Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-o-o-o- HELMINAUHAT -07 -o-o-o

11.06.2006 |

Sunnuntaita kaikille!

Otin ja aloitin uuden ketjun....

No tein sitten tänä aamuna sen testin vihdoin ja viimein. Tulihan siihen kaksi viivaa. Silti on uskomaton olo, että olisin vihdoinkin raskaana.

Olisihan se jo rv5+1 :D

-Ibe-

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea vivianille plussasta!! Tarrasukkia pikkuselle!

Ja number4, ehkäpä se oli haamu?! Tuu sit heti kertomaan mitä seuraavat testit näyttää, toivottavasti tilanne siitä selkenee!

Minni, ihan sama homma, uskon että mullakin la menis oikeesti maaliskuulle, esikosta siirty neljä päivää eteenpäin ultran perusteella. ja sit meni vielä ylikin reilusti...

Laru, joo olen siinä hilkulla tosiaan, mut jäin tähän helmikuisiin kun tässä kuumeilin edellisenkin kierron. oon käyny vilkuilemas myös maaliskuisten juttuja... viime kierto oli 28 päivää, ja sen mukaan laskettuna la on vielä helmikuun puolella. mutta luulen kyllä että ehdin vielä sinne maaliskuisiinkin mukaan... tai sit huhtikuisiin. kun olenhan mä jatkossakin vähän " rajatapaus" kun kiikun siinä kuun vaihteessa.

Hauskaa perjantain jatkoo!

loviisa

Vierailija
62/74 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, että olet palannut! =D Oliskos kenties ollut kiinnittymisvuotoa sillon viikko sitten? Siinä tapauksessa vois hyvinkin olla sunkin oireet ihan oikeita! ;) suuret peukutukset!

Ja tuhannet kiitokset vinkistä!

Tuota meillä kokeillaan tänään heti ennen kylpyä ja jatketaan kylvyn jälkeen, jos tarve vaatii. Nyt vielä kun keksis keinon, että sais tuon ikiliikkujan pysymään riittävän kauan paikallaan.. Noh, pitää yrittää vaikka lahjontaa! =)

Vivianille onnittelut plussasta!

Number4! Eihän tuo tosiaan mikään hirmu herkkä tuo kaupan testi ole, joten mielenkiinnolla oottelen sun haamun vahvistumista!

Ja samalla kaikille mukavaa viikonloppua ja testaajille kovasti peukutuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei menkkamaisia oireita ollenkaan :/ Maha pömpöttää ja on edelleen keskipäivän pahoinvointia. Nyt ihan hyvä olo.

Jos olisi normaali meininki menkoissa, olisi alkaneet jo. Mutta ei pidä liputtaa yhtään. Huomen aamulla testaan varmuuden vuoksi kun olis tarkotus vähän kilistellä.

Kummallisia lonkkapistoja tulee.. ei ihan munasarjoista, mutta sieltämain. Ja yskiminen vähän sattuu alavatsaan. Katsellaan katsellaan.

Suur onnittelut Viv :) :) :) -ja jos jää epähuomiossa jotakuta onnittelematta, niin onnittelut sinnekin :)

Vierailija
64/74 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa nukuttua. Käynpä täällä kun sähköpostille tuun kuitenkin.

Menossa kp 28/27 ja hyvin epätyypilliset oireet alavatsalla.

Olen nostanut jo lippuja varovaisesti salkoon, mutta niin että ne on helppo laskea myös alas.. ;)

Plussia, kessä ja viikonloppua!!

Vierailija
65/74 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta alkoholista, olen aina kuvitellut, ettei tässä vaiheessa pienestä määrästä (oho, näköjään olen varma että olen raskaana) ole mitään haittaa, mutta viikko sitten yritin juoda yhtä pientä keskiolutta baarissa eikä se onnistunut sitten millään... joka pikku siemaus sai aikaan kipua alavatsassa! Luovutin sitten kesken. Ensi viikolla kun saan mamaksin testit, testailen.

En tiedä, milloin ovulaatio oli, mutta limat lähti useaan otteeseen eli yhtään ei ajoista tiedä ennen kuin pahoinvointi alkaa, se on mulla ylensä alkanut kuukausi hedelmöitymisestä. Mutta sen verran outo on tilanne, että jos testaan plussan, epäilen kyllä sitä toistakin vaihtoehtoa kunnes on joko ultrattu tai sydänäänet kuultu. Just loppu imetysajan pillerit, joita käyttäessä oli ensin ollut vaihdevuosioireita (joita en silloin ymmärtänyt) kuumine aaltoineen ja jatkuvine sitkeine vuotoineen, ja sitten kaikki vuodot loppui ja halusin syödä vain proteiinia ja vihanneksia ja hedelmiä... eli muutuin vanhukseksi tavallaan. Heti kun ne loppui (Cerazette) alkoi kohtu ja rinnat kasvaa ja ääni muuttui syvemmäksi. Enkä ollut yhtään huomannut että jotain oli ollut vialla!

Luultavasti odotus-puolella on täältä kummunnut ketju, johon voi siirtyä? En halua käydä katsomassa. Itkettää.

(Huomaan tiettyjä epäjohdonmukaisuuksia Otsikon ja lopetuksen välillä?)

Vierailija
66/74 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain ilmoittamaan, että tämä tyttö poistuu keräilemään itseään jostakin... Vuoto alkoi eilen ja on sen verran roimaa, että eiköhän tuo tulokas tule sieltä pihalle. Masentaa. tsemppiä teille muille ja toivottavasti siirrytte pian tuonne odottajien puolelle.

palaillaan!

Vierailija
67/74 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tosi pahoillani sun puolesta. Ja mä kun sua niin kauheesti jo onnittelinkin, mutta eihän näistä tosiaan koskaan tiiä... voi itku. Voimia ihan hirveesti!!

loviisa

Vierailija
68/74 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti nämä upeet kelit vaikuttaa, eikä kukaan jaksa koneella kökkiä! mekin ollaan neidin kans lutrattu ulkona jo monta tuntia, ja nyt pitäs rauhottua päikkäreille... saa nähä miten onnistuu.

Mites repohukka, sä oot tainnu jo testailla? nooooh??!! (jaa niin että uteliasko?!) ainakin lupaavia oireita sulla, pidän peukut pystyssä!!

täällä menossa kp 27/26-30 ja fiilis vaihtelee ihan hirveesti - välillä tuntuu että ehkäpä nyt on tärpänny, välillä taas että ei tosiaankaan... valitettavasti nyt on ollu ihan samanlaisia oireita kuin ennenkin tässä vaiheessa, joten pahaa pelkään että täti ens viikolla kurvaa paikalle. uutta on oikeestaan ainoastaan selkäkipu ja pienen pienet tuntemukset masussa on sillon tällön. mutta enpä usko niiden mitään tarkottavan. voi kuinka sitä onkaan näin malttamaton, pakko saada vähän järkee tähän hommaan. ihan älytöntä kun koko ajan vaan päässä takoo että onko eikö, onko eikö, onko eikö... huoh.

no joo, nyt lähen tästä neidin kans huilaamaan...

loviisa

Vierailija
69/74 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaikki nauttimassa näistä ihanista hellepäivistä, kun on niin hiljasta!

Mä tein sitten aamulla sen kolmanne testin ja vaikka viiva ei vieläkään hirmu paksu ollu niin niin paljon oli vahvistunut, että alan kai pikkuhiljaa jo herätellä toiveita!

Aiemminhan nuo viivat on vaan haalistuneet ja sit hävinneet.

Keskiviikkoon ei oo enää montaa päivää ja jotenkin tuntuu, että jos se samasta syystä ois menny kesken kuin nuo edelliset niin se ois jo tapahtunut. Nyt on jo niin paljon enempi päiviäkin kuin kertaakaan aiemmin.

Taidan kuitenkin taikauskoisena koputella tuon odotuspuolen ovea vasta kun se 5 vk on täynnä.

Tulkaahan kaikki muutkin loppukuulaiset kertomaan kuulumisia! Ja tietty kovasti plussaonnea kaikille!

piipaa 33/29

Vierailija
70/74 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen kävin koneella,vaan ei päästä mua kuttulaan,niinpä tulin tänne kurkkiin sun kuulumiset!

Isolla sydämellä Hönttä :D

Vierailija
71/74 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp 29/27, nega aamulla. Olen ymmälläni. Pitkä kierto..?

Ei myöskään yhtään menkkaoireita.

Tässä sit vaan istun ja ihmettelen.

Hyvää sunnuntaita ja plussatuulia!

Vierailija
72/74 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kp28/30 alkoi vuotamaan sellasta tuhrua, jota on tullut myös tänään. Tosi vähäistä on. Huonoa oloa ollut suurinpiirtein joka toinen päivä ja mm. esikoisen kakkapotan tyhjennys tekee tiukkaa.. :/ Siks ihmettelen mitä ihmettä tää vuoto on? Olin jo melko varma oireista.. :/

Oiskohan kyseessä valemenkat? Toivottavasti! Olen nimittäin aina laskenut kierron alkavaksi jo tiputteluvuodosta, joten nyt on kyllä menkat ajoissa, jos kunnon vuoto vielä tästä alkaa.

Ei auta kuin odotella.. Tiistaina pitäis normaalisti alkaa. Mahaakin nipistelee välillä.

minni. kp 29/30 ja ihan ihmeissään

Vierailija
73/74 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu!

Loviisalla on ainakin jännät paikat, ja Minnillä kans....

Iksulle suuret pahoittelut ja Piipalle onnittelut.

Tulin vaan toivottamaan plussaonnea piinailijoille ja tsemppiä kaikille.

Ja Oikein Hyvää Juhannusta!

Lähden lomailemaan ja palaan nettipimennosta vasta heinäkuun lopussa, Moikkelis!

Banza

Vierailija
74/74 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan sekasin.. palaan kun pystyn ;)