Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kipuilua baariin lähdön kanssa.

Vierailija
13.12.2019 |

Miten sinne yksin kehtaa/jaksaa mennä? Vai kotiinko jäisi köllöttämään.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä lähtisi baariin jos pitää kipuilla sen asian kanssa. 

Kivampi olla aina kotona yksin? (ei ap)

Vierailija
22/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. En tiedä lähtiskö vai huomenna vasta. Tällä hetkellä olen täällä hikisenä ja kollareissa pari kaljaa alas saaneena.

Itse suosin perjantaita, niin ehtii olla yksi normipäivä ennen työviikkoa krapulapäivän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vedä n aina puhjiksdi tosikännin koska naiset tykkää rohkeista miehista. ja piplluakin saa

Vierailija
24/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde yöhön ja yritä unohtaa, levoton tuhkimo! 

Vierailija
25/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi mennä yksin baariin?

Eli naisseuraa etsimään, mitäpä sitä aikuinen mies muutakaan.

Onko flaksi käynyt aiemmin? Olen yrittänyt itsekin käydä yksin baareissa aiemmin, mutta en ole parhaimmillani siinä ympäristössä. Netistä olen naiseni löytänyt. Baareissa on parhaimmillaan sattunut joitakin "läheltä piti" tilanteita, joissa olisi pitänyt osata reagoida vähän nopeammin.

Minä taas olen parhaimmillani baareissa, mutta olen tosi huono lähtemään minnekään yksinäni.

Sovi Tinder-treffit ennen baariin menoa johonkin läheiseen kuppilaan baarin vieressä. Otat muutaman oluen ja virittäydyt tunnelmaan. Ei väliä, millainen Tinder-deitti on. Siitä voit mukavasti siirtyä baariin. Tinder-deitin ehdit tavata uudestaan myöhemminkin (jos kiinnostava).

Tinderiä on testattu ja ei siellä jonoksi asti mätsejä ole. Että tälle iltaa nyt ei treffejä valitettavasti ole saatavilla. Kai se on riipaistava kova känni ja taksilla kylille.

Älä hirveästi juo. Naiset ei tykkää. Ole kohtuudella liikenteessä.

Ujo piimä kun olen niin siinäpä ei sitten hirveästi uskalla ketään lähestyä.

Pyydä vaikka jotain tyttöä tanssilattialle? Siinä ei tarvitse paljon jutella. Osaat varmaan itseäsi sen verran liikuttaa. Älä pyydä sitä kedon kauneinta kukkasta, vaan joku ujonpuoleisempi, niin et saa pakkeja.

Vierailija
26/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo yksin ole kaikkein paras tapa mennä. Niin ainakin muistelen nuoruusvuosilta. Poikaporukalla meno ja juomisesta tuli pääasia. Naiset ei tuollaista porukkaa yleensä lähesty..

mies51v

Kuulostaa rohkaisevalta, mutta jos ensimmäisen tunnin olet siinä pörrännyt ja ei yhtään kontaktia ole löytynyt niin alkaako olla olo hieman epätoivoinen ja narikkaa kohden matka käy.

Tietysti nykyään baarielämä on muuttunu. Ennen baarit oli täynnä porukkaa ja yksinäinen ei välttämättä edes erottunut joukosta. Nykyään on eri meininki, mitä olen käynyt muutaman kerran ulkona. Tyhjää on ja porukkaa alkaa tuleen vasta puolilta öin.

mies51v

Vierailija
27/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite vedä n aina puhjiksdi tosikännin koska naiset tykkää rohkeista miehista. ja piplluakin saa

Kyllä sinullekin yönhelmassa löytyy ottaja, samanlainen känninen nainen.

Vierailija
28/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt mitään sikakännejä vedä. Pienet pohjat ja baarissa kohtuudella. Kukaan mitään örveltäjää halua edes juttuseuraksi saati omaan sänkyynsä!

Vierailija
29/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo yksin ole kaikkein paras tapa mennä. Niin ainakin muistelen nuoruusvuosilta. Poikaporukalla meno ja juomisesta tuli pääasia. Naiset ei tuollaista porukkaa yleensä lähesty..

mies51v

Kuulostaa rohkaisevalta, mutta jos ensimmäisen tunnin olet siinä pörrännyt ja ei yhtään kontaktia ole löytynyt niin alkaako olla olo hieman epätoivoinen ja narikkaa kohden matka käy.

Tietysti nykyään baarielämä on muuttunu. Ennen baarit oli täynnä porukkaa ja yksinäinen ei välttämättä edes erottunut joukosta. Nykyään on eri meininki, mitä olen käynyt muutaman kerran ulkona. Tyhjää on ja porukkaa alkaa tuleen vasta puolilta öin.

mies51v

Tätäkin mietin, että moneltako tuonne menisi edes. Puolilta öin saa jonottaa tunnin, mutta toisaalta jos puoli tyhjässä baarissa odottaa useamman tunnin siinä baaritiskillä..

Vierailija
30/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin osaa enää ymmärtää ihmisiä joille tuottaa ongelmia "tehdä jotain yksin". Itse oon eronnut 43-vuotias kahden lapsen äiti, ja rehellisesti nautin siitä että saan ja voin nykyään tehdä asioita yksin. Se on ihan luksusta. Selkeä keski-iän tuoma hyvä puoli elämässä :-)

Vierailija
31/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naisetkin osaa juopotella kaatokänniin asti.. kuka heistä tykkää

Vierailija
32/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt mitään sikakännejä vedä. Pienet pohjat ja baarissa kohtuudella. Kukaan mitään örveltäjää halua edes juttuseuraksi saati omaan sänkyynsä!

Pitää koettaa muistaa, olen kyllä parhaimmillani juurikin sikakännissä. 

Vierailija
33/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen aina saanut seuraa baarista. Silloin huomaa muut ihmiset paremmin. Kavereiden kanssa keskityn kavereihin.

Vierailija
34/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikakännissä on sikakivaa

Vierailija
35/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin osaa. Miehen ja naisen ero on siinä, että kaatokännissä nainen löytää seuraa, mies taas ei. Naiselle löytyy aina saattaja kotiin, vaikka saappaanvarret olisi oksennuksessa.

Vierailija
36/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin osaa. Miehen ja naisen ero on siinä, että kaatokännissä nainen löytää seuraa, mies taas ei. Naiselle löytyy aina saattaja kotiin, vaikka saappaanvarret olisi oksennuksessa.

Joskus löytyy muuten miehellekin.

Vierailija
37/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus välillä tuo uutta puhtia menoon

Vierailija
38/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin osaa enää ymmärtää ihmisiä joille tuottaa ongelmia "tehdä jotain yksin". Itse oon eronnut 43-vuotias kahden lapsen äiti, ja rehellisesti nautin siitä että saan ja voin nykyään tehdä asioita yksin. Se on ihan luksusta. Selkeä keski-iän tuoma hyvä puoli elämässä :-)

Niin samaa mieltä. Yksin on helppo mennä ja vaikkei kukaan tulisi juttelemaan enkä itse menisi juttelemaan, niin ei haittaa. Tiedän, että moni istuu kotona yksin katsoen tv:tä. Minä istun baarissa ja katson ihmisiä.

Vierailija
39/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin miesseuraa. Aina kun eteen tulee mahdollisuus sitä saada onnistun pilaamaan kaiken. Jos olisin normaalipainoinen niin olisi ehkä jotain intoa mennä baariin mutta häpeän itseäni enkä tiedä voisinko näyttää itseäni miehelle ellen tietäisi hänen hyväksyvän tällaista kroppaa mikä minulla nykyään on. Kasvoista saan kehuja ja miehet osoittavat kiinnostusta minua kohtaan kun minulla on suht peittävät vaatteet päällä. Nytkin istun yksin kotona syömässä sipsejä vaikka se mitä oikeasti haluaisin tehdä olisi olla jonkun ihanan miehen vierellä ja keksiä yhdessä jotain kivaa tekemistä. En tiedä mitä pahaa olen tehnyt että minua rangaistaan näin. Pas.ka elämä valuu hukkaan ja lopulta kuolo korjaa. Toivottavasti ei mene enää kovin kauan.

N34

Vierailija
40/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sipsithän ovat parasta mitä on keksitty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi