tilaisuus selittää, miksi he haluavat nimenomaan nuoren naisen. Miksi he varta vasten hinkuvat suhteeseen naisen kanssa, joka hyvin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin haluaa lapsen tai useita lapsia? Miksi he haluavat uudelleen siihen lapsiperhearkeen, joka heiltä on jo (ainakin) kerran epäonnistuvat? Kuvittelevatko he, että se on epäonnistunut, koska nainen on ollut väärä? Onko ne yövalvomiset kivoja viisikymppisenä? Onko se kiva olla se harmaapäinen iskä, jota luullaan isoisäksi? Eikö olisi mukavampaa vanheta rauhassa ikäisensä naisen kanssa, jonka kanssa voi puhua asioista, joista molemmilla on kokemusta? Ajasta, jolloin kännyköissä oli matopeli? Ajasta, jolloin ei edes ollut kännyköitä vaan kavereiden kotinumerot muistettiin ulkoa? Kun telkkarista katsottiin virityskuvaa? Musiikkia nauhoitettiin kasetille ja kuunneltiin puhki?

Selittäkää. En tajua teitä.

Kykähän nuo yövalvomiset sujuu paremmin näin vanhempana, kun ei tarvitse unta niin paljoa. Joillekkin voi olla mukavampaa vanheta oman ikäisen kanssa, joku vanhenee mielellään yksin ja joku nuoremman kanssa. Minä olen valinnut elää niin kuin olen parhaaksi nähnyt, ja ei ole ollut valittamista. Tuliko nyt selväksi?

Vierailija
78/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ensimmäinen avautuminen aiheesta. Olisi ehkä kannattanut pariutua aikaisemmin. Jos et löydä miestä, syy on kuitenkin sinussa, enkä usko että edes ulkonäössä.

Vierailija
79/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ne hoikat luuviulut houkuta ku koiria, koirat on luiden perään, ei aikuiset miehet :D Olen viisikymppinen ,aivan tavallisen näköinen nainen ja kilojakin löytyy. Miehiä on aina ollut ja olen ollut suosittu, fiksua mies seuraa löytynyt aina. 

Kiva, että edes toinen on fiksu!

Vierailija
80/101 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan sua, itse olen nelikymppinen, vähän ylipainoinen, mutta silti sporttinen. Ja seuraa on jatkuvasti tarjolla, vaikka en ketään etsi, olenhan onnellisesti naimisissa. Paras oli se, kun viime juhannusaattoa olin ruokakaupassa ja yksi mies tuli sanomaan, että mun kanssa ois kiva viettää juhannus. Enkä nyt mikään ihmeellisen näköinen ole, tosin kauniiksi usein kehuttu ja muodokas kyllä, mutta mihinkään instapimuihin ym. verrattuna. Nyt sun ap pitää miettiä mikä on se sun huono puoli mikä ne miehet karkoitettaa. Ole iloinen, itsevarma ja mukava.

Voi pyhä yksinkertaisuus!! Voittaisit varmaan lotossakin: jos veikkaisit!