Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?
Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.
Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32
Ihan hyvä lisä siihen oikeaan lahjaan, joka osoittaa että tunnet vaimosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ja mitään sanomaton. Ei herättäisi kyllä mitään tunteita
Mikä herättäisi suuret ja syvät tunteet? M32
Joku koru olisi ihana. Ranne-, kaula- tai korvakorut. Näissä ei tarvitse miettiä kokoa, kuten sormuksessa.
Katso, minkä tyylisiä hän yleensä pitää (kultaa, hopeaa, isoja, pieniä, moderneja, klassisia) ja sen perusteella hommaat.
Toivon aina, että oma mieheni ostaisi korun minulle, sillä siinä olisi tunnearvoa, mutta ei. Kun ei se tajua.
Koruja ei naisella koskaan ole liikaa. Kehottaisin sinua menemään kultakauppaan, hop!
Samaa olin tulossa vastaamaan. Esimerkiksi korvakorut. Ei tarvitse kokoa miettiä. Jotain samaa tyyliä mitä tyttöystävä pitää. Hopea/kulta/ napit/roikkuvat jne...30€ -50€ löytyy vaihtoehtoja. Ei tarvitse olla kallista.
Miksi ei tarvitse olla kallista? Eikö nainen ole sitä väärti. Voi että niitä suomalaisia naisia.
Koska se hinta ei ole se lahjan pääasia. Jos on, niin anna sitten suoraan seteleitä. Siksi, että kaikki ei ole siinä tilanteessa että on mahdollista satsata kalliiseen lahjaan. Oikeasti, on sellainen tunne että jos ajattelet että nainen on kalliiden lahjojen "väärtti" niin joku on vähän vinossa. Itse naisena olen mieluummin aidompien asioiden perään kuin materia. Mutta kukin tyylillään.
Toivottavasti et ole mieheni. Yhdyn edelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole mieheni. Yhdyn edelliseen.
Siis tähän edelliseen: "Ihan hyvä lisä siihen oikeaan lahjaan, joka osoittaa että tunnet vaimosi."
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.
Jep. Sama!
Jos mun mies ostaisi mulle kosmetiikkalahjapakkauksen, ajattelisin että voittanut sen varmaan jostain arpajaisista. Mun mielestä se ettei voi keksiä toiselle sopivaa lahjaa kertoo siitä että ei tunne toista tai ole kiinnostunut toisen persoonasta.
Toki jos ap:n vaimo on kosmetiikkahullu ja ostettu just lempikosmetiikkapakkaus niin sitten eri asia.
Tylsä joka tapauksessa on, sisko on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lahja jos olette n. 18-vuotiaita, eikä rahaa ole yhtään. Aikuiselta ihmiseltä tuo on sama kuin antaisi jauhelihapaketin. Täysin mitään sanomaton.
Tämä.
Epäilen että ap ei ole 32 tai naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lahja jos olette n. 18-vuotiaita, eikä rahaa ole yhtään. Aikuiselta ihmiseltä tuo on sama kuin antaisi jauhelihapaketin. Täysin mitään sanomaton.
Tämä.
Epäilen että ap ei ole 32 tai naimisissa
Ap 32 on varmaan joku m19 tai N45. Siinä alussa meni ne vaimot ja tyttöystävät iloisesti sekaisin ja muttenkin. Ei se kuitenkaan haittaa, sillä tässä tuli taas hyvää keskustelua sopivista ja epäsopivia lahjoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä toivot ap vaimoltasi ja tyttöystävältäsi lahjaksi? Olisiko vaikka jalkaraspi kiva? Tai nenäkarvatrimmeri? Ehkäpä joku halpis paitapusero? Ruskea kylytakki? Pitkät kalsarit, joissa on Petteri Punakuonon kuvia? Sukkapaketti? Yhtä hätäisiä, mutta hyviä lahjoja kaikki.
Mikä vika näissä on??? Mitä pitäis olla??
Saippua lahjana ei ehkä ole romanttisin. Jos sulla on 20 e käytettävissä niin lempisuklaa ja kirja, josta tykkää on parempi. Jos siihenkään ei oo varaa niin lainaa se kirja kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö vaimosi hajuvesiä? Itse ilahtuisin jos saisin sellaisen lahjapakkauksen jossa on se tuoksu edp, sekä suihkugeeli ja kosteusvoide.
Minusta tuo suihkugeelipaketti yksinään on todella tylsä. Näin joulun alla kaupoista löytyy todella ihania lahjapakkauksia.Minun mieheni kysyy suoraan mitä haluaisin lahjaksi ja se ilahduttaa, koska hän haluaa ostaa juuri minun mieleisen lahjan eikä tule sitten mitään ylimääräistä krääsää.
Hän myös tuntee minut tarpeeksi hyvin, että osaa hankkia lahjoja ja yllätyksiä kysymättäkin.
Vaimolla on yksi suosikkihajuvesi, mutta vasta osti uuden joten en viitsi ostaa toista samanlaista. Emme harrasta krääsälahjojen antoa. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.
Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32
Minä pitäisin tuosta, lisäksi siihen voi ostaa jotain suklaata tms josta tiedät vaimosi pitävän.
Mun mies on hyvä lahjomaan mua, että mä olisin pettynyt jos tuommoisen saisin. Pahoittelut. Tuommoisen pakkauksen saatuani alkaisin epäillä avioliiton olevan ohi.
Sain viime vuonna kahvimukin häneltä. Oli tehnyt myös toffeekarkkeja, joilla oli täyttänyt tuon mukin.
Toissa vuonna sain DarthVader jumpsuitin ja villasukat (teetti tietynlaiset) ja itse aloittamansa "sukat" ranteen lämmitin muodossa.
Hän aina on pyrkinyt antamaan jotain itse tehtyä. Pitää sitä myös kehittävänä juttuna itselleen, joskus voi taitoa tarvita. Neulojaa hänestä ei vielä tullut.
Vuosia sitten, kun aloiteltiin omaa kotia, niin sain niitä palvelulappusia, joita lapset yleensä antaa. "hieronta" "yhteinen köllöttely hetki" "budjettipäivällinen" "ylimääräinen imurointi". Rahaa oli vähän käytössä ja toi vaan oli hauska juttu. Oikeastaan ei olis huono juttu tällekään vuodelle, vaikka taloudellinen tilanne on kohentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ja mitään sanomaton. Ei herättäisi kyllä mitään tunteita
Mikä herättäisi suuret ja syvät tunteet? M32
Joku koru olisi ihana. Ranne-, kaula- tai korvakorut. Näissä ei tarvitse miettiä kokoa, kuten sormuksessa.
Katso, minkä tyylisiä hän yleensä pitää (kultaa, hopeaa, isoja, pieniä, moderneja, klassisia) ja sen perusteella hommaat.
Toivon aina, että oma mieheni ostaisi korun minulle, sillä siinä olisi tunnearvoa, mutta ei. Kun ei se tajua.
Koruja ei naisella koskaan ole liikaa. Kehottaisin sinua menemään kultakauppaan, hop!
Samaa olin tulossa vastaamaan. Esimerkiksi korvakorut. Ei tarvitse kokoa miettiä. Jotain samaa tyyliä mitä tyttöystävä pitää. Hopea/kulta/ napit/roikkuvat jne...30€ -50€ löytyy vaihtoehtoja. Ei tarvitse olla kallista.
Miksi ei tarvitse olla kallista? Eikö nainen ole sitä väärti. Voi että niitä suomalaisia naisia.
Koska se hinta ei ole se lahjan pääasia. Jos on, niin anna sitten suoraan seteleitä. Siksi, että kaikki ei ole siinä tilanteessa että on mahdollista satsata kalliiseen lahjaan. Oikeasti, on sellainen tunne että jos ajattelet että nainen on kalliiden lahjojen "väärtti" niin joku on vähän vinossa. Itse naisena olen mieluummin aidompien asioiden perään kuin materia. Mutta kukin tyylillään.
Äläpä höpise - myös mieheni on kalliiden lahjojen väärtti. Ja tarkoitin, että vois satsata, kun on taloudellisesti mahdollisuus. Ollaan myös niiden aidompien asioiden perään. Miksi yksi poissulkisi toisen? Ihme logiikka.
Olisin pettynyt lahjaan. Pelkkää pesuainetta? Huono lahja, maksoi mitä maksoi. Tykkäisitkö ap jos vaimo ostaisi vaikka hajustettua vessapaperia tai merkkihammastahnaa joululahjaksi?
Osta lisäksi jotain muutakin, niin lahjasta tulee heti parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö vaimosi hajuvesiä? Itse ilahtuisin jos saisin sellaisen lahjapakkauksen jossa on se tuoksu edp, sekä suihkugeeli ja kosteusvoide.
Minusta tuo suihkugeelipaketti yksinään on todella tylsä. Näin joulun alla kaupoista löytyy todella ihania lahjapakkauksia.Minun mieheni kysyy suoraan mitä haluaisin lahjaksi ja se ilahduttaa, koska hän haluaa ostaa juuri minun mieleisen lahjan eikä tule sitten mitään ylimääräistä krääsää.
Hän myös tuntee minut tarpeeksi hyvin, että osaa hankkia lahjoja ja yllätyksiä kysymättäkin.Vaimolla on yksi suosikkihajuvesi, mutta vasta osti uuden joten en viitsi ostaa toista samanlaista. Emme harrasta krääsälahjojen antoa. M32
Ja silti olet antamassa lahjaksi käyttökelvotonta krääsää.
Vierailija kirjoitti:
Saippua lahjana ei ehkä ole romanttisin. Jos sulla on 20 e käytettävissä niin lempisuklaa ja kirja, josta tykkää on parempi. Jos siihenkään ei oo varaa niin lainaa se kirja kirjastosta.
Mihin tämä maailma on menossa, kun mikään ei kelpaa eikä pienestä muistamisesta osata olla kiitollisia. Rahasta ei ole kyse, olemme molemmat työssäkäyviä aikuisia ja lahjapakkaus on yksi pieni osa kokonaisuutta, jota vielä suunnittelen. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän myös tuntee minut tarpeeksi hyvin, että osaa hankkia lahjoja ja yllätyksiä kysymättäkin.Vaimolla on yksi suosikkihajuvesi, mutta vasta osti uuden joten en viitsi ostaa toista samanlaista. Emme harrasta krääsälahjojen antoa. M32
Tarkoitit, että SINÄ et harrasta senkin pihtari. Se mikä sinulle on krääsä, on ehkä sun rakkaalle tarpeellinen juttu tai tuottaa iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti olet antamassa lahjaksi käyttökelvotonta krääsää.
Jäin tätä miettimään, kun itse pidän noita markettisaippua juttuja nimenomaan krääsänä. Satunnaista hajustelientä pullossa. *shivers*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä maailma on menossa, kun mikään ei kelpaa eikä pienestä muistamisesta osata olla kiitollisia. Rahasta ei ole kyse, olemme molemmat työssäkäyviä aikuisia ja lahjapakkaus on yksi pieni osa kokonaisuutta, jota vielä suunnittelen. M32
Joku naiivi 16 saattaa sulaa kiitollisuudesta, kun saa lahjaksi saippua. Minä 36v odotan mieheltäni enemmän.
Ei ikinä mitään hajuvettä toiselle!! Se menee pieleen varmasti, eli sama kuin pistäisi rahat suoraan menemään. Ihan sama juttu jollakin "sexyllä yöpaidalla" tai alusasulla.
Lahjakortti on paras, jos haluaa lahjoa yleensäkään. Sitten joulun jälkeen voi mennä vaikka yhdessä valitsemaan hajuveden/yöpaidan/alusasu, jolloin tulee oikeaa kokoa, materiaalia ja itseä miellyttävää.
Lahja on huono lahja, jos saaja ei tykkää siitä alkuunkaan ja yleensä vissiin lahjan tarkoitus on miellyttää.