Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
1621/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset ovat sellaiset, että nainen ei heittäydy maksamattomaksi, vaikka sen ensimmäisen treffin olisin maksanut minä. Viimeksi kävi niin, että kahvilasta lähdettiin vielä iltakävelylle ja nainen ehdotti vielä poikkeamista olusilla. Nainen sitten halusi maksaa, koska hänen vuoronsa. Toiset juomat ostin sitten minä. Nainen olisi halunnut maksaa taksin, mutta sain ujutettua hänelle noin puolet maksusta.

Ihan sama kuka maksaa sen ekan, kun mahdollisuuksia molemmin puoliseen kustannusten jakoon tulee monia. Niin tai sitten ei, jos jo alussa jumitetaan johonkin tuulesta temmattuun tasa-arvoväitteeseen, jonka mukaan aina kukin maksaa omansa.

Muuten samaa mieltä, mutta tämä pomppas

"mahdollisuuksia molemmin puoliseen kustannusten jakoon tulee monia". Aika monet, suurin osa?, treffeistä on samalla ensimmäiset ja viimeiset. Siksi monista on selkeää jakaa kulut, ettei jää kiitollisuudenvelkaan tai ettei pian huomaa maksavansa yksin kuukauden 5. treffejä.

Voi kamala! En sis ollutkaan kiinnostava ja nyt nää kaffet meni mun piikistä! Ei prkl ihme pennin venyttäjiä liikkeellä.

Vierailija
1622/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset ovat sellaiset, että nainen ei heittäydy maksamattomaksi, vaikka sen ensimmäisen treffin olisin maksanut minä. Viimeksi kävi niin, että kahvilasta lähdettiin vielä iltakävelylle ja nainen ehdotti vielä poikkeamista olusilla. Nainen sitten halusi maksaa, koska hänen vuoronsa. Toiset juomat ostin sitten minä. Nainen olisi halunnut maksaa taksin, mutta sain ujutettua hänelle noin puolet maksusta.

Ihan sama kuka maksaa sen ekan, kun mahdollisuuksia molemmin puoliseen kustannusten jakoon tulee monia. Niin tai sitten ei, jos jo alussa jumitetaan johonkin tuulesta temmattuun tasa-arvoväitteeseen, jonka mukaan aina kukin maksaa omansa.

"mahdollisuuksia molemmin puoliseen kustannusten jakoon tulee monia". Aika monet, suurin osa?, treffeistä on samalla ensimmäiset ja viimeiset. Siksi monista on selkeää jakaa kulut, ettei jää kiitollisuudenvelkaan tai ettei pian huomaa maksavansa yksin kuukauden 5. treffejä.

Viidet treffit kuukaudessa? Mitä ihmettä? Etkö sinä tunne ketään edes joten kuten vaan pyyteletkö treffeille ihan ketä sattuu? Sinuna harventaisin tahtia ja miettisin tarkemmin, ketä pyydän ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, että miehet ei tajua mitä se kohteliaisuus ja huomaavaisuus on. Jos jossain on ilmainen kahvitarjoilu, niin mies voi mennä ensin hakemaan itselleen kahvia. Tai sitten mies menee ensin, kaataa kahvia myös naiselle ja kysyy, jätetäänkö maitovaraa. Tuo ei maksa mitään eikä ole kovin iso hommakaan.

Jotenkin arvaan, että tähän tulee nillitystä, miksei nainen sitten kaada kahvia miehelle. Uskoisin sen kaatavan kahvin, joka innokkaammin halusi treffeille ja innokkaammin koettaa tehdä toiseen vaikutuksen.

Miksi pitää "tehdä vaikutus"? Eikö treffeille mennä tutustuakseen toiseen? Minä en ainakaan halua, että (treffi)kumppani jollain tempuilla "tekee vaikutuksen", haluan hänen olevan aito, oma itsensä.

Uskon, että ihmiset jotka haluavat "vaikutuksen tekemisiä" ovat niitä, jotka lankeavat kaikenmaailmaan auervaaroihin ja narsipaatteihin. Voisi melkein sanoa, että oma vika... Jos arvot suhteen luomisen alussa olisivat kunnossa, ei noihin tilanteisiin joutuisi.

Oletetaan, että menen miehen kanssa kahvilaan, sellaiseen edulliseen, jossa likaisia astioita varten on keräilykärryt. Kumpikin meistä maksaa omat kahvit ja pullat. Se, mitä pois lähtiessä tapahtuu, on minusta kiinnostavaa. Jättääkö mies likaiset astiansa pöytään? Todella negatiivinen asia. Viekö mies omat likaiset astiat kärryyn? Ihan ok. Ottaako mies myös minun likaiset astiat ja vie omiensa kanssa kärryyn? Kyllä, mies tekee vaikutuksen. Jännä, jos sinusta tuo on "ihmeellinen temppu" ja mies auervaara.

Eikö se "vaikutus" ja kiinnostuminen olisi parempi tulla jostain syvällisemmästä asiasta kuten persoonan piirteestä? Ja kyllä, ulkoinen viehättävyys, kuten opetellut hyvät tavat, ovat myös psykopaattinen piirre.

