Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"
Jäipä paska maku suuhun.
En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.
Kommentit (2143)
Kyse on ensivaikutelmasta. Ei ilmaisista kaffeista, ei tasa-arvosta.
Kun te miehet sen ymmärtäisitte niin hyvä heiluisi.
Hyviin tapoihin kuuluu, että alkutreffeillä ei puhuta uskonnosta, politiikasta tai muutenkaan tämäntyyppisistä asioista.
Myös tasa-arvon suureen ääneen korostaminen on mielestäni hiukan kyseenalainen aihe, siis minun mielestäni.
Oli sitten puhujana mies tai nainen.
Miettikää miehet itse, miten suhtautuisitte treffeillä naiseen joka tekee tasa-arvosta ison asian?
Niinpä.
Kuten Eila ja Rampekin sanoivat, ei tehrä tästä ny numeroo.
Vierailija kirjoitti:
Köyhämaa ja työpaikat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffimies kirjoitti:
Mulla usein käy niin että en ole laittanut säästötililtä rahaa(usein tyhjä) käyttötilille ja joudun juomaan vettä tai istumaan tyhjän pöydän äärellä katsellen kun treffiseuralainen syö isoa mehukasta wieneriä. Naiset yleensä tykkää noista vehnäsistä. Itse syön mieluummin jonkun hedelmän ja otan vain kahvin.
Toki kahvikin on liian kallista 9e tuntipalkkalaiselle.
Usein en osta mitään itselle, kun olen aina ihan peeaa.
Selitän aina tilanteen että teen matalapalkka-alan töitä ja raha ei aina riitä edes vuokraan ja joudun pyytämään lykkäystä.
Mulle on ehdottomasti taloustilanteen takia tärkeää että nainen maksaa omat tai tarjoaa mulle.
Työn takia en ole rahoissani. Köyhä työpaikka ja työnantaja tai sitten ei vaan haluta maksaa parempaa palkkaa. En tiedä.
Olisiko kannattanut käydä koulut kunnialla?
Kävinkin.
Tarjolla nyt on vain näitä alle kympin töitä.
Neljä ammattitutkintoa takana.
Oletko muuten sitä mieltä että matalat palkat on ihan oikeutettuja?
Minusta on tässä vuosien saatossa tullut vasemmistolainen, kun huomasin että kyllä työstä pitää maksaa kelvollinen korvaus. Tosi monia maistereita painii saman työttömyyden kynsissä.
Pohjoismaissa on ongelmana että on inflaatio korkeastikoulutetuissa.
Kyllä minä mieluummin voisin mennä takaisin opiskelemaan yliopistolle, jos joku maksaa sen huvin. Mieluummin minä yliopistolla olen kuin teen töitä jotka ei rahallisesti kannata.
Sentään naisille kelpaan ja olen erittäin haluttua seuraa. En minä keskusteluun ja seurusteluun tarvitse pullaa tai kahvia. Toki kivaa jos nainen tarjoaa sen kun ei Suomen työpaikoilla ole varallisuutta maksaa parempaa palkkaa työntekijöilleen.
oikein ammattitutkintoja.
Väistän ja kumarran
Hyvä kun on ammattitutkintoja.
Itsellänikin vain yksi sotealalta, mutta ei ole työttömyys vaivannut, kuten ikuisesti valittavaa prekariaattia. Mutta sehän on valintakysymys, mikäli haluaa töitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Treffimies kirjoitti:
Mulla usein käy niin että en ole laittanut säästötililtä rahaa(usein tyhjä) käyttötilille ja joudun juomaan vettä tai istumaan tyhjän pöydän äärellä katsellen kun treffiseuralainen syö isoa mehukasta wieneriä. Naiset yleensä tykkää noista vehnäsistä. Itse syön mieluummin jonkun hedelmän ja otan vain kahvin.
Selitän aina tilanteen että teen matalapalkka-alan töitä ja raha ei aina riitä edes vuokraan ja joudun pyytämään lykkäystä.
