En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se
Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.
Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.
Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.
Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.
Kommentit (273)
Tää sama hullu trollaa vuorotellen täällä ja ht-netissä. Unohdit ap korostaa miten kaunis olet ja miten kauneuttasi kehutaan jatkuvasti. Vähän nyt tarkkuutta näihin provoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa että asunto olisi ongelma. Paitsi siinä tapauksessa jos kummallakin on isot omistus asunnot. Ja kummatkin ovat ajatelleet että asunnot ovat tulevalle perheelle kunnes eläkkeellä vaihdetaan pienempään.
Itse kuulun edellä mainittuun esimerkkiin. Joten skippaan naisia jotka omistamat OKT jo, koska en olisi valmis muuttamaan enkä voisi kuvitella alkamaan vaatimaan toista muuttamaan omasta isosta kämpästä. Tiedän että saatan karsia itseltä sen täydellisen kumppanin tällaisella epämääräisyydellä. Mutta voihan sitä olla että muitakin on jotka ajattelevat samalla tavalla.
Mutta AP:lle pitää sanoa että tule pois sieltä tinderistä etsi kumppani jostain paremmasta deitti palvelusta.
Tuttu tunne... olen nainen ja omistan omakotitalon pääkaupunkiseudulla, nyt pitäisi löytää mies joka asuu jossain vuokraluukussa ja suostuisi muuttamaan joskus kanssani asumaan. Useimmat kun asuvat omistusasunnoissaan ja eivät muuta lasten takia tms.
Miksi pitää löytää?
Siksi että sinulle ei jäisi vapaata. Sitten kun haluat/tarvitset.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tää sama hullu trollaa vuorotellen täällä ja ht-netissä. Unohdit ap korostaa miten kaunis olet ja miten kauneuttasi kehutaan jatkuvasti. Vähän nyt tarkkuutta näihin provoihin.
Kyllä tää on aiemmissa miekkosketjuissa kehunut omaa kauneuttaan.
Ap, voit miettiä onko sinulle tärkeämpi asuntosi vai parisuhde? Jos asunto, niin nauti kodistasi äläkä valita. Jos parisuhde, niin älä silloinkaan valita, vaan tee asialle jotain. Hanki vaatimattomampi kakkosasunto, tai etsi miehiä, jotka eivät ole kateellisia muiden kodeista. Uskoisin, että sellaisia on aika paljon.
Mä luulen, että kateuden sijaan syynä on se, että ne miehet elävät eri vaihetta kuin sinä. He eivät ole sinut kotileikin kanssa upeassa talossa. Sinulla on kaikki "valmiina". He ovat vielä sellaisessa vaiheessa, että treffaillaan, pidetään hauskaa, seurustellaan ja elämä on vielä rentoa etsimistä? Ei vakavaa, talon kanssa pallo jalassa elämistä. Ehkä he haluaisivat tehdä noin isot päätökset joskus tulevaisuudessa, mihin asettua aloilleen, ja tehdä päätökset yhdessä.
Minä voisin muuttaa apn taloon heti talon isännäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Tämä taitaa olla sama hölmöilijä, joka kirjoittaa Silppu2:na. Sekin trollaa myös Hevostallilla.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että se pitää mainita uudestaan. Mikä vtun provo???? Ettekö oikeasti tajua, että kateutta esiintyy ihan tosielämässä?? En jaksa vääntää päivänselvistä asioista 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Tämä taitaa olla sama hölmöilijä, joka kirjoittaa Silppu2:na. Sekin trollaa myös Hevostallilla.
Mikä hemmetin silppu???
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa että asunto olisi ongelma. Paitsi siinä tapauksessa jos kummallakin on isot omistus asunnot. Ja kummatkin ovat ajatelleet että asunnot ovat tulevalle perheelle kunnes eläkkeellä vaihdetaan pienempään.
Itse kuulun edellä mainittuun esimerkkiin. Joten skippaan naisia jotka omistamat OKT jo, koska en olisi valmis muuttamaan enkä voisi kuvitella alkamaan vaatimaan toista muuttamaan omasta isosta kämpästä. Tiedän että saatan karsia itseltä sen täydellisen kumppanin tällaisella epämääräisyydellä. Mutta voihan sitä olla että muitakin on jotka ajattelevat samalla tavalla.
Mutta AP:lle pitää sanoa että tule pois sieltä tinderistä etsi kumppani jostain paremmasta deitti palvelusta.
Tuttu tunne... olen nainen ja omistan omakotitalon pääkaupunkiseudulla, nyt pitäisi löytää mies joka asuu jossain vuokraluukussa ja suostuisi muuttamaan joskus kanssani asumaan. Useimmat kun asuvat omistusasunnoissaan ja eivät muuta lasten takia tms.
Olisi hauska tietää olenkohan mahdollisesti skipannut sinut, juuri tuon asunnon takia. :'D Terveiset myös PK-alueelta.
Nyt on pakko huomauttaa teille molemmille (miehelle ja naiselle), jotka karsitte deittejä asumismuodon takia, että eivät kaikki vuokralla tai kerrostaloissa asuvat ole innokkaita muuttamaan sinne teidän omakotitaloonne. Vaikka he kuinka teihin tykästyisivät ja haluaisivat seurustella kanssanne, he saattavat olla erittäin tyytyväisiä valitsemaansa asumismuotoon.
Yhä useampi aikuinen myös valitsee nykyään vakavassakin seurustelusuhteessa omissa kodeissa asumisen. Tai he kenties olettavat, että yhteenmuuttoa suunniteltaessa hommataan uusi, yhteisesti valittu koti eivätkä he olekaan valmiita muuttamaan siihen teidän valmiiseen kotiinne... Toisin sanoen, älkääpä vetäkö liian hätäisiä johtopäätöksiä ihmisestä sen takia, missä hän tällä hetkellä asuu. Kaikkien kerrostaloasujien unelma ei ole olla naimisissa omakotitalon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kateuden sijaan syynä on se, että ne miehet elävät eri vaihetta kuin sinä. He eivät ole sinut kotileikin kanssa upeassa talossa. Sinulla on kaikki "valmiina". He ovat vielä sellaisessa vaiheessa, että treffaillaan, pidetään hauskaa, seurustellaan ja elämä on vielä rentoa etsimistä? Ei vakavaa, talon kanssa pallo jalassa elämistä. Ehkä he haluaisivat tehdä noin isot päätökset joskus tulevaisuudessa, mihin asettua aloilleen, ja tehdä päätökset yhdessä.
Voi jessus😴 EN OLE PYYTÄNYT KETÄÄN ASUMAAN KANSSANI. NORMAALIT IHMISET eivät edes kuvittele tuollaisia kun menevät EKAN KERRAN jonkun luokse kylään😴 ja luuletko oikeasti etten huomaa kateutta? Ihan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka tuntee itsensä uhatuksi (vähemmän miehekkääksi, altavastaajaksi) kun näkee naisen luksuskämpän, on HEIKKO MIES.
Pistä ne luuserit pihalle ja ota tasokkaampi mies, jolla on itselläänkin rahaa. Tasokas mies ymmärtää, että parisuhteessa voidaan pitää kahta eri asuntoa. Tai vaikka kolmea. Tai viittä asuntoa.
Terveisin: nainen jolla kaksi asuntoa ja avopuolison kämpät siihen lisäksi.
Tämä on ihan totta että miehen tasokkuus naisen silmissä kasvaa varallisuuden myötä. Onneksi ne järkevät naiset eivät mene rahan kanssa naimisiin vaan ihmisen.
No olipas väsynyt provo. Ikivanha jankutus "ei sitä rahan kanssa mennä naimisiin vaan ihmisen" menee täysin ohi aiheen. Taas kerran.
Järkevä nainen valitsee miehen, joka on taloudellisesti itsenäinen ja terveellä itsetunnolla varustettu.
Kukaan järkevä nainen ei ota persaukista miestä tai miestä, jolla on heikko itsetunto. Tällaiset miehet ovat heti potemassa alemmuudentunnetta ja kateutta, kun käy ilmi että naisella onkin luksuskämppä ja rutosti rahaa.
Rakastuminen on pelkkä aivojen kemiallinen reaktio. Naisen kannatta valita tarkkaan, millaisten miesten seurassa viettää aikaansa. Se rakastuminen tapahtuu enemmin tai myöhemmin ja KUN se tapahtuu, niin kannattaa olla varakkaiden miesten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN SANONUT STNA TUHAT KERTAA ETTÄ MINULLE SANOTAAN KOKO AJAN KAUNEUDESTA. MITÄ VTUN KEHUMISTA SE ON JOS KERRON, ETTÄ MUUT SANOVAT NÄIN JA NOIN. Vttu en jaksa vääntää koko ajan idioottien kanssa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus😴 EN OLE PYYTÄNYT KETÄÄN ASUMAAN KANSSANI. NORMAALIT IHMISET eivät edes kuvittele tuollaisia kun menevät EKAN KERRAN jonkun luokse kylään😴 ja luuletko oikeasti etten huomaa kateutta? Ihan oikeasti?
Minä luulen että et tunnista kateutta, koska esimerkeissäsi ei sitä ole. Kuvaile mitä on kateus ja miten se ilmenee. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN SANONUT STNA TUHAT KERTAA ETTÄ MINULLE SANOTAAN KOKO AJAN KAUNEUDESTA. MITÄ VTUN KEHUMISTA SE ON JOS KERRON, ETTÄ MUUT SANOVAT NÄIN JA NOIN. Vttu en jaksa vääntää koko ajan idioottien kanssa!!
sisäisestä kauneudesta ei taida olla mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin muuttaa apn taloon heti talon isännäksi.
Luuletko että kotini kaipaa jotain "isäntää"?? Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että et tunnista kateutta, koska esimerkeissäsi ei sitä ole. Kuvaile mitä on kateus ja miten se ilmenee. Eri
:DDDDD OLEN KERTONUT MONTA KERTAA, ETTÄ KYLLÄ KOTIANI IHASTELLAAN JA KYSELLÄÄN HINTAA, MUTTA SEN JÄLKEEN VÄLTELLÄÄN. Luuletko oikeasti että olen niin vtun idiootti, etten huomaa kateutta. Ei ole todellista 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikkien naisten ulkonäköä kehutaan römpsäntoivossa.
Ihan kuin mies olisi talonomistajalle jokin ihmioikeus.