En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se
Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.
Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.
Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.
Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.
Kommentit (273)
Se on sinun kotisi, etkä saa miestä. Tämä on valintojen maailma ja olet ainoa joka voi tehdä asialle jotain.
Onko ap siis se parkkikiekon siirtelijä joka ei ehdi syömään? Jos on, niin mä luulen, että kyse ei ole talosta kun ne miehet häipyy.
Ap, niin kauan kuin vähättelet itseäsi ja kaunista kotiasi et tule saamaan haluamaasi miestä. Kärsit vähättelysyndroomasta ja se ei toimi. Vetovoimanlaki ei toimi vähättelyllä vaan vie pois juuri sen minkä haluat. Olen itsekin sortunut tähän vähättelemällä itseäni, uskomalla että olen ruma enkä kelpaa, mutta se ei pidä paikkaansa! Heti kun lopetin vähättelyn meni alle pari kuukautta kun tapasin elämäni miehen. Älä luovu unelmasta vaan negatiivisuudesta ja vähättelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?
Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.
Ap, pysähdy nyt sen ajatuksen ääreen, että kyse EI ole aina kateudesta. Moni ei oikeasti välitä niin paljon materiasta ja mammonasta, saati tarkkaan mietitystä sisustuksesta ja mattojen asennosta. Siinä tulee toiselle helposti olo, että "minä en voi/osaa/saa olla täällä Valtakunnassa oma itseni. En sovi tänne."
Tai kun olet niin tarkka omien juttujesi suhteen, mies alkaa kokea painostusta muuttua, taiei ylipäätään tykkää siitä, että joku satsaa niin paljon tyyliin ja näyttävyyteen. En tiedä.
Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!
:D Kerrotko minulle, että miksi hitossa toisen täytyy sopia MINUN KOTIINI?
Luuletko etten tunnista kateutta? Ihan oikeasti 😴 JA LUULETKO ETTÄ NAUTIN SIITÄ?
Oikea vastaus: Vihaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, niin kauan kuin vähättelet itseäsi ja kaunista kotiasi et tule saamaan haluamaasi miestä. Kärsit vähättelysyndroomasta ja se ei toimi. Vetovoimanlaki ei toimi vähättelyllä vaan vie pois juuri sen minkä haluat. Olen itsekin sortunut tähän vähättelemällä itseäni, uskomalla että olen ruma enkä kelpaa, mutta se ei pidä paikkaansa! Heti kun lopetin vähättelyn meni alle pari kuukautta kun tapasin elämäni miehen. Älä luovu unelmasta vaan negatiivisuudesta ja vähättelystä.
Minä tiedän että kotini on tyylikäs ja kaunis. En ole mitenkään ylimielinen sen suhteen enkä lemppaa miehiä vuokra-asuntojen takia. He hoitavat lemppaamisen ihan itse nähtyään, etten minä asukaan missään 25 neliön vuokrakopissa.
Eiköhän se talo ole tekosyy tai oma selitykseksi, sinusta paljastunee jotain mistä miehet eivät pidä.
Meidän taloyhtiöstä kerran osti kerran eräs miljoonaperijä huonokuntoisen asunnon, ei tehnyt edes mitään remonttia, kulki ryysyissä ja ajoi vanhalla autolla, ei missään nimiä, mutta hallituksen jäsenenä tiesi omistajan.
Ystävystyttiin myöhemmin ja hän kertoi saman tarinan kuin ap. ja tapasi myöhemmin kivan tytön, jonka kanssa hän meni naimiseen rakkaudesta. Ja varmaan tässäkin tapauksessa miehen henkilöllisyys oli yä naiselle yllätys, kun mies muuten on vähän julkisiudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä epätodellisin keskustelu mitä olen koskaan nähnyt. Mieli on ihmeellinen ja pohjaton yllätysten kaivo, joskus tuo kaivo on saastunut ja sen vesi ei ole juotavaksi kelpavaa.
😆🤣
😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?
Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.
Ap, pysähdy nyt sen ajatuksen ääreen, että kyse EI ole aina kateudesta. Moni ei oikeasti välitä niin paljon materiasta ja mammonasta, saati tarkkaan mietitystä sisustuksesta ja mattojen asennosta. Siinä tulee toiselle helposti olo, että "minä en voi/osaa/saa olla täällä Valtakunnassa oma itseni. En sovi tänne."
Tai kun olet niin tarkka omien juttujesi suhteen, mies alkaa kokea painostusta muuttua, taiei ylipäätään tykkää siitä, että joku satsaa niin paljon tyyliin ja näyttävyyteen. En tiedä.
Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!:D Kerrotko minulle, että miksi hitossa toisen täytyy sopia MINUN KOTIINI?
Luuletko etten tunnista kateutta? Ihan oikeasti 😴 JA LUULETKO ETTÄ NAUTIN SIITÄ?
Miten minusta tuntuu, että AP:n huushollilla ei ole mitään tekemistä sen suhteen, miksi miehet näyttävät perävaloja?
Onko siinä upeassa torpassasi yhtään peiliä, vai eivätkö ne sovi sisustukseen?
Sellaiseen katsomalla ja ankarasti pohdiskelemalla voisi löytyä todennäköisempi vastaus.
Onko ap sinulla käynyt koskaan mielessä se, että ehkä kyseessä ei ole kateus? Ihminen joskus tuppaa projisoimaan toisiin ihmisiin omat ongelmansa. Tuli vain mieleen kun tätä perin outoa aloitusta luin.
Tunnen erään ihmisen joka aina valittaa siitä, miten joku on kateellinen hänelle milloin mistäkin syystä. Itse en näe mitään syytä olla juuri hänelle kateellinen, ts. hänellä ei ole mitään sellaista ominaisuutta tai asiaa jota voisin kuvitella kadehtivani.
Mietihän ap, voisiko miesten mielenkiinnon lopahtamiseen olla jokin muu syy kuin kateus talostasi. Eikö hieno talo vedä ennemminkin puoleensa?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se talo ole tekosyy tai oma selitykseksi, sinusta paljastunee jotain mistä miehet eivät pidä.
Minusta on jotenkin huvittavaa miten ihmiset yrittävät kaikin keinoin uskotella, että kateutta ei ole olemassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miekkonenko ei tykännyt talosta?
Ulkomaanmiekkonen (jolla on iso ja joka ei suudellut vaan nuoli naamaa) sai pildeä ja jatkoi matkaa. Voimmeko siis olettaa, että vika on pildessä eikä talossa?
Millaiset naiset eivät saa miehiä? Liian kauniit, liian älykkäät, liian koulutetut, liian hyvätuloiset ja sellaiset, joilla on liian hieno koti. Keksikää lisää selityksiä itsellenne,
Vierailija kirjoitti:
Onko ap siis se parkkikiekon siirtelijä joka ei ehdi syömään? Jos on, niin mä luulen, että kyse ei ole talosta kun ne miehet häipyy.
Niinpä. Kyllä on ihan muu kyseessä kuin kateus. Silloin ihmeteltiin mihin kiekonsiirtäjän kaikki vuorokauden tunnit katoaa ja vastaus on siis sisustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sinulla käynyt koskaan mielessä se, että ehkä kyseessä ei ole kateus? Ihminen joskus tuppaa projisoimaan toisiin ihmisiin omat ongelmansa. Tuli vain mieleen kun tätä perin outoa aloitusta luin.
Tunnen erään ihmisen joka aina valittaa siitä, miten joku on kateellinen hänelle milloin mistäkin syystä. Itse en näe mitään syytä olla juuri hänelle kateellinen, ts. hänellä ei ole mitään sellaista ominaisuutta tai asiaa jota voisin kuvitella kadehtivani.
Mietihän ap, voisiko miesten mielenkiinnon lopahtamiseen olla jokin muu syy kuin kateus talostasi. Eikö hieno talo vedä ennemminkin puoleensa?
Mitäpä kukaan minun talostani hyötyy? Eli miksi se vetäisi ketään puoleensa? On se kyllä kummallista kun ihmiset eivät usko kateutta olevan olemassa. No on sitä valitettavasti olemassa, olkaa iloisia jos olette noin tietämättömiä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!:D Kerrotko minulle, että miksi hitossa toisen täytyy sopia MINUN KOTIINI?
"Miksi toisen täytyy sopia MINUN kotiini?"
No tuosssahan se tuli: se on nimenomaan SINUN kotisi, mieskandidaatti ymmärtää heti jalopuukujalle kaartaessannne, ettei hänestä ikinä tule kuin renki.
Mies haluaa naisen kanssa yhteisen elämän, joka sisältää yhteisen kodin. Kodin, jossa hänkin voi tuntea olevansa kotonaan. SINUN talossasi hän eitunne sitä. Koska hän ei sovi sinne.
" ... joo ja tosiaan ... sit tässä on ny tää mun talo ja mä oon tosi ylpee tästä ja rakastan mun taloo ... eli tää on tosi tärkee mulle kato kun mä harrastan sisustusta -- laita tosta noi siniset pussit hei jalkaan ettei tule pölyy kun mä just puunasin --- ja sit mä tykkään et kaikki on sillee tiptop--- hei varo vähä niit matonhapsuja , älä astu niitten päälle --- ja jos sun on ihan paljo räplätä kaikkee mitä näät, niin viittitsä ottaa tästä nää kertakäyttö kumihanskat ku rasvasii sormenjälkiä peilipinnoilla on toätsää todella ikävä katsella-- tai jotain kuolapiskoja tossa lasipöydällä."
Ai niin joo.
Kannat kotia selässäsi niinkuin kotilot.
Ymmärrän.
Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!