Kysyin mieheltä kuka olisi hänen unelmanainen, järkytyin vastauksesta
Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.
Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä puhu naisen kanssa ihannenaisestasi,
ellei kyseinen nainen ole juuri sellainen.
Älä ikinä.
Älä ikinä tee sitä.
-
Ihannenaisista puhu vain miesten kesken.
Sillä vain miehet ymmärtävät toisiaan näissä asioissa.
Niinpä!
Nainen valittaa miksi miehelle naisen ulkonäkö on niin tärkeä.
Mut sit kun aletaankin puhua naisen kanssa naisen ulkonäöstä niin huomataankin että naiselle se oli se tärkein asia 💔😂
Moniko mies on puhunut tuosta tapailuvaiheessa? Monenko tapailu on jatkunut sen jälkeen?
Naisten ulkonäköpaineet on mitä on. Naisten ulkonäköä ruoditaan joka paikassa. Ihastuessa/rakastuessa nainen kuvittelee, ettei juuri se oma mies kuulu tähän sakkiin, joka arvioi ja arvostelee mm. seksuaalissävytteisesti muita naisia. Eräänlainen sokea piste sekin. Sitten kun selviää, että aivan samanlainen se on kuin muutkin, se ei ole iloinen yllätys. eri
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat oikeasti tosi outoja juttuja! Haaveilin jossain vaiheessa ottavani tatuoinnin, ja mies oli kovasti asiaa vastaan. Eivät ole tatuoinnit nättejä ja kuitenkin katuisin, ei saa ottaa!
Meinasinkin sitten pudota tuolilta, kun sattuman kautta näin, kenen p*rnotähden elokuvia mies on erityisesti tykännyt katsoa. Christy Mackin! Siis kauttaaltaan tatuoidun rokkimimmin, joka ei voisi olla kauempana boheemista älykkölookistani. :D Myös miehen eksä edustaa enempi tätä samaa olemusta kuin minä.
Että sellaisia fantasioita sitten.
Jos näitä juttuja on uskominen, niin otat sen tatuoinnin. Ei sen takia, että äijäsi on sitä vastaan, vaan siksi, ettei miehille naisen ulkonäkö olekaan niin tärkeä kuin naisille. :D
Vierailija kirjoitti:
Oma suosikkini on italialainen näyttelijä Sabrina Impacciatore, aivan upea. Monica Bellucci on toinen. Claudia Black lukeutuu myös suosikkeihini.
Upeita kyllä. Moni suomalainen mies sanoisi kyllä, että vähän pelottavia. Useimpien suomalaismiesten ihannenainen taitaa kuitenkin olla sellainen nöpönokkainen blondi sinisillä silmillä.
Tyypillinen paskaämmä. Itse kysyy ja kun vastaus ei miellytä järkytytään ja tullaan nettiin vinkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman mieheni ihannenainen on uutisankkuri Piia Pasanen. En siihen voinut muuta sanoa kuin että hyvä valinta. Fiksuus ja kauneus samassa paketissa.
Juu, siinä on nainen joka on fiksu ja kaunis. Eikä tee siitä numeroa.
Ette tiedä millainen hän on ihmisenä.
Toki ymmärrän mielikuvan ja niillähän tätä peliä on tietenkin pelattava.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä väitän että vähemmistön unelmanainen on fitnessnainen, etenkin jos puhutaan 30+ miehistä.
Mutta älä klikkaa yläpeukkua, koska nyt tulee se puoli asiasta jota ette haluaisi kuulla:
Syy miksi fitnessnaiset ovat niin kovassa suosiossa on se että ihmiset ovat jakaantuneet kahteen luokkaan. On urheilijat, himokuntoilijat, fitnessnaiset, jne. Itsekin tunnen näitä. Mutta jos vähemmänkin trimmattu kelpaa, seuraava luokka onkin sitten pulleat herkuttelijat.
Tavalliset mutta hyväkuntoiset naiset ovat ihan oikeasti harvassa. Tavallisella tarkoitan sitä että liikkuu mutta ei mässyttele säännöllisesti, ei ole ylipainoinen ja kropassa on naisellista muutakin kuin rinnat.
Vajaat 20 vuotta sitten juuri kukaan ei haaveillut fitnessnaisista, koska 80% naisista oli normaalipainoisia ja kropaltaan naisellisia. Nyt 20%.
Naiset itse ovat päättäneet että se on joko herkuttelu ja pullahtaminen tai fitness ja urheiluhulluus. Joten minkäs teet?
M/38v
Hyvä kommentti, jossa nähdään tilanteen todellinen puoli.
Keskellä olevia on harvassa, mutta ääripäitä riittää ja niistä onkin helpompi luoda se ihanne siitä kuumasta fitnessnaisesta.
Palstan miesten unelmanainen-äänestyksenhän voitti siis tämä. Ei ole fitnesskissa.
https://cdn.21buttons.com/posts/1080x1350/ffb9c663dbfa467abe4432b0c6a0b…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä väitän että vähemmistön unelmanainen on fitnessnainen, etenkin jos puhutaan 30+ miehistä.
Mutta älä klikkaa yläpeukkua, koska nyt tulee se puoli asiasta jota ette haluaisi kuulla:
Syy miksi fitnessnaiset ovat niin kovassa suosiossa on se että ihmiset ovat jakaantuneet kahteen luokkaan. On urheilijat, himokuntoilijat, fitnessnaiset, jne. Itsekin tunnen näitä. Mutta jos vähemmänkin trimmattu kelpaa, seuraava luokka onkin sitten pulleat herkuttelijat.
Tavalliset mutta hyväkuntoiset naiset ovat ihan oikeasti harvassa. Tavallisella tarkoitan sitä että liikkuu mutta ei mässyttele säännöllisesti, ei ole ylipainoinen ja kropassa on naisellista muutakin kuin rinnat.
