Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?
Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32
Kommentit (257)
Käyttääkö vaimosi hajuvesiä? Itse ilahtuisin jos saisin sellaisen lahjapakkauksen jossa on se tuoksu edp, sekä suihkugeeli ja kosteusvoide.
Minusta tuo suihkugeelipaketti yksinään on todella tylsä. Näin joulun alla kaupoista löytyy todella ihania lahjapakkauksia.
Minun mieheni kysyy suoraan mitä haluaisin lahjaksi ja se ilahduttaa, koska hän haluaa ostaa juuri minun mieleisen lahjan eikä tule sitten mitään ylimääräistä krääsää.
Hän myös tuntee minut tarpeeksi hyvin, että osaa hankkia lahjoja ja yllätyksiä kysymättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä, osta jotain arvokkaampaa, itse ostin kalliin imurin ja kattilasarjan. Lisäksi vielä kinkkuvuoan
🤣 Täällä taas näitä yltiöromanttisia miehiä lahjoineen liikenteessä! Varokaa vaan, saatte vielä yliannostuksen torttua tänä jouluna kun arvokas kinkkuvuoka viritti vaimon kiitollisuuden tunteen huippuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ja mitään sanomaton. Ei herättäisi kyllä mitään tunteita
Mikä herättäisi suuret ja syvät tunteet? M32
Joku koru olisi ihana. Ranne-, kaula- tai korvakorut. Näissä ei tarvitse miettiä kokoa, kuten sormuksessa.
Katso, minkä tyylisiä hän yleensä pitää (kultaa, hopeaa, isoja, pieniä, moderneja, klassisia) ja sen perusteella hommaat.
Toivon aina, että oma mieheni ostaisi korun minulle, sillä siinä olisi tunnearvoa, mutta ei. Kun ei se tajua.
Koruja ei naisella koskaan ole liikaa. Kehottaisin sinua menemään kultakauppaan, hop!
Vierailija kirjoitti:
L'Occitane en Provence.. 😂
Hyacinth Bucket varmaan pitäisi noin hienon kuulosista purtiloista.
Virallinen juntti.
Meillä ollut tapana ostaa jotain aika pientä ja "hassua" miehen kanssa. Meillä kun molemmilla on jo kaikkea, niin lahjojen osto vuosittain jouluna ja synttäreinä on oikeasti aika monen pähkäilyn takana, jos sen pitäisi aina olla jotain uniikkia... Joskus olemme ostaneet toisillemme jotain kalliimpaa, jos nyt toinen on sattunut juuri jotain tiettyä tavaraa toivomaan. Meillä on rahat yhteisiä, niin molempien mielestä on tuhlausta ostaa jotain kalllista, mitä toinen ei edes tarvitse. Mieluummin matkustellaan ylimääräisillä rahoilla.
Tärkeintä muutenkin lahjassa on ajatus. Ja jouluna tärkeintä on yhdessä olo :).
Ap: ehkä voisit ostaa vaimollesi vaikka sellaisen (laadukkaan) hajuveden, mistä itsekin pidät. Se oli jotenkin henkilökohtaisempi lahja. Suklaata mukaan ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskosi on oikeassa. Tylsä lahja. Voisitko panostaa enemmän ja varata teille vaikka jonkun viikonloppuloman hotelliin/kylpylään?
Mutta kun kaikki naiset eivät tahdo viikonlopuksi hotelliin tai kylpylään. Ennemmin ottaisin jopa tuon lahjapakkauksen.
Just näin! En tajua, mitä ihanaa on jossakin hotellissa tai kylpylässä.
Ennemmin tulee vain lisävaivaa, kun pitää pakata ja reissata väkisin jonnekin. Hotelleissa on epäsiistiä. En myöskään tykkää niistä siksi, että niiden kosteatiloista voi saada jalkasienen. En myöskään halua liottaa itseäni kylpylöiden vesissä kaikenmaailman ihmisten kanssa, jotka huljuttelevat alapäätään siellä... yök.
Osta se lahjakortti vielä tuon lisäksi jos et halua kyyneliä pyyhkiä aattona.
Osta sexy yöpaita. Voit katsoa oikean koon hänen tämänhetkisen yökkärinsä niskalapusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kökkö lahja. Mutta onneksi kerkeät ostaa vielä muutakin. Tuo menettelee lahjana muiden joukossa, jos naisesi nyt sattuu tykkäämään haisevista suihkugeeleistä eikä siis ole hajusteallerginen tai saa näppylöitä ihoon kyseisitä tuotteista.
Mä sain parhaan lahjani exältä (lasteni isä joten ollaan tekemisissä) muutama vuosi sitten. Hän tuntee minut ja tietää mistä tykkään. Lahja oli noin 3 euron arvoinen suklaalevy käärittynä marketista saatavaan sellaiseen kukkakääreeseen, ruskea paperi s-marketin logolla :D . Puoliso taas oli ostanut kalliihkon, mutta aivan kamalan silkkisen mummomallisen yöpuvun. Vaikka mä nukun alasti kesät talvet...
Ehkä se olikin juuri se syy miksi hän osti sinulle yöasun.
:D :D :D
Kyllä tuolle tuntuu kelpaavan se, että saa paljasta pyllyä tai tissiä hiplata aina halutessaan. Sanoi itsekin, että taisi olla hutiostos, kun ajatteli lopulta hieman. No, kyllä oli, mutta onneksi meidän suhteessa ei draamailla ja vedetä herneitä nenään tälläisistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.
Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32
No ei, pieleen meni. Oletko ihan varma, että teillä ei ole vastaavia pöniköitä suihkun reunat jo pullollaan? Meillä ainakin on tai oli, sillä nakkasin kaikki syksyllä kaatopaikalle menevään kuormaan ongelmajätteisiin käyttämättömien/vähän käytettyjen pesuainepurkkien kanssa. Tuohon settiin kun lisäisit vielä saunatuoksuja ja tuoksukynttilöitä, niin lahja olisi jo naurettavan kamala. Nyt se on vain kamala.
Kotimme on siisti eivätkä suihkun reunat ole täynnä tavaroita. Ostin pakkauksen, koska näitä vaimo on käyttänyt, ainakin samaa merkkiä. Saunaa ja saunatuoksuja meillä ei ole eikä tule. Vaikutat aikamoiselta valittajalta, jolle ei kelpaa mikään. Voihan tämän palauttaa jos ei ole mieluinen. M32
Hei älä välitä näistä nirppailijoista! Minä ainakin tykkäisin! Ei voi mennä pieleen, kun merkkikin on hänelle ennestään tuttu.
No sittenhän sä olet ajatellut asiaa ja tiedät vaimosi pitävän kyseisestä tuotteesta. Hyvä juttu! Vaimo ilahtuu. Minä en ilahtuisi, mutta en ole vaimosi.
Mutta osta nyt jotain muutakin vaikka lisäksi. Suklaata, viiniä, parfyymiä josta hän pitää, lahjakortti ravintolaan josta hän pitää (voi myös askarrella itse, tyyliin "tämä lahjakortti oikeuttaa iltaan ravintola X:ssa haluamanasi ajankohtana sekä aviomiehesi täyden huomion tuona valitsemanasi ajankohtana" tms.)
Olisko Lancomen Hypnose edp ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjesta että vihaan näitä ostopakkojuhlia!
Onneksi on samanhenkinen mies, ollaan sovittu, että jos joulun alla tulee jotain mieleen, mitä ei itse ole vielä ostanut, voi kertoa ja toinen sitten ostaa jos kerkiää. Ostamme myös siinä tapauksessa, että löytyy jotain ihan extraa. Itse ostin jo elokuussa sattumalta nettikirpparilta löytyneen jutun hajonneen tilalle ja tiedän miehen hajoamista harmitelleen, muttei vielä uudella korvanneen. Hinta 30 e.
Itse tiedän saavani pienen käyttöesineen, jota en millään ole viitsinyt vaan hankkia. Tai toivon saavani. Ellen saa, ei ole joulu pilalla.
Eniten ihmettelen näitä, jotka toisen ostaman lahjan sijaan toivovat "laadukkaampaa viiniä". Mitähän he sitten vkonloppuna tai muuten juhlana juovat, kyllä meillä laadukas viini on semmoista, mistä tykkää ja sitä ostetaan aina, kun viiniä juodaan. Ei siinäkään hinta mitään laatua takaa. Yhtä hyvin voisi toivoa "laadukkaampaa vissyvettä" eli jotain pellegrinoa.
Jaahas taas. Se on jännä kun pihistelette jossakin oikeasti tarvittavan esineen hinnassa ja ostat lahjan (!) kirpputorilta, mutta sitten viinaan löytyy aina rahaa. Meillä ei mene niin. Jos jotain oikeasti tarvitsemme, niin ostamme sen enempiä harmittelematta, mutta viinaa emme juo joka viikko tai edes kuukausi. Kun juomme sen lasillisen tai pari, niin siihen on mukava pistää muutama kymppi rahaa ja nauttia. Kuulostat te siis hieman dokulta porukalta, mutta meitä on joka lähtöön.
Siis jaahas nyt taas. Lukemista pitää harjoitella. Kyseistä tavaraa ei saa enää mistään kaupasta, oli kummallinen onni löytää se kirpparilta, siis netti. Oikeasti tarvittavia esineitä ostetaan koko ajan, sen vuoksi ei ostellakaan mitään älyttömiä lahjoja vain sen vuoksi, että nyt on joulu ja kauhea, jos mies ei osta mulle jotain romantica että saan tuntea itseni naiseksi.
Ja kuten sanottua, laadukkaita viinejä meillä on aina pöydässä silloin kun nitä juodaan. Tiedän vain viineistä sen verran, että hinta ei aina lainkaan viinin laadukkuutta merkitse. Lapsettomana vanhempana pariskuntana meillä on kyllä kymppejä laittaa aivan mihin tahdomme ilman, että erikseen edes mietimme, että erikseen laitetaan tähän.
Jos dokuuden määrittää se, että ei pidä hyvänä lahjana sen enempää viinipulloa kuin sianpotkaa, voihan se olla sitten, että ollaan dokuja. Kun kummallakin on varaa hyvään viiniin silloin kun sitä haluaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku koru olisi ihana. Ranne-, kaula- tai korvakorut. Näissä ei tarvitse miettiä kokoa, kuten sormuksessa.
Katso, minkä tyylisiä hän yleensä pitää (kultaa, hopeaa, isoja, pieniä, moderneja, klassisia) ja sen perusteella hommaat.
Toivon aina, että oma mieheni ostaisi korun minulle, sillä siinä olisi tunnearvoa, mutta ei. Kun ei se tajua.
Koruja ei naisella koskaan ole liikaa. Kehottaisin sinua menemään kultakauppaan, hop!
Samaa olin tulossa vastaamaan. Esimerkiksi korvakorut. Ei tarvitse kokoa miettiä. Jotain samaa tyyliä mitä tyttöystävä pitää. Hopea/kulta/ napit/roikkuvat jne...30€ -50€ löytyy vaihtoehtoja. Ei tarvitse olla kallista.
No ylipäänsä lahjan saaminen on varmasti kivaa. Itse olen ostanut Michael Korsin kengät, Ted Bakerin käsilaukun, rakennekynnet, hieronnan Helsinki DaySpa:ssa ja aidot helmet. Siis tässä vuosien saatossa. Olen itse saanut "yhteislahjana" robotti-imurin. Että jooooo..... olis se ajatus tietenkin kiva. Jos vaikka paidan sais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjesta että vihaan näitä ostopakkojuhlia!
Onneksi on samanhenkinen mies, ollaan sovittu, että jos joulun alla tulee jotain mieleen, mitä ei itse ole vielä ostanut, voi kertoa ja toinen sitten ostaa jos kerkiää. Ostamme myös siinä tapauksessa, että löytyy jotain ihan extraa. Itse ostin jo elokuussa sattumalta nettikirpparilta löytyneen jutun hajonneen tilalle ja tiedän miehen hajoamista harmitelleen, muttei vielä uudella korvanneen. Hinta 30 e.
Itse tiedän saavani pienen käyttöesineen, jota en millään ole viitsinyt vaan hankkia. Tai toivon saavani. Ellen saa, ei ole joulu pilalla.
Eniten ihmettelen näitä, jotka toisen ostaman lahjan sijaan toivovat "laadukkaampaa viiniä". Mitähän he sitten vkonloppuna tai muuten juhlana juovat, kyllä meillä laadukas viini on semmoista, mistä tykkää ja sitä ostetaan aina, kun viiniä juodaan. Ei siinäkään hinta mitään laatua takaa. Yhtä hyvin voisi toivoa "laadukkaampaa vissyvettä" eli jotain pellegrinoa.
Jaahas taas. Se on jännä kun pihistelette jossakin oikeasti tarvittavan esineen hinnassa ja ostat lahjan (!) kirpputorilta, mutta sitten viinaan löytyy aina rahaa. Meillä ei mene niin. Jos jotain oikeasti tarvitsemme, niin ostamme sen enempiä harmittelematta, mutta viinaa emme juo joka viikko tai edes kuukausi. Kun juomme sen lasillisen tai pari, niin siihen on mukava pistää muutama kymppi rahaa ja nauttia. Kuulostat te siis hieman dokulta porukalta, mutta meitä on joka lähtöön.
Siis jaahas nyt taas. Lukemista pitää harjoitella. Kyseistä tavaraa ei saa enää mistään kaupasta, oli kummallinen onni löytää se kirpparilta, siis netti. Oikeasti tarvittavia esineitä ostetaan koko ajan, sen vuoksi ei ostellakaan mitään älyttömiä lahjoja vain sen vuoksi, että nyt on joulu ja kauhea, jos mies ei osta mulle jotain romantica että saan tuntea itseni naiseksi.
Ja kuten sanottua, laadukkaita viinejä meillä on aina pöydässä silloin kun nitä juodaan. Tiedän vain viineistä sen verran, että hinta ei aina lainkaan viinin laadukkuutta merkitse. Lapsettomana vanhempana pariskuntana meillä on kyllä kymppejä laittaa aivan mihin tahdomme ilman, että erikseen edes mietimme, että erikseen laitetaan tähän.
Jos dokuuden määrittää se, että ei pidä hyvänä lahjana sen enempää viinipulloa kuin sianpotkaa, voihan se olla sitten, että ollaan dokuja. Kun kummallakin on varaa hyvään viiniin silloin kun sitä haluaa ostaa.
Haha mä olen satavarma että elät sossun tuella. Se joka juo hyvää viiniä, ei kehuskele siitä jossain vauvapalstalla. Noloo mies olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa vastaamaan. Esimerkiksi korvakorut. Ei tarvitse kokoa miettiä. Jotain samaa tyyliä mitä tyttöystävä pitää. Hopea/kulta/ napit/roikkuvat jne...30€ -50€ löytyy vaihtoehtoja. Ei tarvitse olla kallista.
Miksi ei tarvitse olla kallista? Eikö nainen ole sitä väärti. Voi että niitä suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.
Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32
Osta sen kylkiäiseksi jotakin. Esim kylpylälahjakortti jolloin ja nykyinen lahja virittäisi kivaan tunnelmaan ja tulevaan. Nyt tulee ennemmin olo lahjasta sellaisenaan että naisesi tarvitsee hygieniahuoltoa
Mä luin kylpyseksi. :)
Jos mies ei anna lahjoja älä sinäkään. Hän on piittaamaton sinua kohtaan.
Ihan kivalta tuo minusta näytti. Itse en voisi käyttää kys.saippuoita, koska iho ei tykkää, mutta ehkä vaimon tuntee toiv. paremmin. Minun mieheni on huono ostamaan lahjoja, mutta tekee arjessa enemmän kuin minä. Jaksaa siivota, laittaa ruokaa ja hieroa minua, koska olen niin usein väsynyt. Itse jaksan vähemmän. Itse taas osaan ostaa hyviä lahjoja, joihin panostan ja käytän mielikuvitusta. Jokaisella on ne omat, hyvät ominaisuudet.
Hei älä välitä näistä nirppailijoista! Minä ainakin tykkäisin! Ei voi mennä pieleen, kun merkkikin on hänelle ennestään tuttu.