Miks jotkut naiset ei käytä kynsilakkaa?
Kynsilakka kaunistaa käsiä todella paljon, miksei jotkut naiset käytä kynsilakkaa? Ymmärrän toki jos työn puolesta ei voi käyttää, mutta muuten?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin päätän lakata kynnet ja joka kerta sen jälkeen, kun olen poistanut lakan ja leikannut kynnet, ihailen, miten paljon paremmilta sellaiset siististi lyhyeksi leikatut lakkaamattomat kynnet näyttää ainakin näissä omissa käsissäni.
Kynsiä ei kyllä saa lyhentää leikkaamalla. Siinä saa vain aikaiseksi potentiaalisia halkeaman alkuja vaikka millä mitalla.
Viilaamalla niitä halkeaman alkuja saa aikaan vielä enemmän. Enkä jaksa käyttää aikaani siihen, että viilailisin kynsiäni tuntikausia ja levittelisin jotain viilauspölyä pitkin asuntoani.
Kyllä niitä geelikynsiä on nähty,muuten yleisilme räjähtänyt:
Vanha permis,hiirenharmaa ohut tukka olkapäille asti,hilsettä olkapäillä.
Mutta geelikynnet pitää olla,argh argh😤
Mun vaimo ei meikkaa koskaan ja ihmettelen naisia jotka meikkaa, koska miksi? Eivät ole sen kauniimpia.
Mielestäni naiset jotka töissä sairaalassa hoitajina ei sovi käyttää kynsilakkaa eikä meikkiä. Olisi outoa että hoitajalla olisi kirkkaanpunaiset kynnet ja voimakas meikki. Olen ollut potilaana kivuissa sairaalassa leikkauksessa enkä haluaisi että meikattu ja punakyntinen hoitaja tulisi hoitamaan. Aistit herkät kipupotilaana.
Ei ole aikaa lakata kynsiä, mutta aikaa löytyy roikkua vauva-palstalla? Ei siihen viittä minuuttia pidempää mene samalla kun katsoo telkkaria tms. Kynsien viilaaminen ja jatkuva leikkaaminen tuntuvat minusta työläämmältä.
Minulle on kyllä henkilökohtaisesti aivan sama käyttääkö joku kynsilakkaa. Itsellä on välillä kausia, jolloin ei tule lakattua kynsiä yhtään. Pitkiä rakennekynsiä en kyllä ymmärrä. Ovat aika epäkäytännölliset. Yllättävän voimakkaita tunteita tämäkin aloitus herätti ihmisissä..
N26
Käyttäisin aina jos töissä ei olisi kiellettyä. Vapaa-ajalla käytän mielelläni. Riippuu kyllä kynsistäkin. Rumat pureskellut kynnet ei kaunistu lakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin päätän lakata kynnet ja joka kerta sen jälkeen, kun olen poistanut lakan ja leikannut kynnet, ihailen, miten paljon paremmilta sellaiset siististi lyhyeksi leikatut lakkaamattomat kynnet näyttää ainakin näissä omissa käsissäni.
Kynsiä ei kyllä saa lyhentää leikkaamalla. Siinä saa vain aikaiseksi potentiaalisia halkeaman alkuja vaikka millä mitalla.
Viilaamalla niitä halkeaman alkuja saa aikaan vielä enemmän. Enkä jaksa käyttää aikaani siihen, että viilailisin kynsiäni tuntikausia ja levittelisin jotain viilauspölyä pitkin asuntoani.
Kynsiviiloista ei paljon mihinkään olekaan. Sarja eri karkeuksisia vesihiontapapereita on oikea konsti. Jos paljon pitää lyhentää, voi aloittaa ehkä 400:n karkeudella, muuten 600 lienee sopivin. Siitä sitten hienompiin päin ja loppusilaus 2000:lla. Pölyä ei tule jos hioo märkänä.
Teen sen verran tärkeää työtä, ettei käsissä saa olla lakkaa. Ja en yhdelle vapaapäivälle laita lakkaa. Kesälomalle vain.
Kynsilakka on hot naisilla siis ihan normi pituisilla kynsillä, ei tarvii olla pitkät tai muoviset. En oikein välitä ylisuurista muovifeikkiripsistä jotka on suurimmalla osalla naisista.
En tiedä miehenä, mutta ehkä kynsiväri on helpompi ehostus keino kuin muoviripset.
Värillinen kynsilakka on jotenkin tätimäistä ja väritön ei näytä miltään.
Vierailija kirjoitti:
Kynsilakka on hot naisilla siis ihan normi pituisilla kynsillä, ei tarvii olla pitkät tai muoviset. En oikein välitä ylisuurista muovifeikkiripsistä jotka on suurimmalla osalla naisista.
En tiedä miehenä, mutta ehkä kynsiväri on helpompi ehostus keino kuin muoviripset.
Teineillä noita feikkiripsiä lähinnä näkee, mutta oikeassa olet että rumat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynsiviiloista ei paljon mihinkään olekaan. Sarja eri karkeuksisia vesihiontapapereita on oikea konsti. Jos paljon pitää lyhentää, voi aloittaa ehkä 400:n karkeudella, muuten 600 lienee sopivin. Siitä sitten hienompiin päin ja loppusilaus 2000:lla. Pölyä ei tule jos hioo märkänä.
Ihan sama mulle. Aion jatkaa leikkaamista jatkossakin, koska kynteni eivät koskaan halkeile ainakaan leikkaamisen takia. Terävillä saksilla kun leikkaa, niin tulee täydellisen sileät leikkauspinnat.
Käyttäisin jos olisi oikeasti laadukas lakka joka kestää.
Töitäni teen käsillä ja kynnet ottaa osumaa vähän väliä, siksi kynnet ovat lyhyet ja naturellit.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kynnet eivät kestä kynsilakkoja.
Lakat ovat kemiallista törkyä täynnä, herkkäihoisille ne eivät sovi.
Kynsiä voi hoitaa, viilata ja kiillottaa ilman kemiallisia yhdisteitä.
Jatkuvasti lakassa olevat kynnet pilaantuvat myös täysin terveihoisilla naisilla.
Ympäristömyrkky. Poistoaineet ja muu. Mikromuovia. Kynnet voi viilata ja kiillottaa siisteiksi muuten.