Miks jotkut naiset ei käytä kynsilakkaa?
Kynsilakka kaunistaa käsiä todella paljon, miksei jotkut naiset käytä kynsilakkaa? Ymmärrän toki jos työn puolesta ei voi käyttää, mutta muuten?
Kommentit (136)
poulish kirjoitti:
ruman näköset ne on mun mielestä ainakin
Mielestäni juuri päin vastoin
Ei siinä kauniit kynnet enää auta, kun muu nainen on mitä on
Koska niitä saa olla sitten fiksaamassa ja laittamassa ihan koko ajan, en mä ehdi. Ne ei kauaa pysy muuten hyvännäköisinä, enkä todellakaan ala maksaa kymmeniä euroja kuussa joistain geelilakkauksista. Siksi.
Minä kuulun niihin jotka eivät voi työn puolesta lakkaa käyttää, mutta vapaa-ajalla käytän lakkaa AINA ja loma-aikoina laitatan geelilakat.
Käteni ovat kauniit muutenkin. En myöskään koe kynsilakkaa vauva-arjen keskellä tarpeelliseksi enkä jaksa jatkuvasti olla korjailemassa halkeillutta lakkaa.
Sinänsä kyllä aika typerä kysymys :D
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kauniit kynnet enää auta, kun muu nainen on mitä on
No auttaa nekin jotain. Välillä näkee kauniita naisia lakattomilla kynsillä.. on sekin aika paha. Ymmärrän toki jos työn puolesta ei voi käyttää, se on eri asia kun ei ole oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Käteni ovat kauniit muutenkin. En myöskään koe kynsilakkaa vauva-arjen keskellä tarpeelliseksi enkä jaksa jatkuvasti olla korjailemassa halkeillutta lakkaa.
Sinänsä kyllä aika typerä kysymys :D
Mielestäni naisen kädet ilman kynsilakkaa eivät voi olla kauniit.
Ap
Kaikkien kynnet eivät kestä kynsilakkoja.
Lakat ovat kemiallista törkyä täynnä, herkkäihoisille ne eivät sovi.
Kynsiä voi hoitaa, viilata ja kiillottaa ilman kemiallisia yhdisteitä.
Jatkuvasti lakassa olevat kynnet pilaantuvat myös täysin terveihoisilla naisilla.
Miksi naisen täytyy olla kaunis?
On töitä ,joissa lakka ei vaan pysy täydellisenä ja siistinä kuin hetken. Mikään ei ole kamalamman ja epäsiistimmän näköistä , kuin vähänkin lohkellut lakka kynnen reunasta.
En meikkaa muutekaan, ei ole mun juttu.
Kynsilakka haisee todella inhottavalta, ja se lemuaa monta tuntia kuivuessaan. Lisäksi lakka ei pysy siistinä kuin päivän pari eli sitä löyhkää pitäisi sietää yhtenään. Mielestäni lakkaamattomat kynnet ovat siistimmät kuin lohkeillut lakkaus.
Eivät pysy pitkään enkä jaksa vaivautua pitämään siistinä. Varpaan kynsiä lakkaan usein, sormenkynsiä satunnaisesti.
Miksi miehet eivät käytä kynsilakkaa?
Tyylini on luonnollinen ja omat kynteni pitkät ja kaunismuotoiset. Nämä kun lakkaisin punaiseksi, tulisi lähinnä p*rnonättelijä mieleen. Jonkun läpinäkyvän lakan käyttäminen on mielestäni taas se ja sama. Tekokynnet taas ovat mielestäni kauhean näköisiä.
No mielipidekysymyksiähän nämä on. Itselleni lakka on tärkeää ja harkitsen jopa alanvaihtoa sen takia, etten voi nykyisessä työssäni pitää geelikynsiä tai rakennekynsiä, sillä kauniit kädet ovat tärkeä osa minua.
Samaan aikaan ymmärrän sen, ettei kaikille tuollainen asia ole tärkeää ja moni tuskin edes ajattelee koko asiaa.
Miehillä on sitten varmaan luonnostaan niin kauniit kädet, etteivät lakkaa tarvitse.
Miksi kenenkään pitäisi käyttää yhtään mitään "kaunistavaa"? Jos silmäsi eivät kestä kynsilakattomia kynsiä, katso muualle. Väsyttävää tämä jatkuva naukuna siitä, miksi joku ei näytä joltain tai tee jotain jotta näyttäisi joltain. Ihan sama miltä kukakin näyttää, oikeasti. Oman peilikuvanhan se pitäisi kaikkia loogisesti eniten kiinnostaa.
Mielestäni kynsilakka ei vaimenna tyhjän tynnyrin rumaa kolinaa.
ruman näköset ne on mun mielestä ainakin