Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?

Vierailija
10.12.2019 |

Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32

Kommentit (257)

Vierailija
161/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjesta että vihaan näitä ostopakkojuhlia!

Onneksi on samanhenkinen mies, ollaan sovittu, että jos joulun alla tulee jotain mieleen, mitä ei itse ole vielä ostanut, voi kertoa ja toinen sitten ostaa jos kerkiää. Ostamme myös siinä tapauksessa, että löytyy jotain ihan extraa. Itse ostin jo elokuussa sattumalta nettikirpparilta löytyneen jutun hajonneen tilalle ja tiedän miehen hajoamista  harmitelleen, muttei vielä uudella korvanneen. Hinta 30 e. 

Itse tiedän saavani pienen käyttöesineen, jota en millään ole viitsinyt vaan  hankkia. Tai toivon saavani. Ellen saa, ei ole joulu pilalla. 

Eniten ihmettelen näitä, jotka toisen ostaman lahjan sijaan toivovat "laadukkaampaa viiniä". Mitähän he sitten vkonloppuna tai muuten juhlana juovat, kyllä meillä laadukas viini on semmoista, mistä tykkää ja sitä ostetaan aina, kun viiniä juodaan. Ei siinäkään hinta mitään laatua takaa. Yhtä hyvin voisi toivoa "laadukkaampaa vissyvettä" eli jotain pellegrinoa. 

Vierailija
162/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 vielä jatkaa, että kyllä meilläkin töissä silmiä pyöritellään, kun vastaan, mitä olen saanut joululahjaksi. No olen itsekin toivonut joskus hyvää, isoa kattilaa ja ollut onnellinen sen saadessani. Mutta selvästi muitten naisien mielestä mieheni on toivoton turvelo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mitä se pakkaus sisältää. Jos vaan summissa ostit jotain niin kertoo mahdollisesti vaimolle että et oikeasti tunne häntä etkä jaksa vaivautua miettimään hänelle sopivaa lahjaa. Jos ostit sellaisen pakkauksen jossa on tuotteita joista vaimo yleensä pitää niin sitten hän luultavasti tykkää lahjastasi.

Kukaan ei tykkää tuollaisista lahjoista, joita alakoulun pikkujouluissa lapset antavat toisilleen!

Vierailija
164/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin iloinen hyvästä kirjasta. Ei ole kallis, mutta vaatii vähän ajatusta lahjan antajalta.

Vierailija
165/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä odota mieheltäni mitään erityisen mielikuvituksellista lahjaa. Jos joskus keksii mulle sopivan lahjan niin on iloinen yllätys, monesti olen ollut ilmankin lahjaa. Kaikkien vahvuuksiin ei vaan kuulu kivojen lahjojen keksiminen, ja minä olen mieluummin ilman lahjaa kuin saan jotain ihan turhaa. Jos tykkäisin suihkugeelejä käyttää, tuo olisi ihan hyvä, mutta en käytä, joten ei olisi hyvä mulle.

Vierailija
166/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.

Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32

No ei, pieleen meni. Oletko ihan varma, että teillä ei ole vastaavia pöniköitä suihkun reunat jo pullollaan? Meillä ainakin on tai oli, sillä nakkasin kaikki syksyllä kaatopaikalle menevään kuormaan ongelmajätteisiin käyttämättömien/vähän käytettyjen pesuainepurkkien kanssa. Tuohon settiin kun lisäisit vielä saunatuoksuja ja tuoksukynttilöitä, niin lahja olisi jo naurettavan kamala. Nyt se on vain kamala.

Kotimme on siisti eivätkä suihkun reunat ole täynnä tavaroita. Ostin pakkauksen, koska näitä vaimo on käyttänyt, ainakin samaa merkkiä. Saunaa ja saunatuoksuja meillä ei ole eikä tule. Vaikutat aikamoiselta valittajalta, jolle ei kelpaa mikään. Voihan tämän palauttaa jos ei ole mieluinen. M32

Vierailija
167/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjesta että vihaan näitä ostopakkojuhlia!

Onneksi on samanhenkinen mies, ollaan sovittu, että jos joulun alla tulee jotain mieleen, mitä ei itse ole vielä ostanut, voi kertoa ja toinen sitten ostaa jos kerkiää. Ostamme myös siinä tapauksessa, että löytyy jotain ihan extraa. Itse ostin jo elokuussa sattumalta nettikirpparilta löytyneen jutun hajonneen tilalle ja tiedän miehen hajoamista  harmitelleen, muttei vielä uudella korvanneen. Hinta 30 e. 

Itse tiedän saavani pienen käyttöesineen, jota en millään ole viitsinyt vaan  hankkia. Tai toivon saavani. Ellen saa, ei ole joulu pilalla. 

Eniten ihmettelen näitä, jotka toisen ostaman lahjan sijaan toivovat "laadukkaampaa viiniä". Mitähän he sitten vkonloppuna tai muuten juhlana juovat, kyllä meillä laadukas viini on semmoista, mistä tykkää ja sitä ostetaan aina, kun viiniä juodaan. Ei siinäkään hinta mitään laatua takaa. Yhtä hyvin voisi toivoa "laadukkaampaa vissyvettä" eli jotain pellegrinoa. 

Jaahas taas. Se on jännä kun pihistelette jossakin oikeasti tarvittavan esineen hinnassa ja ostat lahjan (!) kirpputorilta, mutta sitten viinaan löytyy aina rahaa. Meillä ei mene niin. Jos jotain oikeasti tarvitsemme, niin ostamme sen enempiä harmittelematta, mutta viinaa emme juo joka viikko tai edes kuukausi. Kun juomme sen lasillisen tai pari, niin siihen on mukava pistää muutama kymppi rahaa ja nauttia. Kuulostat te siis hieman dokulta porukalta, mutta meitä on joka lähtöön.

Vierailija
168/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32

Osta sen kylkiäiseksi jotakin. Esim kylpylälahjakortti jolloin ja nykyinen lahja virittäisi kivaan tunnelmaan ja tulevaan. Nyt tulee ennemmin olo lahjasta sellaisenaan että naisesi tarvitsee hygieniahuoltoa

Vierailija
169/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi kuin ei mitään. Lahjakortti tai raha on hyvä jos ei keksi mitään. +suklaarasia

Vierailija
170/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskosi on oikeassa. Tylsä lahja. Voisitko panostaa enemmän ja varata teille vaikka jonkun viikonloppuloman hotelliin/kylpylään?

Mutta kun kaikki naiset eivät tahdo viikonlopuksi hotelliin tai kylpylään. Ennemmin ottaisin jopa tuon lahjapakkauksen.

Vierailija
171/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempi kuin ei mitään. Lahjakortti tai raha on hyvä jos ei keksi mitään. +suklaarasia

Ajattelematon lahja ei välttämättä ole parempi kuin ei mitään. Rahaa en kyllä puolisoltani lahjaksi haluaisi, todella erikoinen ajatus. Lahjakortti voi olla hyvä tai huono lahja, riippuen onko se joku stockan lahjakortti, kun ei ole keksitty mitään, vai tarkemmin mietitty esim. johonkin hemmotteluhetkeen tms. tarpeeseen.

Vierailija
172/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullo viiniä kylkeen niin tuo on ihana lahja. Tulee mieleen, että haluat antaa "omaa aikaa" lahjaksi.

Itse olisin tosi pettynyt viinipullosta, jolla en tekisi yhtikäs mitään:(

Vierailija
173/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, pieleen meni. Oletko ihan varma, että teillä ei ole vastaavia pöniköitä suihkun reunat jo pullollaan? Meillä ainakin on tai oli, sillä nakkasin kaikki syksyllä kaatopaikalle menevään kuormaan ongelmajätteisiin käyttämättömien/vähän käytettyjen pesuainepurkkien kanssa. Tuohon settiin kun lisäisit vielä saunatuoksuja ja tuoksukynttilöitä, niin lahja olisi jo naurettavan kamala. Nyt se on vain kamala.

Kotimme on siisti eivätkä suihkun reunat ole täynnä tavaroita. Ostin pakkauksen, koska näitä vaimo on käyttänyt, ainakin samaa merkkiä. Saunaa ja saunatuoksuja meillä ei ole eikä tule. Vaikutat aikamoiselta valittajalta, jolle ei kelpaa mikään. Voihan tämän palauttaa jos ei ole mieluinen. M32

Joo, osta vaan vaimollesi/tyttöystävällesi tai vaikka molemmille samanlaiset matkakokoiset suihkusaippuapaketit. Yhdestä purkista riittääkin huvia jopa sen yhden käyttökerran verran, vähän niin kuin hotellien samppoopurkeistakin.

Purkit ovat oikeasti pikkuruisia, mutta eiköhän vaimosi ja tyttöystäväsi ole tottuneet pikkuriikkisiin juttuihin, kun sinun kanssasi ovat. Aika iso osa täällä on kuitenkin samaa mieltä kuin siskolikkasi ja minä, että plääh plääh ja plääh, tylsääkin tylsempää lahjaa saa etsiä.

Kaunis ajatus ei ole aina se paras ajatus, vaan parempiakin on.

174/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ! Tosi hieno merkki. Laivojen taxfreessäkin huippukalliita. Kivan värinenkin. Kyllä olisin onnellinen, jos tuon saisin. Sinulla on hienostunut ja hyvä maku.

175/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävin vielä erikseen Sokoksen sivuilla sitä tutkimassa ja vielä fiksummaksi muuttui. Siinähän on neljä eri tuoksua ! Menen heti hankkimaan itselleni tuon. Kiitos ginkistä.

Hyvää joulua ap:lle ja kaikille palstalaisille 🎆🎁🎄

Vierailija
176/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä, osta jotain arvokkaampaa, itse ostin kalliin imurin ja kattilasarjan. Lisäksi vielä kinkkuvuoan

Vierailija
177/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskosi on oikeassa. Tylsä lahja. Voisitko panostaa enemmän ja varata teille vaikka jonkun viikonloppuloman hotelliin/kylpylään?

Mutta kun kaikki naiset eivät tahdo viikonlopuksi hotelliin tai kylpylään. Ennemmin ottaisin jopa tuon lahjapakkauksen.

Kylpylä ja hotelli on tosiaan joillekin huono lahja, vieläkin huonompi kuin tuo minipakkaus. Minua ainakaan ei saa kylpylään edes pakottamalla. Hotelliyö taas on... No, ehkä se menisi jossakin toisessa kaupungissa, jos illalla olisi vaikka jotain erikoista ohjelmaa, kuten teatteri, konsertti tms. mutta pelkän illallisen takia en hotelliin viitsisi lähteä. Viikonloppu on niin lyhyt aika, että yksikin huonosti nukuttu hotelliyö pilaa siitä monta päivää. Enkä nyt muutenkaan keksi miksi lähtisin hotelliin yöksi, jos kotiin ei ole pitkä matka. Naida voimme kotonakin ihan yhtä hyvin, jopa paremmin.

Vierailija
178/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Nyt kävin vielä erikseen Sokoksen sivuilla sitä tutkimassa ja vielä fiksummaksi muuttui. Siinähän on neljä eri tuoksua ! Menen heti hankkimaan itselleni tuon. Kiitos ginkistä.

Hyvää joulua ap:lle ja kaikille palstalaisille 🎆🎁🎄

Wou, yhdessä purkissa on saman verran tavaraa kuin pienemmässä hammastahnatuubissa, vaikka Pepsodentissa.

Tuossa vielä pakkauksen sisältö:

Neljän suihkugeelin lahjapakkaus. Sis. Cherry Blossom-, Lavender- ja Rose-suihkugeelit 75ml sekä kosteuttavan Almond-suihkuöljyn 75ml.

No nyt käy kohta Sokoksella kuhina, kun jotkut av-mammat ja av-mammojen miehet käyvät sieltä ostamassa ylihintaisen matkapakkauksen saippuoita!

Vierailija
179/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, osta vaan vaimollesi/tyttöystävällesi tai vaikka molemmille samanlaiset matkakokoiset suihkusaippuapaketit. Yhdestä purkista riittääkin huvia jopa sen yhden käyttökerran verran, vähän niin kuin hotellien samppoopurkeistakin.

Purkit ovat oikeasti pikkuruisia, mutta eiköhän vaimosi ja tyttöystäväsi ole tottuneet pikkuriikkisiin juttuihin, kun sinun kanssasi ovat. Aika iso osa täällä on kuitenkin samaa mieltä kuin siskolikkasi ja minä, että plääh plääh ja plääh, tylsääkin tylsempää lahjaa saa etsiä.

Kaunis ajatus ei ole aina se paras ajatus, vaan parempiakin on.

Tyttöystävä on nykyinen vaimo. Lahjapakkauksen on tarkoitus olla alkulahja ja ostan siihen lisäksi muutakin. M32

Vierailija
180/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo on kuin mootorisaha, virranjakaja tai sähköpyörä, jossa tanko niin korkealla, ettei jalkani mene siitä ylitse.