Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jotkut naiset ei käytä kynsilakkaa?

Vierailija
08.12.2019 |

Kynsilakka kaunistaa käsiä todella paljon, miksei jotkut naiset käytä kynsilakkaa? Ymmärrän toki jos työn puolesta ei voi käyttää, mutta muuten?

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi kaikille. Mulla esim leveät kynnet. Kynsilakka ei pysy mun kynsissä edes niin kauaa kuin muilla kauniina. Melkein samantien on jokin kohta epätäydellinen. Ja en tykkää kun kaikista ei tule identtisiä.

Haittaa leipomista, ihan turhaa jos maalaa tai piirtää.

Kuivumista ei jaksa odotella. Ja kun luulee että se on kuivaa niin silti se voi muokkaantua vielä seuraavana päivänä.

Poistaminen on ärsyttävää.

Usein voimakkaasti hajustettuja vielä niiden kemikaalien lisäksi.

Sisältävät myrkkyjä.

Siinä omat syyt.

Sitten joillakin esim. sydäntautisilla ei ehkä oo hyvä peittää kynsiä.

Vierailija
62/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 24-vuotias nainen enkä oo kertaakaan elämässä lakannu kynsiä, en edes lapsena :D Ei vaan kiinnosta yhtään.

Heh, tein lapsena satukynnet. Leikkasin kynnet kolmion malliseksi (keskeltä terävät), ja lakkasin punaiseksi. Silloin se oli vielä hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea vaiva kun en osaa laittaa siististi vaikka kuinka yritän opetella ja sitten työn ja harrastusten takia lohkeilevat pois melkein heti :D

Vierailija
64/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 47 kirjoitti:

Kynsi lakaton nainon täysi törn-off.

Minulle taas kirjoitustaidoton mies on täysi turn-off.

- Nainen 47, aina lakatut kynnet.

Vierailija
65/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siistit kynnet, jotka on luonnostaan kiiltävät ja hyvän sävyisellä. Miksi vaihtaisin sen rosoiseen lakkaan?

Mietin samaa mutta ap taitaa olla niitä joille feikki ja lisäke on kaunista vaikka se lisäke olisi ihan viturallaan.

Vierailija
66/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsuilta ja vähäjärkisiltä näyttävät lakkaa käyttävät naiset

Vierailija
67/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On töitä ,joissa lakka ei vaan pysy täydellisenä ja siistinä kuin hetken. Mikään ei ole kamalamman ja epäsiistimmän näköistä , kuin vähänkin lohkellut lakka kynnen reunasta.

Ja sitten kun laittaa ruokaa sitä lakkahippua on siellä. Kauhea urakka olisi joka päivä huoltaa kynnet ennen ja jälkeen ruoanlaiton.

Ehkä apta ei haittaa syödä kemikaaleja jotka ei kuulu kehon sisälle jos vaan kädet on kauniit. Kaikki on kiinni valinnoista.

Vierailija
68/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen. Jos laittaisin kynsilakkaa, niin muutaman tunnin kuluttua nousisi kutisevaa ihottumaa ja vuorokauden sisällä silmäni olisivat muurautuneet umpeen. En vain viitsi leikkiä terveydelläni. Mitä tästä ajattelet ap? 

Vierailija
69/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn vuoksi turha lakata. Taitojen vuoksi en vaivaudu vapaa-ajallakaan, ja rahaa en ala siihen kuluttamaan että joku osaavampi ne mulle lakkaisi.

Vierailija
70/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hutsuilta ja vähäjärkisiltä näyttävät lakkaa käyttävät naiset

Voihan sen noinkin ajatella. Ranskalainen manikyyri on paras.

Vierailija
71/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu ettei kynnet hengitä. Tunteeseen tottuu,mutta huomaa, kun lakan poistaa.

Kynsi oikein riemuitsee, happeaaa!

Vierailija
72/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kynsilakkaa, koska se ei vaan ole mun juttu. Kuten ei meikkaaminenkaan. Näin on pärjätty yli 40 vuotta ja onnellisesti naimisissa olen.

Vierailija
73/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteni ovat kauniit muutenkin. En myöskään koe kynsilakkaa vauva-arjen keskellä tarpeelliseksi enkä jaksa jatkuvasti olla korjailemassa halkeillutta lakkaa.  

Sinänsä kyllä aika typerä kysymys :D

Mielestäni naisen kädet ilman kynsilakkaa eivät voi olla kauniit.

Ap

"You do you... "

Vastaus itse kysymykseen: käytän aina kun jaksan tai on aikaa laittaa kynnet. Usein ei ole aikaa. Minusta lohkeillut kynsilakka on ällöttävän näköistä, joten olen mieluummin ilman. Tietysti hoidan käsiä muuten. 

Vierailija
74/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hauraat kynnet, joten joudun pitämään ne todella lyhyinä. Jos laittaa lakkaa, kädet näyttävät tosi töpöiltä. Mitään tekokynsiä tai geelikynsiä en aio kuitenkaan hankkia.

Vierailija
75/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua, yksinkertaista.

Aina on ollut ihan sama mitä keinoja olen yrittänyt, lakka ei pysy minulla hyvänä. Sittemmin en enää edes ole pitänyt siitä miltä kynsilakka näyttää, mikä on ihan hyvä koska se on hirveää myrkkyä.

Vierailija
76/136 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakat ovat täynnä hormonihäiritsijöitä ja syöpää aiheuttavia aineita.

Vierailija
77/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lakat lohkeilee kynsistä ja se vasta onkin ikävän näköistä.  Ei aina voi olla niitä huoltamassa, kesken työpäivän ei ainakaan.  

Paras vaihtoehto on leikata ne aivan lyhyiksi.  Korkeintaan väritöntä lakkaa, niin ei edes huomaa, jos jostain irtoaa.  

Itse en edes saa kynsiäni kauniisti laitetuiksi, pitäisi käydä joka viikko jossain kynsistudiossa huollattamassa.  ei kiitos.

Työ minulla on sellaista, että on aivan mahdotonta säästellä hienoiksi laitettuja kynsiä.  Ne olisi jo ensimmäisenä päivänä pilalla.  

Vierailija
79/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et vetele automaalia poskiisi vähän väriä tuomaan?

80/136 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puutut asioihin jotka eivät sinulle kuulu?