Mulle on ehdottomasti taloustilanteen takia tärkeää että nainen maksaa omat tai tarjoaa mulle.
Työn takia en ole rahoissani. Köyhä työpaikka ja työnantaja tai sitten ei vaan haluta maksaa parempaa palkkaa. En tiedä.
En ole nyt se kelle vastasit, mutta vähän särähti korvaan tuo.
Itse olen lievästikehitysvammainen mies ja saan 8e tuntipalkkaa työstä.
Eli noin 1200e kk.
Olen aina opiskellut kouluissa tunnollisesti, miksi minun palkka on näin huono että joudun pyytämään siihen asumistukea päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffimies kirjoitti:
Kävinkin.
Minusta on tässä vuosien saatossa tullut vasemmistolainen, kun huomasin että kyllä työstä pitää maksaa kelvollinen korvaus. Tosi monia maistereita painii saman työttömyyden kynsissä.
Kyllä minä mieluummin voisin mennä takaisin opiskelemaan yliopistolle, jos joku maksaa sen huvin. Mieluummin minä yliopistolla olen kuin teen töitä jotka ei rahallisesti kannata.
Sentään naisille kelpaan ja olen erittäin haluttua seuraa. En minä keskusteluun ja seurusteluun tarvitse pullaa tai kahvia. Toki kivaa jos nainen tarjoaa sen kun ei Suomen työpaikoilla ole varallisuutta maksaa parempaa palkkaa työntekijöilleen.
Väistän ja kumarran
Itsellänikin vain yksi sotealalta, mutta ei ole työttömyys vaivannut, kuten ikuisesti valittavaa prekariaattia. Mutta sehän on valintakysymys, mikäli haluaa töitä tehdä.
On minullakin ammattitutkinto. Neljän sijaan olisi kannattanut tehdä yksi kunnollinen eikä vinkua huonoista hommista. Edelleen: olisiko kannattanut käydä koulut kunnialla.
Vierailija kirjoitti:
Piheys on mielisairaus. Kuka nyt mielisairaan miehen ottaisi?
Pitääkö todisteeksi näyttää tiliote että en ota nyt näillä treffeillä kallista kahvipaketin arvoista kahvimukillista ja leivosta jolla elää pari päivää 9e tuntipalkkalaisena?
Vai eikö meikäläiset miehet ole edes kelvollista seuraa naisille.
Enkö ole kelvollista treffiseuramateriaalia?
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Ai näitä hupaisia naisvihaketjuja!
Joo, jos olisin treffeillä, niin tuo naisvihaa uhkuva "tasa-arvokommentti" saisi katsomaan pitkään ja miettimään uudestaan, haluanko viettää aikaa tällaisen miehen kanssa.
Kahvit maksan itse, tarjoanpa välillä miehellekin. Miksei?
Niin, kyllä me huomattiin, että ap on mies vaikka leikkii naista.
Helppo huudella naisena tarjoavansa välillä jos siltä tuntuu :)
Se kun ei ole kiveen hakattu velvollisuus niin söpöä poiketa joskus normista. Miksei
#itsenäinen
Mitä höpiset? Mistä normista? Sanoin juuri, että maksan omani aina. Siis aina. Minusta olisi noloa, että mies maksaisi ja jäisin jotenkin velkaa hänelle.
Pidemmässä parisuhteessa vuorotellaan tai se maksaa, jolla on ollut tilipäivä tms.
Onko sinulla seurustelussa ja treffailussa jotain "kiveen hakattuja velvollisuuksia"? Mitä ne ovat? Ei minulla vain. Minä kannatankin aidosti tasa-arvoa.
Viimeksi kun olen ollut liikkeellä uuden miehen kanssa oli mukava päivä, lenkkeiltiin ja tarjosin miehelle munkkikahvit. Hän tarjosi mehua luonaan. Kumpikaan ei heitellyt katkeria kommentteja lokeista tai tasa-arvosta. Oli oikein kivaa.
N50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Joo, jos olisin treffeillä, niin tuo naisvihaa uhkuva "tasa-arvokommentti" saisi katsomaan pitkään ja miettimään uudestaan, haluanko viettää aikaa tällaisen miehen kanssa.
Se kun ei ole kiveen hakattu velvollisuus niin söpöä poiketa joskus normista. Miksei
#itsenäinen
Mitä höpiset? Mistä normista? Sanoin juuri, että maksan omani aina. Siis aina. Minusta olisi noloa, että mies maksaisi ja jäisin jotenkin velkaa hänelle.
Pidemmässä parisuhteessa vuorotellaan tai se maksaa, jolla on ollut tilipäivä tms.
Onko sinulla seurustelussa ja treffailussa jotain "kiveen hakattuja velvollisuuksia"? Mitä ne ovat? Ei minulla vain. Minä kannatankin aidosti tasa-arvoa.
Viimeksi kun olen ollut liikkeellä uuden miehen kanssa oli mukava päivä, lenkkeiltiin ja tarjosin miehelle munkkikahvit. Hän tarjosi mehua luonaan. Kumpikaan ei heitellyt katkeria kommentteja lokeista tai tasa-arvosta. Oli oikein kivaa.
Sinä kannatat, 99% naisista ei kannata -> miehillä on eri velvollisuudet kuin naisilla.
Siitä normista höpisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffimies kirjoitti:
Kävinkin.
Väistän ja kumarran
On minullakin ammattitutkinto. Neljän sijaan olisi kannattanut tehdä yksi kunnollinen eikä vinkua huonoista hommista. Edelleen: olisiko kannattanut käydä koulut kunnialla.
Kyllä minä pärjään ihan hyvin pienellä palkalla. En vain maksele käytännön syistä treffiseuralaiselle kahvia ja viineriä. Sehän tekee jo kympin ja sillä elää viikonkin.
Jätän kahvit ja viinerit väliin ja juttelen seuralaiselle.
Ei se ole minulle ongelma tai se että työnantajilla ei ole varaa maksaa parempia palkkoja. Ymmärrän kyllä että taloustilanne on heikko. Kun minulla on vartijan pätevyydet niin voin tehdä niitä hommia ja ajaa postia silloin kun niitä hommia on tarjolla.
Eikä ongelmia tuota myöskään se että käännän sivussa ja silläkin tienaa kohtuullisesti vähän tukien päälle.
Kyllähän neljä tutkintoa työllistää, mutta edelleen ei niillä makseta treffiseuralaisen kahveja ja pullia :D
Nainen saa itse maksaa ne ja tarjota myös minulle jos häntä häiritsee että olen ilman pullaa. En ole makean ystävä muutenkaan.
Osaan keskustella ilman kahvia ja pullaa vallan mainiosti.
Mun tilanteessa ei ole järkevää pistää rahoja mihinkään "vehnähyviin" tai alkoholiin.
Se on helposti kymppi tai parikymppiä jos tarjoaa molemmille kahvilassa.
Vuokrakin pitää maksaa. Toki tarjoan jos ostovoima riittäisi.
Suomi on köyhä maa ja ei täällä ole varaa harrastaa kahvilakultuuria :)
T: Se maisterismies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piheys on mielisairaus. Kuka nyt mielisairaan miehen ottaisi?
Pitääkö todisteeksi näyttää tiliote että en ota nyt näillä treffeillä kallista kahvipaketin arvoista kahvimukillista ja leivosta jolla elää pari päivää 9e tuntipalkkalaisena?
Vai eikö meikäläiset miehet ole edes kelvollista seuraa naisille.
Enkö ole kelvollista treffiseuramateriaalia?
Aika heikolla kantimilla on jos tuntipalkka on alempi kuin kahvilan kuohuviiniannos 12e.
Millä maksat sen ja juustokakun palan joka maksaa myös melkein toiset 12e?
Sorry mutta en taida olla tasoisesi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffimies kirjoitti:
Eli noin 1200e kk.
Olen aina opiskellut kouluissa tunnollisesti, miksi minun palkka on näin huono että joudun pyytämään siihen asumistukea päälle?
Koska vasemmisto omistaa merkittävän osan vuokra-asuntokannata (ay-liikkeet) joten miksi he tappaisivat oman lypsylehmänsä?
Palkkasi on muuten se minkä arvoista työtä teet. Toki soisin että tarhatätien assareillekin maksettaisiin 10k kuussa mutta se saattaisi näkyä hoitomaksuissa ja tähän porukka ei vain ole valmis.
Valittakaa niille joilla on lapsia. Pihit paskat.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
#itsenäinen
Sinä kannatat, 99% naisista ei kannata -> miehillä on eri velvollisuudet kuin naisilla.
Siitä normista höpisen
Ja tämä "normi" ilmenee mistä?
Jos vaivaudut lukemaan tämän ketjun, ei kyllä näytä tällaista normia olevan.
Onhan se aina ikävä juttu, kun trollailu ei otakaan tulta alleen. :(
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
#itsenäinen
Ihan itsenäinen olen kyllä. En ole ollut koskaan naimisissa, avoliitossa kyllä joka kesti n. 10 vuotta ja jossa tienasin miestäni paremmin. Minulla ei ole lapsia. Käyn koulutustani vastaavissa kokopäivätöissä, saan palkkaa enemmän kuin suomalainen keskimäärin (reilusti enemmän kuin naiset keskimäärin), maksan veroni. Uskon kuluttavani julkisia palveluja aika vähän, perheetön ja perusterve työssäkäyvä aikuinen ihminen kun olen.
Miehillä en ole maksattanut elämäni aikana yhtään mitään. Kahvikupposia on tarjottu puolin ja toisin. En lähtisi koskaan toisille treffeille tyypin kanssa, joka kitsastelee muutamasta eurosta. Jos kutsuisin miehen treffeille, tarjoaisin hänelle toki. "Kutsuisin" ihan sen takia, että en ole koskaan käynyt esim. netti- tai tindertreffeillä. Olen aina löytänyt kumppanit joko työn tai harrastusten kautta ja treffeille on päädytty siinä vaiheessa, kun molemminpuolinen ihastus ja kiinnostus on jo ollut selvä juttu.
Miesten alhainen ostovoima heikentää syntyvyyttä ja aiheuttaa epätasa-arvoa parisuhdemarkkinoilla.
Feministinä minä maksan omani. Loukkaavaa, jos mies olettaa ettei minulla ole varaa maksaa itse.
Yksi kahvi voi maksaa kolmekin euroa ja halvin vehnähyvä jopa viisi euroa.
Sillä rahalla matalapalkka-alan duunari elää monta päivää.
Ajatteletteko te hyvätuloiset naiset että miehen on järkevää pistää rahaa tuollaiseen?
Esimerkiksi hernepussi maksaa euron. Sillä tekee hernekeittoa pariksi päiväksi.
Kahvilaan tuhlatut rahat vaikuttta oikeasti talouteen niin radikaalisti että tulisi ongelmia laskujen maksun kanssa.
Ei taida rikkaat hyväpalkkaiset tajuta näitä asioita.
Ap. Kysymykseesi vastaus : KUTSUJA MAKSAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffimies kirjoitti:
Eli noin 1200e kk.
Koska vasemmisto omistaa merkittävän osan vuokra-asuntokannata (ay-liikkeet) joten miksi he tappaisivat oman lypsylehmänsä?
Palkkasi on muuten se minkä arvoista työtä teet. Toki soisin että tarhatätien assareillekin maksettaisiin 10k kuussa mutta se saattaisi näkyä hoitomaksuissa ja tähän porukka ei vain ole valmis.
Valittakaa niille joilla on lapsia. Pihit paskat.
Oikeisto leikkaa aina paljon köyhiltä, mutta se ei näy työtätekevien tileillä.
Ehkä se näkyy sitten yritystuissa yrittäjien tileillä?
Ei minulla ole ainakaan varaa ostaa mitään kahvilasta. Yleensä otan veden ja keskustelen naisen kanssa joka ostaa omat pöperönsä. Ainakin pysyn hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lutuisia valivalimiesparkoja. Treffeille pitäisi päästä, mutta sinnekin halutaan vain, jotta voidaan mulkoilla naista, uhriutua ja laskea pennejä. Ja sitten pllua pitäisi saada lopuksi.
Tämä mielikuva huvittaa minua suuresti.
Nyt en kyllä ehdi treffailemaan yhtäkään miestä kun pitää käydä se armeija. Ja plluakaan ei voi antaa, että ei tule raskaaksi, että ei jää asepalvelus suoritramatta
Hyvin tehokkaita ja helppoja sekä halpoja raskauden ehkäisymenetelmiä on paljon, jokaiselle löytyy helposti varmasti sopiva.
lisäksi jos asepalveluksessa oleva nainen tulee raskaaksi on se terveydellinen syy keskeyttää palvelus heti, palveluskelpoisuusluokka muuttuu heti E:ksi, eli lykkäystä terveydellisen syyn takia 1-3 vuotta ja menee läpi varmasti heittämällä.
olen toiminut sekä ehkäisyneuvolassa lääkärinä pakollista terveyskeskuspalvelua suorittaessani noin vuoden ajan että vapaaehtoisesti sotilaslääkärinä eli erikoisupseerina. Määräaikainen lykkäys palvelukseen terveydellisen syyn takia menee niin että asevelvollinen (naisten vapaaehtoista asepalvelusta suorittava sotilas) hakeutuu varuskunnan terveysasemalle sotilaslääkärin vastaanotolle, ilmoittaa olevansa raskaana ja tehdään raskaustesti virtsasta, jos se on positiivinen niin sotilaslääkäri tekee asiasta paperit eli esityksen palveluskelpoisuusluokan muutoksesta E-luokkaan esim. 1-2 vuoden ajaksi, paperit menevät lautakunnalle, jonka johtajana toimii joukko-osaston komentaja joka on yleensä eversti, joka on sitten toimivaltainen henkilö muuttamaan palveluskelpoisuusluokan eikä varmasti ole lääkärin esitystä vastaan tässä tapauksessa, paperit menevät aluetoimistolle, jossa luokka muutetaan, mutta nainen pääsee heti käytännössä jo kotiin, palaa suorittamaan loppupalveluksensa sitten parin vuoden päästä, lapselle yhteiskunta järjestää hoidon ellei nainen saa apua esim. sukulaisiltaan.
Toki abortti on vaihtoehto, mutta mielestäni epäeettinen tässä tapauksessa. Nainen voi myös vakaumuksensa perusteella loppupalveluksen suorittaa siviilipalveluksen muodossa, jos tulee esim. Muutos vakaumukseen kun saa itse lapsen siten ettei koe ihmisten tappamisen edes itsepuolustuksena maanpuolustuksessa oman kodin, perheen, vanhempiensa, miehensä, lapsensa ja itsensä takia olevan enää eettisesti oikein.
Minäkin olen matalapalkka-alalla hommissa palkka on 8,6o e tunti.
Aina kun menen baariin kavereiden kanssa niin otan veden. Juon halpaa tölkkiolutta ennen ravintolaa ja yleensä mulle maksetaan juomat, kun ei kukaan jaksa katsella haikeaa miestä vesilasin äärellä :D :D :D
Naiset maksaa aina söpöliineille he he
Enpä ole koskaan kutsunut miestä treffeille. Aikuisiällä olen ollut sinkkuna kolmisen vuotta. En edes silloin.
N51