Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se

Vierailija
08.12.2019 |

Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.

Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.

Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.

Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.

Kommentit (273)

Vierailija
81/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä epätodellisin keskustelu mitä olen koskaan nähnyt. Mieli on ihmeellinen ja pohjaton yllätysten kaivo, joskus tuo kaivo on saastunut ja sen vesi ei ole juotavaksi kelpavaa.

Eli tarkoitatko, että kateus on mielestäsi epätodellista? Sitähän tämä keskustelu koskee, kateuden kohde sattuu olemaan kotini. Ap

Joo kateus on epätodellista ja sinä kuvittelet sen. Se on perimmäinen syy miksi et koskaan tule saamaan ketään. Mutta mene talosi kanssa naimisiin ja rakasta sitä, et tarvitse ketään kun sinulla on talosi. Esineiden kanssakin voi olla romanttisia tunteita.

Vierailija
82/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset naiset eivät saa miehiä? Liian kauniit, liian älykkäät, liian koulutetut, liian hyvätuloiset ja sellaiset, joilla on liian hieno koti. Keksikää lisää selityksiä itsellenne,

Olet ihanan tietämätön tosiasioista ja mitä kateus todella on. Hauskaa kun siitäkin ollaan kateellisia, että minulle ollaan kateellisia 😴 tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sun ap tulla ulos sieltä kateusfantasiastasi vaikka se on turvallinen, ja katsoa totuutta silmiin.

Vierailija
84/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se talo ole tekosyy tai oma selitykseksi, sinusta paljastunee jotain mistä miehet eivät pidä.

Minusta on jotenkin huvittavaa miten ihmiset yrittävät kaikin keinoin uskotella, että kateutta ei ole olemassa.

Ap

Traagisinta puolestaan se, että ikisinkut hakee syytä kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta muusta miksei kukaan halua toista kertaa tavata, kuin että olisi aika katsoa peiliin onko "mun kanssa kiva olla".

Vierailija
85/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hieno talo herättää kateutta ja ÄÄRIMMÄISIÄ tunteita! Valkoinen sisustus ja harmaat tähtikuvioiset matot ovat tällä hetkellä todella IN ja taloudellisesti meidän kaikkien ulottuvilla. Englanninkieleiset mietelauseet seinillä luovat mielikuvaa, että todella osattaisiiin puhua (ja oikeasti ymmärtääkin!) englantia tai jopa ruotsia! Kukaan mies ei voi hyljätä rakastansa, jos hänellä on todella hieno talo, jossa mietelauseita, tietty.

Vierailija
86/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?

Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.

Ap, pysähdy nyt sen ajatuksen ääreen, että kyse EI ole aina kateudesta. Moni ei oikeasti välitä niin paljon materiasta ja mammonasta, saati tarkkaan mietitystä sisustuksesta ja mattojen asennosta. Siinä tulee toiselle helposti olo, että "minä en voi/osaa/saa olla täällä Valtakunnassa oma itseni. En sovi tänne."

Tai kun olet niin tarkka omien juttujesi suhteen, mies alkaa kokea painostusta muuttua, taiei ylipäätään tykkää siitä, että joku satsaa niin paljon tyyliin ja näyttävyyteen. En tiedä.

Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!

:D Kerrotko minulle, että miksi hitossa toisen täytyy sopia MINUN KOTIINI?

Luuletko etten tunnista kateutta? Ihan oikeasti 😴 JA LUULETKO ETTÄ NAUTIN SIITÄ?

Oikea vastaus: Vihaan sitä.

"Miksi toisen täytyy sopia MINUN kotiini?"

No tuosssahan se tuli: se on nimenomaan SINUN kotisi, mieskandidaatti ymmärtää heti jalopuukujalle kaartaessannne, ettei hänestä ikinä tule kuin renki.

Mies haluaa naisen kanssa yhteisen elämän, joka sisältää yhteisen kodin. Kodin, jossa hänkin voi tuntea olevansa kotonaan. SINUN talossasi hän eitunne sitä. Koska hän ei sovi sinne.

MINKÄ TAKIA ULKOPUOLISEN TÄYTYY SOPIA MINUN KOTIINI?

Luuletko että tämä on joku hyväntekeväisyysmaja, jonne kaikki ovat tervetulleita asumaan?! Olenko joskus sanonut, että ehdottomasti haluan asua saman katon alla jonkun kanssa??

Eiköhän normaali ihminen deittaile ensin ja mieti mahdollisia taloon sopimisia aikaisintaan vuoden päästä😴

Vierailija
87/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... kyllä mä muuten voisin tapailla...mutta...mutta.. mutta ku...

sulla on tollanen ... TALO!

Ei ristus.

Jep. Koettu on, monta kertaa.

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on ? Minullekin eräs deitti sanoin ihan pokkana ilmekään värähtämättä, kun kysyin että miksi kulkee jatkuvasti treffeillä eikä kukaan mies tunnu kelpaavan, niin syyksi ilmoitti että niillä kaikilla on tähän asti ollut VÄÄRÄNLAISET KENGÄT ???????

Tuli sellainen x- aikaa kestävä vaivaantunut tunnelma, varmaan kun itsekin tajusin että eiköhän tämä ollut sitten tässä, sitten sanoin että onko tullut mieleenkään että kuka tahansa näistä miehistä, olisi saattanut olla just se oikea, mutta kun NE  V I T U N  KENGÄT ?! Muikkeli itse oli ammatiltaan Lähäri ja puheiden ja vaatimustensa perusteella tuntui että, minun olisi just pitänyt olla joku leuka / kalsari-malli-lentokapteeni-insinöörikirurgi JA SEN LISÄKSI olla vielä ne neitiä miellyttävät kengät.

Siis että joku on toisen talosta kateellinen, niin en epäile hetkeäkään etteikö se ole mahdollista. Ihmisillä tuntuu olevan niin  v i t u n  vammmaisia fiksaatioita että ei ole varsin tosikaan. Ja ennemmin ollaan yksin ja uhriudutaan ulisten että ei kelpaa kenellekään kuin että palattaisi maan pinnalle. Ja syyt on sitten luokkaa joku talo, tai kengät ?!  Kyllä tuollaiset kilipäät joutaakin olla ihan vain yksin ja keskenään.

Vierailija
88/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hieno talo herättää kateutta ja ÄÄRIMMÄISIÄ tunteita! Valkoinen sisustus ja harmaat tähtikuvioiset matot ovat tällä hetkellä todella IN ja taloudellisesti meidän kaikkien ulottuvilla. Englanninkieleiset mietelauseet seinillä luovat mielikuvaa, että todella osattaisiiin puhua (ja oikeasti ymmärtääkin!) englantia tai jopa ruotsia! Kukaan mies ei voi hyljätä rakastansa, jos hänellä on todella hieno talo, jossa mietelauseita, tietty.

Ei vastaa minun käsitystäni tyylikkäästä kodista, mutta mikäs siinä jos itse tykkäät. Ap

Vierailija
89/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainenkin luulee, että kaikki ovat hänelle kateellisia. Siksi sataa paskaa.

Mut joo. Ap vaikuttaa aggressiiviselta tyypiltä, semmoiselta, jota saa syystä varoa, jos asiat eivät mene mielensä mukaan.

Vierailija
90/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vinkkinä että sitä TALOON SOPIMISTA on ihan turha edes kuvitella, jos talon omistaja ei ole edes pyytänyt sopimaan sinne😴 Kuka hemmetti miettii yhteenmuuttoa, kun vierailee ekaa kertaa toisen luona 😂

Vierailija
91/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?

Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.

Ap, pysähdy nyt sen ajatuksen ääreen, että kyse EI ole aina kateudesta. Moni ei oikeasti välitä niin paljon materiasta ja mammonasta, saati tarkkaan mietitystä sisustuksesta ja mattojen asennosta. Siinä tulee toiselle helposti olo, että "minä en voi/osaa/saa olla täällä Valtakunnassa oma itseni. En sovi tänne."

Tai kun olet niin tarkka omien juttujesi suhteen, mies alkaa kokea painostusta muuttua, taiei ylipäätään tykkää siitä, että joku satsaa niin paljon tyyliin ja näyttävyyteen. En tiedä.

Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!

:D Kerrotko minulle, että miksi hitossa toisen täytyy sopia MINUN KOTIINI?

Luuletko etten tunnista kateutta? Ihan oikeasti 😴 JA LUULETKO ETTÄ NAUTIN SIITÄ?

Oikea vastaus: Vihaan sitä.

"Miksi toisen täytyy sopia MINUN kotiini?"

No tuosssahan se tuli: se on nimenomaan SINUN kotisi, mieskandidaatti ymmärtää heti jalopuukujalle kaartaessannne, ettei hänestä ikinä tule kuin renki.

Mies haluaa naisen kanssa yhteisen elämän, joka sisältää yhteisen kodin. Kodin, jossa hänkin voi tuntea olevansa kotonaan. SINUN talossasi hän eitunne sitä. Koska hän ei sovi sinne.

MINKÄ TAKIA ULKOPUOLISEN TÄYTYY SOPIA MINUN KOTIINI?

Luuletko että tämä on joku hyväntekeväisyysmaja, jonne kaikki ovat tervetulleita asumaan?! Olenko joskus sanonut, että ehdottomasti haluan asua saman katon alla jonkun kanssa??

Eiköhän normaali ihminen deittaile ensin ja mieti mahdollisia taloon sopimisia aikaisintaan vuoden päästä😴

Taas pelaat itsesi ulos. Oma syy.

Miehet näkevät nopeasti, mistä on kyse. He äänestävät sitten äkkiä jaloillaan.

Vierailija
92/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus.

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on ? Minullekin eräs deitti sanoin ihan pokkana ilmekään värähtämättä, kun kysyin että miksi kulkee jatkuvasti treffeillä eikä kukaan mies tunnu kelpaavan, niin syyksi ilmoitti että niillä kaikilla on tähän asti ollut VÄÄRÄNLAISET KENGÄT ???????

Tuli sellainen x- aikaa kestävä vaivaantunut tunnelma, varmaan kun itsekin tajusin että eiköhän tämä ollut sitten tässä, sitten sanoin että onko tullut mieleenkään että kuka tahansa näistä miehistä, olisi saattanut olla just se oikea, mutta kun NE  V I T U N  KENGÄT ?! Muikkeli itse oli ammatiltaan Lähäri ja puheiden ja vaatimustensa perusteella tuntui että, minun olisi just pitänyt olla joku leuka / kalsari-malli-lentokapteeni-insinöörikirurgi JA SEN LISÄKSI olla vielä ne neitiä miellyttävät kengät.

Siis että joku on toisen talosta kateellinen, niin en epäile hetkeäkään etteikö se ole mahdollista. Ihmisillä tuntuu olevan niin  v i t u n  vammmaisia fiksaatioita että ei ole varsin tosikaan. Ja ennemmin ollaan yksin ja uhriudutaan ulisten että ei kelpaa kenellekään kuin että palattaisi maan pinnalle. Ja syyt on sitten luokkaa joku talo, tai kengät ?!  Kyllä tuollaiset kilipäät joutaakin olla ihan vain yksin ja keskenään.

Tiedän tapauksen missä nainen dissaili miesehdokkaat yksi toisensa jälkeen koska KARSEAT SUKAT.

Revi siitä.

Vierailija
93/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka tuntee itsensä uhatuksi (vähemmän miehekkääksi, altavastaajaksi) kun näkee naisen luksuskämpän, on HEIKKO MIES.

Pistä ne luuserit pihalle ja ota tasokkaampi mies, jolla on itselläänkin rahaa. Tasokas mies ymmärtää, että parisuhteessa voidaan pitää kahta eri asuntoa. Tai vaikka kolmea. Tai viittä asuntoa.

Terveisin: nainen jolla kaksi asuntoa ja avopuolison kämpät siihen lisäksi.

Vierailija
94/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmiset ovat ihan oikeasti kateellisia siitä, että minä koen kateutta hienon kodin takia 😴 Rasittavaa kun tänne ei voi kirjoittaa MISTÄÄN ilman jatkuvaa hyökkäystä. Olkaa onnellisia kun olette noin autuaan tietämättömiä kateuden kohteena olemisesta. Voin kertoa, että se ei ole hauskaa eikä imartelevaa. Kateellinen ihminen on ilkeä ja pahansuopa. Miksi se olisi imartelevaa kenenkään mielestä 😴

Vierailija
95/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan vinkkinä että sitä TALOON SOPIMISTA on ihan turha edes kuvitella, jos talon omistaja ei ole edes pyytänyt sopimaan sinne😴 Kuka hemmetti miettii yhteenmuuttoa, kun vierailee ekaa kertaa toisen luona 😂

Sinun kanssasi on lisäksi hankala keskustella. Teet nopeita tulkintoja - väärin.

Ihmisen asunto kertoousein paljon hänestä itsestään. Eli kun mies näkee kämppäsi, hän totaa, ettei teidän kannata jatkaa tutustumista.

Yhteenmuuttamisesta ei ole kukaan puhunut.

Vierailija
96/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus.

Tiedän tapauksen missä nainen dissaili miesehdokkaat yksi toisensa jälkeen koska KARSEAT SUKAT.

Revi siitä.

No niinpä !

Se on se realismi ja maanpinnalla eläminen joillekin niin saakelin vaikeaa. Mutta onahan se tekosyy sekin uhriutua ja ulista.

Vierailija
97/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuva, minkä sinusta on aiemmin saanut tänne kirjoittamiesi juttujen perusteella ei anna aihetta olettaa, että mahdollisen parisuhteesi esteeksi muodostuisi taloosi kohdistuva kateus. Kyllä varmasti moni ihminen voi olla talostakin kateellinen, mutta erikoinen persoonasi on todennäköisempi este parisuhteelle kuin talo.

Oletko ostanut eväitä ensi viikoksi? Jos et, niin vielä ehtisi.

Vierailija
98/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy kämppäs ja muuta Itä-Helsinkiin. Eiköhän rupee jän nä mies tä löytymään sullekin.

Vierailija
99/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuleekin mielenkiintoinen viestiketju, kun parkkikiekon siirtelijä/työssäoppija pääsee vauhtiin 🤣 Mietin vaan, että missä välissä miehiin yleensä ehdit tutustua, kun aikaa ei ole päivän aikana edes syömiseen...

Vierailija
100/273 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee tässä vähän mieleen että ongelma ei tosiaan ole kateus vaan se että nämä miekkoset eivät ole osanneet antaa riittävästi arvoa ap:n lukaalille ja ap on vain päässään kääntänyt sen kateudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi