Meneekö kellään tällä palstalla pyörijöistä hyvin?
Kommentit (21)
Miten määritellään "hyvin meneminen"?
"menee hyvin" tarkoittaa ap:lle mitä?
Vierailija kirjoitti:
"menee hyvin" tarkoittaa ap:lle mitä?
Se on jokaisen itse määriteltävä. Ap
Tuet vähenee, miehet on sikoja, palestiinassa kansanmurha jne. Blaa, blaa
Aattelin kyl tehä i t s a r i n seuraavaks. Eiköhän tää elämä oo jo katteltu. Ehkä seuraava on parempi.
Menee hyvin: töitä on hyvällä palkalla, sijoituksia, perhe jossa fiksut lapset, oma talo jne. En tarvitse sosiaalitukia
Surullinen, väsynyt ja masentunut olo. Sen enempää erittelemättä.
Olen onnellinen. Seinänaapuri joutuu muuttamaan halvempaan, loppuu jyske ja jytinä.
🎶Hyvin männöö, hyvin männöö tää on laalu helesinkin. kaekenlaeset turvenuijatt luuloo olevase vaekka mitä🎶. Huuhaa Innanen: helsikin laulu. ps minnoon statinkunti palajasjalakanen.
Vierailija kirjoitti:
Menee hyvin: töitä on hyvällä palkalla, sijoituksia, perhe jossa fiksut lapset, oma talo jne. En tarvitse sosiaalitukia
Nuo ovat ulkoisia tekijöitä. Hyvinvointi lähtee sisältä eikä tällä palstalla ole ketään, joka voisi sisäisesti hyvin.
Minulla menee. Olen eläkkeellä ja eläke on riittävän suuri. Rahat riittävät syömiseen ja talousmenoihin. Lisäksi on säästöjä, joilla eläisin noin viisi vuotta ilman muita tuloja. M65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat ulkoisia tekijöitä. Hyvinvointi lähtee sisältä eikä tällä palstalla ole ketään, joka voisi sisäisesti hyvin.
Hyvin sanottu.
Minulla myös menee hyvin. Eläkkeellä, pieni eläke ja pienet menot. Olen löytänyt tasapainon tekemisen ja levon suhteen. Olen sovussa läheisteni kanssa. Eikö silloin mene hyvin?
Miksei menisi, minä ainakin nostan käden.
En usko. Miksi hyvinvoiva, tyytyväinen ihminen käyttäisi aikaansa näin?
Isä kuoli syyskuussa ja minusta entisestä köyhästä tuli kerta heitolla landlord. Sitä olin odottanutkin koko ikäni.
Voe valittoo ee voe. Kun ei ole mistä valittaa.