Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?
Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskosi on oikeassa. Tylsä lahja. Voisitko panostaa enemmän ja varata teille vaikka jonkun viikonloppuloman hotelliin/kylpylään?
Voin panostaa, koska ostin lahjan kiireessä työmatkalla. Kylpylään en vie, koska tyttöystävä ei tykkää kylpemisestä. M32
Korjaan vaimo ei pidä kylpylöistä. M32
Mitäs ostit tyttöystävälle, jos vaimolle ostit tuon suihkugeelipaketin?
Minulla on yksi nainen eli vaimoni, jolle ostin ensimmäisenä lahjana lahjapakkauksen, joka on osa isompaa kokonaisuutta. En petä vaimoani eikä minulla ole salaista tyttöystävää. Eikö teille kelpaa alle 1000 euron lahjat ja mitä ostatte miehillenne? Näyttää olevan suuret odotukset miehiltä saatuihin lahjoihin.. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.
Siinä kun ihmettelet. Vaimo ei ole sanonut koko vuonna mitään toivetta enkä halua kysyä suoraan, koska haluan lahjan olevan yllätys. Huomioin ja kuuntelen vaimoa, joten siitä ei ole kysymys enkä viitsi ostaa taas samaa korua kuin viime vuonna. M32
Ethän sinä ostanut viime vuonna lahjaa, koska olitte riidoissa ja vietitte joulun erillänne. :-D :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saippua lahjana ei ehkä ole romanttisin. Jos sulla on 20 e käytettävissä niin lempisuklaa ja kirja, josta tykkää on parempi. Jos siihenkään ei oo varaa niin lainaa se kirja kirjastosta.
Mihin tämä maailma on menossa, kun mikään ei kelpaa eikä pienestä muistamisesta osata olla kiitollisia. Rahasta ei ole kyse, olemme molemmat työssäkäyviä aikuisia ja lahjapakkaus on yksi pieni osa kokonaisuutta, jota vielä suunnittelen. M32
Joku naiivi 16 saattaa sulaa kiitollisuudesta, kun saa lahjaksi saippua. Minä 36v odotan mieheltäni enemmän.
Mitä odotat lahjalta? Uutta iPhoneako? Kumpikaan meistä ei ole koskaan valittanut toistemme lahjoista, viimeksi vaimo osti minulle kalliin merkkihuivin mikä oli nappivalinta enkä sitä erikseen pyytänyt. Vaimoni ei myöskään ole naiivi teini vaan aikuinen nainen. Melko röyhkeää aliarvioida muita naiiveiksi. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.
Siinä kun ihmettelet. Vaimo ei ole sanonut koko vuonna mitään toivetta enkä halua kysyä suoraan, koska haluan lahjan olevan yllätys. Huomioin ja kuuntelen vaimoa, joten siitä ei ole kysymys enkä viitsi ostaa taas samaa korua kuin viime vuonna. M32
Ethän sinä ostanut viime vuonna lahjaa, koska olitte riidoissa ja vietitte joulun erillänne. :-D :-D
Koru oli uudenvuodenlahja, ei koskenut joulua! Ostin joululahjat viime vuonna vain perheelleni, koska riidan takia emme viettäneet joulua yhdessä vaimon kanssa. Ostin korun, kun vuosi oli jo vaihtunut ja riita saatiin sovittua. Äidilläni ja vaimollani on samanlaiset korut, jota en viitsi ostaa uudestaan tänä vuonna. M32
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi nainen eli vaimoni, jolle ostin ensimmäisenä lahjana lahjapakkauksen, joka on osa isompaa kokonaisuutta. En petä vaimoani eikä minulla ole salaista tyttöystävää. Eikö teille kelpaa alle 1000 euron lahjat ja mitä ostatte miehillenne? Näyttää olevan suuret odotukset miehiltä saatuihin lahjoihin.. M32
Älä nyt pahastu. Itse mainitsit jossain viestissä tyttöystävän. Kummakos tuo, jos yksinkertaisempi lukija hämmentyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koru oli uudenvuodenlahja, ei koskenut joulua! Ostin joululahjat viime vuonna vain perheelleni, koska riidan takia emme viettäneet joulua yhdessä vaimon kanssa. Ostin korun, kun vuosi oli jo vaihtunut ja riita saatiin sovittua. Äidilläni ja vaimollani on samanlaiset korut, jota en viitsi ostaa uudestaan tänä vuonna. M32
Kiitos selvennyksestä. :-)
Olis tylsä minunkin mielestäni. Mun mies ei osaa ostaa mulle lahjoja jos en esitä suoraa toivetta. Minusta se kertoo sen, ettei tunne mua tarpeeksi hyvin tai viitsi edes nähdä vaivaa. Rahasta ei ole todellakaan kyse. Tiedän että rakastaa silti eniten maailmassa vaikka on lahjomisen suhteen kömpelö. Usein olen toivonut jotakin tiettyä hajuvettä tms.
Mun mielestä kiva. Ens kerralla voisit miettiä sellaista, missä on vähän vaihtelua, esim. suihkugeeli, kuorinta ja kosteusvoide. Mutta kiva toikin on, itse ostan aina jotain halvinta Dovea niin kivahan tuollaisia on käyttää vaihteeksi. Ja mun mielestä se on hellyyttävää, että oma, vähän mölli avopuoliso pyörii naistenosastolla, nuuhkii purnukoita ja pähkäilee, että mistä mä mahdollisesti voisin tykätä. Ajatus on tärkein.
Jos olisit mieheni, ilahtuisin ostamastasi lahjasta koska se on sinulta. Vastaus siis ensimmäiseen viestiin.
Saako siivousvälineitäkin nykyään lahjapakkauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Osta sexy yöpaita. Voit katsoa oikean koon hänen tämänhetkisen yökkärinsä niskalapusta.
Kokolappu ei kerro totuutta, vaan mittanauha. Mittaa leveys vaatteesta kainalosta kainaloon, niin saat oikean kokoisen.
Tutki mitä kasvovoidetta vaimosi käyttää ja osta sellainen ja saman sarjasta lisäksi vielä jotain muuta hänelle lahjaksi. Tai vaikka mitä hajuvettä hän käyttää ja ostat sellaisen. Anna tuo suihkugeelipakkaus äidillesi tai vaikka piruuttain siskollesi lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta aloin nauramaan ihan hervottomasti nähtyäni minkä lahjan AP osti :D Ei ei ja ei...!! Mutta kai jotku tykkää :D
Mun mies osti mulle auton. Ihan oikeasti osti, oikean auton. Sellaisen jonka oon aina halunnu. Ei ollu mikään kallis, 4 tonnia. Eikä tarvi kalliimpi ollakaan, auto on ihana!
Haha, niin sitä vaan ihmiset elää ihan eri maailmoissa; itse kiinnitin ensimmäisenä huomiota AP:n linkkaaman paketin hintaan: "oho, 25 euroa, ei mikään ihan halpa!"
Duunaritaustaisena tuo olisi mieheltä jo kovakin panostus. :D Kun lähtötaso olisi 5€ shampoo ja suihkusaippua Cittarista.
Eihän tuossakaan tule kuin vähän yli 6 e hintaa per pullo.
Ottaisin mielummin jonkun ihan kohtuullisen laadukkaan viinipullon.
Kelpaisiko ennemmin vegaaninen kinkku?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kiva. Ens kerralla voisit miettiä sellaista, missä on vähän vaihtelua, esim. suihkugeeli, kuorinta ja kosteusvoide. Mutta kiva toikin on, itse ostan aina jotain halvinta Dovea niin kivahan tuollaisia on käyttää vaihteeksi. Ja mun mielestä se on hellyyttävää, että oma, vähän mölli avopuoliso pyörii naistenosastolla, nuuhkii purnukoita ja pähkäilee, että mistä mä mahdollisesti voisin tykätä. Ajatus on tärkein.
En suosi Dovea, koska vaimo rakastaa eläimiä ja Dove käyttää eläinkokeita. M32
En osaa vastata tuohon "jos olisit vaimoni" -osaan. Omana itsenäni ilahtuisin enemmän käytännöllisestä lahjasta esim. polkupyörän huollosta tai hyllyn rakentamisesta tai itse tehdystä ruuasta. Tosin yleensä sanon etten halua mitään lahjoja jouluna. Paitsi halauksia. Ehkä selvennykseksi sanon että en itse läträä suihkutuotteilla ja käytän vain hajusteettomia vaihtoehtoja. Sinä tunnet vaimosi - toivon että hän pitää lahjastasi! Hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Saippua lahjana ei ehkä ole romanttisin. Jos sulla on 20 e käytettävissä niin lempisuklaa ja kirja, josta tykkää on parempi. Jos siihenkään ei oo varaa niin lainaa se kirja kirjastosta.
Minä tykkäsin enemmän hyvästä saippuasta kuin suklaasta tai kirjoista. Suklaata syön hyvin vähän ja kirjat lainaan mieluummin kirjastosta kuin hankin hyllyyn pölyä keräämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.
Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32
Onneksi minun kumppanini tietää, etten pidä tuollaisista.
Onpa tympeitä kommentteja täällä enimmäkseen. Ihmiset nykyään on näköjään enimmäkseen kiittämättömiä ja mikään ei riitä :/ sillon kun mä saan lahjan, niin en ala arvosteleen, että miks sain tämmöisen enkä tommoista. Oon iloinen, että joku on mua ajatellut ja arvostan muistamista olipa lahja mikä hyvänsä!
Jätit kertomatta tuosta kokonaisuudesta. Yksinään tuo lahja on tylsä. Ei kerro antajastaan mitään muuta.