Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
1581/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole enää kahvista, sen tarjoamisesta ja käytöstavoista kyse, vaan siitä, että tämä AP ei kestä sitä että a) häviää keskustelun naisille ja b) on väärässä

Tässä esimerkki pulushakista

Ja tässä esimerkki palsta- vänniksen bull- sh*tistä kun osuu ja uppoo

Pulushakissa lintu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lehahtaa lopuksi pois uskoen voittaneensa.

Vierailija
1582/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku keskustelun miehistä vihdoinkin selittää minulle, miksi ne ensimmäiset treffit pitää järjestää kahvilaan. Miksi ei kävelylle, kirjastoon, muuhun ilmaismenoon?

Varmaankin koska

1. miehen kuuluu perinteisesti tehdä aloite

2. naiseen tulee tehdä vaikutus

3. helpoin tapa tehdä vaikutus on näyttää että on valmis uhraamaan tähän rahaa

4. kun näin on toimittu kautta aikain, siitä on tullut hyvä tapa

5. sen rikkominen vaatii vähän enemmän

- lähdetkö metsään kävelylle: ei tule onneksi psykomurhaaja vibat, lisäksi tuo voi olla kiva juttu jossain helsingissä, mutta sorry, suomi on metsien peittämä ja aika moni asuu tai on asunut lähes keskellä metsää.

- no muuten vain kävelyllä: oletko katsonut tänään ulos? Entä viime kuussa?

No mutta varmasti sitä jotain keksii... Kyllä, stadissa. Jossain ähtärissä on vaihtoehdot vähän vähissä ja luultavasti tytöt on jo viety sinne... Ai neljäs kundi joka haluaa viedä kirjastoon joka on 20km päässä... oujee...

-joo, mutta nainenkin voi tehdä sen (itsekin olen), mutta usein se on mies.

-toki. Aloitteentekijä on (oletettavasti) se kiinnostuneempi osapuoli, joten aivan luonnollista. Ei tule jatkoa, jos ei saa myös toista osapuolta kiinnostuneeksi.

-no enpä tiedä. Ainakaan kahvit tarjoamalla ei minuun tehdä vaikutusta niin, että havaitsisin toisen uhraavan minuun rahaa. Toisaalta taas kovin rahalla leveilevillä tuntuu olevan jonkin sortin luonnevika. Hyvätuloisen kanssa olen itsekin suhteessa, mutta ei niitä ansioita ja sijoituksia käyty heti läpi.

Paras tapa tehdä minuun vaikutus on keksiä jotain omaperäistä ja se voi olla ilmaistakin.  Oletetaan, että minut on kutsunut kahville 3 kertaa eri heebot, neljäs ehdottaa omaperäisesti avantouintia. Olisin tosi otettu kekseliäisyydestä (ei silti, että avantouinti mitenkään kiinnostaisi) ja arvostaisin kovasti.

eli ele olisi jees mutta menemättä jäisi. Joten miksi on miehen kannalta parasta pelata varman päälle eikä kasvattaa riskiä pakeista ehdottamalla jotain omapäräistä (ilmaista)

Enkä kritisoi, mietin millainen nainen saisi olla että lähtisin avantouintitreffeille pyydettäessä...

Ei avantouinti kiinnosta, mutta voisin kyllä sellaisille treffeille lähteä, ihan mielenkiinnosta, kun joku tuollaista keksii ehdottaa. Ei huonolla, mutta omaperäisellä paikkaehdotuksella pakkeja saa. Voisin sitten itse ehdottaa jotain, jos sinun paikkasi ei käy.

Miehen kannalta riskien minimointia: pakkien tulo voi johtua vaikka mistä, myös siitä että ehdotus (paikka) oli huono naisen mielestä. Kahvila on siis suht varma joten jos silleen tulee pakit, ne johtuu miehestä, ei paikasta.

Jos nainen ei innostu miehen ehdottamasta paikasta, niin mikäs estää miestä kysymästä naiselta ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, että miehet ei tajua mitä se kohteliaisuus ja huomaavaisuus on. Jos jossain on ilmainen kahvitarjoilu, niin mies voi mennä ensin hakemaan itselleen kahvia. Tai sitten mies menee ensin, kaataa kahvia myös naiselle ja kysyy, jätetäänkö maitovaraa. Tuo ei maksa mitään eikä ole kovin iso hommakaan.

Jotenkin arvaan, että tähän tulee nillitystä, miksei nainen sitten kaada kahvia miehelle. Uskoisin sen kaatavan kahvin, joka innokkaammin halusi treffeille ja innokkaammin koettaa tehdä toiseen vaikutuksen.

Miksi pitää "tehdä vaikutus"? Eikö treffeille mennä tutustuakseen toiseen? Minä en ainakaan halua, että (treffi)kumppani jollain tempuilla "tekee vaikutuksen", haluan hänen olevan aito, oma itsensä.

Uskon, että ihmiset jotka haluavat "vaikutuksen tekemisiä" ovat niitä, jotka lankeavat kaikenmaailmaan auervaaroihin ja narsipaatteihin. Voisi melkein sanoa, että oma vika... Jos arvot suhteen luomisen alussa olisivat kunnossa, ei noihin tilanteisiin joutuisi.

Oletetaan, että menen miehen kanssa kahvilaan, sellaiseen edulliseen, jossa likaisia astioita varten on keräilykärryt. Kumpikin meistä maksaa omat kahvit ja pullat. Se, mitä pois lähtiessä tapahtuu, on minusta kiinnostavaa. Jättääkö mies likaiset astiansa pöytään? Todella negatiivinen asia. Viekö mies omat likaiset astiat kärryyn? Ihan ok. Ottaako mies myös minun likaiset astiat ja vie omiensa kanssa kärryyn? Kyllä, mies tekee vaikutuksen. Jännä, jos sinusta tuo on "ihmeellinen temppu" ja mies auervaara.

Eikö se "vaikutus" ja kiinnostuminen olisi parempi tulla jostain syvällisemmästä asiasta kuten persoonan piirteestä? Ja kyllä, ulkoinen viehättävyys, kuten opetellut hyvät tavat, ovat myös psykopaattinen piirre.

Minkä vaikutuksen sinä teet sillä, ettet vie omia astioitasi?

Vierailija
1584/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät itseään palkintoina miehille. Sen huomaa näistä vastauksista. Koko ajan odotetaan että mies tekee vaikutuksen. Naiset ovat passiivisia. Ja oman rahan käyttö naisille on mahdotonta. Sitä varten naisella on miehen rahat jota hän voi käyttää.

Siis.. jos mies pyytää minut ulos ja suostun koska mietin että no joo, katsotaan millainen hän on, niin millä logiikalla MINUN pitäisi yrittää tehdä häneen vaikutus?? Hänhän on jo kiinnostunut minusta kun pyysi minut ulos??

Vierailija
1585/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku keskustelun miehistä vihdoinkin selittää minulle, miksi ne ensimmäiset treffit pitää järjestää kahvilaan. Miksi ei kävelylle, kirjastoon, muuhun ilmaismenoon?

Varmaankin koska

- lähdetkö metsään kävelylle: ei tule onneksi psykomurhaaja vibat, lisäksi tuo voi olla kiva juttu jossain helsingissä, mutta sorry, suomi on metsien peittämä ja aika moni asuu tai on asunut lähes keskellä metsää.

No mutta varmasti sitä jotain keksii... Kyllä, stadissa. Jossain ähtärissä on vaihtoehdot vähän vähissä ja luultavasti tytöt on jo viety sinne... Ai neljäs kundi joka haluaa viedä kirjastoon joka on 20km päässä... oujee...

-toki. Aloitteentekijä on (oletettavasti) se kiinnostuneempi osapuoli, joten aivan luonnollista. Ei tule jatkoa, jos ei saa myös toista osapuolta kiinnostuneeksi.

-no enpä tiedä. Ainakaan kahvit tarjoamalla ei minuun tehdä vaikutusta niin, että havaitsisin toisen uhraavan minuun rahaa. Toisaalta taas kovin rahalla leveilevillä tuntuu olevan jonkin sortin luonnevika. Hyvätuloisen kanssa olen itsekin suhteessa, mutta ei niitä ansioita ja sijoituksia käyty heti läpi.

Paras tapa tehdä minuun vaikutus on keksiä jotain omaperäistä ja se voi olla ilmaistakin.  Oletetaan, että minut on kutsunut kahville 3 kertaa eri heebot, neljäs ehdottaa omaperäisesti avantouintia. Olisin tosi otettu kekseliäisyydestä (ei silti, että avantouinti mitenkään kiinnostaisi) ja arvostaisin kovasti.

kohta 3 onkin siis maksaminen ei tee vaikutusta, maksamatta jättäminen tekee huonon vaikutuksen?

Enkä nyt kysy missä asut mutta oikeasti... kovin moni asuu pk-seudun ulkopuolella. Kun mietit vaikka kajaanin vaihtoehtoja niin en ihmettele miksi naiset pakenevat sieltä. Helppoa se on suuremmissa kaupungeissa olla omaperäinen ja viedä deitti sinne Sinebrychoff-museoon.

Sitä enemmän omaperäistä ehdotusta arvotetaan, mitä harvemmassa ne ovat. (Sinebrychoffin museo on muuten maksullinen ja aika kalliskin. Museokortin haltijana käyn siellä ja muissakin museoissa suht ahkerasti, mutta ihan mielelläni lähden pyydettäessä museoonkin ja luonnollisesti käytän omaa korttiani.).

Kahvila on tylsä, mutta neutraali paikka ja sinänsä menettelee. Jos kutsut minut kahville, oletan että olet valmis ne kahvit tarjoamaan.

Yhdet parhaista treffeistä oli, kun polveilevan (en jaksa koko tarinaa kertoa) keskustelun lopputulemana mies halusi oppia tekemään bravuurini, quiche lorrainen. Sovittiin, että mies tulee luokseni ja tuo kinkkusuikaleet ja juuston, minulla oli muut aineet kaapissa. Siinä sitten kädestä pitäen mies teki piirakan, minä keitin kahvit jne.

Museosta:

Ilmaisilta on joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona

klo 17–20

Toisen kerroksen kotimuseoon maksuton sisäänpääsy!

Ohis

Sorry, my bad. Tuo minusta se mielenkiintoisempikin osa museota. Hyvä ilmainen deittikohde pk-seudulla.

Paul ja Fanny Sinebrychoffin kotimuseoon on ilmainen sisäänpääsy!

Sinebrychoffin taidemuseon kokoelmiin  kuuluvat maamme arvokkaimmat ja kansainvälisesti merkittävimmät eurooppalaiset vanhojen mestareiden maalaukset. Museon kokoelmat ovat syntyneet pääasiassa lahjoituskokoelmista. Museon ytimen muodostaa Paul ja Fanny Sinebrychoffin ainutlaatuinen kotimiljöö, joka on pysyvästi esillä museon toisessa kerroksessa. Sinebrychoffien taidekokoelma huonekaluineen ja esineistöineen siirtyi Suomen valtiolle testamenttilahjoituksena 1921.

Vierailija
1586/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

eli ele olisi jees mutta menemättä jäisi. Joten miksi on miehen kannalta parasta pelata varman päälle eikä kasvattaa riskiä pakeista ehdottamalla jotain omapäräistä (ilmaista)

Enkä kritisoi, mietin millainen nainen saisi olla että lähtisin avantouintitreffeille pyydettäessä...

Jos mies itse harrastaa avantouintia, niin ehdotus sellaisesta on täysin järkeenkäypä. Ihan keksimällä keksitty juttu, joka ehdottajaa ei oikeasti kiinnosta pätkääkään, tulee ilmi ja on vain negatiivinen asia.

Lähdetkö nyrkkeilytreffeille? Tai haluatko nähdä kuinka nöyryytän sinua sulkapallossa, olenhan piirisarjan mestari .

Ei ehkä kannata sekoittaa harrastuksiaan treffailuun, ainakaan ensitreffeillä :)

Kuntonyrkkeily on naisilla ihan suosittu harrastus. Naisetkin pelaavat sulkapalloa, mutta jos sinun on tarkoitus nöyryyttää naista, niin ehkä sitten sinun kannattaa jättää se väliin. Yhteiset harrastukset parisuhteessa on vain hyvä asia, joten totta kai kummallekin kiinnostavia asioita pitää etsiä heti alkuun.

Tuli ulos vähän väärin... Tarkoitan että nuoruudessa kamppailulajeja harrastaneena ei tullut mieleenkään pyytää treffeille tatamille. Asia erikseen jos salilta yrittää bongata seuratoveria niin erä lukkopainia voi ihan virkistävä ajatus.

Toisekseen: asiat joissa joutuu hikoilemaan (sulkapallo), kastuu tai joutuu näyttäytymään vähissä vaatteissa (uinti) ei ole yleensä ensitreffimateriaalia. Sinulle ne voivat toimia, mutta väitän että enemmistö karsastaa näyttäytymistä uikkareissa ensitreffeillä. Varsinkin jos muistelee kuinka tytöt eivät suostu opettelemaan uimaan jos samassa kiinteistössä on poikia...

Vierailija
1587/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen ongelma ei ole, kuka maksaa. Aloituksen ongelma on miehen epämiellyttävyys ja tökeryys.

Koko ketjun idea on saada julistaa naisvihaa.

Maksan itse enkä odota tai halua miehen edes tarjoutuvan maksamaan. Jos mies maksaa, tuntuu inhottavasti niin kuin olisin jotain velkaa hänelle. Jos ei tule toisia treffejä tunnen syyllisyyttä. Jos joku veisi minut ensitreffeillä johonkin kalliiseen paikkaan pelkäisin, että hän luulee ostaneensa minulta jotain palveluksia. Hypoteettinen tilanne, koska en KOSKAAN menisi syömään ekoilla treffeillä niin, että mies maksaa.

Vierailija
1588/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

Ei avantouinti kiinnosta, mutta voisin kyllä sellaisille treffeille lähteä, ihan mielenkiinnosta, kun joku tuollaista keksii ehdottaa. Ei huonolla, mutta omaperäisellä paikkaehdotuksella pakkeja saa. Voisin sitten itse ehdottaa jotain, jos sinun paikkasi ei käy.

Miehen kannalta riskien minimointia: pakkien tulo voi johtua vaikka mistä, myös siitä että ehdotus (paikka) oli huono naisen mielestä. Kahvila on siis suht varma joten jos silleen tulee pakit, ne johtuu miehestä, ei paikasta.

Jos nainen ei innostu miehen ehdottamasta paikasta, niin mikäs estää miestä kysymästä naiselta ehdotuksia?

Jos vastaus on kahvila, kumpi kutsui?

Vierailija
1589/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti mulle raivottiin yhtä paljon kun sanoin ihan samassa ketjussa aikaisemmin maksavani aina kaiken itse, ja myös kieltäytyväni kaikesta mihin mulla ei ole varaa. Näyttää olevan lopputulema se, että naisen vika on se että se kehtaa olla nainen. Kaikki mitä nainen tekee on aina ja ikuisesti väärin.

Ei, mutta tuo on nyt vain hölmöä. Ihan OK tarjoutua maksamaan, ei siinä mitään. Kovasti vain rajoittaa, jos se mihin sinulla ei ole varaa, on kynnyskysymys.

"Haluaisin kanssasi treffeille, tavataanko Ekbergillä sun duunin jälkeen, sehän on siinä lähellä?" "Haluan aina maksaa omani ja Ekbergiin mulla ei ole varaa." "Ai jaa, no minä maksan, kun kutsuinkin, eihän tuo ole kuin muutaman hassun euron." "Ei käy, aina maksan omani." "Öh, no minne sitten?" "Mennään vaikka kävelylle." "No joo, mutta on luvattu sadetta." "Et kai sä sokerista ole?" "En toki"

Sitten ollaan siellä kävelyllä ja rupeaa satamaan. "Nyt voitaisiin mennä tuonne kahvilaan, kun jutut on kesken ja täällä on jo aika ikävä keli." "Ei mulla nyt sori ole varaa." "No mä maksan." "Ei käy."

Lopputulema on, että saat pitää tunkkisi.

Eli nainen jolle tarjotaan on huarra ja nainen jolle ei tarjota on muuten vaan kelvoton. Mitä naisten sitten pitää tehdä, kerropa?

Jos haluaa, että treffit ovat  onnistuneet, pitää molempien olla myös joustavia. Jos toinen vaikkapa kävelyn jälkeen ehdottaa kahville menemistä ja toinen ei lainkaan juo kahvia/teetä/mehua tms, niin sen voi sanoa kohteliaasti. Senkn voi sanoa, että valitettavasti rahani eivät anna myöden. Jos toinen sitten on valmis maksamaan, pitää se hyväksyä. Samoin kutsujan pitää hyväksyä, jos toinen haluaa maksaa omansa.

Ja jos ottaa tarjouksen vastaan niin pitää hyväksyä miehen huorittelut ja syytökset maksullisuudesta?

Häh? Miten tuohon päädyit? En ole koskaan pitänyt naisia huorana, vaikka ovatkin ottaneet tarjoiluja vastaan. Enemmistö mieheistä lienee tässä kannallani.

Missähän se enemmistö sitten on? Täällähän miehet on suoraan sitä mieltä että yhden kahvikupillisen vastaan ottaminen tekee naisesta pahan huarran.

Väärin. Kahvikupin vaatiminen, ei vastaanotto.

Eikä siitä nyt varsinaisesti kalliin leimaa saa...

Vierailija
1590/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti mulle raivottiin yhtä paljon kun sanoin ihan samassa ketjussa aikaisemmin maksavani aina kaiken itse, ja myös kieltäytyväni kaikesta mihin mulla ei ole varaa. Näyttää olevan lopputulema se, että naisen vika on se että se kehtaa olla nainen. Kaikki mitä nainen tekee on aina ja ikuisesti väärin.

Ei, mutta tuo on nyt vain hölmöä. Ihan OK tarjoutua maksamaan, ei siinä mitään. Kovasti vain rajoittaa, jos se mihin sinulla ei ole varaa, on kynnyskysymys.

"Haluaisin kanssasi treffeille, tavataanko Ekbergillä sun duunin jälkeen, sehän on siinä lähellä?" "Haluan aina maksaa omani ja Ekbergiin mulla ei ole varaa." "Ai jaa, no minä maksan, kun kutsuinkin, eihän tuo ole kuin muutaman hassun euron." "Ei käy, aina maksan omani." "Öh, no minne sitten?" "Mennään vaikka kävelylle." "No joo, mutta on luvattu sadetta." "Et kai sä sokerista ole?" "En toki"

Sitten ollaan siellä kävelyllä ja rupeaa satamaan. "Nyt voitaisiin mennä tuonne kahvilaan, kun jutut on kesken ja täällä on jo aika ikävä keli." "Ei mulla nyt sori ole varaa." "No mä maksan." "Ei käy."

Totuus: ”no mennään sitten jos kerran tarjoat”

*otan suodatinkahvin*

- miehestä ei kuulu mitään enää koskaan

- jonnekin päin nettiä ilmestyy uusi haukkuminen siitä miten naiset on huarria ja loisia ja maksullisia

Typerä ja väärä oletus. En tarjoutuisi maksamaan, jos se olisi vastenmielistä.

Lukaisepa koko ketju ja tule sitten ulisemaan ”typeryydestä”. Täällähän miesten mielestä nainen on kahvikuppihuarra jos ottaa miehen tarjoukset vastaan. Tarjoaminen ei ole pyyteetöntä vaan testi siitä onko nainen ällöttävä loishuarra.

Vierailija
1591/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

Miksi haluat tehdä vaikutuksen naisiin? Naisethan ovat tyhmiä, oksettavia ja kaikin puolin kelvottomia.

Miksi laitat sanoja suuhuni?

Miksi naisiin vaikutuksen tekeminen sitten on niin raivostuttavaa ellet muka vihaa naisia? Miksi naisten pyytäminen treffeille olisi sun mielestä inhottavaa ellet muka vihaa naisia?

Eihän se olekaan.

Jos nainen pitää tiskaamisesta, eivätkö muut naiset saa haluta pois keittiöstä jossa he ovat olleet 3000 vuotta?

Ongelma ei ole toiminto (tiskaaminen, kutsuminen, maksaminen) vaan se että siihen velvoitetaan tai todetaan "kuole yksin sitten pihi paska"

Myös naisilla on velvollisuus laihduttaa, laittautua ja ajella karvojaan miesten mieliksi tai jäädä ikuisesti yksin. Ja olla hankkimatta lemmikkieläintä, lasta tai mitään muutakaan ”turnoffia”. Ja miellyttää miehiä kaikin keinoin muutenkin.

Jos kaikesta tästä saisi luopua sillä että tarjoaa miehelle kahvikupin ekoilla treffeillä, niin kyllä kiitos koska vaan.

Kirjoitit sellaisen kasan paskaa että voin vain vastata: tervetuloa nykyaikaan. Mutta jos hankit lapsen yksin ja mietit miksi et saa miestä niin neidillä taitaa olla ongelmia.

Mikä oli paskaa? Eikö miehet nykyisin vaadikaan hoikkuutta, karvattomuutta, naisellisuutta? Eikä niitä lapsia yksin hankita, jotkut naiset esim eroaa joskus. Mut eronnuthan on tietysti yh wt saasta.

Noita asioita vaativia miehiä kutsutaan naisia vihaaviksi sovinisteiksi. Ajat ovat muuttuneet.

Silti pidätte kiinni "mies maksaa" myytistä.

Eli kaikki miehet ovat naisia vihaavia sovinisteja? Hoikkuus on 100% vaatimus, ja ensimmäinen asia mitä naisille aina sanotaan on laihduta, painosta jopa täysin riippumatta. Ja montako parisuhteessa olevaa karvaista naista tiedät?

Ja edelleenkään mulle ei tarvitse maksaa mitään. Mut odotan myös ettei miehet suutu siitä ettei mulle tarvitse maksaa mitään. Se on mahdottomuus.

Tekstistäsi näkee miksi olet (oletettavasti) sinkku. Ongelma ei ole "miehet"

Vierailija
1592/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen jolle tarjotaan on huarra ja nainen jolle ei tarjota on muuten vaan kelvoton. Mitä naisten sitten pitää tehdä, kerropa?

Jos haluaa, että treffit ovat  onnistuneet, pitää molempien olla myös joustavia. Jos toinen vaikkapa kävelyn jälkeen ehdottaa kahville menemistä ja toinen ei lainkaan juo kahvia/teetä/mehua tms, niin sen voi sanoa kohteliaasti. Senkn voi sanoa, että valitettavasti rahani eivät anna myöden. Jos toinen sitten on valmis maksamaan, pitää se hyväksyä. Samoin kutsujan pitää hyväksyä, jos toinen haluaa maksaa omansa.

Ja jos ottaa tarjouksen vastaan niin pitää hyväksyä miehen huorittelut ja syytökset maksullisuudesta?

Häh? Miten tuohon päädyit? En ole koskaan pitänyt naisia huorana, vaikka ovatkin ottaneet tarjoiluja vastaan. Enemmistö mieheistä lienee tässä kannallani.

Missähän se enemmistö sitten on? Täällähän miehet on suoraan sitä mieltä että yhden kahvikupillisen vastaan ottaminen tekee naisesta pahan huarran.

Väärin. Kahvikupin vaatiminen, ei vastaanotto.

Eikä siitä nyt varsinaisesti kalliin leimaa saa...

Kukaan nainen ei täällä ole vaatinut mitään. Miehet ihan itse tarjoavat ja sitten itkevät kun naiset huaraa ja hyväksikäyttää. Sunkin mielestä ilmeisesti nainen on huarra jos vastaanottas sen kahvin, vaan sitten halpa huarra. Onko tää nyt sitten parempi.....

Vierailija
1593/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

Miksi haluat tehdä vaikutuksen naisiin? Naisethan ovat tyhmiä, oksettavia ja kaikin puolin kelvottomia.

Miksi naisiin vaikutuksen tekeminen sitten on niin raivostuttavaa ellet muka vihaa naisia? Miksi naisten pyytäminen treffeille olisi sun mielestä inhottavaa ellet muka vihaa naisia?

Eihän se olekaan.

Jos nainen pitää tiskaamisesta, eivätkö muut naiset saa haluta pois keittiöstä jossa he ovat olleet 3000 vuotta?

Ongelma ei ole toiminto (tiskaaminen, kutsuminen, maksaminen) vaan se että siihen velvoitetaan tai todetaan "kuole yksin sitten pihi paska"

Myös naisilla on velvollisuus laihduttaa, laittautua ja ajella karvojaan miesten mieliksi tai jäädä ikuisesti yksin. Ja olla hankkimatta lemmikkieläintä, lasta tai mitään muutakaan ”turnoffia”. Ja miellyttää miehiä kaikin keinoin muutenkin.

Jos kaikesta tästä saisi luopua sillä että tarjoaa miehelle kahvikupin ekoilla treffeillä, niin kyllä kiitos koska vaan.

Kirjoitit sellaisen kasan paskaa että voin vain vastata: tervetuloa nykyaikaan. Mutta jos hankit lapsen yksin ja mietit miksi et saa miestä niin neidillä taitaa olla ongelmia.

Mikä oli paskaa? Eikö miehet nykyisin vaadikaan hoikkuutta, karvattomuutta, naisellisuutta? Eikä niitä lapsia yksin hankita, jotkut naiset esim eroaa joskus. Mut eronnuthan on tietysti yh wt saasta.

Noita asioita vaativia miehiä kutsutaan naisia vihaaviksi sovinisteiksi. Ajat ovat muuttuneet.

Silti pidätte kiinni "mies maksaa" myytistä.

Eli kaikki miehet ovat naisia vihaavia sovinisteja? Hoikkuus on 100% vaatimus, ja ensimmäinen asia mitä naisille aina sanotaan on laihduta, painosta jopa täysin riippumatta. Ja montako parisuhteessa olevaa karvaista naista tiedät?

Ja edelleenkään mulle ei tarvitse maksaa mitään. Mut odotan myös ettei miehet suutu siitä ettei mulle tarvitse maksaa mitään. Se on mahdottomuus.

Tekstistäsi näkee miksi olet (oletettavasti) sinkku. Ongelma ei ole "miehet"

Ei tietenkään ole. Ongelma on suomalaiset naiset jotka on kaikki pahoja yököttäviä läskihuaria. Miehissä ei ole koskaan mitään vikaa ja ne on kaikki aina täydellisiä.

Vierailija
1594/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

Eihän se olekaan.

Sinulla ei taida olla veljiä, miehiä kavereina? Miksi kuvittelet, ettei miehillä ole esim. ulkonäkööön liittyviä paineita? Tietenkin miehetkin sheivaa, laittautuvat jne.

-sivusta kommentoin

Miehille parranajo on täysin vapaaehtoista, nykyisin parrakkaat on enemmistö. Suihkussa käynti ei ole laittautumista.

katso hipstereitä, katso kuvia uskonnollisista ihmisistä jotka eivät hoida partaansa, katso uudestaan histeriä

Jos sanot ettei parta vaadi vaivannäköä niin "OK PISSIS"

-parraton, kissaa palveleva mies

Ihan sama. Naiset ei vaadi parrattomuutta. Miehet vaatii karvattomuutta naisilta. Parta tai sen puute on valinta jolla ei ole mitään seurauksia. Karvaisuuden valitseminen naisella tarkoittaa yksinolon valitsemista.

Miksi puhut kaikkien naisten puolesta? Minä ja moni muu ei pidä karvaisista miehistä.

Miehillä ja naisilla on ihan yhtä paljon ulkonäköpaineita. Ajatuksesi siitä, että naisen laittautuminen treffeille pitää korvata tarjoamisella, on typerä. Jokainen laittautuu vapaaehtoisesti.

Ei pidä korvata. Mutta edelleen, myös naisten on tehtävä asioita miesten miellyttämiseksi, huomattavasti enemmän ja rankempia kuin joskus kahvin tarjoaminen. Miehen ”laittautumista” on suihkussa käynti ja tukan kampaaminen. Naisen on jatkuva laihduttaminen ja nälässä olo, sheivaus, nyppiminen, meikkaaminen juuri oikea määrä, kähertäminen, föönaaminen, värjääminen, korkokengissä ja hameissa sipsuttelu.....

Kyllä, jokainen laittautuu vapaaehtoisesti. Jokainen myös tarjoaa ne kahvit VAPAAEHTOISESTI. Ihan jokaisen on tehtävä asioita ollakseen toiselle sukupuolelle miellyttäviä, miehille se on vaan helpompaa. Ja kahvit tarjoamatonkin mies pääsee parisuhteeseen jos ei ole muuten täysi mölli. Nainen jää yksin jos ei ole hoikka.

Ai että muut kuin hoikat jäävät yksin? Suomessa? :DDDD

Ota jo pillerisi kuule.

Vierailija
1595/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät itseään palkintoina miehille. Sen huomaa näistä vastauksista. Koko ajan odotetaan että mies tekee vaikutuksen. Naiset ovat passiivisia. Ja oman rahan käyttö naisille on mahdotonta. Sitä varten naisella on miehen rahat jota hän voi käyttää.

Siis.. jos mies pyytää minut ulos ja suostun koska mietin että no joo, katsotaan millainen hän on, niin millä logiikalla MINUN pitäisi yrittää tehdä häneen vaikutus?? Hänhän on jo kiinnostunut minusta kun pyysi minut ulos??

Pyydetään ulos, jotta voi nähdä oisko naisesta mihinkään.

Vierailija
1596/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M I K S I  siis pyytää treffeille maksulliseen paikkaan?

Tosi harvoin tullut pyydettyä ketään treffeille, vaan yhdessä on treffikumppanin kanssa juteltu, että olisi kiva tavata ja mietitty mitä tekisimme.  Tällöin ei minusta ole kutsujaa ollenkaan.

Vierailija
1597/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin koska

Eihän se olekaan.

Sinulla ei taida olla veljiä, miehiä kavereina? Miksi kuvittelet, ettei miehillä ole esim. ulkonäkööön liittyviä paineita? Tietenkin miehetkin sheivaa, laittautuvat jne.

-sivusta kommentoin

Miehille parranajo on täysin vapaaehtoista, nykyisin parrakkaat on enemmistö. Suihkussa käynti ei ole laittautumista.

katso hipstereitä, katso kuvia uskonnollisista ihmisistä jotka eivät hoida partaansa, katso uudestaan histeriä

Jos sanot ettei parta vaadi vaivannäköä niin "OK PISSIS"

-parraton, kissaa palveleva mies

Ihan sama. Naiset ei vaadi parrattomuutta. Miehet vaatii karvattomuutta naisilta. Parta tai sen puute on valinta jolla ei ole mitään seurauksia. Karvaisuuden valitseminen naisella tarkoittaa yksinolon valitsemista.

Miksi puhut kaikkien naisten puolesta? Minä ja moni muu ei pidä karvaisista miehistä.

Miehillä ja naisilla on ihan yhtä paljon ulkonäköpaineita. Ajatuksesi siitä, että naisen laittautuminen treffeille pitää korvata tarjoamisella, on typerä. Jokainen laittautuu vapaaehtoisesti.

Ei pidä korvata. Mutta edelleen, myös naisten on tehtävä asioita miesten miellyttämiseksi, huomattavasti enemmän ja rankempia kuin joskus kahvin tarjoaminen. Miehen ”laittautumista” on suihkussa käynti ja tukan kampaaminen. Naisen on jatkuva laihduttaminen ja nälässä olo, sheivaus, nyppiminen, meikkaaminen juuri oikea määrä, kähertäminen, föönaaminen, värjääminen, korkokengissä ja hameissa sipsuttelu.....

Kyllä, jokainen laittautuu vapaaehtoisesti. Jokainen myös tarjoaa ne kahvit VAPAAEHTOISESTI. Ihan jokaisen on tehtävä asioita ollakseen toiselle sukupuolelle miellyttäviä, miehille se on vaan helpompaa. Ja kahvit tarjoamatonkin mies pääsee parisuhteeseen jos ei ole muuten täysi mölli. Nainen jää yksin jos ei ole hoikka.

Oletko ikinä keskustellut yhdenkään miehen kanssa siitä, minkälaisia vaatimuksia naiset heille nykyään esittävät? Jos et, googlaa vaikka Väestöliiton juttuja aiheesta. Miehille ei todellakaan ole helpompaa yrittää miellyttää!

Terveelliset elämäntavat liikkumiseen eivät vaadi nälässä elämistä. Monet meistä pitävät niitä yllä oman hyvinvoinnin, ei miesten, vuoksi.

Vierailija
1598/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, että miehet ei tajua mitä se kohteliaisuus ja huomaavaisuus on. Jos jossain on ilmainen kahvitarjoilu, niin mies voi mennä ensin hakemaan itselleen kahvia. Tai sitten mies menee ensin, kaataa kahvia myös naiselle ja kysyy, jätetäänkö maitovaraa. Tuo ei maksa mitään eikä ole kovin iso hommakaan.

Jotenkin arvaan, että tähän tulee nillitystä, miksei nainen sitten kaada kahvia miehelle. Uskoisin sen kaatavan kahvin, joka innokkaammin halusi treffeille ja innokkaammin koettaa tehdä toiseen vaikutuksen.

Miksi pitää "tehdä vaikutus"? Eikö treffeille mennä tutustuakseen toiseen? Minä en ainakaan halua, että (treffi)kumppani jollain tempuilla "tekee vaikutuksen", haluan hänen olevan aito, oma itsensä.

Uskon, että ihmiset jotka haluavat "vaikutuksen tekemisiä" ovat niitä, jotka lankeavat kaikenmaailmaan auervaaroihin ja narsipaatteihin. Voisi melkein sanoa, että oma vika... Jos arvot suhteen luomisen alussa olisivat kunnossa, ei noihin tilanteisiin joutuisi.

Oletetaan, että menen miehen kanssa kahvilaan, sellaiseen edulliseen, jossa likaisia astioita varten on keräilykärryt. Kumpikin meistä maksaa omat kahvit ja pullat. Se, mitä pois lähtiessä tapahtuu, on minusta kiinnostavaa. Jättääkö mies likaiset astiansa pöytään? Todella negatiivinen asia. Viekö mies omat likaiset astiat kärryyn? Ihan ok. Ottaako mies myös minun likaiset astiat ja vie omiensa kanssa kärryyn? Kyllä, mies tekee vaikutuksen. Jännä, jos sinusta tuo on "ihmeellinen temppu" ja mies auervaara.

Eikö se "vaikutus" ja kiinnostuminen olisi parempi tulla jostain syvällisemmästä asiasta kuten persoonan piirteestä? Ja kyllä, ulkoinen viehättävyys, kuten opetellut hyvät tavat, ovat myös psykopaattinen piirre.

Minkä vaikutuksen sinä teet sillä, ettet vie omia astioitasi?

Jep, näkee taas että miehen tulee tehdä vaikutus. Tien kuuluisi olla molempiin suuntiin, mutta ei.

Vierailija
1599/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elämässäni (M40+) ollut niin monilla treffeillä, että niillä tarjoaminen olisi ollut jotenkin taloudellisesti merkittävää. Ei kai kukaan käy yhtenään treffeillä ilman, että koskaan pääsee suhteeseen? Tai no, ehkä just ne, jotka rupeavat vinkumaan sen kahvin maksamisesta. Noin ehkä joka toinen tarjoutuu maksamaan omansa pyytämättä (mutta antaa silti tarjota) ja joka kymmenes ehkä vaatii saada maksaa.

Vähän huonosti alkaa, jos heti kassajonossa aletaan vänkäämään kenen kolikoita käytetään. Eiköhän molempien osapuolten kannata antaa miellyttävä ensivaikutelma.

Vierailija
1600/2143 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M I K S I  siis pyytää treffeille maksulliseen paikkaan?

Tosi harvoin tullut pyydettyä ketään treffeille, vaan yhdessä on treffikumppanin kanssa juteltu, että olisi kiva tavata ja mietitty mitä tekisimme.  Tällöin ei minusta ole kutsujaa ollenkaan.

Näin se minustakin nykyään menee, että yleensä treffit sovitaan yhdessä. Ehdotus saattaa tietenkin tulla toiselta, mutta se ei tee hänestä kutsujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä