Kysyin mieheltä kuka olisi hänen unelmanainen, järkytyin vastauksesta
Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.
Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.
Kommentit (407)
Ei kuulema ole ja nappasi vaan halaukseen. No oli tai ei. Ei haittaa.
Olin mun miehen kaveri ennenkuin aloimme seurustelemaan ja muistan miehen naisihanteiden vaihtuvan sen mukaan kehen naiseen sattui olemaan ihastunut. Onko kellään muulla ollut samaa kokemusta?
Täällä oli muutama (jossain ketjussa) viikko sitten viesti joka sai todella surulliseksi.
Siinä kirjoitettiin kuinka me naiset rakastamme ja himoitsemme omia laihoja/iskämahaisia,karvattomia/karvallisia ja ryppyisiä miehiämme,kun samaan aikaan nämä miehet haaveilee netin pyllistelijöistä joilla ei ole kuin aikaa ja rahaa (en tiedä mistä) käyttää vain itseensä.
Surullinen kaikkien nuorten naisten,äitien puolesta 😥
Äiti78 kirjoitti:
Täällä oli muutama (jossain ketjussa) viikko sitten viesti joka sai todella surulliseksi.
Siinä kirjoitettiin kuinka me naiset rakastamme ja himoitsemme omia laihoja/iskämahaisia,karvattomia/karvallisia ja ryppyisiä miehiämme,kun samaan aikaan nämä miehet haaveilee netin pyllistelijöistä joilla ei ole kuin aikaa ja rahaa (en tiedä mistä) käyttää vain itseensä.
Surullinen kaikkien nuorten naisten,äitien puolesta 😥
Niinpä.
Unohdit mainita kuinka tuota edelsi ikävuodet n. 16-28 jolloin naiset suosivat pitkiä, harteikkaita ja komeita miehiä, muiden ollessa näkymättömiä naisille.
No, sitten onkin miesten vuoro olla yhtä pinnallisia.
What you give is what you get.
Vierailija kirjoitti:
Äiti78 kirjoitti:
Surullinen kaikkien nuorten naisten,äitien puolesta 😥Niinpä.
Unohdit mainita kuinka tuota edelsi ikävuodet n. 16-28 jolloin naiset suosivat pitkiä, harteikkaita ja komeita miehiä, muiden ollessa näkymättömiä naisille.
What you give is what you get.[/quote
Älä jauha paskaa.Oma mies on kroonisesti sairas,ulkonäkö muuttunut mutta mun mielestä hän on ihana,haluttava ja rakas.
Terveenä oli pitkä ja komea.
Miehet luikkii pakoon jos nainen sairastuu ja ulkonäkö kärsii siitä.
Rakastavavaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti78 kirjoitti:
Surullinen kaikkien nuorten naisten,äitien puolesta 😥Niinpä.
What you give is what you get.[/quote
Älä jauha paskaa.Oma mies on kroonisesti sairas,ulkonäkö muuttunut mutta mun mielestä hän on ihana,haluttava ja rakas.
Terveenä oli pitkä ja komea.
Miehet luikkii pakoon jos nainen sairastuu ja ulkonäkö kärsii siitä.Mitä ihmeen paskaa?
Juurihan itse myönsit että mieheksi kelpasi vain pitkä ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.
Joo varmasti hän on kovin rehellinen tässä asiassa.
Yksikään mies ei sanoisi ei fitnessnaiselle.
Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/
Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".
Ette löydä. Tai löydätte valehtelijan.
Juu, kehopositiivisuus on muotia ja luonnollisuus on valttia, vaan veikkaanpa tosiaan että jos rehellisen miehen pitäisi valita, löytyisikö se hyvä huumorintaju, luotettavuus ja sisäinen kauneus tällaisesta paketista vai kahdeksankymmenkiloisesta legginsit Lidlistä -naisesta, niin vastaukset olisivat juuri sitä lajia jota kehopositiiviset eivät halua kuulla. :D
Sitä alleviivaa jokainen tännekin tehty "siis ällöö ihan on liian jäntevä ja kasvoissakin toivomisen varaa ja mun mies ei siis kyllä ikinä" -kommentti. ;)
Tyypillisintä tässäkin on, ettei noiden kuvien nainen ole mikään poikkeusyksilö tai megakaunotar, vaan kuka tahansa voisi näyttää tuolta. Jos siis pitäisi painon kurissa, treenaisi melko vaatimattomissa määrin, valikoisi vaatteensa ja kampaisi tukkansa. Instakuvissa tietty tavataan olla huolella laitettuja, mutta tuossa kuvausmeiningin alla ei ole mitään, mitä ihan jokainen normaali nainen ei voisi saavuttaa jos haluaisi. Siksi kai tällaisia "fitness-naisia" niin kovasti haukutaankin. Kuka tahansa ei voi olla Marilyn Monroe, mutta kuka tahansa voisi olla Anna Nyström.
Kerrataan vielä 100. kertaa;
Nainen - älä kysy kysymyksiä, joihin et ole valmis kuulemaan vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataan vielä 100. kertaa;
Nainen - älä kysy kysymyksiä, joihin et ole valmis kuulemaan vastauksia.
Päinvastoin. Ajoitus on vaan väärä.
Nainen - kysy tapailuvaiheessa kaikki ne kysymykset, joihin et ole valmis kuulemaan vastauksia.
Allekirjoitan mitä aikaisempi sanoi.
Paras olisi luonnollinen nainen joka ei kuluta kaikkea aikansa saliin/laittautumiseen. Itse asiassa jälkimmäisen voisi jättää melkein kokonaan väliin, kunhan sen verran tykkää liikunnasta että kroppa on kuosissa.
Harmi kyllä kun katselee naisia ja mitä iän myötä tapahtuu, tulee toisiin aatoksiin. Kun suurin piirtein mikä tahansa hyvä tai huono asia elämässä on syy herkutella, nainen jolle sali on elämäntapa alkaakin tuntumaan hyvältä idikseltä.
Missä ovat luonnolliset naiset joilla on kroppa kuosissa, mutta sen vastineeksi ei vaadita miljonäärimiestä joka kustantaa kauneushoidot ja muotijumpat kalleimmalla salilla? Missä naiset joille suurin piirtein terveellinen elämä on normaalia, eikä askeettista kidutusta josta pitää palkita hulppeasti?
Ei missään. Ei ole kuin trimmattuja instanaisia ja tanakoita taviksia joiden asenne on "no noin alkaa jumppaamaan jos kustannat mulle personal trainerin, muotivaatteet, kauneushoidot ja muoviripset (vaikkei sellaisia ole edes kysytty, vaan pelkästään sitä jumppaamista).
Valitse kahdesta pahasta pienempi.
Pidä ap itsestäsi huolta niin mieskin tykkää. En huolisi itsekään ylipainoista.
"Kysyin ihan hauskuudeksi", miksi sitten itket kun vasten kasvoi? verrokki; jos vaimokkeella tms. ei ole tissejä esimerkiksi, ei se ole muiden että mies niistä harmittelee.
Itse olen surullinen siitä, että maailma on mennyt näin pinnalliseksi ja miesten ja naisten välillä on Suomessa sellainen haukkuva ilmapiiri. Ei ihme, ettei lapsiakaan synny. Olen ollut aina kaunis, vaikka itse sanonkin, nyt jo nelikymppinen ja naimisissa sekä lapsia. Minulle on ottajia riittänyt (luonnostani kauniskasvoinen, rintava, 168 cm, normipainoinen). Olen myös korkeasti koulutettu ja kiva. Itselleni on aina kelvannut ja olen himoinnut ihan tavallisia miehiä. Sellaisen kanssa naimisissakin, tosin hänestä on avioliittomme aikana tullut hyvin varakas. Elämme onnellista aika perusarkea. Kummatkin olemme riittäneet toisillemme hyvin. Vaikka itse olen luonnon sattumana viehättävä, en ajattele sitä sen kummemmin eikä mulle miehen ulkonäöllä ole juuri mitään merkitystä. Sitä paitsi ulkonäkö hyvin katoavaista. Pidän enemmän jonkinlaisesta karismasta, energiasta, rehellisyydestä, luotettavuudesta ja siitä, että hoitaa asiat hyvin arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä asuva sisareni kysyi mieheltään, pojaltaan (35v) ja tuttava miehiltä ihannenaista. Vastaus oli kaikilta sama: Jennifer Aniston.
Hänessä on sitä naapurin tyttöä, jota Amerikassa rakastetaan.
Minusta Jennifer Aniston on näyttelijättärenä aika tylsä, joka esittää lähes aina sitä samaa roolia elokuvasta riippumatta. Komediennena Julia Louis-Dreyfys Seinfeldin Elainena pesee menen tullen Frendien Rachelin.
Mieheni sanoi unelmanaisekseen lukioaikaisen kaverini joka on hänen mukaansa vähintään 9 1/2 kun taas minä korkeintaan 7.. (ei sen puoleen, arvostan suorasukaisuutta)
Lopulta tämä kaverini alkoi levittää miehestäni pettäjä juoruja jotka osoittautuivat valheeksi ja välit katkesi naikkoseen. Mieheni kutsuu kyseistä naista nykyisin terroristiksi (ulkomaalaistaustainen) joten arvosana tainnut pudota
Vierailija kirjoitti:
"Kysyin ihan hauskuudeksi", miksi sitten itket kun vasten kasvoi? verrokki; jos vaimokkeella tms. ei ole tissejä esimerkiksi, ei se ole muiden että mies niistä harmittelee.
Tekstistäsi ei saa mitään selvää.
Ulkonäkö ei tärkeä kirjoitti:
Itse olen surullinen siitä, että maailma on mennyt näin pinnalliseksi ja miesten ja naisten välillä on Suomessa sellainen haukkuva ilmapiiri. Ei ihme, ettei lapsiakaan synny. Olen ollut aina kaunis, vaikka itse sanonkin, nyt jo nelikymppinen ja naimisissa sekä lapsia. Minulle on ottajia riittänyt (luonnostani kauniskasvoinen, rintava, 168 cm, normipainoinen). Olen myös korkeasti koulutettu ja kiva. Itselleni on aina kelvannut ja olen himoinnut ihan tavallisia miehiä. Sellaisen kanssa naimisissakin, tosin hänestä on avioliittomme aikana tullut hyvin varakas. Elämme onnellista aika perusarkea. Kummatkin olemme riittäneet toisillemme hyvin. Vaikka itse olen luonnon sattumana viehättävä, en ajattele sitä sen kummemmin eikä mulle miehen ulkonäöllä ole juuri mitään merkitystä. Sitä paitsi ulkonäkö hyvin katoavaista. Pidän enemmän jonkinlaisesta karismasta, energiasta, rehellisyydestä, luotettavuudesta ja siitä, että hoitaa asiat hyvin arjessa.
XDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.
Joo varmasti hän on kovin rehellinen tässä asiassa.
Yksikään mies ei sanoisi ei fitnessnaiselle.
Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/
Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".
Ette löydä. Tai löydätte valehtelijan.
Juu, kehopositiivisuus on muotia ja luonnollisuus on valttia, vaan veikkaanpa tosiaan että jos rehellisen miehen pitäisi valita, löytyisikö se hyvä huumorintaju, luotettavuus ja sisäinen kauneus tällaisesta paketista vai kahdeksankymmenkiloisesta legginsit Lidlistä -naisesta, niin vastaukset olisivat juuri sitä lajia jota kehopositiiviset eivät halua kuulla. :D
Sitä alleviivaa jokainen tännekin tehty "siis ällöö ihan on liian jäntevä ja kasvoissakin toivomisen varaa ja mun mies ei siis kyllä ikinä" -kommentti. ;)
Tyypillisintä tässäkin on, ettei noiden kuvien nainen ole mikään poikkeusyksilö tai megakaunotar, vaan kuka tahansa voisi näyttää tuolta. Jos siis pitäisi painon kurissa, treenaisi melko vaatimattomissa määrin, valikoisi vaatteensa ja kampaisi tukkansa. Instakuvissa tietty tavataan olla huolella laitettuja, mutta tuossa kuvausmeiningin alla ei ole mitään, mitä ihan jokainen normaali nainen ei voisi saavuttaa jos haluaisi. Siksi kai tällaisia "fitness-naisia" niin kovasti haukutaankin. Kuka tahansa ei voi olla Marilyn Monroe, mutta kuka tahansa voisi olla Anna Nyström.
80kg on paljon vain kääpiölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni tykkää Hanna Pakarisesta.
Sinun miehesi ymmärtää paremmin mitä tuollaisten kysyjä haluaa kuulla X-)
Tämähän se. Pakarainen on kyllä sen verran rupsahtanut rutale nykyään, että vähän saa olla kieroutunut jos se on miehen unelmanainen. Kyllä tässä tapauksessa oli selvästi mies joka tiesi miksi tätä kysytään.
M/39
Nämä naisten tarinat ovat kyllä melkoista komediaa.
Yksi ilmaisi kuin sivulauseessa miehensä olleen pitkä ja komea, toisen mies "sattumalta" oli hyvin varakas.
Ja nyt pitäisi uskoa että sisin ratkaisee, nämä naiset eivät suinkaan ole vaihtaneet ulkonäköä miehen ulkonäköön, rahoihin ja statukseen? Se mies nyt vain sattui olemaan sellainen? :D
Unelmakaunotar Piritta Hagman 😳❤️
M