Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että mies haluaa erota raskausaikana ja alkaa yhtäkkiä syyllistää kaikesta?

Vierailija
15.12.2019 |

Jos raskaus on ollut pitkään toivottu ja pitkä suhde takana?

Yhtäkkiä olen vanhemmalle lapselle maailman haitallisin äiti ja näytän haitallista esimerkkiä esimerkiksi laittamalla vääränlaista ruokaa, lukemalla hänelle liian vähän jne. Myös omista tavoistani saan jatkuvasti moitteita, kuten että ostelen liikaa turhaa tavaraa, hiukset valuu ruoassa kun syön jne. Hän niputtaa pieniä asioita ja nyt hän lopulta sanoo että minun pitäisi muuttaa pois.

Hän ei kuulemma uskalla luvata lasta minun luokseni, koska pelkää että osaanko huolehtia hänestä. Myös vauvan synnyttyä sen olisi hyvä tulla heti hänen luokseen. Hän aikoo kuulemma ottaa lastensuojeluun yhteyttä saadakseen tahtonsa läpi. Mitä teen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy nyt aluksi saada itsesi uskomaan, että mies on tässä mielenvikainen, et sinä.

Vierailija
22/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku mies yrittää täällä kirjoittaa mustaa valkoiseksi. Ap, älä nyt usko, että vika on sinussa. Jos miehesi rakastaisi ja arvostaisi sua ja lastanne, ei todellakaan haluaisi, että menisit jonnekin osastolle hoitoon tai että et saisi olla tekemisissä omien lastesi kanssa. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia perhearvoja teillä oikein on. Vanhemmuus kuuluu kummallekin vanhemmalle ja kummankin pitää huolehtia kodista ja lapsista.

Jos miehesi valittaa, on hänen oltava yhdessä kanssasi huolehtimassa normaalista arjesta.

Ehkä sinussa on jotain tapoja, jotka ovat merkki, ettet jaksa huolehtia itsestäsi ja miehesi huolestuu.

Nyt ota reipas asenne ja aina kun miehesi valittaa, niin totea hymysuin, että "tällänen mä oon ja tähän sä rakastuit."

Vierailija
24/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia perhearvoja teillä oikein on. Vanhemmuus kuuluu kummallekin vanhemmalle ja kummankin pitää huolehtia kodista ja lapsista.

Jos miehesi valittaa, on hänen oltava yhdessä kanssasi huolehtimassa normaalista arjesta.

Ehkä sinussa on jotain tapoja, jotka ovat merkki, ettet jaksa huolehtia itsestäsi ja miehesi huolestuu.

Nyt ota reipas asenne ja aina kun miehesi valittaa, niin totea hymysuin, että "tällänen mä oon ja tähän sä rakastuit."

Aika puuttellisella elämänkokemuksella jakelet ajatuksia. Tuossa miehen toiminnassa ei ole mitään hyvää tarkoittavaa ja sen tajuaa kaikki jotka hiemankin ymmärtää asioiden päälle. Tuolla on varmaan jossain Ozzy ilman 700 000e sinulle kun olet noin naivi ihmisten tarkoitusperien suhteen.

Vierailija
25/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy nyt aluksi saada itsesi uskomaan, että mies on tässä mielenvikainen, et sinä.

Se on vaikeaa koska miehellä on vahva todistepohja etten huolehdi lapsista huolellisesti. Kun vanhempi lapsi oli virikehoidossa, sieltä tehtiin hänen vaatteista lastensuojeluilmoitus että ne olivat likaisia heidän mielestä. Olin siis tuolloin huolehtinut ne tarhavaatteet ja mies oli ollut töissä. Minulla on ollut myös masennusta, tosin nuo vaatteet eivät mitenkään liity siihen.

Mies voi vedota tähän, kun ottaa yhteyttä lasuun ja siellä kaiketi tuo vanha ilmoitus jotenkin näkyy.

En oikein enää itsekään tiedä, olenko vialla päästäni vai en. Ap

Vierailija
26/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaikeaa koska miehellä on vahva todistepohja etten huolehdi lapsista huolellisesti. Kun vanhempi lapsi oli virikehoidossa, sieltä tehtiin hänen vaatteista lastensuojeluilmoitus että ne olivat likaisia heidän mielestä. Olin siis tuolloin huolehtinut ne tarhavaatteet ja mies oli ollut töissä. Minulla on ollut myös masennusta, tosin nuo vaatteet eivät mitenkään liity siihen.

Mies voi vedota tähän, kun ottaa yhteyttä lasuun ja siellä kaiketi tuo vanha ilmoitus jotenkin näkyy.

En oikein enää itsekään tiedä, olenko vialla päästäni vai en. Ap

Vierailija
27/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on oikeasti vaikeutta huolehtia lasten perustarpeista?

Toki sitä ei auta negatiivinen kommentointi ja lynttääminen. Ja kun olette raskautta pitkään toivoneet, niin onhan mies nämä asiat sinussa nähnyt jo aikaisemmin. Miksi hän nyt yhtäkkiä haluaa sinusta eroon? Minusta tuntuu että tuo vanha lasu ja se että et ole huolellinen asioissa on nyt kuitenkin tekosyy?

Vierailija
28/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse lähde jos mies ei ole enää kiinnostunut sinusta ja perheestäsi?

Vierailija
29/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ekana mitään sossuja tuohon sotke jos mies ei ole väkivaltainen, vaan tukiverkot apuun jos niitä on ja eroa. Huoltajuus ja tapaamisasiat sitten kun vauva syntynyt.

Miehellä todennäköisesti toinen nainen.

Vierailija
30/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies on jo alustanut päiväkotiin huonoa vanhemmuuttasi ja siksi ottivat pienestä syystä yhteyttä lasuun. Narsistit tekee pitkään työtä uhrin selän takana. Hän halusi kaksi lasta ja sinä teet ne hänelle, mutta kukaan muu ei saa olla lapsille tärkeä kuin hän, siksi niille on katsottu ei äiti.

Vierailija
31/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri äiti siis. Kirjoitin sateessa. Niin tämä huolenpito ja empatia on teeskentelyä ja huolen ilmaiseminen. Olet luultavasti masentunut koska narsistisuhteesta ei vain selviä masentumatta. Sinun selkäsi takana taas on jo pitkään pedattu hulluuttasi ja huonouttasi. Koska synnytys lähestyy on aika ottaa ulos kaikki myyräntyö mitä on tehty tuhoksesi.