Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jotkut naiset ei käytä kynsilakkaa?

Vierailija
08.12.2019 |

Kynsilakka kaunistaa käsiä todella paljon, miksei jotkut naiset käytä kynsilakkaa? Ymmärrän toki jos työn puolesta ei voi käyttää, mutta muuten?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska jostain syystä sormeilen tietämättäni silmiäni. Tiedän sen siitä, että aina kun minulla on kynsilakkaa, niin silmät kutiavat ja turpoavat.

Toisekseen en jaksa sitä nyhräystä.

Vierailija
42/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät käytä kynsilakkaa?

Ex-poikaystävä käytti kynsilakkaa. Häntä luultiin homoksi. Eivät kaukana luulivat olleet kun biseksuaali jannu meni pettämään minua kundin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakka on ongelmajäte. Sitä ei saa heittää tavalliseen roskiin.

Miksi laittaisin ongelmajätettä itseeni? 

Vierailija
44/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on simppeli vastaus: kynsilakka lohkeilee vähän väliä ja sitä pitäisi olla korjaamassa viikoittain. Itse en jaksa eikä minua edes kiinnosta moiset.

Vierailija
45/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin viime kesänä käyttää kynsilakkaa jälleen pitkästä aikaa ja lopetin vähän aikaa sitten. Ostin muutamia kauniinvärisiä geelilakkoja ja tavallisia lakkoja. Tykkäsin kyllä siitä miltä lakatut kynnet näytti, MUTTA kynnet kärsi siinä ihan valtavasti. Silloin kun en käyttänyt kynsilakkaa, kynnet olivat paksut, ehjät ja siistin väriset luonnostaan. Lakkaaminen teki niistä liuskottuvat, kellertävät, ohuet ja lohkeilevat.

Vierailija
46/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Elämä on valintoja ja valitsen käyttää aikani johonkin muuhun.

- En muutenkaan välitä puunata ulkonäkööni liittyviä yksityiskohtia viimeisen päälle.

- En koe, että kynsilakka automaattisesti kaunistaisi. Terveet kynnet näyttävät hyvältä ilman lakkaakin.

- Lakatut kynnet vetäisivät huomiota käsiini, enkä pidä käsiäni mitenkään erityisen esteettisinä tai huomion arvoisina.

- Kynsilakka ja sen poistoaineet haisevat pahalta.

- Lakkaus on kuluessaan epähygieeninen bakteeripesäke ja olen myös ollut pitkään työssä, jossa kynsilakan käyttö on ollut hygieniasyistä kiellettyä. Edelleenkin omat lakatut kynnet häiritsee ns. ”aseptista omaatuntoa” tehdessä mitä vain puhtautta vaativaa.

Vierailija
47/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turha ja ruma kemikaalikuorma. Työläs jos sen kynnet haluaa pitää "kauniina".

Vierailija
48/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa sun tai kenenkään muun miellyttäminen.

Vierailija
49/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on muuten olemassa myös ekologisia kynsilakkoja ja kynsilakanpoistoaineita. Se on jokaisen oma asia, haluaako käyttää kynsilakkaa vai ei. Tietysti tietyissä töissä, esim. hoitoalan töissä, ei saa käyttää kynsilakkaa.

Kyl monilla hoitsuillakin näkee lakkaa.

Vierailija
50/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän geelilakkaa. Se 35e kuussa ei ole paha hinta siitä, sillä kynnet on minulle tärkeä asia eikä tarvi kärsiä lohkeilevasta lakasta.

Vierailija
51/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin aidosti tosi paljon kynsilakoista, mutta niitä saa tosiaan olla fiksaamassa joka päivä; ota lakka pois, laita uusi, ota lakka pois, laita uusi. Minulla on sen verran herkkä ja kuiva kroppa, että kynnet alkavat lohkeilla lakan käytön aiheuttamasta rasituksesta. Mulla ei myöskään kynnet kasva tän takia tarpeeksi pitkiksi, että ne saisi muotoiltua kauniisti. Osa kynsistä kasvaa ikävästi ihoa kohti, pakko pitää lyhyenä.

Joskus, kun olen rikas, voin käydä ihan ammattilaisella säännöllisin väliajoin laittamassa kynnet nätisti.

Vierailija
52/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen käsillä töitä, siksi koitan pitää käsistä huolta. Rasvaan usein käsiä.

Mani -ja pedikyyrissä käynti kuuluu kauneudenhoitorutiineihini.

Minusta olisi hauskaa, että olisi kynsilakat asusteen värin mukaan. Siihen pyrin.

Vierailija
53/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän geelilakkaa. Se 35e kuussa ei ole paha hinta siitä, sillä kynnet on minulle tärkeä asia eikä tarvi kärsiä lohkeilevasta lakasta.

Minulla ei kestä geelikynnet sen pidempään, kuin tavallinen lakka. En tiedä miksi.

Vierailija
54/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsi lakaton nainon täysi törn-off.

Vierailija
55/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siistit kynnet, jotka on luonnostaan kiiltävät ja hyvän sävyisellä. Miksi vaihtaisin sen rosoiseen lakkaan?

Vierailija
56/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan, mutta harvemmin laitan kynsilakkaa.

Moni nainen hoitaa ja laittaa kynsiä, mutta ei sitten meikkaat.

Panostan mieluummiin kasvoihin. Jostain pitää tinkiä ajan puutteen vuoksi.

Vierailija
57/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 24-vuotias nainen enkä oo kertaakaan elämässä lakannu kynsiä, en edes lapsena :D Ei vaan kiinnosta yhtään.

Vierailija
58/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan, jos on aikaa, energiaa ja tilillä ylimääräistä. En tykkää itse lakata omia kynsiäni.

Onhan se mukavan näköistä, kun kynnet ovat siistit. Ja kausiväri lakassa.

Vierailija
59/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On töitä ,joissa lakka ei vaan pysy täydellisenä ja siistinä kuin hetken. Mikään ei ole kamalamman ja epäsiistimmän näköistä , kuin vähänkin lohkellut lakka kynnen reunasta.

Ja sitten kun laittaa ruokaa sitä lakkahippua on siellä. Kauhea urakka olisi joka päivä huoltaa kynnet ennen ja jälkeen ruoanlaiton.

Vierailija
60/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jostain syystä kynsilakan suhteen täysi perfektionisti, vaikka en muuten olekaan ja mua häiritsee suunnattomasti, jos ei se lakka ole ihan täydellisesti kynsissä. Vielä en ole ammattilaiseltakaan saanut sellaista lakkausta, ettei parin tunnin päästä ole pakko ottaa sitä pois.