Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa raskautta tullut metallin maku suuhun?

22.10.2007 |

On varmaan yksilöllistä, mutta mielelläni kuulisin kokemuksianne. Itsellä kuukautiset 3 viikkoa myöhässä, tästä en tosin vielä osaa innostua, kun ovat imetyksen jäljiltä vielä olleet tosi sekaisin ja jääneet vielä välillä väliin.

Raskaustesti näyttää negaa, mutta nyt parin päivän ajan ollut välillä tosi paha maku suussa ja välillä huono olo ja väsymys. Tuon väsymyksen voisin ajatella aiheutuvan kuopuksen kanssa valvomisesta ja minulla on usein huono olo jos olen väsynyt, mutta että tällainen metallimainen paha maku? Itsellä oli kakkosen raskaudessa ihan selvä metallinmaku suussa, mutta kun en yhtään muista oliko ihan alussa. Varailisiko tässä siis aikaa neuvolaan vai hammaslääkäriin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut tuo maku aika voimakkaana samoihin aikoihin kun oon plussannut. Kahdessa raskaudessa siis ja siinä menkkojen jäätyä pois.

Pidetään peukkuja!

Vierailija
2/4 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään taas testin ja negaa se näyttää. Tänään huomasin tosi kummallisen asian. Nuolaisin tuossa huuliani ja voi kamala miltä ne maistuvat. Jotain sellaista kun on kuorinut mandariinin ja sitä möhnää jäänyt käsiin, niin se maku kymmenkertaisena.

Maku tuntuu suun ympärillä ja kämmenissä ei niinkään muualla (älkää naurako toinen vaan yritti selvittää missä maku tuntuu ja joutui itseään nuolemaan ;)), mutta mitä ihmettä tää on? Ei voi olla enää raskausoire!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tarpeeksi monipuolisesti? Käytätkö vitamiinivalmisteita?

Vierailija
4/4 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni syön hyvinkin terveellisesti, mitä nyt joskus vähän liikaa ja välillä herkuttelen, mutta syön paljon hedelmiä ja vihanneksia. Tuo kumma maku iholla lähti sitten pois, en tiedä olinko sitten saanut iholleni jotain joka ei heti pesemällä lähtenyt? Kummaa!

Ainut mikä nyt on enää " vialla" on se että kuukautisia ei näy ja väsymys on kova. Ajattelin nyt tämän viikon vielä katsella ja jos ei helpota niin varailen sitten lääkäri aikaa.