Minkä vaikutuksen sinä teet sillä, ettet vie omia astioitasi?

Minä vien aina omat astiani, mutta hyvin usein näkee miehiä, jotka eivät niin tee. Mitä minun pitäisi tehdä, jos mies kahvittelun jälkeen nostaa minun kahvikuppini omalle tarjottimelleen? Tarrata kuppiin kiinni, kieltää miestä tiukasti koskemasta minun astioihin vai ajatella, että ahaa, mies on psykopaatti, äkkiä pois täältä? Minusta kyseessä on oikeasti pieni kohteliaisuus, joka kertoo toisesta enemmän mitä sanat.

Onhan se nyt ihan itsestään selvää, että ihmiset haluavat joissain tilanteissa tehdä hyvän vaikutuksen. Ei se ole mitään temppuilua

tai näyttelemistä. Ja aika yksioikoinen ihmisen täytyy olla, jos niin ajattelee.

Onhan se eri kun ollaan jo vanha pariskunta kuin vasta tutustumisen alussa?

En tarkoita, että vanhassakaan suhteessa täytyy olla huonosti käyttäytyvä, moni täällä ymmärtää mitä ajan takaa.

Esimerkiksi jos mennään työhaastatteluun laitetaan siistit vaatteet, ei mennä likaisella tukalla ja hikisenä, mietitään etukäteen mitä puhuu ja vastaa, perehdytään yritykseen jne.

Ei kukaan mene jollain verkkareilla ja aamutosuilla työhaastatteluun. Mutta kotona voi aivan rauhassa oleskella vaimon tai tyttöystävän kanssa niissä vermeissä.

Sama treffeillä, siistit vaatteet ja olemus ja hiukan puheenaiheita ja jutunjuurta korvantakana, vai mitä?

Myös on mietittynä, että kun olen kutsunut ja on kiva mennä treffeille, niin maksan treffikumppanille kahvit ja pullat, tai jotain vastaavaa mitä hän haluaa.

Eikö treffien pitäisi olla mukava ja myönteinen asia? Ei kait se ole siinä pääasia, että pää punaisena miettii ja vatvoo, että kun ne kahvitkin pirulauta pitää maksaa. Siitä ilosta, että toinen on lähtenyt mukaan kun olen kutsunut hänet kyllä pari euroa ja hiukan enemmänkin maksaa.

Nyt tuntuu, että joillekin miehille se, että nainen on lähtenyt treffeille, niin se on kuin jokin suuri rangaistus ja vaivannäkö miehelle.

Älkää hyvät miehet edes harkitko kutsuvanne jos se on noin suuri stressinpaikka teille.

Vierailija
1624/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista hakuammuntaa, jos kuukaudessa on viidet ensitapaamiset ja mikään ei johda mihinkään. Älä kutsu ihan randomina naisia kahville.

Vierailija
1625/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidet treffit kuukaudessa? Mitä ihmettä? Etkö sinä tunne ketään edes joten kuten vaan pyyteletkö treffeille ihan ketä sattuu? Sinuna harventaisin tahtia ja miettisin tarkemmin, ketä pyydän ulos.

Osaatko sinä ajatella abstraktisti, idean tasolla? Osaatko keskustella tietystä aiheesta, ei siitä, mitä kommentin kirjoittaja on tehnyt tai jättänyt tekemättä? Lue teksti sellaisenaan, älä oleta sen kirjoittajasta mitään. Keskustelun aihe ei ole kirjoittajat, vaan treffailu.

Vierailija
1626/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun ei tarvitse käydä treffeillä.

Riittää kun keitän eukolle porokahvit oikein Juhlamokkaa. Ei tule isompaa sanomista siitä.

Joo. Ilmojen salliessa hyvä treffiehdotus on kutsua nokipannukahville johonkin nuotiopaikalle. Peittoaa peruskahvilan koska tahansa. Mun kahviin voi kaataa Kossuakin, kiitos. Tällä jo osakkeet nousee mun silmissä kovasti, on vähän viitsitty panostaa. Mä tuon voileivät.

Vierailija
1627/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku keskustelun miehistä vihdoinkin selittää minulle, miksi ne ensimmäiset treffit pitää järjestää kahvilaan. Miksi ei kävelylle, kirjastoon, muuhun ilmaismenoon?

Varmaankin koska

1. miehen kuuluu perinteisesti tehdä aloite

2. naiseen tulee tehdä vaikutus

3. helpoin tapa tehdä vaikutus on näyttää että on valmis uhraamaan tähän rahaa

4. kun näin on toimittu kautta aikain, siitä on tullut hyvä tapa

5. sen rikkominen vaatii vähän enemmän

- lähdetkö metsään kävelylle: ei tule onneksi psykomurhaaja vibat, lisäksi tuo voi olla kiva juttu jossain helsingissä, mutta sorry, suomi on metsien peittämä ja aika moni asuu tai on asunut lähes keskellä metsää.

- no muuten vain kävelyllä: oletko katsonut tänään ulos? Entä viime kuussa?

No mutta varmasti sitä jotain keksii... Kyllä, stadissa. Jossain ähtärissä on vaihtoehdot vähän vähissä ja luultavasti tytöt on jo viety sinne... Ai neljäs kundi joka haluaa viedä kirjastoon joka on 20km päässä... oujee...

-joo, mutta nainenkin voi tehdä sen (itsekin olen), mutta usein se on mies.

-toki. Aloitteentekijä on (oletettavasti) se kiinnostuneempi osapuoli, joten aivan luonnollista. Ei tule jatkoa, jos ei saa myös toista osapuolta kiinnostuneeksi.

-no enpä tiedä. Ainakaan kahvit tarjoamalla ei minuun tehdä vaikutusta niin, että havaitsisin toisen uhraavan minuun rahaa. Toisaalta taas kovin rahalla leveilevillä tuntuu olevan jonkin sortin luonnevika. Hyvätuloisen kanssa olen itsekin suhteessa, mutta ei niitä ansioita ja sijoituksia käyty heti läpi.

Paras tapa tehdä minuun vaikutus on keksiä jotain omaperäistä ja se voi olla ilmaistakin.  Oletetaan, että minut on kutsunut kahville 3 kertaa eri heebot, neljäs ehdottaa omaperäisesti avantouintia. Olisin tosi otettu kekseliäisyydestä (ei silti, että avantouinti mitenkään kiinnostaisi) ja arvostaisin kovasti.

eli ele olisi jees mutta menemättä jäisi. Joten miksi on miehen kannalta parasta pelata varman päälle eikä kasvattaa riskiä pakeista ehdottamalla jotain omapäräistä (ilmaista)

Enkä kritisoi, mietin millainen nainen saisi olla että lähtisin avantouintitreffeille pyydettäessä...

Ei avantouinti kiinnosta, mutta voisin kyllä sellaisille treffeille lähteä, ihan mielenkiinnosta, kun joku tuollaista keksii ehdottaa. Ei huonolla, mutta omaperäisellä paikkaehdotuksella pakkeja saa. Voisin sitten itse ehdottaa jotain, jos sinun paikkasi ei käy.

Miehen kannalta riskien minimointia: pakkien tulo voi johtua vaikka mistä, myös siitä että ehdotus (paikka) oli huono naisen mielestä. Kahvila on siis suht varma joten jos silleen tulee pakit, ne johtuu miehestä, ei paikasta.

Jos nainen ei innostu miehen ehdottamasta paikasta, niin mikäs estää miestä kysymästä naiselta ehdotuksia?

Jos vastaus on kahvila, kumpi kutsui?

En tiedä, nyt alkaa mennä niin hypoteettiseksi tuo ehdottelu, että ehkä kannattaisi lopettaa treffit siihen.

Se olikin enemmän vitsiksi tarkoitettu, mutta nyt asia jäi vaivaamaan... Jos nainen kutsuu ilmaistreffeille, mies haluaa lounaalle ja nainen menee suostumaan, onko kutsuja mies vai nainen :)

Vierailija
1628/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun keitän eukolle porokahvit oikein Juhlamokkaa. Ei tule isompaa sanomista siitä.

Joo. Ilmojen salliessa hyvä treffiehdotus on kutsua nokipannukahville johonkin nuotiopaikalle. Peittoaa peruskahvilan koska tahansa. Mun kahviin voi kaataa Kossuakin, kiitos. Tällä jo osakkeet nousee mun silmissä kovasti, on vähän viitsitty panostaa. Mä tuon voileivät.

Mä tykkäisin tästä kovastikin, paljon enemmän kuin kahvilasta. Ei kossua, olen autolla. Voileivät, makkaraa tai vaikka vaahtokarkkeja. Voitaisiin kävellä lenkki ja suunnitella tulevia, yhteisiä retkiä.

Vierailija
1629/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät itseään palkintoina miehille. Sen huomaa näistä vastauksista. Koko ajan odotetaan että mies tekee vaikutuksen. Naiset ovat passiivisia. Ja oman rahan käyttö naisille on mahdotonta. Sitä varten naisella on miehen rahat jota hän voi käyttää.

Siis.. jos mies pyytää minut ulos ja suostun koska mietin että no joo, katsotaan millainen hän on, niin millä logiikalla MINUN pitäisi yrittää tehdä häneen vaikutus?? Hänhän on jo kiinnostunut minusta kun pyysi minut ulos??

Pyydetään ulos, jotta voi nähdä oisko naisesta mihinkään.

Ei varmaan kannata pyydellä sitten ihan randomeita naisia joista ajattelet ettei voisi vähempää kiinnostaa teetkö vaikutuksen vai et :DD todella outoa.

Vierailija
1630/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku keskustelun miehistä vihdoinkin selittää minulle, miksi ne ensimmäiset treffit pitää järjestää kahvilaan. Miksi ei kävelylle, kirjastoon, muuhun ilmaismenoon?

Varmaankin koska

- lähdetkö metsään kävelylle: ei tule onneksi psykomurhaaja vibat, lisäksi tuo voi olla kiva juttu jossain helsingissä, mutta sorry, suomi on metsien peittämä ja aika moni asuu tai on asunut lähes keskellä metsää.

No mutta varmasti sitä jotain keksii... Kyllä, stadissa. Jossain ähtärissä on vaihtoehdot vähän vähissä ja luultavasti tytöt on jo viety sinne... Ai neljäs kundi joka haluaa viedä kirjastoon joka on 20km päässä... oujee...

-toki. Aloitteentekijä on (oletettavasti) se kiinnostuneempi osapuoli, joten aivan luonnollista. Ei tule jatkoa, jos ei saa myös toista osapuolta kiinnostuneeksi.

-no enpä tiedä. Ainakaan kahvit tarjoamalla ei minuun tehdä vaikutusta niin, että havaitsisin toisen uhraavan minuun rahaa. Toisaalta taas kovin rahalla leveilevillä tuntuu olevan jonkin sortin luonnevika. Hyvätuloisen kanssa olen itsekin suhteessa, mutta ei niitä ansioita ja sijoituksia käyty heti läpi.

Paras tapa tehdä minuun vaikutus on keksiä jotain omaperäistä ja se voi olla ilmaistakin.  Oletetaan, että minut on kutsunut kahville 3 kertaa eri heebot, neljäs ehdottaa omaperäisesti avantouintia. Olisin tosi otettu kekseliäisyydestä (ei silti, että avantouinti mitenkään kiinnostaisi) ja arvostaisin kovasti.

eli ele olisi jees mutta menemättä jäisi. Joten miksi on miehen kannalta parasta pelata varman päälle eikä kasvattaa riskiä pakeista ehdottamalla jotain omapäräistä (ilmaista)

Enkä kritisoi, mietin millainen nainen saisi olla että lähtisin avantouintitreffeille pyydettäessä...

Ei avantouinti kiinnosta, mutta voisin kyllä sellaisille treffeille lähteä, ihan mielenkiinnosta, kun joku tuollaista keksii ehdottaa. Ei huonolla, mutta omaperäisellä paikkaehdotuksella pakkeja saa. Voisin sitten itse ehdottaa jotain, jos sinun paikkasi ei käy.

Miehen kannalta riskien minimointia: pakkien tulo voi johtua vaikka mistä, myös siitä että ehdotus (paikka) oli huono naisen mielestä. Kahvila on siis suht varma joten jos silleen tulee pakit, ne johtuu miehestä, ei paikasta.

Jos nainen ei innostu miehen ehdottamasta paikasta, niin mikäs estää miestä kysymästä naiselta ehdotuksia?

En tiedä, nyt alkaa mennä niin hypoteettiseksi tuo ehdottelu, että ehkä kannattaisi lopettaa treffit siihen.

Se olikin enemmän vitsiksi tarkoitettu, mutta nyt asia jäi vaivaamaan... Jos nainen kutsuu ilmaistreffeille, mies haluaa lounaalle ja nainen menee suostumaan, onko kutsuja mies vai nainen :)

Minusta kutsuja tässä vaihtuu, jos selkeästi tulee vastaehdotus: "Ei, kun mennään lounaalle mieluummin." Palloa ei tosin kannata syöttää vastapuolelle, vaan pitää pari vaihtoehtoista ehdotusta varalla. Sinähän se olet kutsuja ja aloitteentekijä.

Vierailija
1631/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sinä ajatella abstraktisti, idean tasolla? Osaatko keskustella tietystä aiheesta, ei siitä, mitä kommentin kirjoittaja on tehnyt tai jättänyt tekemättä? Lue teksti sellaisenaan, älä oleta sen kirjoittajasta mitään. Keskustelun aihe ei ole kirjoittajat, vaan treffailu.

Oma esimerkkisi oli niin yksityiskohtainen, että arvelin sen olevan totta. En ole kuullut kenestäkään, joka treffailee urakalla. Voi myös lukea viestini sinä-passiivilla, jos haluat. Olitko se sinä, joka pari sivua sitten kirjoitti kaupunkilaisten tapaavan tuttujaan päivittäin kahvilassa tai ravintolassa? Aika uskomattomalta sekin kuulostaa.

Vierailija
1632/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät itseään palkintoina miehille. Sen huomaa näistä vastauksista. Koko ajan odotetaan että mies tekee vaikutuksen. Naiset ovat passiivisia. Ja oman rahan käyttö naisille on mahdotonta. Sitä varten naisella on miehen rahat jota hän voi käyttää.

Siis.. jos mies pyytää minut ulos ja suostun koska mietin että no joo, katsotaan millainen hän on, niin millä logiikalla MINUN pitäisi yrittää tehdä häneen vaikutus?? Hänhän on jo kiinnostunut minusta kun pyysi minut ulos??

Pyydetään ulos, jotta voi nähdä oisko naisesta mihinkään.

Ei varmaan kannata pyydellä sitten ihan randomeita naisia joista ajattelet ettei voisi vähempää kiinnostaa teetkö vaikutuksen vai et :DD todella outoa.

Voin kuvitella treffit tuollaisen tyypin kanssa. Mies tuijottelee muihin pöytiin, plärää kännykkää, antaa yksitavuisia vastauksia ja lopuksi kysyy joko me lähdetään panemaan. Kyllähän naisen pitää sankariin tehdä vaikutus.

Vierailija
1633/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista hakuammuntaa, jos kuukaudessa on viidet ensitapaamiset ja mikään ei johda mihinkään. Älä kutsu ihan randomina naisia kahville.

Tosiaan, kannattaisiko deittailla vähemmän ja satsata enemmän per kerta. Kuulostaa tosi randomilta. Tämä ei selkeästi toimi sinulle, jotenkin sun pitäisi käytöstäsi muuttaa.

Vierailija
1634/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

Miksi haluat tehdä vaikutuksen naisiin? Naisethan ovat tyhmiä, oksettavia ja kaikin puolin kelvottomia.

Miksi laitat sanoja suuhuni?

Miksi naisiin vaikutuksen tekeminen sitten on niin raivostuttavaa ellet muka vihaa naisia? Miksi naisten pyytäminen treffeille olisi sun mielestä inhottavaa ellet muka vihaa naisia?

Eihän se olekaan.

Jos nainen pitää tiskaamisesta, eivätkö muut naiset saa haluta pois keittiöstä jossa he ovat olleet 3000 vuotta?

Ongelma ei ole toiminto (tiskaaminen, kutsuminen, maksaminen) vaan se että siihen velvoitetaan tai todetaan "kuole yksin sitten pihi paska"

Myös naisilla on velvollisuus laihduttaa, laittautua ja ajella karvojaan miesten mieliksi tai jäädä ikuisesti yksin. Ja olla hankkimatta lemmikkieläintä, lasta tai mitään muutakaan ”turnoffia”. Ja miellyttää miehiä kaikin keinoin muutenkin.

Jos kaikesta tästä saisi luopua sillä että tarjoaa miehelle kahvikupin ekoilla treffeillä, niin kyllä kiitos koska vaan.

Sinulla ei taida olla veljiä, miehiä kavereina? Miksi kuvittelet, ettei miehillä ole esim. ulkonäkööön liittyviä paineita? Tietenkin miehetkin sheivaa, laittautuvat jne.

-sivusta kommentoin

Miehille parranajo on täysin vapaaehtoista, nykyisin parrakkaat on enemmistö. Suihkussa käynti ei ole laittautumista.

katso hipstereitä, katso kuvia uskonnollisista ihmisistä jotka eivät hoida partaansa, katso uudestaan histeriä

Jos sanot ettei parta vaadi vaivannäköä niin "OK PISSIS"

-parraton, kissaa palveleva mies

Ihan sama. Naiset ei vaadi parrattomuutta. Miehet vaatii karvattomuutta naisilta. Parta tai sen puute on valinta jolla ei ole mitään seurauksia. Karvaisuuden valitseminen naisella tarkoittaa yksinolon valitsemista.

Miksi puhut kaikkien naisten puolesta? Minä ja moni muu ei pidä karvaisista miehistä.

Miehillä ja naisilla on ihan yhtä paljon ulkonäköpaineita. Ajatuksesi siitä, että naisen laittautuminen treffeille pitää korvata tarjoamisella, on typerä. Jokainen laittautuu vapaaehtoisesti.

Ei pidä korvata. Mutta edelleen, myös naisten on tehtävä asioita miesten miellyttämiseksi, huomattavasti enemmän ja rankempia kuin joskus kahvin tarjoaminen. Miehen ”laittautumista” on suihkussa käynti ja tukan kampaaminen. Naisen on jatkuva laihduttaminen ja nälässä olo, sheivaus, nyppiminen, meikkaaminen juuri oikea määrä, kähertäminen, föönaaminen, värjääminen, korkokengissä ja hameissa sipsuttelu.....

Kyllä, jokainen laittautuu vapaaehtoisesti. Jokainen myös tarjoaa ne kahvit VAPAAEHTOISESTI. Ihan jokaisen on tehtävä asioita ollakseen toiselle sukupuolelle miellyttäviä, miehille se on vaan helpompaa. Ja kahvit tarjoamatonkin mies pääsee parisuhteeseen jos ei ole muuten täysi mölli. Nainen jää yksin jos ei ole hoikka.

Oletko ikinä keskustellut yhdenkään miehen kanssa siitä, minkälaisia vaatimuksia naiset heille nykyään esittävät? Jos et, googlaa vaikka Väestöliiton juttuja aiheesta. Miehille ei todellakaan ole helpompaa yrittää miellyttää!

Terveelliset elämäntavat liikkumiseen eivät vaadi nälässä elämistä. Monet meistä pitävät niitä yllä oman hyvinvoinnin, ei miesten, vuoksi.

Mitä ”vaatimuksia” muka esitetään? Eihän miehen tarvitse kuin maata omassa liassaan ja hänellä on jo oikeus kauniiseen hoikkaan naiseen. Ja ”terveellisillä elämäntavoilla” nainen on enintään ”chubby” eli fetissipanolelu eikä mikään varteenotettava kumppani.

Parasta että pysyt kaukana miehistä. 

Vierailija
1635/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

Minusta kutsuja tässä vaihtuu, jos selkeästi tulee vastaehdotus: "Ei, kun mennään lounaalle mieluummin." Palloa ei tosin kannata syöttää vastapuolelle, vaan pitää pari vaihtoehtoista ehdotusta varalla. Sinähän se olet kutsuja ja aloitteentekijä.

Jep, mutta roolien ollessa toisin vastaus oli "vaikea sanoa"

Vierailija
1636/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tyyppi tämä sarjadeittailija oikein on? Saa viidet ensitreffit kuussa ja aina homma tyssää siihen? Kannattaisiko valita ne treffikumpoanit paremmin tai muuttaa sitä omaa käytöstään, jotta deittailusta olisi jotain tulostakin. Toisaalta jos 5x2,5= 12,5 per kk saa talouden sortumaan niin kannattaisi varmaan suosia ilmaisia tekemisiä treffeillä.

Vierailija
1637/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

Hyvä tavaton, miten vaikeaa voi joillekin olla ihan normaali elämä. No mutta eihän siinä sitten, jos ei mikään kerran onnistu. Sitten pitää vain itkeä netissä.

Vastasin kysymykseen = itken netissä?

Ja jos jättää vastaamatta niin siitäkin ul.istaan.

Pitäisi siis vastailla vain kuten te haluatte? 

Vierailija
1638/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, että miehet ei tajua mitä se kohteliaisuus ja huomaavaisuus on. Jos jossain on ilmainen kahvitarjoilu, niin mies voi mennä ensin hakemaan itselleen kahvia. Tai sitten mies menee ensin, kaataa kahvia myös naiselle ja kysyy, jätetäänkö maitovaraa. Tuo ei maksa mitään eikä ole kovin iso hommakaan.

Jotenkin arvaan, että tähän tulee nillitystä, miksei nainen sitten kaada kahvia miehelle. Uskoisin sen kaatavan kahvin, joka innokkaammin halusi treffeille ja innokkaammin koettaa tehdä toiseen vaikutuksen.

Miksi pitää "tehdä vaikutus"? Eikö treffeille mennä tutustuakseen toiseen? Minä en ainakaan halua, että (treffi)kumppani jollain tempuilla "tekee vaikutuksen", haluan hänen olevan aito, oma itsensä.

Uskon, että ihmiset jotka haluavat "vaikutuksen tekemisiä" ovat niitä, jotka lankeavat kaikenmaailmaan auervaaroihin ja narsipaatteihin. Voisi melkein sanoa, että oma vika... Jos arvot suhteen luomisen alussa olisivat kunnossa, ei noihin tilanteisiin joutuisi.

Oletetaan, että menen miehen kanssa kahvilaan, sellaiseen edulliseen, jossa likaisia astioita varten on keräilykärryt. Kumpikin meistä maksaa omat kahvit ja pullat. Se, mitä pois lähtiessä tapahtuu, on minusta kiinnostavaa. Jättääkö mies likaiset astiansa pöytään? Todella negatiivinen asia. Viekö mies omat likaiset astiat kärryyn? Ihan ok. Ottaako mies myös minun likaiset astiat ja vie omiensa kanssa kärryyn? Kyllä, mies tekee vaikutuksen. Jännä, jos sinusta tuo on "ihmeellinen temppu" ja mies auervaara.

Eikö se "vaikutus" ja kiinnostuminen olisi parempi tulla jostain syvällisemmästä asiasta kuten persoonan piirteestä? Ja kyllä, ulkoinen viehättävyys, kuten opetellut hyvät tavat, ovat myös psykopaattinen piirre.

Minkä vaikutuksen sinä teet sillä, ettet vie omia astioitasi?

Minä vien aina omat astiani, mutta hyvin usein näkee miehiä, jotka eivät niin tee. Mitä minun pitäisi tehdä, jos mies kahvittelun jälkeen nostaa minun kahvikuppini omalle tarjottimelleen? Tarrata kuppiin kiinni, kieltää miestä tiukasti koskemasta minun astioihin vai ajatella, että ahaa, mies on psykopaatti, äkkiä pois täältä? Minusta kyseessä on oikeasti pieni kohteliaisuus, joka kertoo toisesta enemmän mitä sanat.

Onhan se nyt ihan itsestään selvää, että ihmiset haluavat joissain tilanteissa tehdä hyvän vaikutuksen. Ei se ole mitään temppuilua

tai näyttelemistä. Ja aika yksioikoinen ihmisen täytyy olla, jos niin ajattelee.

Onhan se eri kun ollaan jo vanha pariskunta kuin vasta tutustumisen alussa?

En tarkoita, että vanhassakaan suhteessa täytyy olla huonosti käyttäytyvä, moni täällä ymmärtää mitä ajan takaa.

Esimerkiksi jos mennään työhaastatteluun laitetaan siistit vaatteet, ei mennä likaisella tukalla ja hikisenä, mietitään etukäteen mitä puhuu ja vastaa, perehdytään yritykseen jne.

Ei kukaan mene jollain verkkareilla ja aamutosuilla työhaastatteluun. Mutta kotona voi aivan rauhassa oleskella vaimon tai tyttöystävän kanssa niissä vermeissä.

Sama treffeillä, siistit vaatteet ja olemus ja hiukan puheenaiheita ja jutunjuurta korvantakana, vai mitä?

Myös on mietittynä, että kun olen kutsunut ja on kiva mennä treffeille, niin maksan treffikumppanille kahvit ja pullat, tai jotain vastaavaa mitä hän haluaa.

Eikö treffien pitäisi olla mukava ja myönteinen asia? Ei kait se ole siinä pääasia, että pää punaisena miettii ja vatvoo, että kun ne kahvitkin pirulauta pitää maksaa. Siitä ilosta, että toinen on lähtenyt mukaan kun olen kutsunut hänet kyllä pari euroa ja hiukan enemmänkin maksaa.

Nyt tuntuu, että joillekin miehille se, että nainen on lähtenyt treffeille, niin se on kuin jokin suuri rangaistus ja vaivannäkö miehelle.

Älkää hyvät miehet edes harkitko kutsuvanne jos se on noin suuri stressinpaikka teille.

"Nyt tuntuu, että joillekin miehille se, että nainen on lähtenyt treffeille, niin se on kuin jokin suuri rangaistus ja vaivannäkö miehelle."

Ei, vaan naisten mielestä se että he suostuvat lähtemään treffeille on miehelle kuin suuri palkinto josta pitäisi maksaa.

Miehen velvollisuus on järjestää, turvata, päättää, hauskuuttaa ja viihdyttää. Naisessa pitäisi riittää kun hän on nainen, koska biologia ja niin se nyt vain on. Sinäkin vertaat tilannetta työhaastatteluun, eikä liene epäselvää kumpi on työpaikasta haaveileva haastateltava.

Se että treffeillä on kaksi ihmistä, todistaa että treffeille halusi kaksi ihmistä. Täyttä schaissea tuo että "mies on se joka treffeille halusi" jne.

Vierailija
1639/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäisin tästä kovastikin, paljon enemmän kuin kahvilasta. Ei kossua, olen autolla. Voileivät, makkaraa tai vaikka vaahtokarkkeja. Voitaisiin kävellä lenkki ja suunnitella tulevia, yhteisiä retkiä.

Ensitreffit ja suunnitellaan yhteistä elämää?

Varokaa näitä...

Vierailija
1640/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, tästäkin asiasta on saatu aikaiseksi 69 sivua vääntöä. Jatkakaa vain! 

Oma perusoletukseni naisena on, että molemmat maksavat itse kahvinsa, mutta on kohteliasta että kutsuja tarjoaa. Sen sijaan on epämiellyttävää ja noloa jos toinen tekee siitä ison asian. Miettisin, onko kyseisellä henkilöllä ongelmia tasa-arvon suhteen, yrittääkö surkeaa "huumoria", veetuileeko (ja miksi?), vai onko vain sairaalloisen pihi. Ei siitä maksamisesta tarvitse tehdä numeroa, hyvillä käytöstavoilla asia hoituu sujuvasti, ja pari euroa sinne tänne ei kaada kenenkään taloutta.

Eli tarjoudun aina maksaamaan omani, mutta jos deittini haluaa tarjota en vänkää vastaan vaan kiitän nätisti. Seuraavalla kerralla sitten tarjoan minä, mikäli seuraava kerta tulee. 

Minä olen aina maksanut miehenä treffeillä ja maksan jos sellaisille vielä lähden. Toimin yksityislääkärinä tehden vähän lyhennettynä työviikkoa ja pidän kohtalaisen paljon lomia, kuukausitulot enimmillään olleet bruttona n. 18.000€ kun ei ole lomaa siinä kuussa juuri silloin ollut ja tehnyt n. 35-tuntista viikkoa, vuositulot n. 138.000€ bruttona, vähennyksiä saan aika hyvin ammtinharjoittajana yrittäjästatuksella. Velkoja ei ole, oma velaton uudehko iso omakotitalo omalla tontilla (171/219 neliötä talo ja tontti 938 neliötä), hieman liikaakin tilaa yksin asuessa ja eläessä, kaksi autoa, uusi alle 2kk vanha vm. 2020 ladattava sähköhybridi-Volvo n. 67.000€ maksoi ja toisena autona uutena n. 120.000€ aikoinaan maksanut urheilumallinen avomersu löytyy tallista, joka jo vanha alkaa olla ja vaikka virheetön ja ehjä se onkin niin sen arvo on enää n. 23.000€, mutta tosi kiva harrasteauto kesällä hyvillä ilmoilla ajella. Käytettynä n. 7v. vanhana sen tosin ostin, itse ulkomailta hain vähän ajettuna kesäautona sen. Vene myös löytyy kun harrastan urheilukalastusta. Viulua soitan orkesterissa edelleen, kun sen soittoa opettelin aikoinaan musiikkiopistossa kouluaikoina 12 vuotta suorittaen musiikkiopiston perustutkinnot sen viulun soiton osalta.

viuluja minulla on kolme, yksi todella hieno arvokas antiikkiviulu 1800-luvun lopulta, yksi aivan uusi ja yksi 1980-luvulta. Musiikkia harrastan antaumuksella soittamisen ohella sitä kuunnellen, ja lukien klassisen musiikin kirjallisuutta, muuten sitten Hi-Fiä harrastan ja elokuvia, kirjallisuutta paljon myös, erityisesti tietopuoleista kirjallisuutta, historiaa, sotahistoriaa, ihmisen historiaa, ihmisen evoluutiota ja kehitystä, kosmologiaa, modernia fysiikkaa, kemiaa, lääketiedettä, perustieteitä kertaan huvikseen lääketieteeseen liittyen, anatomiaa, fysiologiaa, biokemiaa, histologiaa, fysikaalista kemiaa, myös jonkin verran matematiikkaa, jonkin verran kaunokirjallisuutta.

Velkoja ei siis ole, säästössä rahaa osakkeissa ja tileillä n. 92.000€. Menot tällaisella yksinäisellä miehellä ovat sen verran pienet että n. 5.000€ jää joka kuukausi säästöön vaikka en erityisemmin pyri säästämään, menot nyt kuukaudessa n. 1.000 - 1.500€, kun ostan kaiken mitä koen tarpeelliseksi ja mitä huvittaa ostaa. Asumiskulut uudessa energiapihisti tehdyssä kaukolämpöomakotitalossa jossa on kaikki valot LEDeillä ovat n. 200-250€/kk vakuutuksien ja kiinteistöverojen kanssa, sähköä ei juuri mene, vettä käytän säästeliäästi kun se on opittu tapa. Kovimmilla pakkasilla lämmitän huvikseni varaavaa takkaa, tosin se kaukolämpö tulee yhtä edulliseksi kuin ostopuut koivuhalkoina kun seikan selvitin laskemalla.

Ei ole ongelma maksaa treffeillä vaikka 50€ toisen puolesta jos käy treffeillä 3 kertaa vuodessa, mutta kun en käy, ei tee oikein mieli. Jos joku kivalle vaikuttava naisellinen hoitsu vaikka pyytäisi niin lähtisin toki. Pitäisikö etsiä vielä nainen vaikka viihdynkin yksin hyvin kun tekemistä riittää ja yksi esikouluikäinen lapsi jo on, ihana tytär, lisääntyminen on hoidettu jo ja lapsen saannin jälkeen vähenee miehen naishalut melko lailla, tosin tätäkin selittää ihmisen fysiologia, tutkimusten mukaan miesten testosteronitasot jopa laskevat lapsen saannin myötä, etenkin pikkutytön saaminen laskee miehen eli isän testosteronitasoa ja rauhoittaa miehen oloa, aggressiivisuus yms. vähenee. Olen absolutisti enkä polta. Kannattaisikohan etsiä kumppania vielä jostain netistä vai pitäisikö elellä tyytyväisenä itsenäisenä määräten itse omat asiansa pitkälti koko loppuikä? Tuo tytär lienee melko paha rasti uuden kumppanin löytämisen kannalta...

Ihminen, joka luettelee omaisuutensa, tulonsa ym. yksityiskohtaisesti Vauva-palstalla ei vaikuta ihan tervejärkiseltä. Olivat ne luvut sitten todellisia tai keksittyjä. 

En minä tietenkään koko omaisuutta luetellut, sitä on paljon enemmän vielä tietenkin, tulotkin olivat viime vuosien yleistys, kukapa minut tunnistaisi noista, Suomessa on 20.000 lääkäriä. Toisekseen ketjussa oli puhe nimenomaan rahasta, siitä tarjoaako mies vai ei. Saattaahan tähän vaikuttaa miehen varallisuuskin, kuten jotkut miehet ovat ketjussa huoamuttaneetkin, joutuvat tekemään töitä tunnin verran sen eteen että voivat tarjota treffeillä, itse uusin yhden reseptin tai soitan yhden puhelun jos tarjoan reilummin.

Voin tarjota mukisematta 150€ arvosta jos treffeille vielä joskus päädyn. Johan minä ostan tyttärelleni leluja yms, mitä hän milloinkin tahtoo n. 200-250€:lla kuukaudessa ilman että se käy taloudelle haitalliseksi. Tyttö on tosin kietonut minut tässä aika tehokkaasti pikkusormensa ympärille, tietää että jos äiti ei osta niin isä ostaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi