Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jotkut naiset ei käytä kynsilakkaa?

Vierailija
08.12.2019 |

Kynsilakka kaunistaa käsiä todella paljon, miksei jotkut naiset käytä kynsilakkaa? Ymmärrän toki jos työn puolesta ei voi käyttää, mutta muuten?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kynsien lakkaus. En näe mitään syytä lakata niitä kuin ehkä kerran vuodessa johonkin juhliin. Työnikään vuoksi en voi lakata  ja kynsieni pitää olla aivan lyhyet.  

Vierailija
82/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin kynsilakkaa?

Jos on kynsilakat,niin silloin pitää olla muukin viimeisen päälle.

Ja näin ei todellakaan näytä olevan😐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät käytä kynsilakkaa?

Esko Eerikäinen, 46 vee, käyttää kynsilakkaa!!! Miksi? :(

Vierailija
84/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki naiset eivät värjää hiuksiaan? Miksi kaikki naiset eivät laitata ripsienpidennyksiä, käytä huulipunaa, silmärajauksia, tietynlaisia koruja? Niinpä niin.

Vierailija
85/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta esimerkiksi laitetut geelikynnet on aika kamalat, ei mitenkään kauniit.

Vierailija
86/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaankynnet lakkaan kesäisin punaisiksi. Väri saa sitten kasvaa pois.

Sormienkynsiin lakkaaminen ei mielestäni toisi mitään lisäarvoa.

Vierailija
87/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä en voi käyttää, joskus vapaa-ajalla lakkaan. Mulla on vaan niin pienet ja lyhyt kynnet ettei sitä lakan pinta-alaa ole paljoakaan. En tykkää pitää pitkiä kynsiä ollenkaan.

Vierailija
88/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalikuormituksen takia. Kynnet näyttävät hyviltä lakkauksen jälkeen muutaman päivän,sitten lakka alkaa halkeilla ja pieniä paloja lakkaa irtoaa kynsistä. Lakka on poistettava lakanpoistoaineella ja sitten taas pitäisi laittaa uusi lakka.

Minusta se on turhaa työtä ja saamme varmaan muutenkin tarpeeksi kemikaalikuormaa.

Vierailija
89/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole edes ollut in pariin vuoteen.

Vierailija
90/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden typerin avaus.

Poistakaa.

Vierailija
91/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisin pitää lakattuja kynsiä, mutta tykkään kuumista kyylvyistä iltaisin ja kynsilakka pitäisi uusia joka päivä. Ei vaan jaksanut sitä urakkaa joka ilta.

Vierailija
92/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon huomannut että pinnalliset tyhjäpäät käyttää aina kynsilakkaa. Älykkäimmillä tuntemillani naisilla ei ole kellään ollut kynsilakkaa ikinä aikuisiällä.

Vierailija
93/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vahvat ja hyvät kynnet, ja kasvavat nopeasti. Pidän ne kuitenkin aina niin lyhyenä kuin mahdollista, enkä koskaan käytä kynsilakkaa. Varsinkin nyt korona-aikana on hyvä pitää kynnet lyhyenä.

Vierailija
94/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vahvat ja hyvät kynnet, ja kasvavat nopeasti. Pidän ne kuitenkin aina niin lyhyenä kuin mahdollista, enkä koskaan käytä kynsilakkaa. Varsinkin nyt korona-aikana on hyvä pitää kynnet lyhyenä.

Lisäys. Käyn säännöllisesti jalkahoidossa normaalissa elämässä, mutta en nyt korona-aikana. Sandaalikautena pidän varpaat lakattuina, mutta en itse koskaan lakkaa niitä, vaan jalkahoitaja tekee sen.

Vierailija
95/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus, mutta kynnet meni tosi huonoon kuntoon. Katkeili ja oli hauraat. Kun lopetin lakkauksen kynnet vahvistui entiselleen.

Vierailija
96/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakka on myrkkyä. Lakan myrkkyjä imeytyy verenkiertoon. En niin välitä tietoisesti myrkyttää itseäni, vaikka määrä olisi vähäinen. Kynsilakka ja lakanpoistoaine haisevat kamalalle, eivätkä oikein hajunsa puolesta sovellu kotona sisätiloissa käytettäviksi. Lisäksi lakat eivät kestä minulla kauniina edes yhtä iltaa. Ei todellakaan ole lakkaukseen tuhratun ajan arvoista. Pidän kynteni myös melko lyhyinä, joten lakkaus vain korostaisi tuota epänaisellisuutta enemmän.

Vierailija
97/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän väritöntä kynsilakkaa. Se pitää kynteni paremmassa kunnossa kuin jos olisin aina ilman mitään lakkaa. Värillistä lakkaa laitan vain juhlatilaisuuksiin, koska ei ne lakkaukset kestä lohkeilematta paria päivää pidempään. Ei se väritönkään kestä, mutta siinä ei lohkeilut näy ellei ihan ammatikseen ja lähietäisyydeltä kynsiään tuijottele. Eli vaikka mä sen huomaankin, tiedän ettei muut huomaa.

Vierailija
98/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunke mitään ylimääräistä kemikaalipaskaa itseeni.

Vierailija
99/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän väritöntä kynsilakkaa. Se pitää kynteni paremmassa kunnossa kuin jos olisin aina ilman mitään lakkaa. Värillistä lakkaa laitan vain juhlatilaisuuksiin, koska ei ne lakkaukset kestä lohkeilematta paria päivää pidempään. Ei se väritönkään kestä, mutta siinä ei lohkeilut näy ellei ihan ammatikseen ja lähietäisyydeltä kynsiään tuijottele. Eli vaikka mä sen huomaankin, tiedän ettei muut huomaa.

Mun kynnet ovat Paljon paremmassa kunnossa, kun lopetin lakkaamisen. Se lakka itseasiassa pilaa kynnet. Sen tajuaa vasta sitten, kun ollut pitkään ilman.

Vierailija
100/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan illalla, on ne seuraavan puoleen päivää mennessä lohkeilleet päistä. Ja olen kokeillut niin 5euron kun 50e lakkoja, ei vaikutusta. Käytän silloin tällöin silti