Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
1741/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, että miehet ei tajua mitä se kohteliaisuus ja huomaavaisuus on. Jos jossain on ilmainen kahvitarjoilu, niin mies voi mennä ensin hakemaan itselleen kahvia. Tai sitten mies menee ensin, kaataa kahvia myös naiselle ja kysyy, jätetäänkö maitovaraa. Tuo ei maksa mitään eikä ole kovin iso hommakaan.

Jotenkin arvaan, että tähän tulee nillitystä, miksei nainen sitten kaada kahvia miehelle. Uskoisin sen kaatavan kahvin, joka innokkaammin halusi treffeille ja innokkaammin koettaa tehdä toiseen vaikutuksen.

Miksi pitää "tehdä vaikutus"? Eikö treffeille mennä tutustuakseen toiseen? Minä en ainakaan halua, että (treffi)kumppani jollain tempuilla "tekee vaikutuksen", haluan hänen olevan aito, oma itsensä.

Uskon, että ihmiset jotka haluavat "vaikutuksen tekemisiä" ovat niitä, jotka lankeavat kaikenmaailmaan auervaaroihin ja narsipaatteihin. Voisi melkein sanoa, että oma vika... Jos arvot suhteen luomisen alussa olisivat kunnossa, ei noihin tilanteisiin joutuisi.

Oletetaan, että menen miehen kanssa kahvilaan, sellaiseen edulliseen, jossa likaisia astioita varten on keräilykärryt. Kumpikin meistä maksaa omat kahvit ja pullat. Se, mitä pois lähtiessä tapahtuu, on minusta kiinnostavaa. Jättääkö mies likaiset astiansa pöytään? Todella negatiivinen asia. Viekö mies omat likaiset astiat kärryyn? Ihan ok. Ottaako mies myös minun likaiset astiat ja vie omiensa kanssa kärryyn? Kyllä, mies tekee vaikutuksen. Jännä, jos sinusta tuo on "ihmeellinen temppu" ja mies auervaara.

Eikö se "vaikutus" ja kiinnostuminen olisi parempi tulla jostain syvällisemmästä asiasta kuten persoonan piirteestä? Ja kyllä, ulkoinen viehättävyys, kuten opetellut hyvät tavat, ovat myös psykopaattinen piirre.

Minkä vaikutuksen sinä teet sillä, ettet vie omia astioitasi?

Jep, näkee taas että miehen tulee tehdä vaikutus. Tien kuuluisi olla molempiin suuntiin, mutta ei.

Miksi ihmeessä kuuluisi? Jos miehet haluavat pariutua enemmän kuin naiset, saavat nähdä sitten vaivaakin.

Tämä on ihan biologiaa. Kaikissa eläinlajeissa uros kosiskelee ja yrittää tehdä vaikutusta. Naaras huolii kenet huolii.

Mitäpä jos sitten treffailisit vaikkapa simpansseja? Ihmisten kanssakäymisen psykologia on hieman kehittyneemmällä tasolla, ja sen ymmärtäminen on sinulle todennäköisesti liian vaativaa.

Minä olen ollut jo hyvin pitkään naimisissa oikein hyvän miehen kanssa. Sellaisen, jolle oli ihan ok, että hän pyysi minua treffeille. Kävimme kävelyillä, eläintarhassa jne. Ja puhuimme kirjallisuudesta, musiikista ja muusta. Ja kyllä, hän teki minuun vaikutuksen. Koska oli älykäs ja monipuolisesti lukenut ja osasi keskustella. Ei vaikutuksen tekemisessä ole mitään väärää.

Meillä sama, kävelytreffit, joilla keskusteltiin paljon. Mies, muuten, oli se joka ensimmäisenä kysyi mitä minä teen työkseni ja mikä koulutus minulla on (yleensähän täällä väitetään, ettei niillä ole miehelle mitään merkitystä). Minä kysyin häneltä vasta toisella tapaamisella. Kirjoista puhuimme paljon, samoin musiikista, kulttuurista ylipäänsä. Ja kun kävelyn jälkeen menimme minun luokseni, hän meni ensimmäisenä tutkimaan kirjahyllyäni ja oli ilahtunut siitä, että löysi niin paljon kirjoja, jotka olivat meille molemmille merkityksellisiä.

Ai niin ja matkoista puhuttiin myös paljon. Se oli sellainen intohimo, joka yhdisti molempia.

Vierailija
1742/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaura kirjoitti:

Musta ainakin tuntuisi todella omituiselta maksattaa tuntemattomalla ihmisellä kahvini...

Niin minustakin. Siksi treffailin vain ihmisiä, joihin halusin tutustua paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaura kirjoitti:

Musta ainakin tuntuisi todella omituiselta maksattaa tuntemattomalla ihmisellä kahvini...

No, minusta tuntuisi oudolta mennä tuntemattoman kanssa ylipäätään treffeille. En ole koskaan suostunut, ellen ole ollut oikeasti ihastunut.

Vierailija
1744/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

afdsadafs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

afdsadafs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti mulle raivottiin yhtä paljon kun sanoin ihan samassa ketjussa aikaisemmin maksavani aina kaiken itse, ja myös kieltäytyväni kaikesta mihin mulla ei ole varaa. Näyttää olevan lopputulema se, että naisen vika on se että se kehtaa olla nainen. Kaikki mitä nainen tekee on aina ja ikuisesti väärin.

Ei, mutta tuo on nyt vain hölmöä. Ihan OK tarjoutua maksamaan, ei siinä mitään. Kovasti vain rajoittaa, jos se mihin sinulla ei ole varaa, on kynnyskysymys.

"Haluaisin kanssasi treffeille, tavataanko Ekbergillä sun duunin jälkeen, sehän on siinä lähellä?" "Haluan aina maksaa omani ja Ekbergiin mulla ei ole varaa." "Ai jaa, no minä maksan, kun kutsuinkin, eihän tuo ole kuin muutaman hassun euron." "Ei käy, aina maksan omani." "Öh, no minne sitten?" "Mennään vaikka kävelylle." "No joo, mutta on luvattu sadetta." "Et kai sä sokerista ole?" "En toki"

Sitten ollaan siellä kävelyllä ja rupeaa satamaan. "Nyt voitaisiin mennä tuonne kahvilaan, kun jutut on kesken ja täällä on jo aika ikävä keli." "Ei mulla nyt sori ole varaa." "No mä maksan." "Ei käy."

Lopputulema on, että saat pitää tunkkisi.

Katohan, Oulunsalosta PKS:lle muuttanut AV-datanomi, on oppinut, mikä Ekberg on! Huutonaurua! :D

Korson pojan kannattaisi pysyä Korsossa....

Taisi femakkoa osua kohdalleen? Ei sun kannata häpeillä, vaikka maalta oletkin... :D

Väärin. Ei f€makko, vaan €makko! Teidät landet tunnistaa niin helposti Stockmannilla ja Ekbergillä. Ihan söpöjä ootte ja mielellään teitä neuvotaan, miten Ekbergillä asioidaan!

T(f)€makko- Eirasta

Buahahahaaaa!! Tätä kainuulaista femakkohuumoria lisää, nautin!!

Kari- Petteri Korsosta tajusi juuri, että uups! Kaikki tajusi viimeksi kun kävin ...öööö mikä se oli se hieno kahvila, että böndehän se täällä eka kertaa. Nyt kyllä en ala.

Vierailija
1745/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa jonka ajattelutapa itselle tärkeässä asiassa on niin erilainen ja tietää jo tavatessaan että ei tule onnistumaan? Milsi se, että minulle ja joillekin naisille käytöstavat ovat tärkeitä ja nämä jotkut jullit eivät sitä hyväksy?

Vierailija
1746/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, nyt ei ees hyväksytä viestejä! Naurut vaa lisääntyy!

Vierailija
1747/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa jonka ajattelutapa itselle tärkeässä asiassa on niin erilainen ja tietää jo tavatessaan että ei tule onnistumaan? Milsi se, että minulle ja joillekin naisille käytöstavat ovat tärkeitä ja nämä jotkut jullit eivät sitä hyväksy?

No se johtuu siitä, että on muutama pllu vähemmän, jota yrittää. Nämä jotkut toopet täällä on niin epätoivoisia. Polun puute on niin kova. Ei niitä naiset muuten kiinnosta, ja se pitäisi saada mahd. vähäisellä vaivannäköä, mielellään kotiovelle tuotuna

Vierailija
1748/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä on kyse, että jotkut naiset voivat kokea vaivaannuttavaksi, jos mies maksaa, koska voi tulla sellainen tunne että sitten on velkaa jotain, vaikka seksiä sille miehelle. Kannattaa kuitenkin muistaa että kukaan järkevä ei oleta, että saa seksiä, jos maksaa toiselle parin euron kahvin. Eri asia olisi jos ostaisi naiselle vaikka timanttikorun, sitten voisi jo ehkä tulla erilainen mielleyhtymä.

Jos vieläkin vaivaa asia, niin menee sitten vaan sellaisen kanssa sinne kahville, josta oikeasti on kiinnostunut ja tykkää? Silloin ei koe tulleensa myydyksi (halvalla)? Tai ehkä näistä pitäisi sopia jo ennen treffejä. Kertoo suoraan että lähden, jos maksat tai vastaavasti, lähden vain jos saan maksaa omani : 'D

Vierailija
1749/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että.itsellesi pystyt nauramaan ja omille toilailuillesi. Hyvä hyvä

-eri-

Vierailija
1750/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki, mutta osa miehistä luulee, että jos mies tarjoaa jotain, niin se velvoittaa naisen antamaan pldee. Osa tosin luulee näin, jos suostut treffeille. Näitä ding dongeja ei välttämättä tunnista ennakolta, joten suosittelen kaikille naisille ekat treffit mahdollisimman julkiselle paikalle, ja miehelle ei kannata ns jäödä velkaa.

Oikeastiko joku mies luulee, että vitosen kahvilla lohkeaa seksiä? Ei voi olla totta tai sit on harvinaisen typerä mies! Silti, todellakin eka treffit julkisella paikalla ihmisten ympäröimänä on kyllä hyvä idea.

Vierailija
1751/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näille palsta- jurpoille on turha yrittää selittää käytöstapoja, kun on niille ihan tuntematon käsite. Tarkoittaa sitä,että kun ohitat ihmiset kaupan ovella jonossa, niin et paiski ovea itsesi naamalle. Ihan sama kuin lisäisi Chanel5:sta eineslihapulliin

Vierailija
1752/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki, mutta osa miehistä luulee, että jos mies tarjoaa jotain, niin se velvoittaa naisen antamaan pldee. Osa tosin luulee näin, jos suostut treffeille. Näitä ding dongeja ei välttämättä tunnista ennakolta, joten suosittelen kaikille naisille ekat treffit mahdollisimman julkiselle paikalle, ja miehelle ei kannata ns jäödä velkaa.

Oikeastiko joku mies luulee, että vitosen kahvilla lohkeaa seksiä? Ei voi olla totta tai sit on harvinaisen typerä mies! Silti, todellakin eka treffit julkisella paikalla ihmisten ympäröimänä on kyllä hyvä idea.

Voi kuule...ja jos kaljan tarjoaa, niin vähintään kahdesti pitäisi antaa. Jotkut miehet on sitä mieltä, että " koepanolle" pitäisi päästä. Näitä ei valitettavasti tunnista päältä päin ja etukäteen

Vierailija
1753/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koillis maalla tapahtuu! T: todellinen eekpäri tietäjä! :D :D

Vierailija
1754/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaura kirjoitti:

No, minusta tuntuisi oudolta mennä tuntemattoman kanssa ylipäätään treffeille. En ole koskaan suostunut, ellen ole ollut oikeasti ihastunut.

Miten voit noin ihastua, kun et ole edes vielä tavannut? 

Olen käynyt Tinder treffeillä ja ei niiden viestien perusteella kyllä vielä ole ihastunut, mutta erityisen kiinnostunut kyllä on tutustumaan enemmän ja ihastumaan. 

Vierailija
1755/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kieltämättä tällaiset miehet. Erityisesti siksi koska suurin osa naisista yleensä ovat kyllä halukkaita seksiin jo ensitreffeillä, kunhan mies on edes suunnilleen täysijärkinen. Kaikki eivät ole.

Vierailija
1756/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kannatakaan olla yhdessä. Nyt vain naurattaa kun naiset ja muut neidit vetoavat käytöstapoihin.

Vierailija
1757/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain viidennes City-lehden treffikyselyyn vastanneista oli sitä mieltä, että kutsuja maksaa. Kysely on tehty 2010. Tuskin ollaan 10 vuodessa menty konservatiivisempaan suuntaan, päinvastoin. Joten voidaan unohtaa ne "näin normaalielämässä kaikki ajattelee ja toimii, vain pihit palstamiehet, jotka eivät koskaan pääse deiteille, ovat eri mieltä".

https://www.city.fi/suhteet/deittietiketti/3501

useampi on ollut sitä mieltä että mies maksaa kuin "kutsuja"

Jännä juttu

Ai missä, tällä? Lueppa koko ketju: KUTSUJA.Siis naisten mielestä, miehillä: joko mies tai molemnat( palsta- yllikset)

Se on: luepa! Tämäkin osoittaa hyvin, nämä typerykset, Ekbergissä "käyvät" savolaiset sekä muut urpot. Jatkakaa!  :D

Vierailija
1758/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tietääkö joku mistä tuo hirnuva kirjainjurpo tänne lehahti ja MIKSI?)

Vierailija
1759/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ottanut selvää oikesti, kovastikin. Ja hyvällä mielellä huomasin, että sinun suomesi on jopa melko hyvää. Kirjainjurpo-sanaa toki vielä kotimaisen kirjallisuuden keskuksessa vielä mietitään, että voidaanko ottaa suomalaiseksi sanaksi... TYPERYS. :D

Vierailija
1760/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

asfasfdasfdsadf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ottanut selvää oikesti, kovastikin. Ja hyvällä mielellä huomasin, että sinun suomesi on jopa melko hyvää. Kirjainjurpo-sanaa toki vielä kotimaisen kirjallisuuden keskuksessa vielä mietitään, että voidaanko ottaa suomalaiseksi sanaksi... TYPERYS. :D

Ohos pari virhettä tuli, no ehkäpä eekpäri-juntit osaavat tarttua niihin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän