-o-o-o- HELMINAUHAT -07 -o-o-o
Sunnuntaita kaikille!
Otin ja aloitin uuden ketjun....
No tein sitten tänä aamuna sen testin vihdoin ja viimein. Tulihan siihen kaksi viivaa. Silti on uskomaton olo, että olisin vihdoinkin raskaana.
Olisihan se jo rv5+1 :D
-Ibe-
Kommentit (74)
Kävin pitkällä kävelyllä ja kuuma on :D
Pahoittelut Banza :(
Suosittelen lämpimästi vapaata touhuilua :)
Meidän petipuuhat ja muukin yhteiselo miehen kanssa parani huikeasti kun annettiin luonnolle vapaat kädet. Tsemppiä !
Tulee täällä puhutuista oireista tai oireettomuudesta mieleen että kovin erilaisia nuo kai aina ovat?
Vaikka onkin varmaan niin - jaksan hädintuskin pitää lippua ylhäällä plussan puolesta; oireita kun ei vaan ole.
Menkkojen pitäisi alkaa tällä viikolla eikä mitään oireita oikein ole.. :/
Hyvä vai huono merkki..? Tiedä näistä.
piipaa: +++++++ bd
Muillekin pian testaaville + tuulia :)
Siis lisään vielä tuosta oireettomuudesta:
Toisaalta ettei ole oireita on hyvä asia mutta toisaalta taas jää miettimään että luulisi edes jotain nippailua sun muuta olevan mutta ei ole.
Miksei voi vaan... olla :)
Pitkästä aikaa pinoudun, on pitänyt aivan älytöntä kiirettä viime ajat.. Pojalla eilen todettiin korvatulehdus ja mieskin on sairaslomalla ja kaikki ollaan oltu 2 viime viikkoa flunssaisia, paitsi vanhin tyttö.
Nyt pukkaa poitsun 2-vee synttärit päälle, pitäisi jaksaa sunnuntaiksi siivota ja leipoa ja hoitaa toipilaita... Toisaalta ihan mukava että on paljon tekemistä niin ei ehdi seurata omaa oloaan niin ei tule turhaan testailtua liian aikaisin! Nyt siis kp 25/24-29 ja viikonloppuna testaan jos ehdin, viimeistään maanantaina...
Onnittelut kaikille plussanneille ja tarrasukkia pienille, sekä pahoittelut ja tsempitykset tädin löytämille!
Ihan pakko vielä kysyä, että mitkä ovat olleet mielestänne herkimpiä/varmimpia testejä ja missä vaiheessa kiertoa olette testanneet? (Toisin sanottuna kuinka aikaisin on näyttänyt plussaa?) No höh, nyt mie alan jo siihen malliin kyseleen, etten taidakaan malttaa odottaa viikonlopun yli ;) Hih,tää on niiiiin tätä!!!
-Number4-
Täti tuli eilen, joten siirrynpä helminauhasta takavasemmalle.
Onnittelut kaikille plussanneille ja mukavaa mahan kasvatusta!
Posti toi tikut ja testi on tehty, kiitos peukutuksista!
Haamuplussan sain ja vieläpä hyvin nopeesti eikä tätä tarvinu ees yhtään tihrustella, näky ihan selvästi kauempaakin. Kutsun sitä kumminkin haamuks, koska oli niin vaalea.
Tää todisti vaan sen, että oma olotila ja oireet on ollu oikeessa. Nyt sitten vaan eletään päivä kerrallaan ja katellaan jatkuuko tää vai tuleeko täti.
Jos ei tätiä ala näkymään niin seuraavan kerran testaan ylihuomenna. Sitten ehkä alan hiukan toivoa parasta, jos viiva sitten vahvistuisi. Viikko on kuitenkin vielä jäljellä lääkärin kertomaa epävarmuusaikaa joten hirveesti ei tosiaan voi vielä iloita.
Mutta ehtiihän sitä sitten, jos ens viikkoon asti päästään!
Number kysyit testeistä. Mä sain taannoin talvella plussan 10 päivää oviksesta aconilla ja samoilla päivillä taisin saada myös advancella kerran. Paljoo aiemmin lienee mahdotonta saada tulosta, kun kestäähän tuo kiinnittyminenkin aikansa.
Mulla alkaa pukkaan menkkaoiretta. Jotain vihlasuja sarjojen kohdalla ja painon tunnetta alavatsalla.
Väsyttää jatkuvasti, ravaan myös alvariinsa pissalla, mutta kaiken voi lukea myös kesän piikkiin (paaaaljon aurinkoa ja paaaaljon vettä).
Hemmetti että hermostuttaa :/
Päässä pyörii kaikenlaista. Esim. se että mitä jos tikkuun nasahtaa nega, voiko siihen luottaa..? Mitä jos sit seuraavana päivän plussaiskin...
Mulla odottelee se Viljan testi laatikossa... oonko liian hätähousu jos testaan?
Näitä täällä pyörittelen keskenäni. Ja hermoilen :(
Kovin usein ei nyt tuu kirjoteltua, on niin paljon kaikenlaista häslinkiä koko ajan.
ONNEA paljon plussanneille!!!!! Ja jaksamista tädin turhauttamille... Kyllä se siitä vielä!!!!
Oma napa: kp 27. Ei oireen oiretta, ei niin mitään. Väillä luulen, että etoo mutta se menee niin nopeesti ohi että taidan kehittää sen alitajuisesti. =) Vähän tässä jo pelottaa, että tuleeko taas täti, vaikka NIIN kovasti tässä kierrossa yritettiin.... Pettymys tulee kyllä olemaan VALTAVA.
Sitä en sitten tiedä, että koska sen tädin pitäis saapua, kun viime kierto ilmeisti influenssan takia venyi hurjaksi, 44 päivää. Normaalisti 32-33 päivää... Että muutamaan päivää ei vielä pitäisi tulla tätiäkään.
Katsellaan ja odotellaan... ja henkisesti varaudutaan pettymykseen.
Miksi lääkäri sanoi että vielä viikko epävarmuusaikaa? Multa on varmaan mennyt ohi, sori :) Ja eikös haamu ole sellainen ehkä nipin napin nähtävä viiva, joten tuo kuvailemasi oli kyllä selvä plussa :) :)
oma ).( En ole itse vielä testannut (kp 26 = pp 11) mutta ehkä ylihuomenna jo voisin (vapaapäivä, eikä tarvitse mennä aikaisin töihin). Täti tulee aikaisintaan sunnuntaina koska lauantaina syön viimeiset Terolutit. Oireista en pysty sanomaan, kun suurin osa on varmaan tuon lääkkeen " syytä" (pahoinvointi, rintojen nippailu, päänsärky, menkkaoireet ja kohdun seudun nipasisut ja vihlomiset). Toivottavasti noissa on edes jotain ihan oikeita raskausoireita ;) Ai niin, ja vatsa on tosi turvonnut!
Mullahan on tuommonen 10cm hormonaalisesti aktiivinen kysta todettu tässä taannoin talvella ja se on aiheuttanu noita kemiallisia raskauksia. Niiden vaara on ohi vasta, kun 5 vk on täynnä. Sitten jos menee kesken niin on syy jossain muussa kuin kystassa.
Ja siksi mä juuri tuota vielä haamuksi kutsun, plussa olkoon vasta kun vahvistuu. aiemmin ne on vaan useammin testatessa vaalentuneet entisestään ja sitten kadonneet.
Hyvältähän nuo sunkin oireet kuulostaa, mä en itse oo huomannu teroista mitään oireita!
Kovasti peukutuksia sulle ja tietty kaikille muillekin!
että pääset viikolle 5 onnellisesti ja siitä onnelliseen vauvan syntymään!Onnea!
on:kuin salamana kirkkaalta taivaalta,kp 1/26.
Vilkuttaa ja siirtyy seuraavaan pinoon!
Tsemppiä ja onnea kaikille muille!
L+5
Olen siis täällä joskus kirjoitellut aika aktiivisestikin, mutta väsyin kaikkeen vauvahöyryyn ja heitin hanskat tiskiin. En ole reiluun puoleen vuoteen vauvapalstoilla pyörinyt, joskus harvoin olen käynyt vaan kurkkimassa toisten kuulumisia.
Olemme siis jättäneet ehkäisyn pois heinäkuussa -04, ensimmäinen reilu vuosi oli aika lailla aktiivista yrittämistä. Clomeja ja Terojakin kokeiltiin tuloksetta. Viimeisen clomikierron jälkeen päätin unohtaa koko vauvahaaveilun ja keskittyä muihin juttuihin. Näin olenkin tehnyt, kunnes nyt on sitten menkat myöhässä useamman päivän. PCO voi kiertoa toki venyttää, mutta viimeisen vuoden on kierrot pysyneet säännöllisinä (28-33pv, yksi 25pv:n kierto) tähän mennessä. Menossa on kp38/28-33 ja pitkästä aikaa uskallan olla varovaisen toiveikas. Menkkoja olen tässä vaan odotellut, mutta huomenna testaan jos/kun Advancen testit kolahtavat postilaatikkoon. Nega ei ole maailmanloppu, niitähän tässä parin vuoden aikana ollaan testattu ja olen jotenkin jo monien itkujen jälkeen sopeutunut ajatukseen, etten voi tulla raskaaksi ja elämme mieheni kanssa kaksin. Ne kaksi viivaa olisikin sitten isompi järkytys, kuin yksi... ;o)
Yritystä meillä ei siis viime syksyn ole ollut, ihan täysin tjot-meiningillä ollaan oltu, eikä olla vauvoista edes puhuttu. Olen myös kertonut tilaisuuden tullen lapsettomuudesta anopille yms.
Oireita ei ole, tai kai niitä löytyis jos oikein itseään tutkailisi. Olen vaan sen homman lopettanut jo about vuosi sitten. Katsotaan mitä testi sanoo... Veikkaan että 80% varmuudella tulee nega.
Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa! Kysta on aika suuri? Pystyykö sille tekemään mitään?
En halua itselleni asettaa suuria toiveita. Sen takia lykkäänkin testaamista... toisaalta jos tulee nega niin saan totutella ajatukseen tädin tulosta. No katsotaan nyt ainakin torstaihin.
Juu, Eppa. Mä oon nyt syöny kolme kiertoo teroja joiden on toivottu sitä kutistavan. Ja nyt sit oottelen koko ajan pääsyä gynelle tarkistuttamaan tilannetta. Pahimmassa tapauksessa harkitaan kai leikkaushoitoa, jos se on edelleen kasvanut.
Mut ainakin nuo terot parantaa tuota limakalvoa joka on mulla ollu alkukierrossa samanlainen kuin yleensä pitäs olla loppukierrossa joten raskaus voisi jo olla mahdollinen vaikkei se (kai..) ois viel kutistunutkaan.
Mä tietty toivon, että siellä gynellä näkyskin ihan jotaan muuta elämää kuin se kysta..
Suuren suuret pahoitteluni sinulle.
Hupitossu! Tervetuloa mukaan porukkaan! Toivotaan, että nyt vihdpin olisi tärpännyt!
Hengaan nyt siihen saakkaa että täti ajelee paikalle :(
(salaa toivon toivon toivon että oli vaan liian aikaista testata...
turhaa vaan kai kaivan maata jalkojeni alta -vielä lisää)
Pahoittelut niille jotka täti saavutti :(
++++ onnea loppujengille :)
... osui ja upposi eräskin ketju siitä että kuinka nykyaikana testaillaan niin malttamattomasti.
Hävettää ihan. Olen JUURI sellainen että testaan heti.
Olen sellainen kaikki-mulle-heti tyyppi :(
Oireita tullut aikamoinen kavalkadi tälle ihmiselle.
Tähänkin joku av:lla sanoisi varmasti että " sellasta se on kun oikein haluaa olla raskaana" :/
Nyt meitsi vaan odottaa. Jos menkat tulee, en ole raskaana.
Jos ei tule, mitä ilmeisimmin olen :D
Se siitä. Plussatuulia!!!!
mutta mä poistunkin porukasta samantien. Testit tulivat tänään ja ihan puhdas negatiivinenhan sieltä jälleen kerran tuli. Kuinkas muuten. Perhana kun ottaa päähän, kun kierrot taas tällä tavoin heittää, yli vuoden ovat olleet ihan ok. Noh, ei auta muu kuin aloittaa terot kun saa uuden kierron vaan alkuun. Menkkoja odotellessa siis...
Ei tässä maailma kaatunut tai muutakaan, olen jo niin sopeutunut ajatukseen lapsettomuudesta, että enemmän olisi ne kaksi viivaa mun maailmaani järkyttänyt.
Paljon plussaonnea, toivotaan ettei teistä yhdenkään tarvitse tahkota näin mahdottoman kauan.
Mukavaa kesää kaikille!
Hupis
Toivotaan että raskaus alkaa pian!
Teinkin tänään testin jo. Ja negatiivinenhan se oli. Plääh...! Kahdeksas yrityskierto alkaa siis muutaman päivän päästä.
Ja sain töissäkin käteeni irtisanomisilmoituksen, ei voisi päivä enää mennä huonommin...
Piipaa: Tiedän tunteen, että viivan odottaa vahvistuvan ja kovasti tsempityksiä Sinulle että näin myös käy! +++ *vetää mukanaan odotuspuolelle* :)
Sinä myös olet ollut kauan minun tukenani täällä vauvakuumeen ja pettymysten kourissa, joten toivon erityisesti Sinulle helmivauvaa!
Sekä myös kaikille muille!
Plussatuulta puhaltaa
KJ25 rv 6+1
No niinhän siinä kävi kun eilen ennustin, eli tipahdin. Oliskohan se nyt sitten kp 1 tai 2 kun myöhään eilen illalla alkoi. Eka yrityskiertohan tämä vasta oli, joten olisihan se ollut aika tuuria jos heti olisi tärpännyt. Ja kun posiitiviisesti ajatteleen, niin saampahan nauttia juhannusjuomista! Jään tänne kuitenkin kurkkimaan kuinka teille muille käy! Ja jännään kanssanne!
Banza