Nainen, voisitko deittailla miestä joka ei ole koskaan ollut töissä...
...jos mies olisi muuten ns. normaali? Et osaisi ikinä arvata tuota erikoista asiaa hänestä, jollei sitä sinulle kerrottaisi. Hän pärjää yhteiskunnan tuilla ja omilla lisäansioillaan muun muassa marjastuksesta ja lumitöistä.
Hän on komea ja mukava, ja harrastaa urheilua sekä musiikkia. Ikää 31v
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset voi, koska he tarvitsevat miehen jolla on statusta ja joka pystyy tarjoamaan materiaa
Kuule loinen, ei tässä ollut kyse naisen elättämisestä, vaan siitä ettei mies elätä edes itseään. En kaipaa vapaamatkustajaa, lapsissa on tarpeeksi elätettävää.
aloituksessa kerrottiin että naisen ei tarvitse elättää miestä. hän pystyy tarjoamaan naiselle ravintolassa, maksamaan omat matkansa ja ylläpitämään autoa.
Näinpä aloituksessa ei juurikaan kerrottu. Pystyy elättämään itse itsensä tuilla, marjastuksella ja lumitöillä. Autoista, matkailusta ja ravintoloista ei mainittu mitään, eikä näistä mikään varmaan toteudukaan.
Minulla on auto tälläkin hetkellä, ja suunnittelen uuden (käytetyn) ostamista ensi keväänä. Ravintolassa söin viimeksi toissapäivänä.
ap
Selvä, aloituksessa tuota ei kuitenkaan mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset voi, koska he tarvitsevat miehen jolla on statusta ja joka pystyy tarjoamaan materiaa
Kaikki aloittajan materia on meidän työssäkäyvien naisten tarjoamaa.
Miksi tenttaat tällaisia kun et edes sylkäisisi mua päin?
Minuun on sisäänrakennettu biologinen vaisto, joka on erityisen herkistynyt tunnistamaan vastavuoroisen solidaarisuuden systeemejä loukkaavat vapaamatkustajat. Vähän kuin vampuurilepakko, olen valmis auttamaan toveria hädässä kerran jos toisenkin, mutta jätän hänet lopulta kuolemaan, jos huomaan hänen käyttävän hyväntahtoisuuttani jatkuvasti hyväkseen vain opportunistisen laiskuutensa johdosta. Tämä vaikuttaa myös parinvalintaani. En pidä opportunisteista, käyttivät he sitten hyväksi suhteettoman paljon työtäni tai taloudellisia resurssejani vain siksi, että työ loukkaa omaa ihmisarvoa tai ei muuten huvita hankkia omaa elantoa. Lisäksi työttömän miehen kanssa on erittäin vaikea perustaa toimivaa perhettä ja olet tuolloin 100 % varmasti elatusvelvollinen paitsi lapsiisi, myös mieheesi nähden. Sinänsä työttömyys ei ole mikään vika tai heikkous, koska melkein kaikki ovat joskus työttömiä. Tärkeintä on asenne, että edes yrittää hankkia töitä, joilla elättää itsensä. Vaihtaa ammattia, kouluttautuu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule loinen, ei tässä ollut kyse naisen elättämisestä, vaan siitä ettei mies elätä edes itseään. En kaipaa vapaamatkustajaa, lapsissa on tarpeeksi elätettävää.
aloituksessa kerrottiin että naisen ei tarvitse elättää miestä. hän pystyy tarjoamaan naiselle ravintolassa, maksamaan omat matkansa ja ylläpitämään autoa.
Näinpä aloituksessa ei juurikaan kerrottu. Pystyy elättämään itse itsensä tuilla, marjastuksella ja lumitöillä. Autoista, matkailusta ja ravintoloista ei mainittu mitään, eikä näistä mikään varmaan toteudukaan.
Minulla on auto tälläkin hetkellä, ja suunnittelen uuden (käytetyn) ostamista ensi keväänä. Ravintolassa söin viimeksi toissapäivänä.
ap
Selvä, aloituksessa tuota ei kuitenkaan mainittu.
Ei niin, mutta siellä mainittiin että pystyn elämään samanlaista elämää kuin "normaalikin". Pois lukien virallinen yhteenmuutto naisen kanssa.
Jos marjastaa ja tekee lumitöitä lisäansioina niin miksi ei ole koskaan ollut virallisesti työelämässä?
Itsekin olen nyt useamman vuoden ollut työttömänä, mutta töitäkin olen kyllä tehnyt ja aion tehdä vielä tulevaisuudessa. Aika erikoista jos ei ole ikinä ollut työsuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Tarjoaa minulle ravintolassa minun verorahoillani.
Otsikon perusteella olin ensin vastaamassa, että miksipä en, jos miehellä varallisuutta ja pääomatuloja on niin paljon ettei tarvitse töissä käydä. Sitten mietin tarkemmin ja tulin siihen tulokseen, että sellaisen miehen arvot olisivat niin erilaiset tällaisen työnteolla itsensä elättäjän kanssa, ettei siitä mitään tulisi.
Eli vastaus on EN.
Minun normaaliin elämääni kuuluu harrastukset, oma talo ja piha ja matkojakin. Miten ihmeessä tuilla tuossa "pysyy mukana"? No sillä tavalla tietysti, että minun pitäisi maksaa miehenkin puolesta.
Ei käy. Jos se olet sinä, naispelko, niin usko jo: et voi loisia ensin äidillä, ja sitten siirtyä loisimaan naisen luokse. Sinun pitää mennä kouluun, saada ammatti ja töitä, ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos marjastaa ja tekee lumitöitä lisäansioina niin miksi ei ole koskaan ollut virallisesti työelämässä?
Itsekin olen nyt useamman vuoden ollut työttömänä, mutta töitäkin olen kyllä tehnyt ja aion tehdä vielä tulevaisuudessa. Aika erikoista jos ei ole ikinä ollut työsuhteessa.
Koska kukaan ei palkkaa minun ikäistäni, joka ei ole koskaan ollut töissä. Ei palkannut enää viisikään vuotta sitten. Olen oppinut koostamaan ylimääräisen toimeentuloni monesta hyvin erilaisesta lähteestä. Olen ikään kuin pienimuotoinen yrittäjä monella alalla.
ap
Oikeasti, ihmiset voivat syrjäytyä työelämästä ilman että ovat "loisia". Esim. mielenterveyshäiriöiden, sosiaalisten vaikeuksien ja yleisen syrjäytymisen vuoksi. En tiedä mikä ap:n tilanne on, mutta kyllä varmasti vastaavassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Ja monesti kun kerran nuoruudessaan tippuu pois työmarkkinoilta, sinne on erittäin vaikea palata uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Tarjoaa minulle ravintolassa minun verorahoillani.
Jos sellainen ei sovi, niin älä ainakaan valtion/kunnan virkamiehiä ala deittailemaan😂
Vierailija kirjoitti:
Minun normaaliin elämääni kuuluu harrastukset, oma talo ja piha ja matkojakin. Miten ihmeessä tuilla tuossa "pysyy mukana"? No sillä tavalla tietysti, että minun pitäisi maksaa miehenkin puolesta.
Ei käy. Jos se olet sinä, naispelko, niin usko jo: et voi loisia ensin äidillä, ja sitten siirtyä loisimaan naisen luokse. Sinun pitää mennä kouluun, saada ammatti ja töitä, ihan itse.
Tiedän tuon nimimerkin, mutta en ole hän. Asun yksin, ja olen asunut jo vuosia.
ap
En. Valitettavasti olen ehtinyt tottua jo hyviin autoihin, hienoon taloon ja kalliisiin matkoihin. Eipä ole tullut mieleen vaihtaa köyhempään mieheen.
Moni kyllä opiskelee uuden ammatin vanhallakin iällä, ja pääsee kiinni työelämään.
Tukihuijausten sijaan jos kerran on jonkin alan yrittäjä, niin perustaa sen yrityksen ja elättää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömistä miehistä jauhetaan nykyään palstalla jatkuvasti? Tekeekö yksi ja sama ihminen näitä aloituksia vähän väliä?
Suomessa nyt sattuu olemaan pariutumisikäisiä miehiä hyvin paljon työttömänä tällä hetkellä. Suurin osa vasten tahtoaan, ja pieni osa omasta halustaan
Tiedän, olen itsekin työtön mies. Olen kuitenkin ollut aiemmin töissä ja en ole ajatellut olla työttömänä loppuelämääni. Silti sitä tällaisia aloituksia lukiessa tuntee itsensä joka kerta kelpaamattomaksi naisten silmissä. Asiaa ei yhtään auta se, että työttömyydestä jauhetaan nykyään palstalla jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, ihmiset voivat syrjäytyä työelämästä ilman että ovat "loisia". Esim. mielenterveyshäiriöiden, sosiaalisten vaikeuksien ja yleisen syrjäytymisen vuoksi. En tiedä mikä ap:n tilanne on, mutta kyllä varmasti vastaavassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Ja monesti kun kerran nuoruudessaan tippuu pois työmarkkinoilta, sinne on erittäin vaikea palata uudestaan.
Minulle kävi noin. Selvitin ongelmani, opiskelin kaksi uutta tutkintoa ja muutin kahdesti työn perässä. Meni 10 vuotta mutta onnistuin. Siksi en jaksa niitä jotka valittavat miten vaikeaa on ja luovuttavat.
Vierailija kirjoitti:
En. Valitettavasti olen ehtinyt tottua jo hyviin autoihin, hienoon taloon ja kalliisiin matkoihin. Eipä ole tullut mieleen vaihtaa köyhempään mieheen.
Minäkin olen tottunut mukavaan elämään, rahoitan sen käymällä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Moni kyllä opiskelee uuden ammatin vanhallakin iällä, ja pääsee kiinni työelämään.
Tukihuijausten sijaan jos kerran on jonkin alan yrittäjä, niin perustaa sen yrityksen ja elättää itsensä.
Tämän yhtälön ongelma on se, että nuo "puuhasteluni" tuottavat tarpeeksi jotta voin elää normaalia elämää tukien kanssa, mutta eivät lähellekään tarpeeksi jos en saisikaan mitään tukia. Niiden avulla minun on mahdollista muun muassa tehdä noita asioita jotka aiemmin jo ketjussa mainitsin.
ap
Joo. Lisäksi uskon työn eetokseen, joten ei taitaisi olla paljon yhteistä.