Miks jotkut naiset ei käytä kynsilakkaa?
Kynsilakka kaunistaa käsiä todella paljon, miksei jotkut naiset käytä kynsilakkaa? Ymmärrän toki jos työn puolesta ei voi käyttää, mutta muuten?
Kommentit (136)
Miksi käyttäisin kynsilakkaa?
Jos on kynsilakat,niin silloin pitää olla muukin viimeisen päälle.
Ja näin ei todellakaan näytä olevan😐
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät käytä kynsilakkaa?
Esko Eerikäinen, 46 vee, käyttää kynsilakkaa!!! Miksi? :(
Miksi kaikki naiset eivät värjää hiuksiaan? Miksi kaikki naiset eivät laitata ripsienpidennyksiä, käytä huulipunaa, silmärajauksia, tietynlaisia koruja? Niinpä niin.
No minusta esimerkiksi laitetut geelikynnet on aika kamalat, ei mitenkään kauniit.
Varpaankynnet lakkaan kesäisin punaisiksi. Väri saa sitten kasvaa pois.
Sormienkynsiin lakkaaminen ei mielestäni toisi mitään lisäarvoa.
Töissä en voi käyttää, joskus vapaa-ajalla lakkaan. Mulla on vaan niin pienet ja lyhyt kynnet ettei sitä lakan pinta-alaa ole paljoakaan. En tykkää pitää pitkiä kynsiä ollenkaan.
Kemikaalikuormituksen takia. Kynnet näyttävät hyviltä lakkauksen jälkeen muutaman päivän,sitten lakka alkaa halkeilla ja pieniä paloja lakkaa irtoaa kynsistä. Lakka on poistettava lakanpoistoaineella ja sitten taas pitäisi laittaa uusi lakka.
Minusta se on turhaa työtä ja saamme varmaan muutenkin tarpeeksi kemikaalikuormaa.
Se ei ole edes ollut in pariin vuoteen.
Vuoden typerin avaus.
Poistakaa.
Rakastaisin pitää lakattuja kynsiä, mutta tykkään kuumista kyylvyistä iltaisin ja kynsilakka pitäisi uusia joka päivä. Ei vaan jaksanut sitä urakkaa joka ilta.
Ite oon huomannut että pinnalliset tyhjäpäät käyttää aina kynsilakkaa. Älykkäimmillä tuntemillani naisilla ei ole kellään ollut kynsilakkaa ikinä aikuisiällä.
Minulla on vahvat ja hyvät kynnet, ja kasvavat nopeasti. Pidän ne kuitenkin aina niin lyhyenä kuin mahdollista, enkä koskaan käytä kynsilakkaa. Varsinkin nyt korona-aikana on hyvä pitää kynnet lyhyenä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vahvat ja hyvät kynnet, ja kasvavat nopeasti. Pidän ne kuitenkin aina niin lyhyenä kuin mahdollista, enkä koskaan käytä kynsilakkaa. Varsinkin nyt korona-aikana on hyvä pitää kynnet lyhyenä.
Lisäys. Käyn säännöllisesti jalkahoidossa normaalissa elämässä, mutta en nyt korona-aikana. Sandaalikautena pidän varpaat lakattuina, mutta en itse koskaan lakkaa niitä, vaan jalkahoitaja tekee sen.
Käytin joskus, mutta kynnet meni tosi huonoon kuntoon. Katkeili ja oli hauraat. Kun lopetin lakkauksen kynnet vahvistui entiselleen.
Kynsilakka on myrkkyä. Lakan myrkkyjä imeytyy verenkiertoon. En niin välitä tietoisesti myrkyttää itseäni, vaikka määrä olisi vähäinen. Kynsilakka ja lakanpoistoaine haisevat kamalalle, eivätkä oikein hajunsa puolesta sovellu kotona sisätiloissa käytettäviksi. Lisäksi lakat eivät kestä minulla kauniina edes yhtä iltaa. Ei todellakaan ole lakkaukseen tuhratun ajan arvoista. Pidän kynteni myös melko lyhyinä, joten lakkaus vain korostaisi tuota epänaisellisuutta enemmän.
Käytän väritöntä kynsilakkaa. Se pitää kynteni paremmassa kunnossa kuin jos olisin aina ilman mitään lakkaa. Värillistä lakkaa laitan vain juhlatilaisuuksiin, koska ei ne lakkaukset kestä lohkeilematta paria päivää pidempään. Ei se väritönkään kestä, mutta siinä ei lohkeilut näy ellei ihan ammatikseen ja lähietäisyydeltä kynsiään tuijottele. Eli vaikka mä sen huomaankin, tiedän ettei muut huomaa.
En tunke mitään ylimääräistä kemikaalipaskaa itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Käytän väritöntä kynsilakkaa. Se pitää kynteni paremmassa kunnossa kuin jos olisin aina ilman mitään lakkaa. Värillistä lakkaa laitan vain juhlatilaisuuksiin, koska ei ne lakkaukset kestä lohkeilematta paria päivää pidempään. Ei se väritönkään kestä, mutta siinä ei lohkeilut näy ellei ihan ammatikseen ja lähietäisyydeltä kynsiään tuijottele. Eli vaikka mä sen huomaankin, tiedän ettei muut huomaa.
Mun kynnet ovat Paljon paremmassa kunnossa, kun lopetin lakkaamisen. Se lakka itseasiassa pilaa kynnet. Sen tajuaa vasta sitten, kun ollut pitkään ilman.
Jos laitan illalla, on ne seuraavan puoleen päivää mennessä lohkeilleet päistä. Ja olen kokeillut niin 5euron kun 50e lakkoja, ei vaikutusta. Käytän silloin tällöin silti
Ei kiinnosta kynsien lakkaus. En näe mitään syytä lakata niitä kuin ehkä kerran vuodessa johonkin juhliin. Työnikään vuoksi en voi lakata ja kynsieni pitää olla aivan lyhyet.