Pitääkö sitten päästää 8 vuotta nuorempi mies iholle?
Hän on yliopistossa siviilipalveluksessa ja minä tohtorikoulutettavana. Hän on ihan kiva eikä painosta tms mutta ikäero ja erilaiset elämäntilanteet?
Kommentit (17)
Taidat olla vähän ... vajaa. Anna mun arvata: naistutkimus pääaineena ?
Päästin yhden 48v miehen iholla. minua suorastaan panetti ja halusin kosketusta. Mies pani monta kertaa ja nyt olen ajatellutkin että haluan lisää. Aion ehdotella miehelle tapaamista tällä viikolla. Kyselin jo siltä miten menee ja mies vastasi kyllä heti joten oletan että mies haluaa tapailla.
Kahdeksan vuotta nuorempi ei ole aikuiselle naiselle mikään ongelma. Älä siis itse tee siitä ongelmaa.
Eipä tuo aikuisilla ole kummoinen ikäero. Vapaalla voitte muhinoida jos sitä tuntuu. Töissä ei.
Kyllä se nyt sitten vissiin pitää.
Himoitsee vanhan naisen anaalia. Mikä lie pervo.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä himoitset vanhan naisen anaalia, niin ota huomioon että kaikki eivät himoitse. Siis äläpä projisoi!
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Ap:n tapauksessa on kysymys heteromiehestä, joka ei "himoitse anaalia".
Ja kääntäen, jos mies "himoitsee anaalia", hän ei ole hetero eikä hän ymmärrä naisesta mitään.
Toki rehellisesti ja avoimesti homot, kaapista ulkona elävät sellaiset, ovat ihan ok.
Seksuaaliterapeutti Kake
Mun mies on melkein 20 vuotta nuorempi, aluksi mietin pitkään uskallanko heittäytyä. Onneksi uskalsin, ei ole kaduttanut hetkeäkään.
Jos jompikumpi teistä on humanisti pelle niin samapa tuo vahinko on jo tapahtunut..
Vierailija kirjoitti:
Päästin yhden 48v miehen iholla. minua suorastaan panetti ja halusin kosketusta. Mies pani monta kertaa ja nyt olen ajatellutkin että haluan lisää. Aion ehdotella miehelle tapaamista tällä viikolla. Kyselin jo siltä miten menee ja mies vastasi kyllä heti joten oletan että mies haluaa tapailla.
Mitä saakelin pelleilyä? Ptyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Ap:n tapauksessa on kysymys heteromiehestä, joka ei "himoitse anaalia".
Ja kääntäen, jos mies "himoitsee anaalia", hän ei ole hetero eikä hän ymmärrä naisesta mitään.
Toki rehellisesti ja avoimesti homot, kaapista ulkona elävät sellaiset, ovat ihan ok.
Seksuaaliterapeutti Kake
Trollilla on jokin vahva uskomus, että naisen kanssa pitäisi kuitenkin koettaa.
Oon pannu tänä kesänä 18 vuotiasta tyttöä.
M55
Ei se tietenkään mikään pakko ole. Mutta jos mieli tekee niin onhan 8 vuotta aikuisilla ihmisillä huono tekosyy olla tekemättä mitään.
Mutta kuinka nuori mies on kun on sivari ?
Kukaan?