Vajaat 20 vuotta sitten juuri kukaan ei haaveillut fitnessnaisista, koska 80% naisista oli normaalipainoisia ja kropaltaan naisellisia. Nyt 20%.
Naiset itse ovat päättäneet että se on joko herkuttelu ja pullahtaminen tai fitness ja urheiluhulluus. Joten minkäs teet?
M/38v
Hyvä kommentti, jossa nähdään tilanteen todellinen puoli.
Keskellä olevia on harvassa, mutta ääripäitä riittää ja niistä onkin helpompi luoda se ihanne siitä kuumasta fitnessnaisesta.
Siinähän se on.
Jos mennään ajassa taaksepäin opiskeluaikoihin, suurin osa naisista oli normaalipainoisia (nykykielellä hoikkia, huom) ja kropaltaan selkeästi naisen mallisia. Ei ne pari urheilijamimmiä sen suositumpia olleet kuin muutkaan.
Nyt valtaosa on vartaloltaan pyöreitä/tukevia. Pyöreän pepun ja lättänän vatsan tilalla on pyöreä vatsa ja lättänä peppu. No, nyt sitten ne harvat joiden kroppa on kuosissa, ovatkin supersuosittuja. Ja koskee myös nuoria naisia.
https://cdn.pixabay.com/photo/2017/08/08/00/50/barrel-2609785_960_720.p…
Kun normikroppa on tämä, niin "epänormaali" fitnessnainen alkaa kiinnostamaan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Palstallahan oli taannoin se gallup jossa miehet äänestivät suosikkinaisensa.
Sen voitti muotivloggaaja vantoee.
Missit ja fitnessnaiset jäivät lohdutuspalkinnoille.
Ei sitä kyllä mistään tiedä, että siihen olisi äänestänyt vain miehet. Todennäköistä on että myös mammat äänesti siinä mitä itse edustavat, joka siis on sotkenut äänestystä.
Näillä palstoilla ei saa aitoa tulosta.
Jos hoikka seksipommi ei voittanut, se oli fake news.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstallahan oli taannoin se gallup jossa miehet äänestivät suosikkinaisensa.
Sen voitti muotivloggaaja vantoee.
Missit ja fitnessnaiset jäivät lohdutuspalkinnoille.
Ei sitä kyllä mistään tiedä, että siihen olisi äänestänyt vain miehet. Todennäköistä on että myös mammat äänesti siinä mitä itse edustavat, joka siis on sotkenut äänestystä.
Näillä palstoilla ei saa aitoa tulosta.
Jos hoikka seksipommi ei voittanut, se oli fake news.
Siinähän äänestivät miehet ja naiset, mutta äänet oli eritelty. Naiset suosivat sellaisia tosihoikkia ylväitä kolmekymppisiä.
Minusta se oli linjassa tutkimusten kanssa. Miehet suosivat kurvikkaampia, nuorempia, tavallisempia mutta seksikkäämpiä. Naiset taas hoikkasäärisiä ja elegantteja kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Palstan miesten unelmanainen-äänestyksenhän voitti siis tämä. Ei ole fitnesskissa.
https://cdn.21buttons.com/posts/1080x1350/ffb9c663dbfa467abe4432b0c6a0b…
Eräs nainen on voittanut päälle 50 kyselyä/äänestystä (luit oikein, päälle 50) täällä Vauviksessa. Näet sen, kun kirjoitat Googleen hänen nimensä ja välilyönnin jälkeen perään site:https://www.vauva.fi/
Hän on nykyisin tosin jo lähemmäs 50v. eli ulkonäöltään alkaa ikääntyä ja ryppyyntyäkin tietenkin, joten parempi etten tuo nimeään enää tähän mahdollisesti haukuttavaksikin, vaikka se onkin tässä ketjussa jo mainittu aikaisemmin.
huom. sana site pitää kirjoittaa eteen saadakseen (melkein) kaikki tulokset
Sanoisin että lyö 50 tonnia rahaa pöytään niin saa Nicole Sczerzingerin tai Megan Foxin.
Jälkimmäinen tosin käyttänyt plastiiggakirurgiaan 100 tuhatta dollaria ettei köyhän miehen tulot riitä.
Olen treenannut 10 vuotta muttei tisseistä tullut palloja eikä naama muuttunut kuin ketulla.
Minua on kusetettu 😳
Jatkossa makaan vaan ja ootan elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni unelmanaisia ovat Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver ja Sandra Bullock! Enkä minä tietenkään muistuta ollenkaan heitä... Mutta ei mieskään muistuta David Bowieta tai Tom Hiddlestonia.
Hei, minustakin Tom Hiddleston on todella hot!
Miehet on tyhmiä kun eivät halua tajuta että fitnessbeibenä olo on kokopäiväistå työtä eli sali yms treeniä, tiukkaa ruokavaliota ja hyvin kurinalaista päivärytniä myös viikonloppuna.
Ulkonäkö vaatii meikkiä, hiuslisäkettä ja vaatteita eli aikaa niihin ja rahaa ja paljon.
Mihin tuohon mahtuu seurustelu? Enintään samanlaisen miehen kanssa eli sori vaan iskävartaloiset miehet.
90-luvun huippumallit olivat kauniita
Nykyään naama piirretään kokonaan uusiksi ja oma persoonallisuus häviää.
Ihmiset sarjoissa ja leffoissa olivat ilman peruukkeja tai kirurgiaa kuten esim Bulloxsin naama kokonaan uudelleen koottu.
Oma suosikkini on italialainen näyttelijä Sabrina Impacciatore, aivan upea. Monica Bellucci on toinen. Claudia Black lukeutuu myös suosikkeihini.