Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo heittäytyi väkivaltaiseksi:(

Vierailija
15.12.2019 |

Heti aamusta tuli pukkimaan kun olin tietokoneen äärellä, ja sitten läpsäisi kahvimukin kädestäni ja kahvit lattialle ja sitten heitti yhden posliinimukin seinään ja sirpaleita keittiön lattialla ja työtasollakin.

Sitten hän meni jatkamaan uniaan ja minä siivosin sotkut.

Kiva alku päivälle.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap ei ollut tehnyt mitään sellaista, mikä johti tuohon tilanteeseen? En sano, että vaimo teki oikein, mutta jokuhan tuohon tilanteeseen johti, ettei vaimo voinut enää hillitä itseään. Hyvässä, rakastavassa ja arvostavassa parisuhteessa tuollaista ei tapahdu, joten ap:ssakin on vikaa. Teidän kannattaa varmaan erota, niin olette onnellisempia erikseen. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Tai sitten ap:n vaimo on psykopaatti.

T. sellaisen kanssa elänyt

Hän kärsii vakavasta mielenterveydellisestä sairaudesta. 

ap

Vierailija
22/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit laittanut siitä tietokoneesta äänet pienemmälle keskellä yötä.

Käytän korvakuulokkeita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit antanu vaimosi siivoo itse aiheuttamansa sotkun. T.Nainen itsekkin

Mikään tämmöinen ei toimi.

On ihan sama mitä minä teen, ei vaikutusta vaimon pään sisäiseen maailmaan. Hän elää omissa harhoissaan.

ap

Vierailija
24/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis satuttiko sinua vai heitteli vain astioita lattialle/seinälle? Ei jälkimmäinenkään fiksua ole, mutta ei rikoskaan. Ensimainitusta lähtisin heti.

Hän ei heittänyt minua, mutta kieltämättä tulee mieleen oma turvallisuus. Ensimmäinen kerta kun näin oli poissa tolaltaan, että ilmeni tekoina. 

ap

Vierailija
25/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi sitten olla hoititahoon yhteydessä. Lääkitys ei toimi, vai syökö niitä edes?

Vierailija
26/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän haluaa just tuollaisia ilkeitä, väkivaltasia ja vittumaisia naisia, me kiltit, ujot ja ystävälliset ei kelvata koska meissä ei ole kuulemma "haastetta ja sähäkkyyttä"

Vierailija
27/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit antanu vaimosi siivoo itse aiheuttamansa sotkun. T.Nainen itsekkin

Mikään tämmöinen ei toimi.

On ihan sama mitä minä teen, ei vaikutusta vaimon pään sisäiseen maailmaan. Hän elää omissa harhoissaan.

ap

Tee palvelus teille molemmille ja eroa. Mitä ihmettä teet tuossa suhteessa? Vai onko naisella rahat ja omaisuus? Vai saatko jotain sairasta tyydytystä siitä, että koet itsesi paremmaksi hänen rinnallaan? Ei kyllä ole tervettä teiltä kummaltakaan.

Vierailija
28/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ärsyttänyt häntä jo pidemmän aikaa ja nyt vaan tuli mitta täyteen?

Vierailija
29/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaisi sitten olla hoititahoon yhteydessä. Lääkitys ei toimi, vai syökö niitä edes?

Hän käy n. kerran vuodessa seinäjokelaisen psykiatrin yksityisvastaanotolla. Lisäksi hän käy kerran viikossa kunnan päivätoiminassa. Syö lääkeensä. Lääkkityksen tehokkuutta kuvatkoon tämän aamun esimerkki.

Toivon toki että joku toimittaisi hänet suljetulle. Ehkä näin ei tapahdu.

ap

Vierailija
30/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta ei kuulu parisuhteeseen, ei vaikka toisella olisi millaiset mt-ongelmat. Ainoa vaihtoehto on lähteä jos suhde muuttuu väkivaltaiseksi. Oli kyse henkisestä tai fyysisestä väkivallasta.

Sen verran pitää olla itsehillintää tai kykyä sietää ärsytystä, että pystyy hallitsemaan oman käytöksensä.

Vierailija
31/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein eilen lanttulaatikkoa. Aamulla herätessäni laitoin pakastimeen.

Olisiko tämä ärsyttänyt häntä? Ainakin pöydälle jäänyt pelti sai aamulla kyytiä.

ap

Vierailija
32/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa naida lihavaa.

Vierailija
33/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin, miksi et eroa? Et näköjään osaa auttaakaan kumppaniasi, täällä vaan palstailet, miksi siis et eroa? Miksi et itse vie häntä hoitoon, jos tilanne on niin paha, että hän tarvitsee osastohoitoa? Soita ambulanssi, kyllä ne arvioi sitten tilanteen ja vie hoitoon. Miksi et tee mitään asian eteen?

Vierailija
34/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa sun miehisyyttä. Nyt on roolit väärinpäin. Ei kunnioita. Milloin viimeeksi seksiä? Ei pitkään aikaan, aivan.

Vierailija
35/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepäoletosasivalinnut kirjoitti:

Miehethän haluaa just tuollaisia ilkeitä, väkivaltasia ja vittumaisia naisia, me kiltit, ujot ja ystävälliset ei kelvata koska meissä ei ole kuulemma "haastetta ja sähäkkyyttä"

Kyllä mulle kelpaisi, mistä sinut voisi löytää?

Minkä näköinen ja kokoinen olet?

Vierailija
36/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä ärsyttänyt häntä? Ainakin pöydälle jäänyt pelti sai aamulla kyytiä.

ap

Mihin lanttulaatikon teossa tarvitaan peltiä?

Vierailija
37/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun vaimon käytös kuulosta varsinaisesti mt-potilaan käytökseltä, pikemminkin kuulostaa siltä, että on kyllästynyt katsomaan sun naamaa ja ehkä löysää olemistasi?. Ehkä se on rakastunut johonkin toiseen mieheen? Ja sitä ärsyttää, kun ei tiedä, miten eroaisi ja saisi tilanteen ratkaistua. Teitkö lanttulaatikkoa illalla ärsyttääksesi häntä? Sehän haisee ihan p as kalta.

Vierailija
38/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mihin lanttulaatikon teossa tarvitaan peltiä?

Eikö ne vuoat laiteta pellille kun menevät uuniin?

Vierailija
39/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, miksi et eroa? Et näköjään osaa auttaakaan kumppaniasi, täällä vaan palstailet, miksi siis et eroa? Miksi et itse vie häntä hoitoon, jos tilanne on niin paha, että hän tarvitsee osastohoitoa? Soita ambulanssi, kyllä ne arvioi sitten tilanteen ja vie hoitoon. Miksi et tee mitään asian eteen?

Hän käy n. kerran vuodessa Psykiatrin vastaanotolla joka koko ajan vähentänyt lääkitystä. Lisäksi joka viikko mielenterveyskuntoutujien päivätoiminassa.

Hän on alan ammattilaisten näkösällä. Minä olen ulkopuolinen ja pelkkä amatööri näissä terveysasioissa. Soittakoot naapurit ambulanssin.

Tämä on aihe vapaa palsta ja tämmöinen aihe tällä kertaa. Tässä avauksessa on myös opetus, jonka fiksuimmat tajuaa. Olisipa minullekkin tarjottu aikoinaan tämän avauksen kaltaista oppituntia.

ap

Vierailija
40/77 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Itsepäoletosasivalinnut kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi, mistä sinut voisi löytää?

Minkä näköinen ja kokoinen olet?

Just toikin on miehille tärkeitä, pelkkä ulkonäkö ja paino

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi