Sivut

Kommentit (407)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen ihannenaiset on pitkiä ja tummia. Itse olen lyhyt ja maantienvärinen. Ei tämä kuitenkaan minulle mitenkään itsetunnon päälle ota, koska tiedän itsestäänselvästi, että paljon minua kauniimpia naisia on olemassa, ja jos kysytään julkkiksista ihannenaista, niin eihän niistä tunne kuin ulkonäön eli valkkaa sen perusteella. Olisi mies saanut varmasti tosielämässäkin ulkoisesti ihannettaan lähempänä olevan puolison jos se hänelle olisi kovin tärkeää ollut, mutta ei ilmeisesti ollut kun valitsi minut. Ihmetyttää aina, miten ihmiset kuvittelee että se ulkonäkö olisi niin valtavan tärkeää. Minusta se ei useimmille teini-iän ja nuoruuden jälkeen enää ole.

Mulle tuo asetelma olisi epämiellyttävä. Ei sillä, etteikö kauniimpia naisia löydy vaikka olisikin itse ihannenaisen tyyppinen. Mutta jos miehen mieltymys on vahvasti blondeihin, mitä minä en ole, niin alkuhuuman jälkeen tämä asia on arvatenkin molempien tietoisuudessa. Mies tuijottelisi ihaillen ja haaveillen niitä alunperinkin himoitsemiaan blondeja, ja minä ihmettelisin, että miksei sitten pyrkinyt parisuhteeseen sellaisen kanssa.

Minua tuollainen asetelma ei haittaisi. En huolisi miestä, jonka harkintakykyyn kumppaninvalinnassa en luottaisi. Jos mies sellaisen blondin ehdottomasti haluaa, hän varmasti osaa kiertää brunetit kaukaa.

Ja ihastuessa/rakastuessa se harkintakyky nimenomaan helpommin pettää. Kun suurimmat tunnemyrskyt ovat ohi, aiemmat ulkonäkömieltymykset palaavat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palstallahan oli taannoin se gallup jossa miehet äänestivät suosikkinaisensa.

Sen voitti muotivloggaaja vantoee.

Missit ja fitnessnaiset jäivät lohdutuspalkinnoille.

Mitä yllättävää tuossa nyt on?
Miehet tykkäävät eniten nuoresta, muodokkaasta ja habitukseltaan seksikkäästä taviksesta?
Tavisnaiset on aina suhteessa ja miehiä riittää, todella kauniit on useammin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jaa. Silloin kun minä ja nykyinen mies alettiin tapailla, kysyin häneltä hänen ihannenaistaan. Hän sanoi, ettei hänellä ole koskaan ollut sellaista, ei tiettyä tyyppiä, kunnes nyt kun tapasi minut. Sanoi kyllä että siniset silmät ja vaaleat hiukset- yhdistelmä on mieluisin (olen sinisilmäinen blondi) mutta muuten ei osannut nimetä mitään tiettyä tyyppiä.

Vaikka itse ajattelisinkin unelmamieheni olevan jotain ihan muuta kuin oma mies, ei tulisi mieleenikään sitä hänelle täräyttää. En ymmärrä ihmisiä, ehkä olen itse vain outo. 

Vierailija

Kunnon ansa, jos vastaa fitnessnaisen pahoitetaan mieli, jos sanoo no tietysti kopio sinusta, syytetään valehtelijaksi tai ainakaan omassa mielessä ei uskota vastausta.

En kyllä ymmärrä miksi kysellään jos ei halua vastauksia....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen ihannenaiset on pitkiä ja tummia. Itse olen lyhyt ja maantienvärinen. Ei tämä kuitenkaan minulle mitenkään itsetunnon päälle ota, koska tiedän itsestäänselvästi, että paljon minua kauniimpia naisia on olemassa, ja jos kysytään julkkiksista ihannenaista, niin eihän niistä tunne kuin ulkonäön eli valkkaa sen perusteella. Olisi mies saanut varmasti tosielämässäkin ulkoisesti ihannettaan lähempänä olevan puolison jos se hänelle olisi kovin tärkeää ollut, mutta ei ilmeisesti ollut kun valitsi minut. Ihmetyttää aina, miten ihmiset kuvittelee että se ulkonäkö olisi niin valtavan tärkeää. Minusta se ei useimmille teini-iän ja nuoruuden jälkeen enää ole.

Mulle tuo asetelma olisi epämiellyttävä. Ei sillä, etteikö kauniimpia naisia löydy vaikka olisikin itse ihannenaisen tyyppinen. Mutta jos miehen mieltymys on vahvasti blondeihin, mitä minä en ole, niin alkuhuuman jälkeen tämä asia on arvatenkin molempien tietoisuudessa. Mies tuijottelisi ihaillen ja haaveillen niitä alunperinkin himoitsemiaan blondeja, ja minä ihmettelisin, että miksei sitten pyrkinyt parisuhteeseen sellaisen kanssa.

Minua tuollainen asetelma ei haittaisi. En huolisi miestä, jonka harkintakykyyn kumppaninvalinnassa en luottaisi. Jos mies sellaisen blondin ehdottomasti haluaa, hän varmasti osaa kiertää brunetit kaukaa.

Ja ihastuessa/rakastuessa se harkintakyky nimenomaan helpommin pettää. Kun suurimmat tunnemyrskyt ovat ohi, aiemmat ulkonäkömieltymykset palaavat.

Ihastuisiko mies brunettiin alunperinkään, jos blondi olisi hänelle ainut oikea vaihtoehto? Epäilen.

Vierailija

Miksi kysytte mieheltä millainen on hänen ihannenaisensa?
Mikä siinä kiinnostaa?
Itselläni ei ole ikinä käynyt mielessäkään kysyä yhdeltäkään mieheltä moista.
En kyllä kysele miehen töistäkään mitään, siis että missä mies on töissä tai ole kiinnostunut paljon miehellä on varallisuutta.

Vierailija

Miksi tuosta pitäisi järkyttyä? Ihan vapaasti saa fitnessnaiset olla vaikka mitä huutoa tänäpäivänä. Minä olen mitä olen, ja fitness naiseksi en rupea. Jos en tälläisena kelpaa niin sitten en.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille."

Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?

Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.

Joo varmasti hän on kovin rehellinen tässä asiassa.

Yksikään mies ei sanoisi ei fitnessnaiselle.

Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/

Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".

Ette löydä. Tai löydätte valehtelijan.

Hmmm... miksi tuonkin asian pitää olla mustavalkoista? Voisiko se oikeasti olla, että joillekin miehille se ulkonäkö ei ole se tärkein kriteeri? Ja vaikka se jonkunlainen kriteeri olisikin, niin hyvinkin monennäköinen nainen voi ulkonaisesti kaunis.

Mitä tulee linkkaamaasi "fitness-naiseen". Kroppa on tosiaan jopa hieman huvittavan pullea, mutta ei se minulla mikään deal-breaker tuossa tapauksessa olisi. Hänen tapauksessaan näyttää siltä, että tietynlainen ulkonäkö on kaikki kaikessa ja koko elämä pyörii sen saavuttamisen ja esittelemisen ympärillä. Voin tietysti olla väärässäkin, mutta näillä tiedoilla sanoisin todellakin Anna Nyströmille "ei"... Mutta taidan olla valehtelija...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kysytte mieheltä millainen on hänen ihannenaisensa?
Mikä siinä kiinnostaa?
Itselläni ei ole ikinä käynyt mielessäkään kysyä yhdeltäkään mieheltä moista.
En kyllä kysele miehen töistäkään mitään, siis että missä mies on töissä tai ole kiinnostunut paljon miehellä on varallisuutta.

Ei tulisi mieleen minullakaan kysyä. Sen sijaan töissä vietetään lähes puolet hereilläoloajasta, joten se on minusta hyvin luonnollinen puheenaihe.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille."

Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?

Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.

Joo varmasti hän on kovin rehellinen tässä asiassa.

Yksikään mies ei sanoisi ei fitnessnaiselle.

Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/

Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".

Ette löydä. Tai löydätte valehtelijan.

Miten ihmeessä sinulle on tullut käsitys että juuri sinä tiedät mitä muut miehet ajattelevat ja haluavat? Kyllä miehillä on ihan oikeasti varsin monenlaisia naismakuja. Ihan kuin sanoisit että kyllä kaikki miehet pitävät blondeista ja ne jotka pitävät tummista tai punapäistä valehtelevat varmasti.

Niin ja olen itse mies jota ei voisi vähempää kiinnostaa joku tyhjäpää fitness-nainen. En minä pidä halvasta näyttävästä sisustuskrääsästäkään vaan klassisesta muotoilusta joten miksi pitäisin muovisista kiiltokuvanaisista?

Kukaan ei pidä tyhjäpäistä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä fitneksen kanssa.

Oma miehenikin väitti kovasti, että ei tykkää fitness-naisista, mutta nyt kun itse olen käynyt vajaa 3v salilla, hänen kopelointinsa kohdistuu rintoja enemmän peppuun ja kehuu paljon. Ehkä häntäkin vaivasi aiemmin ajatus "tyhjäpäistä".

No sanotaan sitten vähän vähemmän provosoivasti että läheskään jokainen mies ei halua elämäänsä naista jonka koko elämä pyörii oman kropan ja sen trimmaamisen ympärillä. Se on aika suuri elämänvalinta jos todella menee siihen fitness-maailmaan mukaan.

Minun elämänarvoni nyt vain ovat ihan toisenlaiset ja haluan ne jakaamaan naisen joka jakaa ne arvot kanssani. Jos koko naisen olemus huutaisi erilaisia arvoja (kuten fitness-naisten olemukset tekevät), en oikein osaa pitää sellaisia kauniina tai haluttavina.

Mitkäs arvot sinulla?

Eri

Arvostan että nainen on älykäs ja monipuolisesti maailmasta tietävä ja sitä seuraava. Lisäksi hän on riittävän paljon "jalat maassa tyyppi" joka ymmärtää mitkä asiat ovat todella tärkeitä elämässä, eli ne rakkaat ihmiset lähellä.

Nämä eivät tietenkään sulje pois sitä ettei naisen ulkonäön pitäisi minua mielyttää tai ettei tarvittaisi sekuaalista vetovoimaa. 

En kyl ymmärrä miten fitness sulkisi tuon kaiken pois?

Ei suljekaan, mutta etkö vieläkään ole ymmärtänyt, että se fitness naisella sinänsä on monelle miehelle täysin merkityksetön asia. Paitsi tietysti silloin, kun se naisen elämässä se ainoa merkityksellinen asia, jolloin se tietysti sulkee pois kaikki miehelle merkitykselliset asiat.

Vierailija

Palsta- yllikset vois nyt lopettaa täällä scheiben jauhamisen naisille "tason laskemisesya", jos ihanne on se fitnessmissukka- ihannetta miehet tavoittelee, ja joutuu tyytymään omaan tasoon.

Vierailija

Älä ikinä puhu naisen kanssa ihannenaisestasi,

ellei kyseinen nainen ole juuri sellainen.

Älä ikinä.

Älä ikinä tee sitä.

-

Ihannenaisista puhu vain miesten kesken.

Sillä vain miehet ymmärtävät toisiaan näissä asioissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunnon ansa, jos vastaa fitnessnaisen pahoitetaan mieli, jos sanoo no tietysti kopio sinusta, syytetään valehtelijaksi tai ainakaan omassa mielessä ei uskota vastausta.

En kyllä ymmärrä miksi kysellään jos ei halua vastauksia....

Eikä ole ainoa ansakysymys. Saako tämä vaate minut näyttämään lihavalta? Se on piru vie klassikko näistä naisten tekemistä ansakysymyksistä. Siihen tietenkin vastataan ei saa. Mielessä lisätään ne on ihan muut syyt jotka saa näyttämään tuolta.

Vierailija

Mun miehen ihannenainen on Marlene Dietrich :D En ollut yllättynyt, kun kuulin tuon vuosia sitten. Hän vaikuttaa juuri sellaiselta mieheltä, joka kaihoaa edesmenneitä saksalaisia filmitähtiä :')

Vierailija

Ainoa oikea vastaus ko. kysymykseen olet "sinä tietenkin". Kaikki muut vastaukset johtavat suhteen kaverilinjalle ja negatiiviseen ilmapiiriin romanttisessa mielessä. En edes ymmärrä, miten kukaan mies voisi olla niin tyhmä, ettei tätä ymmärrä. Mutta valitettavasti suuri osa miehistä on juuri tällaisia idiootteja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä.

Älä ikinä tee sitä.

-

Niinpä!

Nainen valittaa miksi miehelle naisen ulkonäkö on niin tärkeä.

Mut sit kun aletaankin puhua naisen kanssa naisen ulkonäöstä niin huomataankin että naiselle se oli se tärkein asia 💔😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä.

Älä ikinä tee sitä.

-

Niinpä!

Nainen valittaa miksi miehelle naisen ulkonäkö on niin tärkeä.

Mut sit kun aletaankin puhua naisen kanssa naisen ulkonäöstä niin huomataankin että naiselle se oli se tärkein asia 💔😂

😂😂

Vierailija

Nämä ovat oikeasti tosi outoja juttuja! Haaveilin jossain vaiheessa ottavani tatuoinnin, ja mies oli kovasti asiaa vastaan. Eivät ole tatuoinnit nättejä ja kuitenkin katuisin, ei saa ottaa! 

Meinasinkin sitten pudota tuolilta, kun sattuman kautta näin, kenen p*rnotähden elokuvia mies on erityisesti tykännyt katsoa. Christy Mackin! Siis kauttaaltaan tatuoidun rokkimimmin, joka ei voisi olla kauempana boheemista älykkölookistani. :D Myös miehen eksä edustaa enempi tätä samaa olemusta kuin minä.

Että sellaisia fantasioita sitten. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat