En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se
Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.
Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.
Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.
Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Mies joka tuntee itsensä uhatuksi (vähemmän miehekkääksi, altavastaajaksi) kun näkee naisen luksuskämpän, on HEIKKO MIES.
Pistä ne luuserit pihalle ja ota tasokkaampi mies, jolla on itselläänkin rahaa. Tasokas mies ymmärtää, että parisuhteessa voidaan pitää kahta eri asuntoa. Tai vaikka kolmea. Tai viittä asuntoa.
Terveisin: nainen jolla kaksi asuntoa ja avopuolison kämpät siihen lisäksi.
Tämä on ihan totta että miehen tasokkuus naisen silmissä kasvaa varallisuuden myötä. Onneksi ne järkevät naiset eivät mene rahan kanssa naimisiin vaan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
No nyt löytyi uusi piristävä syy sille, miksi joku on ikisinkku 😂
Mikäs uusi syy tuo on? Itse kärsinyt talovankeuden aiheuttamasta parisuhteettomuudesta vuosikausia.
Luultavasti eri syystä kuin ap, mutta silti. Ei ole helppoa löytää kumppania, kun elää talossa josta ei pääse eroon, alueella jonne ei haluta muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?
Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.
Ap, pysähdy nyt sen ajatuksen ääreen, että kyse EI ole aina kateudesta. Moni ei oikeasti välitä niin paljon materiasta ja mammonasta, saati tarkkaan mietitystä sisustuksesta ja mattojen asennosta. Siinä tulee toiselle helposti olo, että "minä en voi/osaa/saa olla täällä Valtakunnassa oma itseni. En sovi tänne."
Tai kun olet niin tarkka omien juttujesi suhteen, mies alkaa kokea painostusta muuttua, taiei ylipäätään tykkää siitä, että joku satsaa niin paljon tyyliin ja näyttävyyteen. En tiedä.
Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!:D Kerrotko minulle, että miksi hitossa toisen täytyy sopia MINUN KOTIINI?
Luuletko etten tunnista kateutta? Ihan oikeasti 😴 JA LUULETKO ETTÄ NAUTIN SIITÄ?
Oikea vastaus: Vihaan sitä.
"Miksi toisen täytyy sopia MINUN kotiini?"
No tuosssahan se tuli: se on nimenomaan SINUN kotisi, mieskandidaatti ymmärtää heti jalopuukujalle kaartaessannne, ettei hänestä ikinä tule kuin renki.
Mies haluaa naisen kanssa yhteisen elämän, joka sisältää yhteisen kodin. Kodin, jossa hänkin voi tuntea olevansa kotonaan. SINUN talossasi hän eitunne sitä. Koska hän ei sovi sinne.MINKÄ TAKIA ULKOPUOLISEN TÄYTYY SOPIA MINUN KOTIINI?
Luuletko että tämä on joku hyväntekeväisyysmaja, jonne kaikki ovat tervetulleita asumaan?! Olenko joskus sanonut, että ehdottomasti haluan asua saman katon alla jonkun kanssa??
Eiköhän normaali ihminen deittaile ensin ja mieti mahdollisia taloon sopimisia aikaisintaan vuoden päästä😴
Hyväntekeväisyysmaja tuo olisi jos helpottaisi hallusinaatioitasi. Jos tapaat vain tietynlaisia miehiä, syy on itsessäsi. Toimit siis itsellesi epäedullisella tavalla, minä näin käytöksessäsi niitä monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, niin kauan kuin vähättelet itseäsi ja kaunista kotiasi et tule saamaan haluamaasi miestä. Kärsit vähättelysyndroomasta ja se ei toimi. Vetovoimanlaki ei toimi vähättelyllä vaan vie pois juuri sen minkä haluat. Olen itsekin sortunut tähän vähättelemällä itseäni, uskomalla että olen ruma enkä kelpaa, mutta se ei pidä paikkaansa! Heti kun lopetin vähättelyn meni alle pari kuukautta kun tapasin elämäni miehen. Älä luovu unelmasta vaan negatiivisuudesta ja vähättelystä.
Minä tiedän että kotini on tyylikäs ja kaunis. En ole mitenkään ylimielinen sen suhteen enkä lemppaa miehiä vuokra-asuntojen takia. He hoitavat lemppaamisen ihan itse nähtyään, etten minä asukaan missään 25 neliön vuokrakopissa.
No voisiko ongelma olla se, että sinun olemuksesi kuitenkin henkii sitä 25 neliön vuokrakoppia? Jos haluat viedä majaasi miehiä, jotka eivät katoa kateudesta pitäisi sinun ehkä panostaa siihen, minkälainen itse olet, jotta sinulle valikoituisi sellaisia sisustuskeskeisiä riittävällä itsetunnolla varustettuja uroita, joiden munat et kutistu kun ne näkee sun sisustuksen?
Olen niin kyllästynyt tuohon jankutukseen, että taloni on noussut päähäni. Mitä vttua?? TÄMÄ ON EDELLEEN KOTINI. En tee siitä mitään numeroa 😴 Kirjoitan aiheesta, koska kaikki välttelevät minua nähtyään kotini. Jos aihe on se, niin miten voin olla kirjoittamatta siitä?? Miksi kirjoittaisin naapurista, jos kyse on minusta?? Ainoa mitä haluaisin on se, että kaikki eivät olisi niin hemmetin kateellisia, vana haluaisivat tutustua minuun ja viettää aikaa kanssani. Mutta kukaan ei halua!! Ja kodistani puhun vain silloin kun siitä kysytään 😴 en ymmärrä miksi ette voi ymmärtää, että kotini on kotini ja tuon tänne ihmisiä sillä ajatuksella, että kotona on kivaa viettää aikaa. Ja viimeisimmän toin tänne siksi, että minun kotini on helpomman matkan päässä.
Kaikilla on joku ihmeellinen harhakuva, että tuon porukkaa tänne rinta rottingilla ja oikein tarkkailen reaktioita ja myhäilen itsekseni, että nytpä näit miten upeasti minä asun, hehhehehehee. Huoh 😴 KOTI ON KOTI. Onko SINUN kotisi joku yleinen näyttelyalue?? Ei minunkaan.
Ettekä näytä tajuavan, että omalle kodille tulee helposti sokeaksi. Minä näen kaikki pienet kulumat, joita ei ollut silloin kun muutin tähän (uudisasunto, ei aiempia asukkaita.) Minä hölmönä kiinnitän huomion kaikkiin pieniin elämän jälkiin, koska tiedän tasan tarkasti lähtöpisteen.
ELÄN KOTONANI KUIN KUKA TAHANSA ELÄÄ OMASSAAN. En minä ole stna soikoon vastuussa muiden ajatuksista ja ennakkoluuloista😴
Onko teillä mitään käsitystä siitä miten hemmetin monta kertaa olen saanut käydä samat keskustelut eri ihmisten kanssa. Kysellään hintaa, kehutaan että onpa kaunis talo, kysytään että saako katsoa tarkemmin, kommentoidaan jotain rakennusratkaisuja, joihin ei ole välttämättä törmätty aiemmissa asunnoissa. Kyllä kaikki täällä käyvät aloittavat IHAN ITSE keskustelun ja ihmettelyn kodistani. Minä sen sijaan yritän vain olla kuten kotona ollaan, koska en tuo ihmisiä tänne minkään näyttelyn takia. Joka tapauksessa saan vastata toistuvasti samoihin kysymyksiin ja kehuihin. Joskus melkein toivoisi, ettei tällä kertaa kommentoisi ja kyseltäisi hintaa. Se on joskus aika kiusallistakin. Minut on opetettu olemaan hiljaa rahasta.
Minusta on totta kai tosi helpottavaa, että kotia ei tarvitse hävetä. Ei tarvitse miettiä, että mitä vieras ajattelee jonkun edellisen asukkaan tekemistä jutuista. Luuleeko se nyt että minä tykkään tuollaisesta. Eikä tarvitse pelätä että kukaan katsoo kotiani että hyi olkoon miten nuhjuista ja likaisen näköistä, uskaltaako täällä edes vettä juoda.
Itselleni se on helpottavaa. Sitä on aina niin stressaantunut, kun kotiin on tulossa joku ja haluaa että kaikki on kunnossa, ettei tarvitse hävetä.
Ap on joko todella huono trolli tai vaihtoehtosesti 12-vuotias. Kirjoitustapa ei ole aikusen ihmisen ja on vaikee uskoo, et olis todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, niin kauan kuin vähättelet itseäsi ja kaunista kotiasi et tule saamaan haluamaasi miestä. Kärsit vähättelysyndroomasta ja se ei toimi. Vetovoimanlaki ei toimi vähättelyllä vaan vie pois juuri sen minkä haluat. Olen itsekin sortunut tähän vähättelemällä itseäni, uskomalla että olen ruma enkä kelpaa, mutta se ei pidä paikkaansa! Heti kun lopetin vähättelyn meni alle pari kuukautta kun tapasin elämäni miehen. Älä luovu unelmasta vaan negatiivisuudesta ja vähättelystä.
Minä tiedän että kotini on tyylikäs ja kaunis. En ole mitenkään ylimielinen sen suhteen enkä lemppaa miehiä vuokra-asuntojen takia. He hoitavat lemppaamisen ihan itse nähtyään, etten minä asukaan missään 25 neliön vuokrakopissa.
Ylimielisyys on eri asia kuin negatiivisuus ja vähättely. Aloitus itsessään on täynnä vähänttelyä ja tekstissä on negatiivinen sävy. Sinusta ei ilmene, että olet ylpä kodistasi ja minullekin vastasit niin että olet heti puolustuskannalla. Ei sinun tarvitse luopua mistään eikä muuttaa 25 neliön vuokrakoppiin, mutta ole kiitollinen ja onnellinen kakesta mitä sinulla on. Keskityt nyt liikaa siihen mitä et halua ja niinpä vetovoimanlaki tuo sinulle sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on joko todella huono trolli tai vaihtoehtosesti 12-vuotias. Kirjoitustapa ei ole aikusen ihmisen ja on vaikee uskoo, et olis todellinen.
Tämä on äitihullutrollaajan sivuhahmo.
Minun on vaikea uskoa että asunto olisi ongelma. Paitsi siinä tapauksessa jos kummallakin on isot omistus asunnot. Ja kummatkin ovat ajatelleet että asunnot ovat tulevalle perheelle kunnes eläkkeellä vaihdetaan pienempään.
Itse kuulun edellä mainittuun esimerkkiin. Joten skippaan naisia jotka omistamat OKT jo, koska en olisi valmis muuttamaan enkä voisi kuvitella alkamaan vaatimaan toista muuttamaan omasta isosta kämpästä. Tiedän että saatan karsia itseltä sen täydellisen kumppanin tällaisella epämääräisyydellä. Mutta voihan sitä olla että muitakin on jotka ajattelevat samalla tavalla.
Mutta AP:lle pitää sanoa että tule pois sieltä tinderistä etsi kumppani jostain paremmasta deitti palvelusta.
Oletko tutustunut uuteen runokokoelmaani Talohullun nousu ja tuho? Tarjolla on myös jatkosa: Tiesitkö että luukkusi on miiden mielestä mauton murju? Olen suunnitellut että trilogia loppuu sanoihin: ja niin hän talossaan eleli ja talo kului. Eräänä päivänä kun talo oli tarpeeksi kulunut, prinssi marssi olohuoneeseen ja kosi talohullua. Ja niin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti, mutta talo sen kun vain rapistui ja rapistui.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kyllästynyt tuohon jankutukseen, että taloni on noussut päähäni. Mitä vttua?? TÄMÄ ON EDELLEEN KOTINI. En tee siitä mitään numeroa 😴 Kirjoitan aiheesta, koska kaikki välttelevät minua nähtyään kotini. Jos aihe on se, niin miten voin olla kirjoittamatta siitä?? Miksi kirjoittaisin naapurista, jos kyse on minusta?? Ainoa mitä haluaisin on se, että kaikki eivät olisi niin hemmetin kateellisia, vana haluaisivat tutustua minuun ja viettää aikaa kanssani. Mutta kukaan ei halua!! Ja kodistani puhun vain silloin kun siitä kysytään 😴 en ymmärrä miksi ette voi ymmärtää, että kotini on kotini ja tuon tänne ihmisiä sillä ajatuksella, että kotona on kivaa viettää aikaa. Ja viimeisimmän toin tänne siksi, että minun kotini on helpomman matkan päässä.
Kaikilla on joku ihmeellinen harhakuva, että tuon porukkaa tänne rinta rottingilla ja oikein tarkkailen reaktioita ja myhäilen itsekseni, että nytpä näit miten upeasti minä asun, hehhehehehee. Huoh 😴 KOTI ON KOTI. Onko SINUN kotisi joku yleinen näyttelyalue?? Ei minunkaan.
No jos tajuaisit miesten toivottoman tilanteen nykyajan netin pilaamilla "deitti"markkinoilla niin ymmärtäisit, että miehen oddsit jäädä suhteeseen kanssasi lähenevät nollaa.
Ennen nettiä ihmiset saattoivat vielä tavata normaalisti ja tutustua, mutta nykyisin internet orjuuttaa ihmisistä empatiakyvyttömiä zombeja, jotka eivät voi suhtautua ihmissuhteisiin kuin pelinä. Tutkitusti keskimääräisen miehen pitää tehdä n.150 aloitetta ennen kuin onnistuu deiteissään, samalla kun niillä ylipainoisimmillakin naisilla on jonossa nettideiteissä niin paljon miehiä etteivät ehdi edes vastaamaan.
Eli jos olet suht kaunis ja vielä varakas niin oddsit sille että löydät aina "paremman" lähenevät sataa prosenttia karkottaen kaikki miehet. Eli syy on nykyajan sairas deittikulttuuri, ei niinkään mikään talo.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa että asunto olisi ongelma. Paitsi siinä tapauksessa jos kummallakin on isot omistus asunnot. Ja kummatkin ovat ajatelleet että asunnot ovat tulevalle perheelle kunnes eläkkeellä vaihdetaan pienempään.
Itse kuulun edellä mainittuun esimerkkiin. Joten skippaan naisia jotka omistamat OKT jo, koska en olisi valmis muuttamaan enkä voisi kuvitella alkamaan vaatimaan toista muuttamaan omasta isosta kämpästä. Tiedän että saatan karsia itseltä sen täydellisen kumppanin tällaisella epämääräisyydellä. Mutta voihan sitä olla että muitakin on jotka ajattelevat samalla tavalla.
Mutta AP:lle pitää sanoa että tule pois sieltä tinderistä etsi kumppani jostain paremmasta deitti palvelusta.
Tuttu tunne... olen nainen ja omistan omakotitalon pääkaupunkiseudulla, nyt pitäisi löytää mies joka asuu jossain vuokraluukussa ja suostuisi muuttamaan joskus kanssani asumaan. Useimmat kun asuvat omistusasunnoissaan ja eivät muuta lasten takia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne... olen nainen ja omistan omakotitalon pääkaupunkiseudulla, nyt pitäisi löytää mies joka asuu jossain vuokraluukussa ja suostuisi muuttamaan joskus kanssani asumaan. Useimmat kun asuvat omistusasunnoissaan ja eivät muuta lasten takia tms.
Miksi pitää löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tietää olenkohan mahdollisesti skipannut sinut, juuri tuon asunnon takia. :'D Terveiset myös PK-alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää löytää?
Ihan siksi että haluan parisuhteen ja elämänkumppanin, rakkautta jne. Mutta en halua muuttaa pois tästä talosta.
Nyt on talo kolahtanut pahemman kerran päähän. Ei ole todellista. Ihan hölmö aloitus.