Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?
Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Siskosi on oikeassa. Tylsä lahja. Voisitko panostaa enemmän ja varata teille vaikka jonkun viikonloppuloman hotelliin/kylpylään?
Voin panostaa, koska ostin lahjan kiireessä työmatkalla. Kylpylään en vie, koska tyttöystävä ei tykkää kylpemisestä. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskosi on oikeassa. Tylsä lahja. Voisitko panostaa enemmän ja varata teille vaikka jonkun viikonloppuloman hotelliin/kylpylään?
Voin panostaa, koska ostin lahjan kiireessä työmatkalla. Kylpylään en vie, koska tyttöystävä ei tykkää kylpemisestä. M32
Korjaan vaimo ei pidä kylpylöistä. M32
Ehkä lahjakortti olisi ollut parempi.
Mitä naisesi on ostanut sinulle aikaisempina jouluina?
Tylsä ja mitään sanomaton. Ei herättäisi kyllä mitään tunteita
Jos itse saisin tuon pakkauksen mieheltäni joululahjaksi, olettaisin tuon olevan vihje jostain paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lahjakortti olisi ollut parempi.
Yhtä tylsä sekin olisi.
Vierailija kirjoitti:
On tylsä lahja. Mua kiinnostaa myös mitä vaimosi antaa yleensä sulle lahjaksi?
Viime vuonna ei antanut lahjaa, kun meillä oli riita ja vietimme joulun erillämme. Olen aina muistanut vaimoa jouluna. M32
Mitä ajatuksia oletat tai toivot tuon herättävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ostit tyttöystävälle, jos vaimolle ostit tuon suihkugeelipaketin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinni jäit, saakeli!
Pullo viiniä kylkeen niin tuo on ihana lahja. Tulee mieleen, että haluat antaa "omaa aikaa" lahjaksi.
Hyvä lahja jos olette n. 18-vuotiaita, eikä rahaa ole yhtään. Aikuiselta ihmiseltä tuo on sama kuin antaisi jauhelihapaketin. Täysin mitään sanomaton.
Arvostaisin viikonloppumatkaa jonnekkin. Vaikka niihin Lapin lasi-igluihin. Voisin käyttää tuon paketin siellä. Mieheni ostaa tuollaisia lahjoja myös. Tänä vuonna ostan itselleni äkkilähdön yksin jonnekkin.
Tuo lahja alleviivaa sanomaa:”En tunne sinua yhtään, en tiedä mistä tykkäät”. Siksi se loukkaa. Se kertoo että et kuuntele tyttöystävääsi/vaimoasi/whatever
Luin toisesta ketjusta, että kahvipaketti on sopiva lahja kenelle vaan. Osta sellainen.
Kyllä toikin on ihan hyvä, mutta jotain muutakin pitää ostaa.
Mitä ostaisit sellaiselle ihmiselle johon olet umpirakastunut, jota ajattelet paljon ja mietit että mistähän hän mahtaisi tykätä? Jonka jokainen sana jää mieleen ja kelaat niitä jälkeen päin. Tämä ei ole se henkilö, eikä lahja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lahja alleviivaa sanomaa:”En tunne sinua yhtään, en tiedä mistä tykkäät”. Siksi se loukkaa. Se kertoo että et kuuntele tyttöystävääsi/vaimoasi/whatever
Et voi sanoa noin täysin varmaksi. Minä ilahtuisin tuosta lahjasta todella paljon. L’Occitane on ehdottomia suosikkejani. Jos saisin tuon mieheltän, kuvittelisin hänen huomanneen, että pidän juuri tuosta merkistä.
On tylsä lahja. Mua kiinnostaa myös mitä vaimosi antaa yleensä sulle lahjaksi?