Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
1781/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ehdota kahvikupin tarjoamista, tulkitsen että hän ei ole minusta kiinnostunut ja haluaa viestiä kohteliaasti, että "kaverivibat" tai ei kiinnosta.

Jos mies haluaa tarjota kahvikupin ja kieltäydyn, mä en ole kiinnostunut ja olen aistinut kaverivibat. Toisia treffejä ei ole tulossa.

Mies tarjoaa kahvikupin ja mä suostun. Seuraavilla treffeillä mä voin tarjota.

Eläinmaailmassakin soitimeen liittyy tietyt viestit ja koodit. Ja huom: mä en ole tasa-arvoinen nainen, en ole ikinä ollut se, joka pyytää miestä ensimmäisille treffeille. Lisätään vielä, että saan juoda työni vuoksi kahvia ilmaiseksi enemmän kuin haluan. Kahvinhimo ei siis ole motivaationi lähteä kahvitreffeille. Ja se on ihan ok, että mies ei halua tarjota. Mehän yritetään saada selville, ollaanko yhtään samalla aaltopituudella. Jos homma tyssää jo siihen, että ei saada tätä kahvikysymystä ratkaistua, niin ei ollut vuosisadan rakkaustarina kysymyksessä.

Onnea miehen etsintään, olkoot se sinulle pitkä ja kivinen tie, joka ei vie kuin tyhjään elämään ja yksinäiseen kuolemaan.

On toiminut tosi hyvin. Pidän saman, jos joskus olen vielä sinkku.

Vierailija
1782/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset tässä ketjussa ovat kuin rahan pummaajia. Hei eksä voi edes 2 egee antaa... Pitäisi kahvikuppi saada.

Jos miehellä ei ole naiselle mitään muuta annettavaa kuin joku 2€, niin silloin nainen miettii sitä. Jos mies osaa keskustella älykkäästi ja on muutenkin hurmaava, niin silloin ei mietitä kuka maksaa vaan nainen voi sivuuttaa keskustelunaiheen nopeasti pankkikortillaan. Mieti itse millainen treffiseuralainen olet.

Mikä on se summa jolla naisen saa ostettua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset tässä ketjussa ovat kuin rahan pummaajia. Hei eksä voi edes 2 egee antaa... Pitäisi kahvikuppi saada.

Jos miehellä ei ole naiselle mitään muuta annettavaa kuin joku 2€, niin silloin nainen miettii sitä. Jos mies osaa keskustella älykkäästi ja on muutenkin hurmaava, niin silloin ei mietitä kuka maksaa vaan nainen voi sivuuttaa keskustelunaiheen nopeasti pankkikortillaan. Mieti itse millainen treffiseuralainen olet.

Kahvit Dubaissa

Vierailija
1784/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä mitata rahassa. Ja jos naisen saa, niin silloin saa myös toisen maksajan omaan arkeensa.

Vierailija
1785/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammoille hyvää yötä, pohtikaa kovasti yöllä sitä, miksi suomalaiset ei lisäänny!! Ja opetelkaa vaikka kirjoittamaan, eekpäri-mammalle erikoisterkut ;) :D

Vierailija
1786/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus. Palstauli ei raaski tarjota kahvia kutsumalleen deitille, koska kokemuksesta tietää, että tämä on eka ja vika tapaaminen. Pihiyden hän yrittää verhota tasa-arvoon. Taidan tietää miksi tapaaminen aina jää yhteen kertaan.

Vierailija
1787/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat deitit ei ole paikka, jossa miehen kannattaa pihistellä.

T. Naimisissa oleva mies

Vierailija
1788/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi on pihi, vaikka toisin yrittää todistella.

Vierailija
1789/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

faafadfsdsaf kirjoitti:

AV-mammoille hyvää yötä, pohtikaa kovasti yöllä sitä, miksi suomalaiset ei lisäänny!! Ja opetelkaa vaikka kirjoittamaan, eekpäri-mammalle erikoisterkut ;) :D

Koska nykyään ei ole enää hyviä miehiä? Vain me jotka olemme varattuja ovat enää jäljellä muutamaa poikkusta lukuunottamatta. Suuri osa miehistä on ns. 'kilttejä' miehiä jotka huutavat naisenpuutettaan ja laittavat kaiken naisten syyksi. Alkaako noita miehiä olla enemmän kuin miesvihamielisiä naisia?

Vierailija
1790/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ehdota kahvikupin tarjoamista, tulkitsen että hän ei ole minusta kiinnostunut ja haluaa viestiä kohteliaasti, että "kaverivibat" tai ei kiinnosta.

Jos mies haluaa tarjota kahvikupin ja kieltäydyn, mä en ole kiinnostunut ja olen aistinut kaverivibat. Toisia treffejä ei ole tulossa.

Mies tarjoaa kahvikupin ja mä suostun. Seuraavilla treffeillä mä voin tarjota.

Samalla koodilla olen mennyt minäkin, ja hyvän miehen löysin. Tarjosi ekoilla treffeillä, minä seuraavilla, ja sen jälkeen tasa-arvoisesti on mennyt kaikki muukin.

Olin kuvitellut, että tuo tarjoamis- ja tarjotun hyväksymis- tai hylkäämismenettely on ihan yleisesti tiedossa ja käytössä, mutta ei sitten näköjään ainakaan miehillä? Eipä tarvitse ihmetellä jos ei heillä toisia treffejä tule, kun itse eikolla treffeillä viestittävät että jatkoa ei ole tulossa.

Vierailija
1791/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä , ja pihiys on sairaus ja taustalla on ihminen joka on itsekäs ja ajattelee vain omaa hyötyään. Näitä pihejä on nähty riittävästi

Vierailija
1792/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Naimisissa oleva mies

Paljon maksoit omastasi? Veikkaan että lähti halvalla mutta käyttökustannukset ovat tapissa.

Vierailija
1793/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Naimisissa oleva mies

Paljon maksoit omastasi? Veikkaan että lähti halvalla mutta käyttökustannukset ovat tapissa.

Vaimolla on karvan verran paremmat tulot kuin minulla; 80k€ vs 75k€. Kimpassa hoidetaan käyttökustannukset ihan ilman riitoja eikä niistä ylijäävistäkään rahoista ole tarvinnut riidellä. Olisinko tässä tilanteessa, jos olisi pihiyden puuska iskenyt ekalla deittikerralla?

Vierailija
1794/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä , ja pihiys on sairaus ja taustalla on ihminen joka on itsekäs ja ajattelee vain omaa hyötyään. Näitä pihejä on nähty riittävästi

Ei sellaisen kanssa elää voi, jonka kanssa pitää jo alkumetreillä keskustella kuka maksaa kahvit. Jos noin pienellä asialla on merkitystä, niin miten on isompien asioiden hoitamisen laita?

Vierailija
1795/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsuisin kiinnostavan naisen kahvilaan treffeille, jos en haluaisi tarjota hänelle? Outo ajatuskin. Typerältähän vaikuttaisin, jos rupeaisin maksuvaiheessa kyselemään josko hän haluaisi osallistua kustannuksiin. Ei hyvää päivää!

Olen kyllä antanut naisen maksaa, jos hän on sitä itse vaatinut. Ei tuosta nyt kannata mitään kynnyskysymystä tehdä.

M 30+ (ei enää markkinoilla)

Vierailija
1796/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei kenelläkään ole niin valtavasti ensitreffejä, että kulut voisivat olla jokin oikea ongelma. Tai sitten miehellä on talous huonoissa kantimissa.

Vierailija
1797/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei kenelläkään ole niin valtavasti ensitreffejä, että kulut voisivat olla jokin oikea ongelma. Tai sitten miehellä on talous huonoissa kantimissa.

Kummassakaan tapauksessa mies ei ole vähääkään kiinnostava kumppani.

Vierailija
1798/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät ihmiset, nyt puhutaan muutamista euroista.

Ne eivät velvoita pildeen eikä niiden takia kukaan jää kiitollisuudenvelkaan tai tarvitse tuntea itsensä kiusaantuneeksi.

Relatkaa nyt vähän miehet, jos tässä vaiheessa joku kahvin maksaminen on noin iso ongelma ja uhka tulevaisuudessa niin puolestani naisena en teidän suhteenne kyllä uskaltaisi mitään laittaa likoon.

Haluan rohkeamman ja ennakkoluulottomamman miehen.

Ainakin senverran rohkean, että uskaltaa riskeerata kahvikupin verran.

Rohkeutta edustaa ennemminkin naisen halukkuus maksaa omansa eikä lokkeilla. Miksi miehen tulisi "uskaltaa laittaa jotain likoon" alussa kun tilanne nimenomaan heti alussa on se, että naisen tulisi olla saamapuolella? Mitä se kertoo naisesta joka asettaa oman sukupuolensa heti ensikäänteessä saajaksi ja miessukupuolen kustantajaksi?

Vierailija
1799/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoiseksi mennyt koko touhu. Tuntuu ihanalle, kun mies maksaa ravintolassa tai kahvilassa. Etelän maissa mies maksaa, se kuuluu asiaan. Mies maksaa, vaikka olisi vain kahvilla käynti, ei velvoita jatkoille. Suomalainen mies päpättää aina tasa-arvosta. Ei Suomessakaan olisi niin paljon masennusta, jos miehet kohtelisivat naisia kunnioittavasti! Tuottaa suurta iloa, kun mies esim. avaa oven. Sitten ihmetellään suomalaisten tyytymättömyyttä. Jos miehet osaisivat käyttäytyä, niin tyytyväisyys lisääntyisi ja naiset tuntisivat olonsa leideiksi ja se hyvä palautuisi miehille naisen onnellisuutena.

Vierailija
1800/2143 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-arvoiseksi mennyt koko touhu. Tuntuu ihanalle, kun mies maksaa ravintolassa tai kahvilassa. Etelän maissa mies maksaa, se kuuluu asiaan. Mies maksaa, vaikka olisi vain kahvilla käynti, ei velvoita jatkoille. Suomalainen mies päpättää aina tasa-arvosta. Ei Suomessakaan olisi niin paljon masennusta, jos miehet kohtelisivat naisia kunnioittavasti! Tuottaa suurta iloa, kun mies esim. avaa oven. Sitten ihmetellään suomalaisten tyytymättömyyttä. Jos miehet osaisivat käyttäytyä, niin tyytyväisyys lisääntyisi ja naiset tuntisivat olonsa leideiksi ja se hyvä palautuisi miehille naisen onnellisuutena.

Tasa-arvo ja tasavertaiset vastuut elämän kulussa ovat ihana asia.

Kunhan ne siis ovat naiselle hieman palvelevampia kuin miehelle!