Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?

Vierailija
10.12.2019 |

Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32

Kommentit (257)

Vierailija
41/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on niin oikeassa. Tuo kuuluu näihin Äkkiä nopeasti jotain -ostettujen roinien sarjaan, josta ei ole iloa saajalle yhtään. Voisihan siitä olla, mutta usko, että harva 30+ vuotias lahjasta innostuu ja sitä lämmöllä muistelee vielä kymmenen vuoden päästä.

Lahjan tulisi olla saajansa näköinen ja mieluiten jopa toivoma. Tuo lahja ei ole sitä. Sama kuin olisit ostanut Lidlistä suihkusaippuaa ja antanut sen.

Vierailija
42/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tuoksuista pidän ainoastaan yhdestä. Lahjakortti hemmotteluhoitoon olis parempi, jos tykkää sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi. Ei nyt mikään toivelahja olisi, mutta en valittaisi, jos en toiveita olisi esittänyt.

Vierailija
44/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko on niin oikeassa. Tuo kuuluu näihin Äkkiä nopeasti jotain -ostettujen roinien sarjaan, josta ei ole iloa saajalle yhtään. Voisihan siitä olla, mutta usko, että harva 30+ vuotias lahjasta innostuu ja sitä lämmöllä muistelee vielä kymmenen vuoden päästä.

Lahjan tulisi olla saajansa näköinen ja mieluiten jopa toivoma. Tuo lahja ei ole sitä. Sama kuin olisit ostanut Lidlistä suihkusaippuaa ja antanut sen.

Minä olen 49v ja pitäisin tuosta kovasti. Ostan noita itsekin usein.

Lidl? Ei sitä.

Vierailija
45/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lisäksi vielä se lahjakortti. Hierontaan tai kauneushoitolaan.

Vierailija
46/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta aloin nauramaan ihan hervottomasti nähtyäni minkä lahjan AP osti :D Ei ei ja ei...!! Mutta kai jotku tykkää :D

Mun mies osti mulle auton. Ihan oikeasti osti, oikean auton. Sellaisen jonka oon aina halunnu. Ei ollu mikään kallis, 4 tonnia. Eikä tarvi kalliimpi ollakaan, auto on ihana!

Vierailija
47/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta aloin nauramaan ihan hervottomasti nähtyäni minkä lahjan AP osti :D Ei ei ja ei...!! Mutta kai jotku tykkää :D

Mun mies osti mulle auton. Ihan oikeasti osti, oikean auton. Sellaisen jonka oon aina halunnu. Ei ollu mikään kallis, 4 tonnia. Eikä tarvi kalliimpi ollakaan, auto on ihana!

Vain neljä tonnia... Ihanan halpa. 😉

Vierailija
48/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä siskoltasi apua vaimon ja tyttöystävän lahjojen hankintaan!

Vierailija
49/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lahja jos olette n. 18-vuotiaita, eikä rahaa ole yhtään. Aikuiselta ihmiseltä tuo on sama kuin antaisi jauhelihapaketin. Täysin mitään sanomaton.

Olemme molemmat aikuisia 30-vuotiaita ja työssäkäyviä. M32

Vierailija
50/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ja mitään sanomaton. Ei herättäisi kyllä mitään tunteita

Mikä herättäisi suuret ja syvät tunteet? M32

Vierailija
51/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lahja jos olette n. 18-vuotiaita, eikä rahaa ole yhtään. Aikuiselta ihmiseltä tuo on sama kuin antaisi jauhelihapaketin. Täysin mitään sanomaton.

Jauhelihapaketti kyllä herättäisi itsessäni enemmän ajatuksia tai tunteita. Sen saa sitten lahjan antaja itse päättää onko se hyvä vai huono asia.

Vierailija
52/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat aikuisia 30-vuotiaita ja työssäkäyviä. M32

Joten miksi tämä?

Vierailija
53/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ostaa toisilleen lahjoja joita ei kukaan tarvitse. On kyllä todella lapsellista. Miksei voi vaan keskenään sopia mitä hankitaan? Tai ostaa itse itselleen tarvittavan? Onko se jotenkin hienompaa, kun saa yllätyksenä lahjaksi vaikka kosteusvoiteen verrattuna siihen, että itse ostaisi?

Vierailija
54/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, pitääkö jokaista lahjaa lämmöllä muistella vielä kymmenen vuoden päästä?

Olen elämäni aikana saanut sekä antanut varmaan satoja suihkusaippuoita, suklaarasioita, ym... Minulla ei ole ollut hajuakaan, että jok'ikisen lahjan täytyy olla jotenkin supermerkittävä! 😱😱

Vierailija
55/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaton 18-vuotias ei voisi ostaa tuota settiä.

Minä arvostaisi tuota lahjaa, mutta tunnenkin merkin ja tiedän tuotteet itselleni sopiviksi. Viinipullo se vasta tylsä lahja onkin. Tai liian pienet alushousut. Mies jankutti viikkokaupalla lahjaksi ostamansa viinin juomisesta, ja taisi lopulta itse juoda sen, kun minä säästin sopivaan hetkeen enkä avannut pulloa heti.

Vierailija
56/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen loma (ilman lapsia).

Toki kumppani myös ihan omana itsenään ilman erityisiä lahjoja. Mukavaa olisi kun jouluruoka odottaisi pöytään katettuna kun tulen jouluaattona töistä.

Vierailija
57/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty parempaan niin älä osta mitään. Ihanko 25€ pistit vaimon lahjaan?

Vierailija
58/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen juttu mistä olisin haaveillut ääneen, jota en ole raskinut itse ostaa ja josta en tietäisi että muistat että olen toivonut sitä. Tällaisia lahjoja itse ostan ihmisille. Toivon että lahjani herättää lapsellista yllättymisen iloa, ei tunnetta että ”ok, kiva kun annoit jotain”.

Eri

Vierailija
59/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuaa joululahjaksi? Anna nyt vaikka joku kaulakoru tms. toisena lahjana niin et nolaa itseäsi.

Vierailija
60/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lahja on kaukana Lidlin suihkusaippuoista. Suihkusaippua tarpeetonta roinaa? Millä te oikein itseänne pesette?