Mikä auttaa saaatanalliseen kurkkukipuun?
Kommentit (33)
1200mg buranaa ja 1000mg panadolia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä angiina, niin antibiootit auttaa.
Ota kunnolla särkylääkettä, ja kurkkua puuduttavia tabletteja. Juo lämmintä.Sh
tämän olisin minäkin sanonut.
Kipulääke on auttanut aina, paitsi kerran, kun oli kurkkupaise. Se jos mikä oli saatanallinen kipu.
Septabene on ollut ehdottomasti parhain imeskelytabletti, jota olen käyttänyt kipeälle kurkulle.
Minulla oli joskus teininä rauhaskuume ja oli elämäni hirvein tauti! Toinen rauhanen kaulalla oli kananmunan kokoinen, kuume neljässäkympissä ja pahin kurkkukipu mitä ikinä. Ainut mikä auttoi pariksi tunniksi oli burana 600 eli neuvon tuon hoidoksi. 600 burana toki reseptilääke. Itse ottaisin varmaan 2 x 400 buranan tai eka sen yhden 400 jos auttaisi.
Angiinassa myös ollut kurkku kipeä muttei lähelläkään sitä luokkaa kuin rauhaskuumeessa! Silloin auttoi myös burana 600mg mutta kurkku jäi silti paksun tuntuiseksi. Siihen nyt on antibiootti joka auttaa nopeaa.
Valkosipulia niin että taju lähtee. Jos kurkku on vielä siitä herättyäsi kipeä, niin lääkäriin. Voi olla angiina tai jotain muuta antibioottihoitoa vaativaa.
Amputointi, on nopea ja vie kivun lopullisesti
Jeesus auttaa, jos oikein kovasti uskot.
Snapsilasillinen raakaa vodkaa pienin kulauksin nautittuna iltaisin ennen nukahtamista.
Jos kyseessä angiina, niin antibiootit auttaa.
Ota kunnolla särkylääkettä, ja kurkkua puuduttavia tabletteja. Juo lämmintä.
Sh