Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kipuilua baariin lähdön kanssa.

Vierailija
13.12.2019 |

Miten sinne yksin kehtaa/jaksaa mennä? Vai kotiinko jäisi köllöttämään.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP rasautti ekan olusen auki eli kait se on sitten menoa. Voitolla yöhön vai miten se meni!

Watch out ladies :)

Vierailija
42/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin osaa enää ymmärtää ihmisiä joille tuottaa ongelmia "tehdä jotain yksin". Itse oon eronnut 43-vuotias kahden lapsen äiti, ja rehellisesti nautin siitä että saan ja voin nykyään tehdä asioita yksin. Se on ihan luksusta. Selkeä keski-iän tuoma hyvä puoli elämässä :-)

Niin samaa mieltä. Yksin on helppo mennä ja vaikkei kukaan tulisi juttelemaan enkä itse menisi juttelemaan, niin ei haittaa. Tiedän, että moni istuu kotona yksin katsoen tv:tä. Minä istun baarissa ja katson ihmisiä.

Ongelma ei varsinaisesti ole siinä etteikö voisi mennä yksin. Mutta omassa kaupungissa jos menee ja lopputulos on, että itsellä ei ketään uusia kavereita/vanhoja tuttuja kenen kanssa olla, niin alkaa tulla vainoharhainen olo siitä että pian "kaikki" tietää ja puhuu, että tuolla se yksin hiihtäjä taas menee. Jotenkin noloa kerätä se takkinsa narikasta yksin kun muut toljottaa porukoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit ainakin lopettaa näiden turhien aloitusten paskapostaamisen, AP.

Jos ap hakee rohkaisua? Ei ole silloin turha postaus.

joo mut se on tehnyt näitä aloituksia noin ziljoona kertaa. Ei aina jaksa rohkaista.

Vierailija
44/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin osaa enää ymmärtää ihmisiä joille tuottaa ongelmia "tehdä jotain yksin". Itse oon eronnut 43-vuotias kahden lapsen äiti, ja rehellisesti nautin siitä että saan ja voin nykyään tehdä asioita yksin. Se on ihan luksusta. Selkeä keski-iän tuoma hyvä puoli elämässä :-)

Niin samaa mieltä. Yksin on helppo mennä ja vaikkei kukaan tulisi juttelemaan enkä itse menisi juttelemaan, niin ei haittaa. Tiedän, että moni istuu kotona yksin katsoen tv:tä. Minä istun baarissa ja katson ihmisiä.

Ongelma ei varsinaisesti ole siinä etteikö voisi mennä yksin. Mutta omassa kaupungissa jos menee ja lopputulos on, että itsellä ei ketään uusia kavereita/vanhoja tuttuja kenen kanssa olla, niin alkaa tulla vainoharhainen olo siitä että pian "kaikki" tietää ja puhuu, että tuolla se yksin hiihtäjä taas menee. Jotenkin noloa kerätä se takkinsa narikasta yksin kun muut toljottaa porukoistaan.

Juuri tätä itsekin mietin, tosin vähän isompi maalikylä itsellä että ei kukaan hokaa että sama hiihtäjä. Ellen iske sitten aina samoja neonkeltaisia haalareita päälleni. -ap edelleen menossa

Vierailija
45/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit ainakin lopettaa näiden turhien aloitusten paskapostaamisen, AP.

Jos ap hakee rohkaisua? Ei ole silloin turha postaus.

joo mut se on tehnyt näitä aloituksia noin ziljoona kertaa. Ei aina jaksa rohkaista.

mitään oo tehnyt - ap

Vierailija
46/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Huoh! Eikö suomalaisilla ole kynnystä pariutua ilman alkoholia ja miksi aina baari?

Vierailija
47/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Huoh! Eikö suomalaisilla ole kynnystä pariutua ilman alkoholia ja miksi aina baari?

No esim. Baarissa voit mennä juttelemaan ihmisille, ilman että luulevat sinun olevan sekaisin.

Siellä voi istuskella ja katsella screenia jos ei löydy juttuseuraa.

Voi ottaa hieman rohkaisua jos ei muutoin uskalla. Se ei sulkeudu ihan heti, ehtii hitaampikin apajille.

Vierailija
48/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet millainen on ihminen joka katsoo toista kieroon? Niinpä, eli ei kannata miettiä moisia. Rohkeasti vaan yksin liikkeelle ja vaikka yksin takaisin kotiinkin. Vai saatko mitalin jos ne muut katsojat näkevät sinun lähtevän aina jonkun seurassa.

Vierailija
49/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap lähti baariin?

Vierailija
50/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä typerää, että baareihin mennään niin myöhään. Olisin puoliltaöin jo valmis kotiin, mutta silloin ihmiset vasta tulevat baariin.

Miksei sinne voida mennä jo kahdeksalta ja sitten aiemmin kotiin? Vet du?

Vierailija
51/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap raporttia sieltä baarista! Miltä näyttää, onko ehdokkaita kiikarissa?

Vierailija
52/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan istuu bussissa, piilopullo taskussa ja miettii avausrepliikkiä.

Vierailija
53/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tuli just saunasta. Vielä muutama rohkaiseva ja taksia tilaukseen. Katsotaan raporttia riippuen miten on haku päällä :) Laittakaahan vielä kommenttia, aika epätoivoiselta tää näyttää, tiedän.

Vierailija
54/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on naiset, menneniä vai ei ? -ap in your dreams

Vierailija
55/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. Baarissa voit mennä juttelemaan ihmisille, ilman että luulevat sinun olevan sekaisin.

Voi ottaa hieman rohkaisua jos ei muutoin uskalla. Se ei sulkeudu ihan heti, ehtii hitaampikin apajille.

Mille apajille? Tiedäthä, että on paljon muitakin paikkoja joissa voi jutella ihmisille ilman alkoholia? Järkevä aikuinen ihminen ei tarvitse ryyppyjä vaan uskaltautuu selvinpäin juttusille toisen kanssa.

Vierailija
56/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille apajille? Tiedäthä, että on paljon muitakin paikkoja joissa voi jutella ihmisille ilman alkoholia? Järkevä aikuinen ihminen ei tarvitse ryyppyjä vaan uskaltautuu selvinpäin juttusille toisen kanssa.

Missä tämmösiä paikkoja? Terveisin ap vähän ujo tapaus selvinpäin

Vierailija
57/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan istuu bussissa, piilopullo taskussa ja miettii avausrepliikkiä.

Töö oli paras, juuri kuvaa minua :) mutta ap matkustaa taksilla, ei kykene joukkoliikenteen sekaan

Vierailija
58/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä me tiedetään, että missä vaan voi aloittaa keskustelun, mutta hieman ujommalle se ei vaan ole niin luontevaa. Itse käyn baareissa ja juon alkoholitonta. Enkä ole enää ainoa, joka on selvinpäin. Baareissa on ihan mukavaa, kokeile sinäkin.

Vierailija
59/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä typerää, että baareihin mennään niin myöhään. Olisin puoliltaöin jo valmis kotiin, mutta silloin ihmiset vasta tulevat baariin.

Miksei sinne voida mennä jo kahdeksalta ja sitten aiemmin kotiin? Vet du?

Se on hauskaa silloin, kun menee kavereiden kanssa ottaamaan ja päättää lopuksi illan johonkin baariin. Yksin jos lähtisi, niin ei olisi kyllä hyvä. Ensin kärvistellä puoleen yöhön yksin, ja mahdollisesti olla saamatta mitään seuraa baarista ja sitten yksin kotiin. Siihen päälle kankkunen.

Vierailija
60/87 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä me tiedetään, että missä vaan voi aloittaa keskustelun, mutta hieman ujommalle se ei vaan ole niin luontevaa. Itse käyn baareissa ja juon alkoholitonta. Enkä ole enää ainoa, joka on selvinpäin. Baareissa on ihan mukavaa, kokeile sinäkin.

Mun mielestä se on selvinpäin aika ahdistavaa. Silloin tiedostaa kaikki ihmiset ja ryhmät, keitä siellä on. Kaikki näyttää liian selkeältä ja vähän ankealta. Humalassa se on paljon hauskempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä