Nainen, voisitko deittailla miestä joka ei ole koskaan ollut töissä...
...jos mies olisi muuten ns. normaali? Et osaisi ikinä arvata tuota erikoista asiaa hänestä, jollei sitä sinulle kerrottaisi. Hän pärjää yhteiskunnan tuilla ja omilla lisäansioillaan muun muassa marjastuksesta ja lumitöistä.
Hän on komea ja mukava, ja harrastaa urheilua sekä musiikkia. Ikää 31v
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset voi, koska he tarvitsevat miehen jolla on statusta ja joka pystyy tarjoamaan materiaa
Pysy sinä vaan siellä äitisi peräkammarissa.
Miksi työttömistä miehistä jauhetaan nykyään palstalla jatkuvasti? Tekeekö yksi ja sama ihminen näitä aloituksia vähän väliä?
Riippuu siitä mikä on syy siihen, miksi mies ei ole käynyt koskaan töissä. Minäkin olen naisena ollut aika vähän työelämässä, koska sairaus rajoittaa työntekoa. Mutta jos hän elää huvikseen yhteiskunnan tuilla, niin sitten vastaus on ehdoton ei.
En suoraan sanottuna usko, että koko ikänsä työelämän ulkopuolella ollut ymmärtää työssäkäyvän väsymystä, stressiä ym. Pelkkä päivätyö/vuorotyö-asetelma on osoittautunut vaikeaksi, päivätyössä käyvä ei ymmärrä vuorotyön vaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömistä miehistä jauhetaan nykyään palstalla jatkuvasti? Tekeekö yksi ja sama ihminen näitä aloituksia vähän väliä?
Suomessa nyt sattuu olemaan pariutumisikäisiä miehiä hyvin paljon työttömänä tällä hetkellä. Suurin osa vasten tahtoaan, ja pieni osa omasta halustaan
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset voi, koska he tarvitsevat miehen jolla on statusta ja joka pystyy tarjoamaan materiaa
Kuule loinen, ei tässä ollut kyse naisen elättämisestä, vaan siitä ettei mies elätä edes itseään. En kaipaa vapaamatkustajaa, lapsissa on tarpeeksi elätettävää.
En usko että voisin, todennäköisesti tulevaisuuden suunnitelmat olisivat liian erilaiset jos tuossa iässä on tyytyväinen tuohon tilanteeseen.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vapaamatkustajaa minulle. Yhteiskunnan tuilla ja marjastuksella/lumitöillä tuskin kovin paljon tienaa. Itselläni on hyvät tulot ja samoin on oltava kumppanillani.
Jos deittailulla tarkoitetaan satunnaista seksisuhdetta, niin voisin harkita hauskanpitoa ihan muihin ominaisuuksiin keskittyen.
Voisitko tähän kertoa että paljonko pitää olla ns "käyttörahaa" kuukaudessa? Eli rahaa joka jää yli asumisen, matkustamisen ja ruoan jälkeen. Paljonko sitä tarvitaan jotta voi elää kanssasi niin ettei sinun tarvitse tinkiä elämäntyylistäsi siksi ettei toisella ole varaa harrastaa samaa kanssasi?
En ole tuo kommentoija, mutta annan oman mielipiteeni.
"Kayttorahaa" saa olla vaikka nolla euroa. Jos siis siihen on patevat syyt. Mina tingin elamantyylistani tietysti, mikali taloudellinen tilanne sita vaatii. Harrastetaan sitten yhdessa halvempia/ilmaisia juttuja, sitahan se parisuhde on: yhdessaoloa, yhdessa tekemista ja yhteista taloutta. En siis vaadi kumppaniltani tiettya tulotasoa.
Tulin nyt kommentoimaan taman tehdakseni selvaksi, etta on toisenlaisiakin naisia (siis sellaisia joille kumppanin varallisuudella ei ole valia ja joka jakaa omastaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule loinen, ei tässä ollut kyse naisen elättämisestä, vaan siitä ettei mies elätä edes itseään. En kaipaa vapaamatkustajaa, lapsissa on tarpeeksi elätettävää.
aloituksessa kerrottiin että naisen ei tarvitse elättää miestä. hän pystyy tarjoamaan naiselle ravintolassa, maksamaan omat matkansa ja ylläpitämään autoa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan naisena sellaista miestä tarvitse, minulla on omat rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vapaamatkustajaa minulle. Yhteiskunnan tuilla ja marjastuksella/lumitöillä tuskin kovin paljon tienaa. Itselläni on hyvät tulot ja samoin on oltava kumppanillani.
Jos deittailulla tarkoitetaan satunnaista seksisuhdetta, niin voisin harkita hauskanpitoa ihan muihin ominaisuuksiin keskittyen.
Voisitko tähän kertoa että paljonko pitää olla ns "käyttörahaa" kuukaudessa? Eli rahaa joka jää yli asumisen, matkustamisen ja ruoan jälkeen. Paljonko sitä tarvitaan jotta voi elää kanssasi niin ettei sinun tarvitse tinkiä elämäntyylistäsi siksi ettei toisella ole varaa harrastaa samaa kanssasi?
Bruttopalkka on reilut 5.000 kuukaudessa. Samassa suuruusluokassa pitäisi puolisonkin tulojen olla. Lika barn leker bäst.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo kommentoija, mutta annan oman mielipiteeni.
"Kayttorahaa" saa olla vaikka nolla euroa. Jos siis siihen on patevat syyt. Mina tingin elamantyylistani tietysti, mikali taloudellinen tilanne sita vaatii. Harrastetaan sitten yhdessa halvempia/ilmaisia juttuja, sitahan se parisuhde on: yhdessaoloa, yhdessa tekemista ja yhteista taloutta. En siis vaadi kumppaniltani tiettya tulotasoa.
Tulin nyt kommentoimaan taman tehdakseni selvaksi, etta on toisenlaisiakin naisia (siis sellaisia joille kumppanin varallisuudella ei ole valia ja joka jakaa omastaan).
Ymmärrän mitä kirjoitat, ja kiitos vastauksestasi.
Haluaisin silti tuolta alkuperäiseltä kommentoijalta jonkin summan joka minulla pitäisi olla käytössä kuukaudessa "pysyäkseni hänen tahdissaan".
ap
Miten se mies tuilla muka elättää itse itsensä? Ja tarjoaa jotakin ravintoloita.
En kaipaa miestä tarjoamaan minulle mitään, mutta lapsen kuluihin ja elämään tulee miehen osallistua. Ja antaa lapsille terveen elämän malli. Miten se onnistuu tukielätiltä, jonka rahat menee ravintolaan?
Työtä vieroksuva kolmekymppinen mies ei ole mies vaan vauva. En kiinnostu seksuaalisesti vauvoista enkä vähäjärkisistä.
Tuilla eläminen terveenä ja työkykyisenä on varastamista. En kiihotu rikollisistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti. Eikä hän ole "terve", vaikka niin väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloituksessa kerrottiin että naisen ei tarvitse elättää miestä. hän pystyy tarjoamaan naiselle ravintolassa, maksamaan omat matkansa ja ylläpitämään autoa.
Näinpä aloituksessa ei juurikaan kerrottu. Pystyy elättämään itse itsensä tuilla, marjastuksella ja lumitöillä. Autoista, matkailusta ja ravintoloista ei mainittu mitään, eikä näistä mikään varmaan toteudukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bruttopalkka on reilut 5.000 kuukaudessa. Samassa suuruusluokassa pitäisi puolisonkin tulojen olla. Lika barn leker bäst.
Okei, ihan niin suureen nettoon en kykene, mitä tuosta palkasta jää. Joten jos vaadit ehdotonta tasavertaisuutta, niin sinun kannattaakin skipata minut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä aloituksessa ei juurikaan kerrottu. Pystyy elättämään itse itsensä tuilla, marjastuksella ja lumitöillä. Autoista, matkailusta ja ravintoloista ei mainittu mitään, eikä näistä mikään varmaan toteudukaan.
Minulla on auto tälläkin hetkellä, ja suunnittelen uuden (käytetyn) ostamista ensi keväänä. Ravintolassa söin viimeksi toissapäivänä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tod. maksaisi mulkusta. Sitä tuputetaan ihan liikaa muutenkin, ja moni varmasti maksaisikin.
kuka pyysi maksamaan? aloituksessa kerrottiin että hän tulee toimeen omillaan.
Eikä tule, vaan minun verorahoillani.
Tuon kanssa ei koskaan voisi esim muuttaa yhteen, koska silloin joutuisi kustantamaan hänen elämänsä. Mikä perhe se on, joka asuukin erillään?
En omaisi mitään yhteistä jonkun loisijan kanssa, sellaisen joka voisi elättää itsensä, mutta joka ei viitsi. Jos ei nostaisi mitään tukia vaan olisi iso perintö, ja tyyppi tekisi vapaaehtoistyötä tai jotakin muuta järkevää tavoitteellisesti, sitten voisin harkita.