Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40v oikeasti joku rajapyykki jolloin naisen alkaa olla selvästi vaikeampi saada pysyvää miesseuraa?

Vierailija
06.12.2019 |

Vai joku muu ikä

Kommentit (260)

Vierailija
121/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Tinder ym vaikuttavat siten että useampi nainen päätyy sinkuiksi.

Tinderissä sataa tykkäyksiä ja itsetunto nousee kun voi uskoa että kaikki 25v mallipojuista toimareihin ja tv-julkkiksiin tavoittelevat. Sieltä haetaan itsetuntoboosti, sitten tauolle.

Pikkujoulut ja muut ovat se toinen keino. 40+ naista on tuhatkertaisesti matalampi kynnys lähestyä kuin jotain 25v fitnesskissaa, ja niinpä lähestyjiä riittääkin.

Jos parisuhdetta hakee, saa selville mikä todellinen kysyntä on. Mitä ei sitten halutakaan.

"Women want to be wanted" - Psychology Today

Vierailija
122/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin 25-40, en halunnut parisuhdetta. Kun olin 40+, sain sen miehen parisuhteeseen, jonka halusinkin.

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Tinder ym vaikuttavat siten että useampi nainen päätyy sinkuiksi.

Tinderissä sataa tykkäyksiä ja itsetunto nousee kun voi uskoa että kaikki 25v mallipojuista toimareihin ja tv-julkkiksiin tavoittelevat. Sieltä haetaan itsetuntoboosti, sitten tauolle.

Pikkujoulut ja muut ovat se toinen keino. 40+ naista on tuhatkertaisesti matalampi kynnys lähestyä kuin jotain 25v fitnesskissaa, ja niinpä lähestyjiä riittääkin.

Jos parisuhdetta hakee, saa selville mikä todellinen kysyntä on. Mitä ei sitten halutakaan.

"Women want to be wanted" - Psychology Today

On vaikea uskoa että suomi on tekniikan kärkimaa. Suuriosa deitti palstoille olevista kuvittelee että missit, julkimot, toimarit ja kenraalit ovat kiinnostuneet juuri ja ainoastaan heistä. Itse olen työskennellyt IT puolella pitkään ja tietoturvan kanssa. En yhtään keksi miten ihmeessä saisi normaalit kansalaiset ymmärtämään missä kannattaisi miettiä… Toivon vain että ihmiset vähän katselevat TV:n tarjontaa tietoturvasta jne. (esim. "Catfish" tositv ohjelma. suosittelen myös ”Team Whack” areenasta ja varsinkin jakso 2)

Vierailija
124/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias nainen ja kyllä, en kiinnosta enää kuin 10-20 vuotta vanhempia miehiä. Jotain seksiseuraa löytyisi kyllä, mutta ei muuta. En ole enää kiinnostunut lähtemään toiselle kierrokselle leikkimään kotia ja passaamaan, vaan haluan säilyttää itsenäisyyteni siltä osin nyt kun lapset ovat jo isoja. Enkä halua niin ikään miestä, jolla on pieniä lapsia. Ehkä mä olenkin se vaativa tässä.

Vierailija
125/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43-vuotias nainen ja kyllä, en kiinnosta enää kuin 10-20 vuotta vanhempia miehiä. Jotain seksiseuraa löytyisi kyllä, mutta ei muuta. En ole enää kiinnostunut lähtemään toiselle kierrokselle leikkimään kotia ja passaamaan, vaan haluan säilyttää itsenäisyyteni siltä osin nyt kun lapset ovat jo isoja. Enkä halua niin ikään miestä, jolla on pieniä lapsia. Ehkä mä olenkin se vaativa tässä.

Kyllä se siltä vaikuttaa, että nelikymppisillä naisilla on vaatimukset edelleen kovia, vaikka oma markkina-arvonsa on jo laskenut. Tulee sellainen olo, että ei kiinnosta edes yrittää panostaa heihin. Eläköön yksin.

Vierailija
126/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että et vielä halua kotia leikkimään. Toivottavasti sinulle ei tule 20v päästä tilannetta jossa haluaisitkin leikkiä kotia. Silloin alkaa miehet olemaan kortilla. Niin monta surullista tapausta nähnyt kun tulee "yllätäin" että kaipaisikin seuraa kun verkostot katoavat ympäriltä.

Mutta kiva että osaat nyt nauttia itsenäisyydestäsi.

Vierailija
127/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on deittimarkkinoilla se, että meistä yli neljäkymppisiltä miehistä on ylitarjontaa. Miehiä on enemmän kun naisia. Itse erosin noin 1,5 vuotta sitten ja olen ollut deittisivustolla n puoli vuotta. Meitä miehiä on noin karkeasti arvioiden ehkä kolmin, jopa nelinkertainen määrä samanikäisiin naisiin nähden. Että tästä lähdetään.

Tätä samaa olen kuullut usealta mieheltä. Tuttavapiirissä siis useitav+40-50 vuotiaita, eronneita/ karanneita miehiä. Naisista ei todellakaan ole ylitarjontaa. Moni näistä miehistä on lähtenyt ns. takki auki esim Tinderiin huomatakseen, että naisia on suhteessa vähemmän kuin miehiä ja naiset on niitä, jotka valitsee

Miehen status ja tulotaso ratkaisee. Toimitusjohtajakaveri jolla 10k kuukausitulot valkkailee parhaita naisia Tinderissä.

Ei kyllä vaikuta yhtään tulotasot. Itse olen deittipalveluissa pitkään ja tulotasot ovat yli 10k kk. Valkkaillaan kyllä mutta eipä match ole tullut. Muutama matchin saanut mutta jouduin toteamaan etteivät ole minulle sopivia yksilöitä. Jokainen voi kuvitella että tulotasot tai omaisuus on se jonka takia ette saa kumppaneita. Mutta se on teidän päiväunenne tuotoksia.

Et ilmeisesti osaa asioita tuoda esille fiksulla tavalla

Vierailija
128/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kyllä niitä riittää. Voi olla että joutuu ottamaan hieman nuoremman miehen, mutta hehän ovatkin niitä hemaisevimpia namuja.

Vierailija
129/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät erityisesti hae itseään nuorempia vielä ollessaan alle 35, mutta kun miehellä itsellä ikää +40v alkaa mies katsella selvästi itseään nuorempia. Siksi 40v naisella on hankalampaa pariutuminen etenkin miehen kanssa jolla on varaa valita. 

Pudottaisin tuon rajan alle 30 ikävuoden... 25+ katsellaan ensisijaisesti nuorempia, mutta vasta 3-kymppisenä havahtuu siihen, että omanikäiset naiset eivät enää viehätä.

Vierailija
130/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Tuo pätee vain naisiin, jotka uskovat mediapskaan ja tähän palstaan ja käyttäytyvät sen mukaisesti.

Muilla menee hyvin omana itsenään ilman ennakkoluuloja tai paineita.

Vierailija
131/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki tasaluvut on jonkunlainen rajapyykki tätä nykyä, kun kumppania haetaan deittipalstoilta ja -sovelluksista, joissa rajataan ikä jotenkin. Mutta ei se silti kumppanin saamista tee naiselle yhtään sen vaikeammaksi; sinkkumiehiä on (lähes) aina enemmän kuin sinkkunaisia. Toinen juttu on sitten se, että kelpaavatko nämä naiselle suhteeseen asti. Mutta naisen iästä se ei kiinni jää. Sori.

Nainen joutuu katselemaan iän lisääntyessä vain vähän vanhempia miehiä, moni 55+ mies on erittäin kiinnostunut 40-vuotiaasta naisesta

Ei joudu, nuorempia miehiä on tarjolla, jos vain sellaisia haluaa. Itse haluan omanikäisiä.

Vierailija
132/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kyllä niitä riittää. Voi olla että joutuu ottamaan hieman nuoremman miehen, mutta hehän ovatkin niitä hemaisevimpia namuja.

Ainoa vaan. ettei ne hemaisevat nuoremmat miehet edes katso sinuun päin.

Vierailija
133/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki tasaluvut on jonkunlainen rajapyykki tätä nykyä, kun kumppania haetaan deittipalstoilta ja -sovelluksista, joissa rajataan ikä jotenkin. Mutta ei se silti kumppanin saamista tee naiselle yhtään sen vaikeammaksi; sinkkumiehiä on (lähes) aina enemmän kuin sinkkunaisia. Toinen juttu on sitten se, että kelpaavatko nämä naiselle suhteeseen asti. Mutta naisen iästä se ei kiinni jää. Sori.

Nainen joutuu katselemaan iän lisääntyessä vain vähän vanhempia miehiä, moni 55+ mies on erittäin kiinnostunut 40-vuotiaasta naisesta

Ei joudu, nuorempia miehiä on tarjolla, jos vain sellaisia haluaa. Itse haluan omanikäisiä.

Kyllä joutuu.

Vierailija
134/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoremmat miehet joita nelikymppiselle naiselle on tarjolla ovat niitä todellisia jämämiehiä jotka eivät ole kelvanneet oman ikäisilleen naisille. Heidän viimeinen oljenkortensa ovat sitten vanhemmat naiset. Nämä toiset puoliskot sitten kuvittelevat olevansa tosi hottiksia kun ovat saaneet nuoremman miehen ja sulkevat silmänsä miehensä puutteilta.

Nyt tulee kyllä paksua tekstiä. Kannattaa yrittää tulla sieltä omasta pienestä lintukodosta ulos.

-eri

Vierailija
135/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy sellaista miestä joka veisi jalat alta. Yksi olisi muttei halua sitoutua..

Vierailija
136/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ei ainakaan löydä yhtään mitään. Siellä vaan tuijottaa ulkonäköä.

Vierailija
137/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että et vielä halua kotia leikkimään. Toivottavasti sinulle ei tule 20v päästä tilannetta jossa haluaisitkin leikkiä kotia. Silloin alkaa miehet olemaan kortilla. Niin monta surullista tapausta nähnyt kun tulee "yllätäin" että kaipaisikin seuraa kun verkostot katoavat ympäriltä.

Mutta kiva että osaat nyt nauttia itsenäisyydestäsi.

Enää, edellinen kirjoitti. Ymmärrän häntä hyvin, itselläkin on sellainen fiilis, että tämä kotileikkihomma on jo nähty loppuelämän tarpeisiin. Palataan edellisen tilanteeseen 20 vuoden päästä: mitä ihmeen verkostoa yli kuusi (seitsemän-, kahdeksan-) kymppisellä miehellä olisi annettavana kuusikymppiselle naiselle?

Vierailija
138/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa vaan. ettei ne hemaisevat nuoremmat miehet edes katso sinuun päin.

AV palstalla vesikin virtaa ylämäkeen :)

Vierailija
139/260 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mikäli ei ala liian nirsoksi. 

Vierailija
140/260 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja jos hänellä on riittävästi rahaa ja hän on valmis sitä naiseen käyttämään, hän saattaa jopa sellaisen saada.

Eli kaikki naiset on huo*ria, kyse on vaan hinnasta?

No kyllähän minä tämän oikeastaan tiesinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä