-o-o-o- HELMINAUHAT -07 -o-o-o
Sunnuntaita kaikille!
Otin ja aloitin uuden ketjun....
No tein sitten tänä aamuna sen testin vihdoin ja viimein. Tulihan siihen kaksi viivaa. Silti on uskomaton olo, että olisin vihdoinkin raskaana.
Olisihan se jo rv5+1 :D
-Ibe-
Kommentit (74)
...taitaa tuo hyvä sää vetää kuumeilijoita ulkoiluun. Kyllähän se kunnon kesä olis pikku hiljaa tervetullut.
Kuten ne vauvatkin. Onnea Ibe ja Blastis!!! Tarrasukkia matkaan!
(.)Olen hiukan ihmeissäni, ettei täti ole vieläkään tullut. Tänään on ollut neljättä päivää menkkamaista oloa. Koko ajan tunne, et nyt ne alko, mutta ei sit kuitenkaan. Hassua kun yleensä, kun tulee se olo, et ne alkaa ni vuoto tulee parin tunnin sisällä. Vielä tässä on piinailtava, kun en uskalla testatakaan. Se on kuitenkin nega vielä tässä vaiheessa. Sit kun sen ovulaation kanssakin oli vähän niin ja näin ni ärsyttää tää odottelu. Ja se et kun päivät kuluu alkaa aina vaan enemmän toivoo. Ehkäpä mä huomenna sit siirryn murmeleihin.
pikku2posti kp 31/30-32
ONNEA oikein paljon ibe!!!!:)
Tänään on kp32/31-38 jännät tunnelmat siinä mielessä menossa mentiin ainakin viime kuun kierron yli mutta vielä on jokunen päivä jäljellä että menisi tuo kp38 yli pitää vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta niinhän se joka kuukausi menee.
Viime kuussa en mielestäni edes ovuloinnut mutta tässä kuussa kyllä että katsotaan mitä tulevan pitää:)
Eipä tässä nyt kyllä mitään oireita ole vaikuttaa aika kuivalta kaudelta niin kuin normaalistikkin että se vähän tässä masentaa mutta toivoa on niin kauan kun menkat pysyy poissa!
Tsemmiä kaikille toivotaan että mahdollisimman moni plussaisi!
Carita kp32/31-38
Jos nyt minäkin pinoutuisin :) Pikkukakkosta puuhailemme nyt 7. kiertoa.
Eli pp 9 (eli kp 24/29) menossa, ja tämä kierto piti olla se kun en seuraile mitään ovisoireita tmv. No, toisin kävi. Oviksen tunsin ihan selvästi :) Mulla on tullut tuhruvuotoa menkkojen päättymisestä alkaen, välillä piti olla sidekin. No nyt tänään vihdoin eka päivä ilman mitään vuotoja yli 3 viikkoon :) Kävin välillä tuossa gynelläkin, ja kaikki oli muuten kunnossa mutta tuohon tiputteluvuotoon sain Terolut-kuurin (3x10 mg/vrk). Viimeinen kuuripäivä on kp 31 eli sitä ennen täti ei ainakaan tule. Toivottavasti ei tule ollenkaan :)
Gyne varoitteli että Teroluteista saattaa tulla ihan kaikenlaisia oireita rintojen arkuudesta ja pahoinvoinnista alkaen. No niitä nyt on, ja samoin kohtu nipistelee jatkuvasti - tämä tosin ei gynen mukaan liity lääkkeeseen vaan " johonkin muuhun" (ei suostunut arvailemaan) ;)
Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!
Eppa
Onnittelut Ibe plussasta! Toivottavasti seuraan kohta perässä sinne odotuspuolelle :)
Kiitoksia kaikille varovaisista onnitteluista, otan niitä varovaisesti vastaan. Mieli pyörii vaan omassa navassa tällä hetkellä ja haamujen saamista ei helpota yhtään tuolla käytävät keskustelut eri testien huijarihaamuista. No menkat eivät ainakaan tänään alkaneet (alkaa aina aamulla) ja ajattelin vielä ostaa kolmannen erimerkkisen testin ja sitten lopetan näiden testien kanssa pelaamisen (ainakin tämän kierron osalta).
Nyt on pakko mennä syömään. Törkeä nälkä.
Plussaonnea kaikille!
Iksu kp28/28-35
&hearts ONNEA plussanneille &hearts ja tarrasukkia matkan mukaan!!!
On:
Alaselkää vihloo.Ja painon tunne alavatsalla.Taitaa täti-punainen saapua piakoin.
Tai sitten saan yllättyä=)
Kp on nyt 24/28
Nyt saunaan!Moi!
L+5
Taidan tippua helmistä.Ostin ison pinon raskaustestejä tallinnasta(ya oma,suomessa valmistettu testi)oli niin halpoja 2,30e kpl.
Ja testasin nyt kp 25/28(24) tyylipuhtaan negan.Uskoisin että jotain olis näyttänyt jos jotain näytettävää olis ollut.
Vatsankipuilu viittaa vahvasti menkkoihin!!!
++++Onnea kaikille muille++++
L+5
Ihania uutisia.....
Mulla on ihan sama tilanne mistä Ibe tuolla edellisessä ketjussa puhui; yhtenä päivänä on niin raskaana oleva tunne ja seuraavana ei mitään! Mitään isoja oireita ei ole, kaikkea pientä vaan, enkä halua niitä kauhean vakavasti ottaa. odottavalla kannalla edelleen, kp 31/28-32.
/Banza
Ja onnea Ibe plussasta,tulikohan nimi oikein.Täällä menossa kp 27/27 ja ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen,joten odotellaan edelleen rauhassa.Leanna;älä vielä luovuta ennekuin tippa tipahtaa.Nyt taas juostava,hommia rästissä vaikka toisille jakaa. Kaikille piinailijoille paljon plussa säteitä.
Olen 3,5kk ikäisen pojan onnellinen äiti. Olen kuumeillut toista jo lähes heti synnytyksen jälkeen :)
Nyt vihdoin voisi näyttää siltä, että toinen vaavi olisi tulossa. Siis oireiden perusteella.. Pahoinvointia, vatsan turvotusta iltaisin sekä kipuja. Menkkoja mulla ei ole vielä ollut synnytyksen jälkeen, joten todella vaikeaa arvailla olenko raskaana vai en. Testiä en ihan vielä uskaltaisi tehdä, pelkään niin kovasti negatiivista vastausta..
Ensimmäisen lapsen saamiseenkin meni 3 vuotta ja nyt pelottaa jos sama uusiutuu.. Syy silloin oli endometrioosissa ja nyt pelkään että se uusiutuu ja sama rumba alkaa taas alusta.
Mutta nyt onnllisesti jännitän vielä hetken, ennen kuin uskaltaudun apteekkiin..
Onnea ja haleja kovasti myös muille jännitäjille!!!
Nyt krampaa alavatsassa kunnolla, oikein kaikkien kuukautiskipujen äiti! Onneksi en testiä erehtynyt viikonloppuna tuhlaamaan, ihan varmasti alkaa ensi yönä vuotamaan.
Ja tervetuloa Tomaatti ja onnea testaukseen!
On tää kyllä niin outoa. Vain lievää etomisen tunnetta esiintyy ajoittain. Esikoisestahan voin pahoin kokopäivätoimisesti kp36 lähtien.
Sitä miettii et onko kaikki kunnossa... :o
Pitää kait yrittää siirtyä tuonne odotus puolelle vaikka ei vielä todeksi oikein usko koko asiaa.
-Ibe-
Täällä yksi taustailija, jolla menossa ensimmäinen luomukierto lähes kuuden vuoden pillereiden popsimisen jälkeen. Nyt ollaan menossa kp36/?. Olo on hyvin turhautunut, sillä ennen pillereitä kierrot heittelivät jopa 15-40, ja pelottaa että sama alkaa. Kaiken lisäksi neuvolalääkäri sanoi reilu kk sitten papan oton yhteydessä, että jos kuukautisia ei rupea kuulumaan ennen syksyä ja et ole raskaana niin ota uudelleen yhteyttä ja katsotaan mitä tehdään sitten.. Lohduttavaa..
No anyway.. Ovis saattoi olla kaksi viikkoa sitten, silloin ainakin oli sellaista kirkasta erittäin venyvää limaa ja täkkiä pöllyytettiin ahkerasti siksi. Tosin oireista olen vain lukenut, oliko sitten ovis ollenkaan.. Tämä omaan vartaloon tutustuminen on vielä vaiheessa.
Nyt odotellaan sitten mitä tapahtuu. Oireita ei ole puoleen eikä toiseen, mitä nyt ajoittain mahaa jomottaa niin kuin menkat alkais, mutta mitään ei vain näy. Toisaalta ei viittis vielä testatakaan ettei tulisi pettymystä. Mieskin pitää jo nyt minua ihan " höyrynä" .
Tulipas sepostus, mutta jollekin tarvis sydäntä purkaa.
Sydämelliset onnittelut kaikille jo plussanneille ja lykkyä pyttyyn muillekin.
T: Viv
Ja muille plussanneille myös onnittelut!
Täällä mennään nyt kp3/29(-33), eli hyvin alussa vasta.
Joteskin kesäpuuhat vie multa vauvakuumeen mukanaan, joten palailen palstailemaan sitten taas loppukierrosta.
Tsemiä muille vielä piinailijoille.
Tulin kurkkimaan tänne, että ketä täällä on vielä jännittämässä... :) Kerätään oikein paljon plussia ja toivotaan, että moni hyppää vielä helmikuiseen plussajunaan! bd +++ bd
Tsemppiä kaikille helminauhalaisille ja tutuimmille terkut!
t. KJ25 rv 6+0
Voishan sitä ryhtyä kuumeilemaankin... vai haaveilemaan... vai mihin pinoon kuulun...
Olo on ristiriitainen.
En jaksaisi pettyä taas kun täti tulee kylään... jos tulee, toivon että ei.
Ei MITÄÄN oireita :(
Kp 24/26-27
Okei. Toinen rinta on kipeä ollut jo monta päivää, mutta niin on aina ennen tädin tuloa.
Kahvia voisin juoda vaikka litran. Eli se ei ainakaan ällötä ;)
Olen yhden iiiihanan -04 syntyneen kiltin pojan äiti. Avoliitossa iiiihanan miehen kanssa.
Ehkäisy jätetty pois kolmisen kuukautta sitten, viime kuussa aloitettiin oikein kunnolla " metsästämään" .
Onnitteulut plussanneille ja tarrasukkia toivottelen :) :) :) :)
ps. häätäkää jos olen väärässä pinossa, en oikein enää pysy perässä :D
Enpä ois alkukierrosta uskonut, että tähänkin päivään asti joskus päästään, meni aika niin hitaasti. Tänään kp 28/29 dpo 14 ja oireitakin on.
Toisaalta ne ei välttämättä tässä vaiheessa vielä lohduta, kun pitäs reilu viikko viel odottaa ennenkuin voi olla varma.
Mutta tilasinpa kumminkin tikkuja ja aion tänään päivällä testata. Saanpahan varmuuden ainakin siitä onko hedelmöttymistä tässä kierrossa ylipäätään tapahtunu vai hallusinoinko kaikki tuntemukset.
Ja huomenna jos täti tulee niin sit on testaaminen turhaa ja oishan se tylsää, jos ei yhtään tikkua pääse kastelemaan koko kierrossa! =D
Kovasti onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille.
piipaa
Täällä vielä roikun sitkeästi mukana.
Ei näy ei kuulu menkkoja.Vaikka eilen oli kaikki menkka oireet,tänään ei mitään.Yleensä alkaa tuhrulla,tiputtelulla 2-3 päivää ennen varsinaista vuotoa mutta nyt ei mitään.
Tissit on kipeät mutta niinhän ne on olleet koko sen ajan kun olen kuumeillut vaikka koskaan muuten ei ole ollut alkuraskaudessa eikä menkkojen aikana.Keho kehittää kovan toiveen takia oireita.
Kp tänään 26/28
Plussa onnea kaikille muillekkin ja plussanneille onnea!(lausehirviö....)
L+5
Toivottavasti tavataan pian odotuspuolella ;-)