Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"
Jäipä paska maku suuhun.
En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.
Kommentit (2143)
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan naiset eivät juurikaan tienanneet mitään. Isän luvalla oli lähdetty jotakin "herrasmiestä" treffaamaan ja tietysti mies maksoi. Myöhemminkin miehet vielä maksoivat, mutta nyt kyllä pistäisi naurattamaan kun jokaisella on tänä päivänä ne omat rahansa. Isommat tai vähäisemmät.
Nolo tilanne missä tuntisi olevansa köyhä/avuton ja joutuvansa "jonkinlaiseen" kiitollisuuden velkaan.
Vaikea ajatella, että joku kahvikuppi ja pulla aiheuttaisi itselleni tuollaisia tuntemuksia. Ehkä se johtuu siitä, että jo isoäitini elätti itse itsensä hyväpalkkaisella työllä, joten tämä ”naisen omavaraisuus” ei ole minulle mikään uusi juttu vaan ihan normaalia arkipäivää. Silloin tuollaiset asiat lakkaavat näyttäytymästä taloudellisina kysymyksinä ja asettuvat omaan arvoonsa - joillakin on käytöstavat hallussa, joillakin ei.
Itse tarjoan aina, kun olen aloitteellinen. Ja olen sitä aina, kun näen mitä haluan.
Voi hyvät ihmiset, nyt puhutaan muutamista euroista.
Ne eivät velvoita pildeen eikä niiden takia kukaan jää kiitollisuudenvelkaan tai tarvitse tuntea itsensä kiusaantuneeksi.
Relatkaa nyt vähän miehet, jos tässä vaiheessa joku kahvin maksaminen on noin iso ongelma ja uhka tulevaisuudessa niin puolestani naisena en teidän suhteenne kyllä uskaltaisi mitään laittaa likoon.
Haluan rohkeamman ja ennakkoluulottomamman miehen.
Ainakin senverran rohkean, että uskaltaa riskeerata kahvikupin verran.
Vierailija kirjoitti:
(Tietääkö joku mistä tuo hirnuva kirjainjurpo tänne lehahti ja MIKSI?)
No tietystihän se on harmillista, jos teidän kirjoitustaidottomien mammojen hiekkalaatikolle joku tulee kommentoimaan. :D
Tämä kahvikuppiskenaario alkaa nyt kyllä tosiaan vaikuttaa siltä, että miehet tuntevat luovuttavansa sen kahvinkupin sijasta naiselle vähintään sen timanttiriipuksen.
Niin kallisarvoiselta se alkaa tuntua. Miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät velvoita pildeen eikä niiden takia kukaan jää kiitollisuudenvelkaan tai tarvitse tuntea itsensä kiusaantuneeksi.
Relatkaa nyt vähän miehet, jos tässä vaiheessa joku kahvin maksaminen on noin iso ongelma ja uhka tulevaisuudessa niin puolestani naisena en teidän suhteenne kyllä uskaltaisi mitään laittaa likoon.
Itse et kuitenkaan ole sen vertaa rohkea ja ennakkoluuloton, että kokeilisit oman kahvisi maksamista itse. Tuskin sinulla olisi rohkean ja ennakkoluulottoman ihmisen kanssa edes mitään yhteistä.
Tämän jälkeen on turha yhdenkään työryhmän miettiä, miksi Suomessa syntyvyys laskee. Tämä ketju antaa siihen tyhjentävän vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kahvikuppiskenaario alkaa nyt kyllä tosiaan vaikuttaa siltä, että miehet tuntevat luovuttavansa sen kahvinkupin sijasta naiselle vähintään sen timanttiriipuksen.
Niin kallisarvoiselta se alkaa tuntua. Miesten mielestä.
Ööh ihan samalla tavalla tämän ketjun naisetkin tuntuvat kehittäneen siitä viittä vaille ihmisarvon mittarin? Parin euron kahvikuppiin luetaan toisen koko persoonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen on turha yhdenkään työryhmän miettiä, miksi Suomessa syntyvyys laskee. Tämä ketju antaa siihen tyhjentävän vastauksen.
Ja hyvä niin! Kukapa haluaisi tänne ylikansoittuvaan maailmaan lisää sun tyyppisiä ihmisiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa jonka ajattelutapa itselle tärkeässä asiassa on niin erilainen ja tietää jo tavatessaan että ei tule onnistumaan? Milsi se, että minulle ja joillekin naisille käytöstavat ovat tärkeitä ja nämä jotkut jullit eivät sitä hyväksy?
Ei varmaan kannatakaan olla yhdessä. Nyt vain naurattaa kun naiset ja muut neidit vetoavat käytöstapoihin.
Kyllä se on kuule hemmetin huonoa käytöstä, jos ei muut ihmiset maksa mulle kahveja, ruokia, takseja, leffalippuja, etelänmatkoja... Tämä on oikeasti hurjan koominen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Täsäkin loistava esi merki palstanmammojen oikein kiroituksesta! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa jonka ajattelutapa itselle tärkeässä asiassa on niin erilainen ja tietää jo tavatessaan että ei tule onnistumaan? Milsi se, että minulle ja joillekin naisille käytöstavat ovat tärkeitä ja nämä jotkut jullit eivät sitä hyväksy?
Ei varmaan kannatakaan olla yhdessä. Nyt vain naurattaa kun naiset ja muut neidit vetoavat käytöstapoihin.
Kyllä se on kuule hemmetin huonoa käytöstä, jos ei muut ihmiset maksa mulle kahveja, ruokia, takseja, leffalippuja, etelänmatkoja... Tämä on oikeasti hurjan koominen ketju.
Ruuat, taksit, leffaliput ja etelänmatkat kyllä vetäisit nyt hanuristasi. Kahden euron kahvista tässä vaan on ollut kysymys. Ei ole mulle ollut koskaan ongelma tarjota moista miehelle, mutta monilla miehillä näkyy talous siihen kaatuvan.
Jos jo kupillinen kahvia on liikaa, ette tule selviämään perheen aiheuttamista kuluista. Normaali nainen taas ei myy seksiä, ei ainakaan kahdella eurolla. Mikä siis on treffikutsujenne tavoitteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuat, taksit, leffaliput ja etelänmatkat kyllä vetäisit nyt hanuristasi. Kahden euron kahvista tässä vaan on ollut kysymys. Ei ole mulle ollut koskaan ongelma tarjota moista miehelle, mutta monilla miehillä näkyy talous siihen kaatuvan.
Jos jo kupillinen kahvia on liikaa, ette tule selviämään perheen aiheuttamista kuluista. Normaali nainen taas ei myy seksiä, ei ainakaan kahdella eurolla. Mikä siis on treffikutsujenne tavoitteena?
Miesten kannattaisi jättää treffeille kutsuminen yksin naisten ongelmaksi. Ai mutta sitten ette pääse ul.isemaan kuinka kukaan mies ei kutsu treffeille.
Sorrryyyy, unohtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaisi jättää treffeille kutsuminen yksin naisten ongelmaksi. Ai mutta sitten ette pääse ul.isemaan kuinka kukaan mies ei kutsu treffeille.
Sorrryyyy, unohtui
No haloo, sittenhän sitä vasta pääsisikin? Paitsi että tuo uliseminen taitaa olla enemmänkin teidän miesten harrastus, joten jos koko treffikutsusysteemi olisi naisten vallassa, ei teidän ulinaa kyllä kestäisi kukaan enää kuunnella. Nytkin jo riittävästi volyymia, vaikka itse änkeätte kutsumaan niitäkin, joita ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorrryyyy, unohtui
No haloo, sittenhän sitä vasta pääsisikin? Paitsi että tuo uliseminen taitaa olla enemmänkin teidän miesten harrastus, joten jos koko treffikutsusysteemi olisi naisten vallassa, ei teidän ulinaa kyllä kestäisi kukaan enää kuunnella. Nytkin jo riittävästi volyymia, vaikka itse änkeätte kutsumaan niitäkin, joita ei kiinnosta.
Eihän tällä palstalla paljon muuta näy kuin naisten ul.inaa siitä mitä joku mies teki tai ajatteli väärin. Mikä olisi vastaava naisten vihaamiseen omistettu palsta?
Jos mies ei ehdota kahvikupin tarjoamista, tulkitsen että hän ei ole minusta kiinnostunut ja haluaa viestiä kohteliaasti, että "kaverivibat" tai ei kiinnosta.
Jos mies haluaa tarjota kahvikupin ja kieltäydyn, mä en ole kiinnostunut ja olen aistinut kaverivibat. Toisia treffejä ei ole tulossa.
Mies tarjoaa kahvikupin ja mä suostun. Seuraavilla treffeillä mä voin tarjota.
Eläinmaailmassakin soitimeen liittyy tietyt viestit ja koodit. Ja huom: mä en ole tasa-arvoinen nainen, en ole ikinä ollut se, joka pyytää miestä ensimmäisille treffeille. Lisätään vielä, että saan juoda työni vuoksi kahvia ilmaiseksi enemmän kuin haluan. Kahvinhimo ei siis ole motivaationi lähteä kahvitreffeille. Ja se on ihan ok, että mies ei halua tarjota. Mehän yritetään saada selville, ollaanko yhtään samalla aaltopituudella. Jos homma tyssää jo siihen, että ei saada tätä kahvikysymystä ratkaistua, niin ei ollut vuosisadan rakkaustarina kysymyksessä.
Nämä naiset tässä ketjussa ovat kuin rahan pummaajia. Hei eksä voi edes 2 egee antaa... Pitäisi kahvikuppi saada.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ehdota kahvikupin tarjoamista, tulkitsen että hän ei ole minusta kiinnostunut ja haluaa viestiä kohteliaasti, että "kaverivibat" tai ei kiinnosta.
Jos mies haluaa tarjota kahvikupin ja kieltäydyn, mä en ole kiinnostunut ja olen aistinut kaverivibat. Toisia treffejä ei ole tulossa.
Mies tarjoaa kahvikupin ja mä suostun. Seuraavilla treffeillä mä voin tarjota.
Eläinmaailmassakin soitimeen liittyy tietyt viestit ja koodit. Ja huom: mä en ole tasa-arvoinen nainen, en ole ikinä ollut se, joka pyytää miestä ensimmäisille treffeille. Lisätään vielä, että saan juoda työni vuoksi kahvia ilmaiseksi enemmän kuin haluan. Kahvinhimo ei siis ole motivaationi lähteä kahvitreffeille. Ja se on ihan ok, että mies ei halua tarjota. Mehän yritetään saada selville, ollaanko yhtään samalla aaltopituudella. Jos homma tyssää jo siihen, että ei saada tätä kahvikysymystä ratkaistua, niin ei ollut vuosisadan rakkaustarina kysymyksessä.
Onnea miehen etsintään, olkoot se sinulle pitkä ja kivinen tie, joka ei vie kuin tyhjään elämään ja yksinäiseen kuolemaan.
Miten se voi olla naisille niin vaikeaa avata kalukukkaron nyörejä, ja tarjota kahvit miehelle? Vaikka mies olisikin pyytänyt treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset tässä ketjussa ovat kuin rahan pummaajia. Hei eksä voi edes 2 egee antaa... Pitäisi kahvikuppi saada.
Jos miehellä ei ole naiselle mitään muuta annettavaa kuin joku 2€, niin silloin nainen miettii sitä. Jos mies osaa keskustella älykkäästi ja on muutenkin hurmaava, niin silloin ei mietitä kuka maksaa vaan nainen voi sivuuttaa keskustelunaiheen nopeasti pankkikortillaan. Mieti itse millainen treffiseuralainen olet.
Ennen vanhaan naiset eivät juurikaan tienanneet mitään. Isän luvalla oli lähdetty jotakin "herrasmiestä" treffaamaan ja tietysti mies maksoi. Myöhemminkin miehet vielä maksoivat, mutta nyt kyllä pistäisi naurattamaan kun jokaisella on tänä päivänä ne omat rahansa. Isommat tai vähäisemmät.
Nolo tilanne missä tuntisi olevansa köyhä/avuton ja joutuvansa "jonkinlaiseen" kiitollisuuden velkaan.