Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te tietoisesti lapsettomat: kuka teidät hoitaa vanhana?

Vierailija
07.12.2019 |

Vai onko teillä perheessä ollut tapana, että te lapset ette pidä mitään yhteyttä vanhempiinne ja jätätte vain oman onnensa nojaan tms?

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että voisin palkata jostain ulkomailta jonkun hoitamaan minua.

Ymmärrän ettei mene ehkä niin helposti, mutta jollain tavalla varmaan tänne saisi jonkun köyhässä maassa elävän naisen (ehkä lapsineen) palkattua "kodinhoitajaksi".

Auttaisin jonkun köyhän länsimaahan, ja vastineena hän katsoisi perääni. Mitään "kotiorjaa" en tarkoita, vaan ihmistä joka samaan tapaan katsoisi perään mitä esim. usein lapset tekevät iäkkäille omaisilleen.

Jos hoitaisi hyvin, voisin testamentata omaisuuteni sitten hänelle.

Vierailija
82/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen hoitokoti. Kun ei tullut tehtyä lapsia, tuli sitten tehtyä uraa, joten säästyi sekä aikaa että rahaa. En ole tippaakaan huolissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan lapsetkaan eivät häntä välttämättä hoida. Joten tällaiset aloitukset ovat silkkaa paskaa.

Vierailija
84/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti, hoitaja, ehkä ei kukaan tai hirttosilmukka. Tuskin minä sitä saan päättää. En silti aio elää suurinta osaa elämästäni tavalla, joka tekee minusta onnettoman vain varmistaakseni viimeisiksi vuosikseni vaipanvaihtajaa. Elämä on täynnä valintoja ja jokaisella valinnalla on niin hyvät kuin huonot puolensa. Vanhuus (jos sellainen minulle suodaan) tuo tullessaan mitä nyt ikinä tuokaan ja olen sinut asian kanssa. Elän niin hyvin kuin voin ja pyrin tekemään valintoja, jotka ohjaavat minua myös onnelliseen vanhuuteen.

Voihan olla että asun vanhana mummelina mummokommuunissa pelaamassa pleikkaria muiden mummojen kanssa. Tai voi olla että saan sydänkohtauksen ja kuolen jo kuusikymppisenä.

Vierailija
85/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama tyyppi, joka hoitaa minut. T. Tahattomasti lapseton

Vierailija
86/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta. Toinen asuu 400km päässä ja toinen keski-Euroopassa, molemmilla on lapsia. En oleta että jättävät omat elämänsä ja hoitavat minua.

Vierailija
87/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dignitas hoitaa.

Vierailija
88/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule elämään kovin vanhaksi joten ei kiinnosta.

Itsekkin suunnitellut lähinnä KYSsiä omalla kuularuiskulla sitten kun tilanne on pisteessä FUBAR.

Vierailija
89/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa hoitoa, nykytilanne on mitä on vain koska hoitajiin ei haluta panostaa rahallisesti. En minä välitä, minkä värinen ihminen minua hoitaa. Katsotaan sitten, kun maapallon väkiluku kääntyy laskuun, Suomesta niin väliä. Koska minulla ja puolisollani ei mene rahaa lapsiin ja olemme perineetkin jonkin verran, tulee meillä kummallakin nykyvauhtia olemaan miljoonaomaisuus eläköityessä, luulisi sillä jotakin hoitoa kustantavan.

Vierailija
90/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hoitaa nykyään vanhempiaan? Eikö se ole ihan mennyttä aikaa?

Vierailija
91/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta. Toinen asuu 400km päässä ja toinen keski-Euroopassa, molemmilla on lapsia. En oleta että jättävät omat elämänsä ja hoitavat minua.

Sama täällä. Vielä ei asuta kaukana toisistaan, mutta aion hoitaa vanhuuden järjestelyt itse.

Vierailija
92/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te vapaaehtoisesti lapselliset ajattelitte pakottaa lapsenne teitä hoitamaan?

Vierailija
93/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oikeasti halua olla lapseton. Lapsettomat vaikuttavat jotenkin tosi ilkeiltä ja katkerilta näissäkin kommenteissa. En tiedä mitään ihanampaa kuin oma tyttölapseni.

Mun mielestä ei ole mitään säälittävämpää kuin tälläinen muiden kautta eläminen. Sulle lapsi on vain joku minän jatke ja elämän tuoja.

Vierailija
94/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te vapaaehtoisesti lapselliset ajattelitte pakottaa lapsenne teitä hoitamaan?

Voi hyvänen aika tuota järjenjuoksuasi! Kun valtaosa lapsista on ihan omasta tahdostaan kiinnostuneita, miten heidän ikääntyneillä vanhemmillaan tai vanhemmalla menee! Kyllä, media nostaa esille lähinnä vain nämä hoitokoteihin unohdetut vanhukset ja myönnän, että yksikin sellainen tapaus on liikaa, MUTTA he ovat kuitenkin pienessä vähemmistössä. Valtaosa lapsista KÄY KATSOMASSA ja huolehtii vanhemmistaan, näistä media ei vain juuri koskaan kirjoita mitään.

Vierailija
95/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina unohdan miten vanhainkodit ovat täynnä kiitollisia lapsia vaihtamassa vaippoja, taluttamassa päiväkävelyillä ja syöttämässä ruokaa : D

Vierailija
96/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika tuota järjenjuoksuasi! Kun valtaosa lapsista on ihan omasta tahdostaan kiinnostuneita, miten heidän ikääntyneillä vanhemmillaan tai vanhemmalla menee! Kyllä, media nostaa esille lähinnä vain nämä hoitokoteihin unohdetut vanhukset ja myönnän, että yksikin sellainen tapaus on liikaa, MUTTA he ovat kuitenkin pienessä vähemmistössä. Valtaosa lapsista KÄY KATSOMASSA ja huolehtii vanhemmistaan, näistä media ei vain juuri koskaan kirjoita mitään.

Aloituksessa kysyttiin kuka hoitaa lapsettomat, ei kuka heitä käy katsomassa.

Vierailija
97/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on lapsia ei takaa, että hoitavat sinua, kun olet vanha.

Äidilläni oli 10 lasta, mutta yksin kuoli hoivakodissa.

Me lapset asumme kaukana lapsuudenkodista. Lähin meistä noin tuhannen kilometrin päässä, yksi Brasiliassa, yksi Amerikassa, Ahvenanmaalla ja Ruotsissa.

Minulla on yksi jo aikuinen lapsi, joka ei asu Suomessa.

Olen varautunut säästämällä ja sijoittamalla maksamaan hoitoni.

Ilmoittaudun suom.ruots.säätiön hoivakodin jonotuslistalle.

Vierailija
98/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaako vaipat myös ja syöttääkö?

Sitähän kai ao kyselee (provosoivalla) aloituksellaan.

Vierailija
99/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatima ja Mohamed hoitaa tietysti. Niin lapselliset kuin lapsettomat.

Vierailija
100/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän ei ole mitään hätää. Kaikki ovat näköjään ottamassa nappia vapaaehtoisesti. Hieno homma, maan eläkejärjestelmä on pelastettu! 😣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä