Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kipuilua baariin lähdön kanssa.

Vierailija
13.12.2019 |

Miten sinne yksin kehtaa/jaksaa mennä? Vai kotiinko jäisi köllöttämään.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Huoh! Eikö suomalaisilla ole kynnystä pariutua ilman alkoholia ja miksi aina baari?

No esim. Baarissa voit mennä juttelemaan ihmisille, ilman että luulevat sinun olevan sekaisin.

Siellä voi istuskella ja katsella screenia jos ei löydy juttuseuraa.

Voi ottaa hieman rohkaisua jos ei muutoin uskalla. Se ei sulkeudu ihan heti, ehtii hitaampikin apajille.

Mille apajille? Tiedäthä, että on paljon muitakin paikkoja joissa voi jutella ihmisille ilman alkoholia? Järkevä aikuinen ihminen ei tarvitse ryyppyjä vaan uskaltautuu selvinpäin juttusille toisen kanssa.

Juu, kyllä me tiedetään, että missä vaan voi aloittaa keskustelun, mutta hieman ujommalle se ei vaan ole niin luontevaa. Itse käyn baareissa ja juon alkoholitonta. Enkä ole enää ainoa, joka on selvinpäin. Baareissa on ihan mukavaa, kokeile sinäkin.

En tarvitse baarissa laukkaamisia enkä kallista pahanmakuista alkoholia. Kokeile sinä olla menemättä baariin ja sosiaalisoitua vaikka kirjastossa. Voit yllättyä positiivisesti.

Baarissa ei ole pakko juoda pahanmakuista alkoholia. Kirjasto on nyt kiinni.

Turhaa rahanmenoa joka tapauksessa. Kirjastoon voit mennä huomenna. Alkoholi lihottaa ja kännissä et muista tapahtumia.

Aika jännää kun kerroin etten juo alkoholia, niin pidät vaan kiinni tuosta alkoholista.

Mutta tämä selvä, et pidä baareista.

Tuskinpa saat ilmaisia alkoholittomia drinkkejä tai edes vettä baarissa. Sisäänpääsykin maksaa ja narikka. Puhumattakaan julkinen tai taksilla ajo.

Baarissa sisäänpääsy ja narikka??

Eri.

Kyllä, luit aivan oikein. Kerta riitti ja toista kertaa ei tule.

Vierailija
82/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin osaa enää ymmärtää ihmisiä joille tuottaa ongelmia "tehdä jotain yksin". Itse oon eronnut 43-vuotias kahden lapsen äiti, ja rehellisesti nautin siitä että saan ja voin nykyään tehdä asioita yksin. Se on ihan luksusta. Selkeä keski-iän tuoma hyvä puoli elämässä :-)

Niin samaa mieltä. Yksin on helppo mennä ja vaikkei kukaan tulisi juttelemaan enkä itse menisi juttelemaan, niin ei haittaa. Tiedän, että moni istuu kotona yksin katsoen tv:tä. Minä istun baarissa ja katson ihmisiä.

Ongelma ei varsinaisesti ole siinä etteikö voisi mennä yksin. Mutta omassa kaupungissa jos menee ja lopputulos on, että itsellä ei ketään uusia kavereita/vanhoja tuttuja kenen kanssa olla, niin alkaa tulla vainoharhainen olo siitä että pian "kaikki" tietää ja puhuu, että tuolla se yksin hiihtäjä taas menee. Jotenkin noloa kerätä se takkinsa narikasta yksin kun muut toljottaa porukoistaan.

Mitäpä luulet millainen on ihminen joka katsoo toista kieroon? Niinpä, eli ei kannata miettiä moisia. Rohkeasti vaan yksin liikkeelle ja vaikka yksin takaisin kotiinkin. Vai saatko mitalin jos ne muut katsojat näkevät sinun lähtevän aina jonkun seurassa.

Jotkut ihmiset ovat tyhmiä. Mutta kun ihmiset ovat tyhmiä ja puhuvat toisilleen, niin pian onkin kehittynyt maine jonka mukaan kukaan ei halua tulla juttelemaan sinulle, paitsi ne joku 3 % ihmisistä jotka eivät ole tyhmiä ja haluavat ajatella itse. Maineella on väliä, sillä vaikutelmasta tulee ketjureaktio. Samalla perusteella suositut on suosittuja - oli joskus jollain tytöllä komea poikaystävä, sitä myöten suuri kaveriporukka, sitten valittiin oppilaskuntaan, siitä ponnisti politiikkaan.. Ja niin edekkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Lahdessa?

Vierailija
84/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin osaa enää ymmärtää ihmisiä joille tuottaa ongelmia "tehdä jotain yksin". Itse oon eronnut 43-vuotias kahden lapsen äiti, ja rehellisesti nautin siitä että saan ja voin nykyään tehdä asioita yksin. Se on ihan luksusta. Selkeä keski-iän tuoma hyvä puoli elämässä :-)

Niin samaa mieltä. Yksin on helppo mennä ja vaikkei kukaan tulisi juttelemaan enkä itse menisi juttelemaan, niin ei haittaa. Tiedän, että moni istuu kotona yksin katsoen tv:tä. Minä istun baarissa ja katson ihmisiä.

Ongelma ei varsinaisesti ole siinä etteikö voisi mennä yksin. Mutta omassa kaupungissa jos menee ja lopputulos on, että itsellä ei ketään uusia kavereita/vanhoja tuttuja kenen kanssa olla, niin alkaa tulla vainoharhainen olo siitä että pian "kaikki" tietää ja puhuu, että tuolla se yksin hiihtäjä taas menee. Jotenkin noloa kerätä se takkinsa narikasta yksin kun muut toljottaa porukoistaan.

Mitäpä luulet millainen on ihminen joka katsoo toista kieroon? Niinpä, eli ei kannata miettiä moisia. Rohkeasti vaan yksin liikkeelle ja vaikka yksin takaisin kotiinkin. Vai saatko mitalin jos ne muut katsojat näkevät sinun lähtevän aina jonkun seurassa.

Jotkut ihmiset ovat tyhmiä. Mutta kun ihmiset ovat tyhmiä ja puhuvat toisilleen, niin pian onkin kehittynyt maine jonka mukaan kukaan ei halua tulla juttelemaan sinulle, paitsi ne joku 3 % ihmisistä jotka eivät ole tyhmiä ja haluavat ajatella itse. Maineella on väliä, sillä vaikutelmasta tulee ketjureaktio. Samalla perusteella suositut on suosittuja - oli joskus jollain tytöllä komea poikaystävä, sitä myöten suuri kaveriporukka, sitten valittiin oppilaskuntaan, siitä ponnisti politiikkaan.. Ja niin edekkeen.

Sinun maineesi muodostuu baari ihmisten ajatuksista. Ok.

Vierailija
85/87 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävikö ap baarissa ja minkälaista oli?

Vierailija
86/87 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkesko sillisammiota joltakin michelinihris yh:lta?

Vierailija
87/87 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään mennyt. Täällä on aina puhetta, mutta ei tekoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi