Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"
Jäipä paska maku suuhun.
En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.
Kommentit (2143)
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on negatiivinen viesti, jos mies ei tarjoudu maksamaan. Minulle se kertoo pihiydestä, ja pihiys ilmenee ihmisessä aina laajemmin kuin taloudellisena ilmiönä. Pihi ihminen pihistelee myös kehuja, kiitosta ja kaikkea. Tästä teen päätelmän, että mahdollinen Parisuhde ei tulisi olemaan maailman helpoin.
Tiedostan toki, ettei yksi kerta välttämättä kerro totuutta, mutta sellaisen ensivaikutelman ihmisestä saa. Ja eihän ensivaikutelmakaan ole aina totta, ja silti vaikea muuttaa.
Mies vai kutsuja? Tokihan sinä naisena kutsut, jopa useammin kuin miehet sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille, jotka pitävät itseään tasa-arvoa kannattavina ja ovat sitä mieltä, että "kutsuja maksaa": kun pyydätte kaverin, sukulaisen tms. syömään, kahville, leffaan jne, maksatteko heidän kulut omienne lisäksi? Jos ette, miksi ette?
Kyllä. Maksan. Usein kyllä maksetaan kutakuinkin vuorotellen, sillä käymme toki ulkona useamminkin kuin kerran elämässä, ja ystäväni tai sukulaiseni eivät ole lokkeja.
Joten ihminen joka ottaa tarjoomiset vastaan ilman vastatarjoilua on lokki. Silloinhan kaikki nämä ketjun naiset, joiden mielestä mies maksaa treffeillä, ovat lokkeja. Eivätkä edes häpeä! Minä häpeän heidän/teidän puolesta. Kiva, kun kaikki naiset leimataan lokkinaisten vuoksi.
Sulla on jokin sanasokeus. Korjaan:
Kaikki nämä naiset, joiden mielestä KUTSUJA maksaa treffeillä.KUTSUJA MAKSAA. Kutsuja maksaa. Kutsuja maksaa.
Ja koska kutsujan tulee olla mies,
MIES MAKSAA. Mies maksaa. Mies maksaa
No älä kutsu jos se niin nyppii. Ja kuten on tullut ilmi, normaalisti nainen sitten maksaa seuraavalla kerralla. Eli tasan se menee aikanaan.
Älä suostu treffeille jos oman sumpin maksaminen on liikaa.
Älä pyydä treffeille jos treffikumppanin sumpin maksaminen on liikaa.
Mieti nyt hetkinen, kumpi tuossa tapauksessa haluaa enemmän niitä treffejä, se kutsuja vai kutsuttu? Sen lisäksi yhdeltäkään mieheltä ei ole tullut yhtään ehdotusta, mitä ilmaista voi treffeillä tehdä. Ettekö te tosiaan keksi mitään?
1. ilmainen on osoitus piheydestä tai köyhyydestä.
2. eivätkös naiset tehneet vähintään 50% aloitteista, ehkä jopa 100-110 % ?
Voi lutuisia valivalimiesparkoja. Treffeille pitäisi päästä, mutta sinnekin halutaan vain, jotta voidaan mulkoilla naista, uhriutua ja laskea pennejä. Ja sitten pllua pitäisi saada lopuksi.
Tämä mielikuva huvittaa minua suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on negatiivinen viesti, jos mies ei tarjoudu maksamaan. Minulle se kertoo pihiydestä, ja pihiys ilmenee ihmisessä aina laajemmin kuin taloudellisena ilmiönä. Pihi ihminen pihistelee myös kehuja, kiitosta ja kaikkea. Tästä teen päätelmän, että mahdollinen Parisuhde ei tulisi olemaan maailman helpoin.
Tiedostan toki, ettei yksi kerta välttämättä kerro totuutta, mutta sellaisen ensivaikutelman ihmisestä saa. Ja eihän ensivaikutelmakaan ole aina totta, ja silti vaikea muuttaa.
Kutsun aina kun vastaan tulee mies jonka haluaisin Ehdottomasti viedä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille, jotka pitävät itseään tasa-arvoa kannattavina ja ovat sitä mieltä, että "kutsuja maksaa": kun pyydätte kaverin, sukulaisen tms. syömään, kahville, leffaan jne, maksatteko heidän kulut omienne lisäksi? Jos ette, miksi ette?
Kyllä. Maksan. Usein kyllä maksetaan kutakuinkin vuorotellen, sillä käymme toki ulkona useamminkin kuin kerran elämässä, ja ystäväni tai sukulaiseni eivät ole lokkeja.
Joten ihminen joka ottaa tarjoomiset vastaan ilman vastatarjoilua on lokki. Silloinhan kaikki nämä ketjun naiset, joiden mielestä mies maksaa treffeillä, ovat lokkeja. Eivätkä edes häpeä! Minä häpeän heidän/teidän puolesta. Kiva, kun kaikki naiset leimataan lokkinaisten vuoksi.
Sulla on jokin sanasokeus. Korjaan:
Kaikki nämä naiset, joiden mielestä KUTSUJA maksaa treffeillä.KUTSUJA MAKSAA. Kutsuja maksaa. Kutsuja maksaa.
Ja koska kutsujan tulee olla mies,
MIES MAKSAA. Mies maksaa. Mies maksaa
No älä kutsu jos se niin nyppii. Ja kuten on tullut ilmi, normaalisti nainen sitten maksaa seuraavalla kerralla. Eli tasan se menee aikanaan.
Älä pyydä treffeille jos treffikumppanin sumpin maksaminen on liikaa.
Mieti nyt hetkinen, kumpi tuossa tapauksessa haluaa enemmän niitä treffejä, se kutsuja vai kutsuttu? Sen lisäksi yhdeltäkään mieheltä ei ole tullut yhtään ehdotusta, mitä ilmaista voi treffeillä tehdä. Ettekö te tosiaan keksi mitään?
1. ilmainen on osoitus piheydestä tai köyhyydestä.
2. eivätkös naiset tehneet vähintään 50% aloitteista, ehkä jopa 100-110 % ?
Ilmoitin jo ketjun asiattomaksi jankkaukseksi. Rajansa kaikella. Täällä on jo käynyt selvästi ilmi, että meitä naisia on, jotka lähdemme mielellämme ensitapaamisella ulos kävelylle, puistoon, metsään, kirjastoon tms. Mutta jos haluat naisen, joka tykkää vehnäpullasta niin sitten sinun pitää pyytää hänet nimenomaan kahville ja toivoa, että löydät sellaisen, joka maksaa itse oman pullansa. Yksikään nainen ei muuta odotuksiaan, vaikka tämä noin miljoonas ketju tästä ikuisuusaiheesta venyisi satasivuiseksi.
Piheys on mielisairaus. Kuka nyt mielisairaan miehen ottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri ajatellut, että jospa alkaisin taas treffailla pitkän tauon jälkeen. Mutta tämä keskustelu ja nämä epäsosiaaliset miehet saivatkin jo toisiin ajatuksiin. Edelleenkin pärjään hyvin ilman seksiä, leffassa voin käydä jonkun muunkin kuin miehen kanssa, syömässä käyn usein ulkona muutenkin... Mihin sitten tarvitsen sellaista naisvihaajamiestä? Olisi nyt ollut edes yksi fiksu mies tässä keskusteluketjussa mukana...
On täällä useampikin, mutta yksi tosi sitkeä juntti ainakin myös.
Itse tarjoan daamille aina, usein se sopii heille ja toisinaan haluavat maksaa itse. En tulisi mieleenkään esittää nykyaikaista kahvilassa ja aloittaa treffit pihistelemällä.
Kyllä, AP on mies ja tämä on hänen lempiaiheensa. Tässä ketjussa on pohjimmiltaan kyse naisvihasta ja ap: n katkeruudesta kun ei saa näistä ja pllua, kun pllu on hyödyke jota pitäisi jakaa kaikille miehille. Hän kokee nöyryyttävää sen, että joutuu pyytämään naisia treffeille ja näkemään ylipäätään naisen eteen mitään vaivaa. AP on pihi nihilisti joka ajattelee vaan itseään ja omaa napaansa ja omaa hyötyä asiassa kuin asiassa
Vierailija kirjoitti:
Voi lutuisia valivalimiesparkoja. Treffeille pitäisi päästä, mutta sinnekin halutaan vain, jotta voidaan mulkoilla naista, uhriutua ja laskea pennejä. Ja sitten pllua pitäisi saada lopuksi.
Nyt en kyllä ehdi treffailemaan yhtäkään miestä kun pitää käydä se armeija. Ja plluakaan ei voi antaa, että ei tule raskaaksi, että ei jää asepalvelus suoritramatta
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää miehet treffailut kun se on näin vaikea asia teilke: kun pitäis jopa lähestyä näistä ja sanoa jotain ja sitten vielä pyytää ulos ja sitten kun on se tapaaminen niin pitäis vielä kahvioon maksaa. Entäs jos ihan kotiin jäisitte playkkaria pelaamaan ja unohdatte naiset- on nimittäin elämää suurempi asia teille. Ja jos treenaaminen on näin vaikeaa, niin en usko , että selviätte seurustelusta ja parisuhteesta. Säästäkää itseänne ja meitä naisia
Vierailija kirjoitti:
Naisen euro on 84 senttiä. Miehen 20 senttiä on 13 senttiä.
Huutista 😂
Vierailija kirjoitti:
Treffimies kirjoitti:
Mulla usein käy niin että en ole laittanut säästötililtä rahaa(usein tyhjä) käyttötilille ja joudun juomaan vettä tai istumaan tyhjän pöydän äärellä katsellen kun treffiseuralainen syö isoa mehukasta wieneriä. Naiset yleensä tykkää noista vehnäsistä. Itse syön mieluummin jonkun hedelmän ja otan vain kahvin.
Toki kahvikin on liian kallista 9e tuntipalkkalaiselle.
Usein en osta mitään itselle, kun olen aina ihan peeaa.
Selitän aina tilanteen että teen matalapalkka-alan töitä ja raha ei aina riitä edes vuokraan ja joudun pyytämään lykkäystä.
Mulle on ehdottomasti taloustilanteen takia tärkeää että nainen maksaa omat tai tarjoaa mulle.
Työn takia en ole rahoissani. Köyhä työpaikka ja työnantaja tai sitten ei vaan haluta maksaa parempaa palkkaa. En tiedä.
Olisiko kannattanut käydä koulut kunnialla?
Kävinkin.
Tarjolla nyt on vain näitä alle kympin töitä.
Neljä ammattitutkintoa takana.
Oletko muuten sitä mieltä että matalat palkat on ihan oikeutettuja?
Minusta on tässä vuosien saatossa tullut vasemmistolainen, kun huomasin että kyllä työstä pitää maksaa kelvollinen korvaus. Tosi monia maistereita painii saman työttömyyden kynsissä.
Pohjoismaissa on ongelmana että on inflaatio korkeastikoulutetuissa.
Kyllä minä mieluummin voisin mennä takaisin opiskelemaan yliopistolle, jos joku maksaa sen huvin. Mieluummin minä yliopistolla olen kuin teen töitä jotka ei rahallisesti kannata.
Sentään naisille kelpaan ja olen erittäin haluttua seuraa. En minä keskusteluun ja seurusteluun tarvitse pullaa tai kahvia. Toki kivaa jos nainen tarjoaa sen kun ei Suomen työpaikoilla ole varallisuutta maksaa parempaa palkkaa työntekijöilleen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että on olemassa sinun tapaisia perinteisiä naisia, jolle voi tarjota!
Roolit kuntoon ja peelua lohkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää miehet treffailut kun se on näin vaikea asia teilke: kun pitäis jopa lähestyä näistä ja sanoa jotain ja sitten vielä pyytää ulos ja sitten kun on se tapaaminen niin pitäis vielä kahvioon maksaa. Entäs jos ihan kotiin jäisitte playkkaria pelaamaan ja unohdatte naiset- on nimittäin elämää suurempi asia teille. Ja jos treenaaminen on näin vaikeaa, niin en usko , että selviätte seurustelusta ja parisuhteesta. Säästäkää itseänne ja meitä naisia
Tuntuu se olevan molemmille suuri asia kun kerran olette valmiita unohtamaan koko tyypin jollei raha löydä tiskiin
Köyhämaa ja työpaikat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffimies kirjoitti:
Mulla usein käy niin että en ole laittanut säästötililtä rahaa(usein tyhjä) käyttötilille ja joudun juomaan vettä tai istumaan tyhjän pöydän äärellä katsellen kun treffiseuralainen syö isoa mehukasta wieneriä. Naiset yleensä tykkää noista vehnäsistä. Itse syön mieluummin jonkun hedelmän ja otan vain kahvin.
Toki kahvikin on liian kallista 9e tuntipalkkalaiselle.
Usein en osta mitään itselle, kun olen aina ihan peeaa.
Selitän aina tilanteen että teen matalapalkka-alan töitä ja raha ei aina riitä edes vuokraan ja joudun pyytämään lykkäystä.
Mulle on ehdottomasti taloustilanteen takia tärkeää että nainen maksaa omat tai tarjoaa mulle.
Työn takia en ole rahoissani. Köyhä työpaikka ja työnantaja tai sitten ei vaan haluta maksaa parempaa palkkaa. En tiedä.
Olisiko kannattanut käydä koulut kunnialla?
Kävinkin.
Tarjolla nyt on vain näitä alle kympin töitä.
Neljä ammattitutkintoa takana.
Oletko muuten sitä mieltä että matalat palkat on ihan oikeutettuja?
Minusta on tässä vuosien saatossa tullut vasemmistolainen, kun huomasin että kyllä työstä pitää maksaa kelvollinen korvaus. Tosi monia maistereita painii saman työttömyyden kynsissä.
Pohjoismaissa on ongelmana että on inflaatio korkeastikoulutetuissa.
Kyllä minä mieluummin voisin mennä takaisin opiskelemaan yliopistolle, jos joku maksaa sen huvin. Mieluummin minä yliopistolla olen kuin teen töitä jotka ei rahallisesti kannata.
Sentään naisille kelpaan ja olen erittäin haluttua seuraa. En minä keskusteluun ja seurusteluun tarvitse pullaa tai kahvia. Toki kivaa jos nainen tarjoaa sen kun ei Suomen työpaikoilla ole varallisuutta maksaa parempaa palkkaa työntekijöilleen.
oikein ammattitutkintoja.
Väistän ja kumarran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun aina kun vastaan tulee mies jonka haluaisin Ehdottomasti viedä treffeille.
eli et kutsu
varmaan ap:n esimerkki tarjoaisi jos vastassa olisi nainen jolle kannattaa Ehdottomasti tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikki kavereita, ne on työkavereita. Osastollamme on n.70 ja talossa 2000, Suomessa n.5000 ja kaikkiaan n.20 000. Jos mulla on vaikka 3 kaveria osastolla ja pari muilla osastoilla, ja niiden muut kaverit lähtee myös aftereille niin helposti on 30. Projekti 100% päivistä en viitsi edes puhua.
Mut hei, maksa toki kavereilles neiti International
Jos teitä on yhteensä 30 ryypiskelemässä, niin ette kai kuitenkaan kaikki saman pöydän ääressä ole? Tuollaisessa tilanteessa lienee luontevaa, että ne tarjouskierrokset on sen oman pöydän (4-5 tyyppiä) ääressä. Toki jos on tavoitteena että illan mittaan kaikki tarjoavat, niin onhan 4-5 juomaa jo aika reipas känni.
Ai näitä hupaisia naisvihaketjuja!
Joo, jos olisin treffeillä, niin tuo naisvihaa uhkuva "tasa-arvokommentti" saisi katsomaan pitkään ja miettimään uudestaan, haluanko viettää aikaa tällaisen miehen kanssa.
Kahvit maksan itse, tarjoanpa välillä miehellekin. Miksei?
Niin, kyllä me huomattiin, että ap on mies vaikka leikkii naista.
Vierailija kirjoitti:
Itkekää naiset minkä tahdotte. Arvonne häviää pian kuin pieru Saharaan.
XD XD XD
Mikähän tämäkin oli? Paljonko minun ARVONI on tähän asti ollut? 10 kamelia?
Tosissaan puhuen: Ei minun ihmisarvoni häviä koskaan mihinkään. Olen myös arvokas perheelleni, ystävilleni, ihmisille, jotka rakastavat minua.
N50+ kirjoitti:
Ai näitä hupaisia naisvihaketjuja!
Joo, jos olisin treffeillä, niin tuo naisvihaa uhkuva "tasa-arvokommentti" saisi katsomaan pitkään ja miettimään uudestaan, haluanko viettää aikaa tällaisen miehen kanssa.
Kahvit maksan itse, tarjoanpa välillä miehellekin. Miksei?
Niin, kyllä me huomattiin, että ap on mies vaikka leikkii naista.
Helppo huudella naisena tarjoavansa välillä jos siltä tuntuu :)
Se kun ei ole kiveen hakattu velvollisuus niin söpöä poiketa joskus normista. Miksei
#itsenäinen
Jos mies kiinnostaa, niin nainen lähtee treffeille kirjastoon, vaikka ei osaisi lukea.