Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko deittailla miestä joka ei ole koskaan ollut töissä...

Vierailija
04.12.2019 |

...jos mies olisi muuten ns. normaali? Et osaisi ikinä arvata tuota erikoista asiaa hänestä, jollei sitä sinulle kerrottaisi. Hän pärjää yhteiskunnan tuilla ja omilla lisäansioillaan muun muassa marjastuksesta ja lumitöistä.
Hän on komea ja mukava, ja harrastaa urheilua sekä musiikkia. Ikää 31v

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos marjastaa ja tekee lumitöitä lisäansioina niin miksi ei ole koskaan ollut virallisesti työelämässä?

Itsekin olen nyt useamman vuoden ollut työttömänä, mutta töitäkin olen kyllä tehnyt ja aion tehdä vielä tulevaisuudessa. Aika erikoista jos ei ole ikinä ollut työsuhteessa.

Koska kukaan ei palkkaa minun ikäistäni, joka ei ole koskaan ollut töissä. Ei palkannut enää viisikään vuotta sitten. Olen oppinut koostamaan ylimääräisen toimeentuloni monesta hyvin erilaisesta lähteestä. Olen ikään kuin pienimuotoinen yrittäjä monella alalla.

ap

Kyllä varmasti palkkaa. Perusta toiminimi. Kirjoitat työkokemukseen toimiminen ja olet tehnyt näitä ”keikkatöitä” sillä ja sillä alalla. Otat suosittelijoiksi niitä keille olet keikkaa tehnyt puhelinnumeron kera. Työnantajaa ei kiinnosta tarkistaa onko toiminimesi perustettu v. 2019 vai 2000. Esim. Keikkatyöhön lumenpudotukseen, postille, siivoukseen, henkilökohtaiseksi avustajaksi yms. Pääset ihan varmasti jos yhtään järjissäsi olet. Varsinkin pk-seudulla on työvoimapula.

Vierailija
62/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset voi, koska he tarvitsevat miehen jolla on statusta ja joka pystyy tarjoamaan materiaa

Kuule loinen, ei tässä ollut kyse naisen elättämisestä, vaan siitä ettei mies elätä edes itseään. En kaipaa vapaamatkustajaa, lapsissa on tarpeeksi elätettävää.

aloituksessa kerrottiin että naisen ei tarvitse elättää miestä. hän pystyy tarjoamaan naiselle ravintolassa, maksamaan omat matkansa ja ylläpitämään autoa.

Just. Tarjoaa minulle ravintolassa minun verorahoillani.

Jos sellainen ei sovi, niin älä ainakaan valtion/kunnan virkamiehiä ala deittailemaan😂

Jostain syystä et maininnut poliiseja ja palomiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska kukaan ei palkkaa minun ikäistäni, joka ei ole koskaan ollut töissä."

Niin, miksi et ole sitten ollut aiemmin töissä? On todella outoa jos terve kolmikymppinen ei ole ollut koskaan edes kesätöissä..

Vierailija
64/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työttömistä miehistä jauhetaan nykyään palstalla jatkuvasti? Tekeekö yksi ja sama ihminen näitä aloituksia vähän väliä?

Suomessa nyt sattuu olemaan pariutumisikäisiä miehiä hyvin paljon työttömänä tällä hetkellä. Suurin osa vasten tahtoaan, ja pieni osa omasta halustaan

Tiedän, olen itsekin työtön mies. Olen kuitenkin ollut aiemmin töissä ja en ole ajatellut olla työttömänä loppuelämääni. Silti sitä tällaisia aloituksia lukiessa tuntee itsensä joka kerta kelpaamattomaksi naisten silmissä. Asiaa ei yhtään auta se, että työttömyydestä jauhetaan nykyään palstalla jatkuvasti.

Tee mikä itestä tuntuu parhaalta.

Vierailija
65/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset voi, koska he tarvitsevat miehen jolla on statusta ja joka pystyy tarjoamaan materiaa

Minä pystyn tuloillani hankkimaan itselleni just sen materian, jonka haluan. En todellakaan tarvitse miestä siihen. Mutta en silti aloittaisi suhdetta ihmisen kanssa joka ei ole koskaan tehnyt töitä. Ellei sitten syynä ole se, että rahaa on muuten riittävästi. Minä en enää halua elättää yhtäkään miestä.

Vierailija
66/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi et ole sitten ollut aiemmin töissä? On todella outoa jos terve kolmikymppinen ei ole ollut koskaan edes kesätöissä..

Olen ollut kesätöissä teininä 2kk ajan, ja sitten oli 4kk tukityöllisyys armeijan jälkeen. Sen lisäksi muutama alle kuukauden mittainen homma. Jos puhutaan "virallisista" töistä. ikävuosina 18-24 pyörin keskivaikean ja vaikean masennuksen välillä.

ap

Vierailija
67/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työttömistä miehistä jauhetaan nykyään palstalla jatkuvasti? Tekeekö yksi ja sama ihminen näitä aloituksia vähän väliä?

Suomessa nyt sattuu olemaan pariutumisikäisiä miehiä hyvin paljon työttömänä tällä hetkellä. Suurin osa vasten tahtoaan, ja pieni osa omasta halustaan

Tiedän, olen itsekin työtön mies. Olen kuitenkin ollut aiemmin töissä ja en ole ajatellut olla työttömänä loppuelämääni. Silti sitä tällaisia aloituksia lukiessa tuntee itsensä joka kerta kelpaamattomaksi naisten silmissä. Asiaa ei yhtään auta se, että työttömyydestä jauhetaan nykyään palstalla jatkuvasti.

Ja silti sinäkään et uhraa ajatustakaan sellaiselle naiselle joka voisi sun seurassasi viihtyä. Ei, pitää saada missimalli.

Vierailija
68/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kesätöissä teininä 2kk ajan, ja sitten oli 4kk tukityöllisyys armeijan jälkeen. Sen lisäksi muutama alle kuukauden mittainen homma. Jos puhutaan "virallisista" töistä. ikävuosina 18-24 pyörin keskivaikean ja vaikean masennuksen välillä.

ap

Minkä tasoinen uskot olevasi? 8, 9?

Vierailija
69/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

anteeksi mitä?

ap

Vierailija
70/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tee mitä? Ilmoittauduin eilen mukaan palveluun, jossa on tarkoitus kartoittaa, mitä töitä voisin tehdä ja löytää minulle töitä.

Vierailija
71/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ihmiset voivat syrjäytyä työelämästä ilman että ovat "loisia". Esim. mielenterveyshäiriöiden, sosiaalisten vaikeuksien ja yleisen syrjäytymisen vuoksi. En tiedä mikä ap:n tilanne on, mutta kyllä varmasti vastaavassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Ja monesti kun kerran nuoruudessaan tippuu pois työmarkkinoilta, sinne on erittäin vaikea palata uudestaan.

Minulle kävi noin. Selvitin ongelmani, opiskelin kaksi uutta tutkintoa ja muutin kahdesti työn perässä. Meni 10 vuotta mutta onnistuin. Siksi en jaksa niitä jotka valittavat miten vaikeaa on ja luovuttavat.

Tämä harha on varsin yleinen. Että kun minä kerta onnistun niin sitten on muiden asenteessa vikaa kun eivät onnistu.

Vierailija
72/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sinäkään et uhraa ajatustakaan sellaiselle naiselle joka voisi sun seurassasi viihtyä. Ei, pitää saada missimalli.

Kehen sinä minut sekoitat? Exäni oli huomattavasti ylipainoinen, kun tapasin hänet, mutta rakastuin häneen kuitenkin. 

Vierailija
73/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kyllä opiskelee uuden ammatin vanhallakin iällä, ja pääsee kiinni työelämään.

Tukihuijausten sijaan jos kerran on jonkin alan yrittäjä, niin perustaa sen yrityksen ja elättää itsensä.

On se mahdollista ja kannattaa yrittää, mutta ei todellakaan mikään automaatti. Monet ei vaan tajua miten vaikeaa voi olla työllistyä, tälläkin hetkellä on työttömänä kymmenia tuhansia täysin päteviä ja työkykyisiä ihmisiä. He eivät vain saa töitä erinäisistä syistä johtuen. Varsinaisia loisia on mielestäni aika pieni osa työttömistä.

Vierailija
74/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aloittajan materia on meidän työssäkäyvien naisten tarjoamaa.

naiset käyttää 1.5 kertaa enemmän verorahoja mitä maksaa.

Vierailija
75/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ihmiset voivat syrjäytyä työelämästä ilman että ovat "loisia". Esim. mielenterveyshäiriöiden, sosiaalisten vaikeuksien ja yleisen syrjäytymisen vuoksi. En tiedä mikä ap:n tilanne on, mutta kyllä varmasti vastaavassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Ja monesti kun kerran nuoruudessaan tippuu pois työmarkkinoilta, sinne on erittäin vaikea palata uudestaan.

Minulle kävi noin. Selvitin ongelmani, opiskelin kaksi uutta tutkintoa ja muutin kahdesti työn perässä. Meni 10 vuotta mutta onnistuin. Siksi en jaksa niitä jotka valittavat miten vaikeaa on ja luovuttavat.

Tämä harha on varsin yleinen. Että kun minä kerta onnistun niin sitten on muiden asenteessa vikaa kun eivät onnistu.

Tätä kutsutaan psykologiassa attribuutioerheeksi. Se tarkoittaa sitä kuinka ihminen sokaistuu herkästi omasta menestyksestään ja panee onnistumiset ainoastaan omien kykyjensä piikkiin.

ap

Vierailija
76/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui itselleni, ja sen pohjalta voin kertoa, että "erittäin vaikea" on jotakuinkin lievin ilmaisu mitä asiasta voi käyttää. Ketään ei nimittäin kiinnosta, miksi olet siinä tilanteessa missä olet. Voit olla vaikka kuinka fiksu mutta jos tulet esim. huonosta kodista ja sen takia teet ihan tyhmiä valintoja elämässä ja heräät siihen vasta myöhemmin. On tosi vaikeaa lähteä yrittämään takaisin orrelle, kun ne henkilökohtaiset plussat ei lue paperilla vaan omassa sielussa elämänkokemuksena ja selviytymisenä. Minä kuitenkin tein sen, pääsin takaisin ihmisten kirjoihin. Eikä edellä kuvaamani ole toisten syyttämistä vaan tilanteen realistista kuvaamista. Se ylämäki jota joutuu kiipeämään on ihan mahdottoman jyrkkä. En ole kenellekään vihainen siitä, ettei ole ottanut kouluttamatonta ja kokematonta ihmistä siihen tai tuohon tehtävään, vaikka olisin pystynyt sen tehtävän hoitamaan ongelmitta. Otin sen ainoan surkean homman, johon huolittiin, ja siitä sitten kynsin itseni sonnan läpi vuosien mittaan ylöspäin, kunnes lopulta ei nostetakaan asumistukea ja ollaan kuukausipalkalla ja vastuutehtävässä jne. Matkalla moni ei kovin mukava tai pätevä ihminen potkinut päähän päivittäin mutta silti on pidetty katse oman elämän rakentamisessa. Tästä päästään aloittajan kysymykseen, että tapailisinko miestä, jolla ei ole tällaisesta mitään alustavanlaatuistakaan hajua. Oikeasta työnteosta. En todellakaan tapailisi. Mitä yhteistä meillä olisi? Miten jaksaisin kuunnella hänen näkemyksiään yhtään mistään? Palstalla tietyt röllipeikot alkaa syytellä naisia materian ja statuksen ahnehtimisesta heti kun vilautetaan mitään perusvastuuta omasta itsestä. En tajua mistä nämä ihmiset puhuvat. En tarvitse mieheltä statusta enkä palatseja, mutta jos ei aikuinen ihminen pysty elättämään itseään perustarpeiden suhteen, meillä ei ole mitään keskusteltavaa. Olen aina inhonnut vapaamatkustamista, oli se sitten rahallista, sosiaalista, emotionaalista, mitä tahansa.

Vierailija
77/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tee mitä? Ilmoittauduin eilen mukaan palveluun, jossa on tarkoitus kartoittaa, mitä töitä voisin tehdä ja löytää minulle töitä.

Siis elämässä yleensäkin. Ei kannata miettiä liikaa mitä palstalle kirjoitellaan.

Olen siis eri kuin tuo eka unohdin laittaa.

Vierailija
78/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan selvää, että 10 vuoden yrittämisellä saavuttaa enemmän kuin 10 vuoden valittamisella. Mikä sinun mielestäsi on tässä se harha?

Vierailija
79/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla hän elää? Tässä maailmassa vaan on töissä käytävä jos edes jonkinlaista elintasoa haluaa pitää.

Vierailija
80/122 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

anteeksi mitä?

ap

Te jotka känisette näistä raha-asioista ja valitatte että ämmät on lompakon perässä olette aina näitä tasovouhottajia. T: nollatason nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä